Stadinarskaton Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kun olisikin.

Kertokaa omasta SA-vapaastanne, ihan omin sanoin? Mites menee?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei SA:sta ole vapaata. Palveluksessa 24/7. Vähän niinku partiossa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

At your service, Sir.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää huomenta! 8) :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Kertokaa omasta SA-vapaastanne, ihan omin sanoin?
Noh, perkele. Se oli herran vuonna 1994 kun mulla oli Tammisaaressa iltavapaa. Lähettiin siinä parin tupatoverin kanssa jatketulle iltavapaalle keskiviikkoiltana, minä kuskina kun mä taisin olla ainoa jolla silloin oli auto (enkä muutenkaan halunnut dokata). Ilta meni mukavasti ja kaverit joi hyvällä janolla, kunnes tuli aika palata kassulle. Kävellessä autolle vastaan tuli paikallisia urpoja Volvon kyydissä ja niistä pelkääjän puolella ollut kaiffari heitti mua kananmunalla rintaan. Sattui. Vitutti. Itketti.

Seuraavana iltana menin varusvarastolle vaihtamaan lomapuvun takkia. Siellä kyseltiin, että miten vitussa sä nyt ihan upouutta ja vasta kokeiluasteella olevaa lomapuvun takkia voit vaihtaa. Sanoin vaan, että "Jag fick ett ägg på bröstet" ja näytin rotsia, jolloin paikalle varta vasten katsomaan kutsuttu kantapeikkorättivääpeli hyväksyi vaihtoni. En tehnyt asiasta sen kummempaa ilmoitusta, vaikka olisi ilmeisesti pitänyt.

(Pari viikkoa tän tapauksen jälkeen Syndalenista löytyi palanut Volvo, se sama joka tuli sinä kohtalokkaana iltana vastaan. Volvon sisällä oli neljä tunnistamattomaan kuntoon palanutta ruumista.)
Loppuiko data & argumentit?
ninnithequeen

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"02:41:28 [Mylwin] kaverit jaksaa juosta 30 metriä hengästymättä ja ovat käyneet paikallisen Repan pitämän neekerinpotkimiskurssin ja sitten ollaan jotain vitun sotilaita"

Mää lopetan tästä tähän.
Öitä kaikille rakkaille.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:"02:41:28 [Mylwin] kaverit jaksaa juosta 30 metriä hengästymättä ja ovat käyneet paikallisen Repan pitämän neekerinpotkimiskurssin ja sitten ollaan jotain vitun sotilaita"
Harmi että skinien terminointi on perustuslain vastaista.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"02:41:28 [Mylwin] kaverit jaksaa juosta 30 metriä hengästymättä ja ovat käyneet paikallisen Repan pitämän neekerinpotkimiskurssin ja sitten ollaan jotain vitun sotilaita"
Harmi että skinien terminointi on perustuslain vastaista.
Ja onneksi mun pikkuveli on vielä hengissä.

;)
Mulli75

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mitä hittoa mä tähän aikaan olen hereillä. No joo lentokentältä pitää käydä noutamassa isäukko ja sen akka. Toisivat nyt edes mulle synttärilahjan muuten en kutsu niitä enkä ketään muutakaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"02:41:28 [Mylwin] kaverit jaksaa juosta 30 metriä hengästymättä ja ovat käyneet paikallisen Repan pitämän neekerinpotkimiskurssin ja sitten ollaan jotain vitun sotilaita"
Harmi että skinien terminointi on perustuslain vastaista.
Ja onneksi mun pikkuveli on vielä hengissä.

;)
Eiköhän siitäkin kevyellä ohjauksella yhteiskuntakelpoinen tule. Pakkohan se on uskoa yhteiskuntaan, jota on suojelevinaan kun kakka osuu rattaisiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Ei sen kummempia, nukuin kolmen tunnin päiväunet.

Hyvää sunnuntaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. EKATPK!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Voi kun olisikin.

Kertokaa omasta SA-vapaastanne, ihan omin sanoin? Mites menee?
Se on SUNTSKUmoro. Eli sunnuntaiterweeks! Täysin ei ole SA-vapaa tänään, mutta saamasi pitää Ninnukkathekuningatar-pikku ilkimys!

Vailla parempaa etukäteistietoa Ninnimme aavisti pienen vapaa-aikanne,joka alkakoon tästä. Menen pikku työmatkalle, tai oikeammin ekskursiolle naapurimaahan, joka ei ole Venäjä koko asiakkaan työsiiven kanssa. MUTTA jos Luoja suo, palaan jo tiistaina ruotoon. Hehhee. Eikö ollut hauska, Turska palaa ruotoon.
KUKA siellä ei naura, halooo!!!
Ninnikin nauraa, muttei voi tunnustaa, Niba ja Candy hirnuu mutta haukkuu viran puolesta. Xiberia ...no antaa hänen olla. Mussun annetaan olla myös rauhassa. Oli taas baarissakin vaikka olin nimenomaisesti kieltänyt.
Ette kai nyt vain ota tosissanne neiti Suvinen ja muut?

Tämä on ehkä viimeinen viestini siis pariin päivään!
OLEN PAHOILLANI KUN JOUDUTTE OLEMAAN ILMAN HYVÄÄ SEURAA, siis seuraani, näin kauan, mutta en alkuunkaan tiedä pääsenkö nettiin ja pitäähän minunkin päästä lomalle Kitinästä!

Kiitän tukijoitani jälleen ja pyydän Stadinarskan puolustuksen toimivan jos ilkeät terroristit antavat väärää todistusta lähimmäisestänne Stadinarskasta!

ja samalla kiitän Ninniä rakkaille toivottamastaan hyvästä yöstä omasta puolestani. Yö oli varsin hyvä! Pus
SikaMika

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Promiskuiteettini lienee saavuttanut jonkinlaisen kulminaatiopisteen: potkaisin juuri pihalle naisen, jonka mm. nimeä en tiennyt. Ei kiinnostanut missään vaiheessa edes kysyä...

Ulkona on loistava ilma, joten on keskipitkän kävelylenkin aika.
CandyMan

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Hannibaali-elokuva oli tylsä, mutta Morrison's Grill & Greenin safkat teki illasta onnistuneen.
Mikä niistä :roll:

Meni maku jokaisesta jo siihen, ettei "kakkosessa" ollu sama naikkonen...
Tokassa Hannibalin ilmaantumisessa valkokankaalle ei ollu ees sama tyyppi Hannibalina...
Hih hih, vain tosi leffafriikit tajuavat tuon... Brian Cox takaisin Hannibaliksi perkele! Aito ja alkuperäinen, ei mitään huonoja kopioita kiitos.
CandyMan

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

SikaMika kirjoitti:Promiskuiteettini lienee saavuttanut jonkinlaisen kulminaatiopisteen: potkaisin juuri pihalle naisen, jonka mm. nimeä en tiennyt. Ei kiinnostanut missään vaiheessa edes kysyä...
Jos se sokelsi ruotsia ja oli joku von Stockmann tai af Marimekko sukunimeltään? Moga.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

He-le-vet-ti! Jumalaton kiirus ollut koko aamun. Ensin luulin että yks koira oli delannut kunnes annoin epilepsialääkkeen puoliväkisin, tapahtui ihmeparantuminen. Sen jälkeen löysin yhdestä huoneesta yön aikana sinne ilmestyneet kaksi hullun suurta saksanpaimenkoiraa. Toinen, jonka poliisit olivat laittaneet luukulliseen häkkiin (häkin ulkopuolelta voi avata takaseinästä luukun, josta pääsevät ulos), oli kiltti narttukoira. Toinen taas esitteli heti hampaitaan ja kuinka kauniisti selkäturkki nousee pystyyn.. Tätähän ei oltu laitettu luukulliseen boxiin. Prkle! Onneksi omistaja kävi äsken hakemassa, mä en olis tiennyt minne soittaa vakuutuksestani jos olisin sitä joutunut käsittelemään :o

Dumari- bussimatka oli aika lystiä :D Meidän vastapäätä istui joku musta mies, joka puhui Akille suomea, Aki sille englantia. Yhdessä vaiheessa musta mies sanoi "mistä olet kotoisin kun et puhu suomea?".. Urpo..

Hohhhoijaa... mä meen siivoomaan lähteneiden koirien koppeja, että pääsee aamupalalle!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Dumari- bussimatka oli aika lystiä :D Meidän vastapäätä istui joku musta mies, joka puhui Akille suomea, Aki sille englantia. Yhdessä vaiheessa musta mies sanoi "mistä olet kotoisin kun et puhu suomea?".. Urpo..
Jez, miehekkees keksii aina kaikenlaista ja siinä nosteessa mitä se oli, niin en ychtään ichmettele. Kun pääsin kotiin, niin ei tainnut mennä muutamaa sekuntia pidempään niin sänkyyn kaaduin. Tosin taas heräilin joskus viiden aikaan, prkl!

Duunit rullaa, jos käy hyvä turi ja kaikki tiedot ovat tulleet, niin pääsen täältä jo ehkä ennen viittä. Vois vaikka pitkästä aikaa kävästä salillakin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli jäänyt soppakattila yöksi pöydälle, katsotaan meneekö maha kuralle. Ei vain jaksa vääntää mitään muuta.

Tylsää, viihdyttäkää meitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä haluaisin tietää Ann:n ratsastusjutuista enemmän. Nyt en tarkoita sijaintina Helsingin keskusta ja hevosena Mylwin, vaan niinQ ihan oikeeta ratsijuttua. YV-laatikkoni odottaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dr.Diarrhea

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

WPT oli ihan viihdyttävä, joskin täysin väärä mies voitti. Pelas paskasti, mutta äijällä kävi krooninen säkä. Välillä tunsin jopa myötähäpeää häntä kohtaan. Se pulska jenkki, en nyt jaksa nimeä kuuklettaa, pelas helvetin hyvin, sääli ettei voittanut.

Jahas, hienoa, taas kultaa Suomella, vaikka Kuitunen olikin joutunut keskeyttämään. Mäkimiehillä olis ollut hyvä pronkesauma, mut Lappia ei kiinnostanut kollektiivinen mammona.

Kauheen niukasti te täällä puhutte Sapporon kisoista, toihan on jo yleissivistystä! Ryhdistäytykää!

Uskallan mainita ääneen, että josko flunssajuna olis kääntynyt...enpä analysoi enempää.

Huomenta!
elco

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

CandyMan kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Promiskuiteettini lienee saavuttanut jonkinlaisen kulminaatiopisteen: potkaisin juuri pihalle naisen, jonka mm. nimeä en tiennyt. Ei kiinnostanut missään vaiheessa edes kysyä...
Jos se sokelsi ruotsia ja oli joku von Stockmann tai af Marimekko sukunimeltään? Moga.
Ehkä sen nimi oli Pentti?
Juhani

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Juhani »

SikaMika kirjoitti:Promiskuiteettini lienee saavuttanut jonkinlaisen kulminaatiopisteen: potkaisin juuri pihalle naisen, jonka mm. nimeä en tiennyt. Ei kiinnostanut missään vaiheessa edes kysyä...

Ulkona on loistava ilma, joten on keskipitkän kävelylenkin aika.
Kai se nainen sentään rakastui sinuun? Rakkautta ensi työnnöllä? Ei tämä muuten ole hyvä tarina.

Minä voitin juuri Miguelin shakissa. Jatkakaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt on uus tv-taso koottu. Hiano on. Ton uuden petauspatjan vielä kun saa asenneltua ni on ku uus sänky totisesti. Siskon miehen synttäritkin tuli juhlittua, siveästi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Stadinarskaton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä tänään saa mitään aikaiseksi. Taidan siirtyä OCC:n jälkeen lukemaan iltapäivälehden alkoholia ammatikseen myyvien ihmisten hoitoon yhden pitkän ajaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin