Itsetunto ja perse

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Perse vai itsetunto?

Eka
3
25%
Toka
1
8%
Koka
6
50%
Nekä
2
17%
Vikä
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 12

CandyMan

Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vaikuttaako perseesi koko ja muoto itsetuntoosi? Käytätkö pitkiä ja välijiä hameita, paitoja ja takkeja peittääksesi heikon itsetuntosi? Tai vastaavasti, tuijotatko pinkeitä perskannikoitasi iltaisin peilistä, puristellen niitä hekumallisesti samalla huuliasi lipoen?

Luulin aina olevani sinut itseni kanssa, mutta huomaan edelleen häpeileväni persettäni kerätessäni omia jätöksiäni aamulenkillä. Kakittaa, mutta kun ei millään kehtaisi paljastaa rupisia pakaroitaan muiden edessä.

Terapeuttini luuli ilmeisesti tekevänsä minulle palveluksen toteamalla ettei ongelma ole suinkaan pakaroissani, vaan päässäni. Nyt en sitten uskalla paljastaa päätänikään enää kenellekään, vaan käytän pipoa kaikkialla, jopa sisällä. Odotan kauhulla kesää ja muuttolintuja.

Tuntuu oikeasti että elämä menee vituiksi. Todellisuuden kulissit sortuvat ympäriltäni tuhansien kadotettujen sielujen vaikeroidessa jalkojeni alla, ulvoen menetettyjen unelmiensa perään. Miksi, oi miksi?
Chap

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Chap »

CandyMan kirjoitti:jätöksiäni
Ei kai vaan ole nauttinut alkoholia tähän ongelmaan?
sanctus

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja sanctus »

CandyMan kirjoitti: Vaikuttaako perseesi koko ja muoto itsetuntoosi?
Ei. Mutta se vaikutti, kun en enää jaksanut etunojapunnertaa käsilläseisonnassa. Tosin tähän ehkä vaikutti treenamattomuus ja perseen leviäminen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun perse on kaunein ja paras osa minua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vastasin koka, en tiiä mitä meinaa, mutta kuulostaa hyvältä kamalta, hei!

Minun perskannikkani elävät omaa indiviDualistista eloonsa, yritän olla niille mukavaa ja kaikkea, mutta sitten ne kuitenkin kiukkuavat ja vaatisvat pehmyttä talkkia vasten vauvamaista hipiäänsä, mutta minä en ala sitä läpsyttelemään persuksiin ja tästä kaikesta tulee sitten Iso Riita..

Kuitenkin, en osaa sanoa niiden yhteyttä itsetuntoon, luulen että niillä perspallukkaisilla on tosiaan oma indiviDualistinen itsetuntonsa.. Nyt kun mulla oli tämä ruokamyrkytys, on myös selvää että persikkaiset kokevat tulleensa sen johdosta kaltoin kohdelluiksi ja nyt haluavatkin ruokaa taas sisäänsä jotta voivat olla pinkeinä ja pullollaan. Niitä on helppo tälleen tyydyttää; ruokaa vaan sisään ja persikkaiset kukoistavat kuin Susanin silikonit Vanhasen muisteloissa.
Mulli75

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

CandyMan kirjoitti:Vaikuttaako perseesi koko ja muoto itsetuntoosi?
Hei tissit unohtui vaihtoehdoista. Niistähän julkkiksetkin valittaa iltapäivälehdissä ja kirurgilla käynnin jälkeen hymyilevät taas kuin Naantalin aurinko.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Clay »

Peppuun sattui tänään pyyhkiessä - vastaan vika.
Nyt penikseni on fantastinen!
Dr.Diarrhea

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kaikkien pastillisten persekarvojeni keskellä asuu kuitenkin itseensä tyytyväinen, ruskea ja ryppyinen anusaukko. Peräsuoleni, kiitos vaan kysymästä, on puolestaan sensuellin purppuranpunainen, aivan kuin taivaan puutarhassa puhjennut ruusu.

Näin ollen en voi kuin kehua itsetuntoani.
ninnithequeen

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lens taas näppikselle.

Ja jåå, liian iso perse. Sniff.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Itsetunto on ihan nollissa kun on niin pieni perse, että se mahtuu vielä kenkälusikkaa hyväksikäyttäen useimpien elokuvateatterien penkkeihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hyvä se on. Ai kumpi? No molemmat!

Nyt kun sitten menin epähuomiossa lopettamaan suklaalakkoni tolla jäätelöllä, niin lisää vaan snickeriä pakaraan. Ja maailma pelastuu!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hmm. Menen huomenna plastiikkakirurgille korjaamaan persettäni. Raportoin jatkossa, miten se vaikuttaa itsetuntooni.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miehen sanoin: " Näyttää ihan siltä, että sun peppu ois jotenkin kiinteytyny vielä entisestään, voiskohan se olla mahdollista? "

:dream:

Että vahvasti peppuleiden puolesta mennään tässäkin puolueessa. Kyl se sillai vaikuttaa, että kun se näyttää just sillain 130% hyvältä eikä vaiks 129%, niin sit näin kevätpörriäisten aikaan junouspoks sitä alkaa tehdä mieli vilautella tuolta villakangastakin alta. Siirtyä lyhyempään. Eilenki tuli kommenttia et sulla on muuten aika kiree asu poks zäp, kysyin et oho onx liian kiree zäp mut oli kuulemma just parahultainen. Vastaiskuna katos viikonlopun pilkkihaalareissa kökkimiselle. Sitähän alkaa ihan tehdä mieli vilautella paikkoja kun lämpimät ilmatkin jo jou. Eilen mullei ollu rintsikoita mitäs siihen sanot hä. Pimpelipom.

Et kyl se mun peppu on edelleen ihQu, äitiinsä tullu. Ihailen aina Qu hottispikkareissa kävelen peilin ohi. Nam.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Perseeni ja minä olemme niin sinut, että en ole häpeillyt edes liikkumista perseet olalla julkisella paikalla.

Olen myös kerran kakkinut Hotelli Vaakunan edessä olevaan kukkaruukkuun.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Perse on, mutta sen tasosta en tiedä. Mutta se toimii.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vastauksista voi päätellä ettei kukaan valinnut tokaa eli itsetuntoa. Olette kaikki ihan perseestä!

Minä vastasin eka koska muuten kaikki olisivat kuitenkin osanneet päätellä ainoan toka-äänen tulleen minulta. Gallupin oli kuitenkin tarkoitus olla täysin salainen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen myös kerran kakkinut Hotelli Vaakunan edessä olevaan kukkaruukkuun.
Minä olen puolestani pissinyt Hietsun islamilaisen hautausmaan portin viereen. Ei ihan vastaava teko, mutta melkein. Olen tyttö.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen myös kerran kakkinut Hotelli Vaakunan edessä olevaan kukkaruukkuun.
Minä olen puolestani pissinyt Hietsun islamilaisen hautausmaan portin viereen. Ei ihan vastaava teko, mutta melkein. Olen tyttö.
Oliko teollasi poliittista motiivia?
Sheetlord

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vastaan että a) minulla on hyvä, lihaksikas perse ja b) sen hyvinvointi korreloi suoraan miehisen itsetuntoni kanssa.
ninnithequeen

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Vastaan että a) minulla on hyvä, lihaksikas perse ja b) sen hyvinvointi korreloi suoraan miehisen itsetuntoni kanssa.
:pics:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Oliko teollasi poliittista motiivia?
Aluepoliittinen, tavallaan. Toinen vaihtoehto olisi ollut pidättää sillan yli Laruun asti, mutta omaan pesään ei kuulemma saa.. pissiä. Poliittinen vaikuttaja lienee myös se, että osasyy pissitykseen oli diplomaattitaholta tarjoiltu juoma :wink:
Prepare for the worstest.
Sheetlord

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti::pics:
Kuva
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Koskaan ei tiedä mikä järkyttää pientä mieltä. Nykyään jokainen tanga- tai stringkuva jonka nään, tuo mieleen Iso-G:n valituksen oletetuista paskaviiruista naruhousuissa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Hmm. Menen huomenna plastiikkakirurgille korjaamaan persettäni. Raportoin jatkossa, miten se vaikuttaa itsetuntooni.
Noh, joko vaikuttaa?

Mulla on ollut sama perse koko ikäni, ja olen jo tottunut siihen niinkin hyvin ettei se vaikuta mitenkään itsetuntooni. Joskus perseestä lähtee itse tunto jos istun hassusti.
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Itsetunto ja perse

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jos perseen koko korreloi itsetunnon määrää, itsetuntoni on erinomainen.
Vastaa Viestiin