Martini Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

otetaan?

Äänestys päättyi 27.09.2005 0:02

Kyllä!
4
13%
EI!
21
70%
EVVK
5
17%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hiuh. Åke Plumkvistin tanssikurssin ensimmäinen osa takana.
Kyllä, osaan tanssia discojytää - repikää siitä.
Nyt tutkimussuunnitelman kimppuun. Ki-ai!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mylwin kirjoitti:Hiuh. Åke Plumkvistin tanssikurssin ensimmäinen osa takana.
:shock: Siis täh?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkanut tippumaan hälytyksiä iltaisinkin juoksentelemaan ympäri ämpäri työjuttujen perässä, alkaa olemaan jo vakavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voihan munamankeli taas. Aina mä onnistun löytämään kaikenmaailman ukkoja, jotka viehättävät mua fyysisesti, mutta eivät tarpeeksi henkisesti. Ja jos vähän keskittyisin ja paneutuisin asiaan, voisin jättää heidät kyllä väliin. Tai ainakin olla pitämättä heihin yhteyttä jonkun fyysisen iloittelun jälkeen, koska mua rupeaa jossain vaiheessa vain ahdistamaan. Argh. Nytkin pelkään, että se yksi pieni ruskea brassisotilas lennähtää mua moikkaamaan maan toiselta puolelta kun olen siellä kohta matkalla. Argh, mun täytyy ilmeisesti oppia olemaan kylmempi ja näin myös noita ukkoja kohtaan ystävällisempi.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Olipas muuten pelottava dokumentti ilmastonmuutoksesta. :shock:
1108

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olipas muuten hyvät päikkärit.
tonttu8

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

1108 kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti:Se jaksoi vielä kuunnella kun langan toisessa päässä oli kiukkunen ämmä. :jee:
Ei ollut todellakaan helppoa. Mutta hengissä selvisin tästäkin koitoksesta.
Elämä on.
Exsat

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Niba kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Joku kävi äsken rassaamassa meidän ulko-oven lukkoa jollain. :shock:
Sun olis pitäny mennä ja voimalla tönästä ovi auki, onhan siellä portaat oven takana, onhan?
Portaat on kyllä, mutta mun ensimmäinen ajatus oli, että kyseessä on joko huoltomies tai väärälle ovelle eksynyt asukas. Vasta pako ovelta herätti epäilykset. Muutenkin olisin ehkä paniikkitilanteessa soittanut poliisit ja mennyt imurin varren kanssa vessaan piilon.
Keikaus kirjoitti: Fasinoivaa! Kylläpä siellä Oulussa tapahtuu. Miten olisi, jos laittaisit vielä postiluukun päälle sellaisen Täällä vartioin minä ja siihen jonkun sopivan kuvan, joko kuvitteellisen lemmikin tai sitten Bedlamin.
Hah! Meidän kissa ja teksti "Täällä vartioin minä!"
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pääsin pakenemaan töipaikalta tuntia aikaisemmin, mikä oli erittäin mieluista tietenkin. Kävin kuntosalilla alakroppaa treenailemassa pikaisehkosti ehtiäkseni kosmetologille erikoiskasvohoitoon, jonka rakkaat läheiseni olivat ilmeisesti katsoneet parhaaksi hankkia minulle taannoin 30-vuotispäivälahjaksi. Hyvältä tuntui, olin nukahtaa siihen pedille. Pieni rastatukkainen tytteli minua siinä hieroskeli, kasvot ja dekolteen oikein. Kyl on lärvi hyvästi hoidettu nyt.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 26.09.2005 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mylwin kirjoitti:Hiuh. Åke Plumkvistin tanssikurssin ensimmäinen osa takana.
Aah, mä aina kattelen, kun neitosia pyydetään kursseille teidän kans. Mut kattellut varmaan jo liian monta vuotta. Eli onko neitosille yläikärajaa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Hiuh. Åke Plumkvistin tanssikurssin ensimmäinen osa takana.
Aah, mä aina kattelen, kun neitosia pyydetään kursseille teidän kans. Mut kattellut varmaan jo liian monta vuotta. Eli onko neitosille yläikärajaa?
No haloo, teikäläinenhän on nainen parhaassa iässä. Tosin olen kyllä melkein sitä mieltä, että mikä tahansa ikä voi olla se paras ikä.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti: No haloo, teikäläinenhän on nainen parhaassa iässä. Tosin olen kyllä melkein sitä mieltä, että mikä tahansa ikä voi olla se paras ikä.
Mutta jos mä vasta nyt aloitan harkitsemisen, niin uskallusta voisi löytyä aikaisintaan parinkymmenen vuoden päästä...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Edith kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: No haloo, teikäläinenhän on nainen parhaassa iässä. Tosin olen kyllä melkein sitä mieltä, että mikä tahansa ikä voi olla se paras ikä.
Mutta jos mä vasta nyt aloitan harkitsemisen, niin uskallusta voisi löytyä aikaisintaan parinkymmenen vuoden päästä...
Tuskin se myöhäistä on silloinkaan. Tosin nyt voi olla, että Mylwin bongaa sinut tanssikaveriksi jollekin salskealle maanpuolustajalle...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Edith kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Hiuh. Åke Plumkvistin tanssikurssin ensimmäinen osa takana.
Aah, mä aina kattelen, kun neitosia pyydetään kursseille teidän kans. Mut kattellut varmaan jo liian monta vuotta. Eli onko neitosille yläikärajaa?
Ei tokikaan ole. Mie en itse asiassa tiedä, mistä nuo yleisdaamit tulevat mutta oman daamin saa kyllä tuoda jos haluaa.
Ilmoittautumisaika kyllä oli ja meni. =(
Ensimmäinen kerta oli kuivaharjoittelua, ens maanantaina ollaan Kaarle XII:ssä daamien kera. Saa nähdä minkälainen sieltä tupsahtaa, vähän jännittää kyllä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Martini Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elppis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Hiuh. Åke Plumkvistin tanssikurssin ensimmäinen osa takana.
:shock: Siis täh?
Kuuluu meidän opetussuunnitelmaan. Tanssikurssi siis. Cha-cha-chaata, foxia, tangoa, valssia, discojytää - you name it.
Saadaan opintoviikkoja ja kaikkea.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin