KeKe-Keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

nexie kirjoitti:Tähän on lääke. Verhot kiinni, peittoa niskaan, mielen keskittäminen ulkona paukkuvaan pakkaseen ja johan paranee touhukkuus!
Tätä on kokeiltava - tai vaihtoehtoisesti aloitettava viikonloppuna hullu raivausprojekti.

Kai se on oikeasti siivottava oikein kunnolla. Oon ihan varma, että tuollainen rojun määrä on huonoa Feng Shui'ta ja tukkii energiavirtoja ja aiheuttaa vähintäänkin radioaktiivista sumua aivoihin :?
sanctus

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:Toki. Vasenkätisen naisjuristin kunnian kautta.
Vasenkätinen lähes suomenruotsalainen humanistijuristi, joka bunkkaa jonkun pitkätukkahampuusin kanssa, on jo lähtökohtaisesti kunniaton.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

feliformia kirjoitti: Kevätaurinko aiheuttaa arveluttavia oireita... eilen iski kamala tarve puhdistaa kämppä kaikesta turhasta sälästä ja tänä aamunakin teki vain mieli jäädä kotiin siivoamaan. Huolestuttavaa.
Tulis mullekin noita oireita. Mulla on ihan tunkion näköinen kämppä eikä siltikään mitään pakottavaa tarvetta siivota. Jossain vaiheessa on vaan otettava itteään niskasta kiinni, koska en edes muita koska viimeksi olen siivonnut.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:
feliformia kirjoitti: Kevätaurinko aiheuttaa arveluttavia oireita... eilen iski kamala tarve puhdistaa kämppä kaikesta turhasta sälästä ja tänä aamunakin teki vain mieli jäädä kotiin siivoamaan. Huolestuttavaa.
Tulis mullekin noita oireita. Mulla on ihan tunkion näköinen kämppä eikä siltikään mitään pakottavaa tarvetta siivota. Jossain vaiheessa on vaan otettava itteään niskasta kiinni, koska en edes muita koska viimeksi olen siivonnut.
Se on se aurinko juu. Näkyy nimittäin joka tahra kämpässä ja varsinkin ikkunoissa. Hyi.

Täälläkin total kaaos taas, kun ei pariin päivään oo siivonnu. Arvatkaa siis vaan mitä ohjelmassa :roll:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kevätaurinko-oireita minullakin, mutta eivät liity millään tavalla siivoamiseen. :jouden:
Älä löi! En ole hurrit!
Rouva Pupu

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Täälläkin pitäisi siivota, alkaa jo nenä kutiamaan ikävästi. Perjantaina sitten. Nyt pitää saada naama edustuskuntoon, muutaman tunnin päästä lähden metsästämään kesätöitä. Pitäkää peukkuja.

Tänään luvassa leffailta kun mies menossa työkaverin läksijäisiin, luvassa kauhua ja suklaata :h:
ninnithequeen

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulle tuo aurinko kyllä aiheuttaa sen, että tekis mieli touhuta jo pihalla ja parvekkeella, tunkea kädet multaan ja hoidella kukkia...vaan eipä tuolla jäätikössä vielä varmaan ihan vielä mikään idä...


Sipsi: sulle on kuva mun galleriassa ;)
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 21.02.2007 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Yönmustaritari kirjoitti:No joo paljastui onneksi, ei ehkä niin heteroksi kuin mitä allekirjoittanut on mutta heteroksi kuitenkin. Oli juuri hetki sitten ottanut pestin Suomeen muutamaksi vuodeksi ja lupauduin lähtemään oppaaksi iskemään akkaa Hotelli Vantaasta. Hahha. No just. Noinkohan meinasi minun esimerkeillä mitään sieltä heruttaa.
Tästä on varoitettu jo aiemmin: jos miekkonen ehdottaa että näyttelette homoja koska sillä tavalla naiset kiinnostuvat teistä, älä mene siihen ansaan. Sillä on kuitenkin taka-ajatuksia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Sipsi: sulle on kuva mun galleriassa ;)
Jep, kerkesinki jo kommentoida. 8)

Tänään näyttää vähän valoisammalta tää elämä, ehkä juuri nimenomaan ton auringon takia. Eilinen ilta meni itkeskellessä ja synkistellessä..ja kirjottaen kirjettä (!). Siis juu nou, oikeeta kirjettä kynällä paperille. En oo tommosta tehny ikuisuuksiin. Enkä mä sitä aio lähettää tai edes näyttää sille ihmiselle, kelle se on osotettu..se oli tajunnanvirtaa.
Oon muuten joskus aikasemminki tehny noin. Kirjottanu ihmisille kirjeitä, mut en anna niitä niille..vaan oletan että asiat menevät telepaattisesti perille. Ehkä se ei toimi ihan noin, mutta ainaki ittelle tulee ees pikkusen parempi fiilis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
CandyMan

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sipsi kirjoitti:Tänään näyttää vähän valoisammalta tää elämä, ehkä juuri nimenomaan ton auringon takia. Eilinen ilta meni itkeskellessä ja synkistellessä..ja kirjottaen kirjettä (!). Siis juu nou, oikeeta kirjettä kynällä paperille. En oo tommosta tehny ikuisuuksiin. Enkä mä sitä aio lähettää tai edes näyttää sille ihmiselle, kelle se on osotettu..se oli tajunnanvirtaa.
Tuolla metodilla ne Euroviisukappaleetkin luodaan.

Leave me alone,
I want to go home,
I don't want to see you so leave me alone,
Leave me alone,
I feel like I'm dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing...


Jos voitto ei tuolla irtoa niin ei sitten. Onpahan sentään yksi karaokebiisi lisää.
BettyB.

