Liukas LaskiaisTiistai, jokaisen miehen unelmapäivä! Ja miks

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Liukas LaskiaisTiistai, jokaisen miehen unelmapäivä! Ja miks

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitkäletit lähti kahvittelemasta. Ja huomenna se lähtee etelään takas. Mä oon taaaas niiiiii ihastunu!! <3 Kyllähän sitä ihmine ihastuilla saa..hä. Naistenvaivat alko.. tää on vaa jotain normi hormonisoppaa...
Rupeen maksaan laskuja ja keittään kaalia.
Enttu

Re: Liukas LaskiaisTiistai, jokaisen miehen unelmapäivä! Ja miks

Viesti Kirjoittaja Enttu »

tutkimukset jatkuu,väsyttää,panettaa,vituttaa ...
kuka lähtis mun kanssa huoriin :?: :P
Yönmustaritari

Re: Liukas LaskiaisTiistai, jokaisen miehen unelmapäivä! Ja miks

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nonni. Meinasin ettei mikään enää tätä päivää pelasta mutta päivän päätteeksi kaljalla ollessani aloin heittää läppää jonkun tanskalaisen tyypin kanssa, joka tarjosi minulle kakkos oluen. Kakkos- saa joo homohälyttimeni huutamaan punaisella mutta toinkin heti alkukeskusteluissa ilmi, että minusta on aika homoa puhua puhua kahdestaan tuntemattoman miehen kanssa baarissa tuoppi kädessä.

No joo paljastui onneksi, ei ehkä niin heteroksi kuin mitä allekirjoittanut on mutta heteroksi kuitenkin. Oli juuri hetki sitten ottanut pestin Suomeen muutamaksi vuodeksi ja lupauduin lähtemään oppaaksi iskemään akkaa Hotelli Vantaasta. Hahha. No just. Noinkohan meinasi minun esimerkeillä mitään sieltä heruttaa. Mutta osaako ne Vantaan landepaukut edes puhua muuta kieltä, kuin savoa täh?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Liukas LaskiaisTiistai, jokaisen miehen unelmapäivä! Ja miks

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Oonpas ihan helvetin laiska tänään..
Kumma.
En nyt komppaa Suvista sen takia että hän on ihq, vaan sen takia, että minäkin olen väsynyt. Johtuuko sitten kuun asennosta vai mitä.
OLISIKOhan niin että tutumaan meno olisi keino.

Päivää vaan kaikille. En olekaan paskanjauheeseen postannut tänään ollenkaan. Ja nyt joudun sanomaan jo hyvää yötä.
Aivan merkillinen päivä. Vallan turskaton.
Terveisin siis Stadinturkasen mukava Arskanen
Vastaa Viestiin