Olenko tullut vanhaksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Olenko tullut vanhaksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Ajelin männä päivänä autolla ja kohtasin seuraavan liikennetilanteen. Ajoradalla oli jotain joka saattaisi vaikuttaa ajoturvallisuuteen (paljastui pahvilaatikon palaksi) ja toisella puolella tietä meni kaunis nainen (keliin nähden) vartalonmyötäisessä vaatetuksessaan.

Seurasin tiellä olevaa estettä maksimoidakseni sen ohittamisen turvallisesti. Mikä minuun on mennyt? Auttavatko edes testosteronipiikit enää?
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Olenko tullut vanhaksi?

Viesti Kirjoittaja Harold »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mikä minuun on mennyt? Auttavatko edes testosteronipiikit enää?
Jos olet viime aikoina nähnyt naista enemmän kuin Elvis koskaan -->Inflaatio?

Tosin pahvinpalan seuraaminen kuulostaa kyllä orastavalta seniiliydeltä.. Puhuitko koko ajan ratille tyyliin "nonni, ny väistetään, oikeaan, nooooo-in"?
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Olenko tullut vanhaksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mä just tajusin että oikeestaan ainoo juttu mistä huomaan että oon vanhentunu on se etten panttaa enää jokaista saamaani/ostamaani arvotavaraa ostaakseni kaljaa.
PerttiMakimaa

Re: Olenko tullut vanhaksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Harold kirjoitti:Jos olet viime aikoina nähnyt naista enemmän kuin Elvis koskaan -->Inflaatio?

Tosin pahvinpalan seuraaminen kuulostaa kyllä orastavalta seniiliydeltä.. Puhuitko koko ajan ratille tyyliin "nonni, ny väistetään, oikeaan, nooooo-in"?
Tapahtumaketju meni tähän tapaan: Hei, mikäs tuolla kulkee -> mikäs tiellä on -> mikä ihme tuolla on -> parasta väistää -> väistän -> hemmetti unohdin katsoa sitä naista.

Jos tämä on jotain stressiä tai jotain... :)
PerttiMakimaa

Re: Olenko tullut vanhaksi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hellu kirjoitti:Mä just tajusin että oikeestaan ainoo juttu mistä huomaan että oon vanhentunu on se etten panttaa enää jokaista saamaani/ostamaani arvotavaraa ostaakseni kaljaa.
Siis onko palkkasi parantunut niin paljon vai...? :)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Olenko tullut vanhaksi?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Siis onko palkkasi parantunut niin paljon vai...? :)
Siitä se varmaan johtuu joo!
Vastaa Viestiin