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaviskaa pölypunkit, tänään kuolette! Raahasin siis aamulla ulos puolet sängystä ja joka v*tun peiton ja tyynyn jonka omistan. Siellähän tärisette, ähhähää!

Nyt mulla on joku semivitutus päällä, onneks aamulla saa nukkua pitkään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pistettiin justiinsa hakemus netin kautta 2h+kk+s+piha- asuntoon *JEE* Vuokra olis 120e kalliimpi kuin tällä hetkellä kolmannen kerroksen vuokralla olevassa yksiössä ja matka töihin / kaupunkiin kutistuisi puolella. Jipii.. pitäkää peukut pystyssä... tai ihan mitä vaan, kunhan on pystyssä.
Viimeksi muokannut Elppis, 21.02.2007 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jee, tuparit tiedossa :cheer:

*pystyssä on*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tiedä tubareista, mutta siivosin työpisteeni..
SAIRASTA!
Tuhosin siis paikan joka kuitattiin työpaikan terveyskierrolla sanoin;:twisted:
"Kuka voi tehdä tässä töitä?"
Toivottavasti kotona olo on jo rauhoittunut..
Työmatkalla tuijotin vain aurinkoon päin..(käytän julkimoita)
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="CandyMan"]


Kuules nyt. Mun mestarillinen kirje oli huomattavasti parempaa, tai sanoisko, älykkäämpää lyriikkaa. Mut on tossa tavallaan ideaa..jos vaan kääntäisin ko.kirjeen enkuks, ni siinähän ois ens kevään voittoviisu valmiina. Kiitos Karkkimies ideasta.

EDIT. Vaikka oonki tosi lahjakas songwriter, en osaa käyttää tietokoneita. Siksi lainaukset kusee. Sori.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:matka töihin / kaupunkiin kutistuisi puolella
Tarkenna? Siis kutistuisi vai "siirtyisi ihan toiseen suuntaan"? 8)

Pystyssä on, täälläkin. Ainakin hiukset.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:matka töihin / kaupunkiin kutistuisi puolella
Tarkenna? Siis kutistuisi vai "siirtyisi ihan toiseen suuntaan"? 8)

Pystyssä on, täälläkin. Ainakin hiukset.
Njooo.. siirtyisi toiseen suuntaan :x Mutta pohjois-helsinki on ihan kivaa aluetta, varsinkin tällainen pienkerrosta-/rivitaloalue.

Apua. Mä alan ihan vaimoontumaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toiset saivat kuulemma hytistä kylmästä Vantaalla, mutta meillä ei lämpömittari sisällä laskenut alle 23 asteen. Tänä aamuna kun äiti soitteli ja kyseli oliko kylmä, sain vasta kuulla koko kaukolämpöepisodista. Näin meillä luxusalueella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kiva kirpeä aurinkoinen pakkaspäivä.
Auto lähti käyntiin, jee! :cheer: heitin kaiffarin Tahkolle lautailemaan ja auton huoltoon, jotta siihen saa ihka oikeet lämmityslaitteet ja sulakkeita vaihettua.
Ny hiukkasen ruokaa nassuun, koira lenkille ja auton hakureissulle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Aloitettuani masennuslääkkeiden syömisen, olen menettänyt kiinnostukseni kaikenlaiseen nettikommunikointiin, mukaanlukien messenger, kaikki keskustelupalstat, aivan kaikki.
Ajattelin, että haluatte tietää :)
Tähän on siis olemassa lääke!
Enttu

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kevät ei näy muuten,paitsi et alkaa seisoo useammin :P
Vihtahousu

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenna saattaa olla vapaapäivä :ohyeah:

EDIT: ilmeisesti cancel that, näköjään istumisuhkaukset on otettu tosissaan.
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 21.02.2007 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vinkki varsinkin SuperOrille:

Viikonpäiväketjun lukeminen muuttuu mielenkiintoisemmaksi kun rajaa ikkunan siten ettei näe kuka minkäkin viestin on kirjoittanut, ja arvailee kirjoittajat. Enthun viestit arvaa aika helposti ("Mulla seisoo koska aurinko paistaa", niin Enttua), kuten myös Supparin. Ja tietenkin Stadinarska, ei voi erehtyä.

Muiden kohdalla tulee yllättäviä väärinarvauksia, sipsiäkin ehdin jo luulla toiseksi (miespuoliseksi) kirjoittajaksi. Kidin, elppiksen ja feliformian parisuhdeasuntokiemurakertomukset sekoittuvat jatkuvasti toisiinsa, pl. viestit joissa elppis heittää pikkutuhmaa läppää.

Kiinnostavaa. Elämä on.
Viimeksi muokannut CandyMan, 21.02.2007 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

CandyMan kirjoitti:sipsiäkin ehdin jo luulla toiseksi (miespuoliseksi) kirjoittajaksi
Interesting! Kerro heti keneksi..? Onko joku täällä mun soulmate?
Olen kovasti utelias.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: KeKe-Keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

CandyMan kirjoitti:
Viikonpäiväketjun lukeminen muuttuu mielenkiintoisemmaksi kun rajaa ikkunan siten ettei näe kuka minkäkin viestin on kirjoittanut, ja arvailee kirjoittajat.

Kidin, elppiksen ja feliformian parisuhdeasuntokiemurakertomukset sekoittuvat jatkuvasti toisiinsa, pl. viestit joissa elppis heittää pikkutuhmaa läppää.

Kiinnostavaa. Elämä on.
Päivän naurut. Täytyy kokeilla itekkin =)

Onko meillä kolmella muka niin samanlaiset jutut. En usko. Huijaat!
Vastaa Viestiin