Mitä vittua maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Milläköhän argumentilla aloittaisi päivän.

Jotain työhön liittyvää EKA TPK.

Vitutti eilen kun kaveri sotki mun läppärin asetukset eikä sitä saanut pelittämään ennen kuin sai sen raahattua tänne töihin. :evil:
imbesiili

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Heräsin ennen neljää stana. Nyt takaisin vaaka-asentoon.
Vihtahousu

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toca tpc! Väsyttää, väsyttää...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Väsyttää joo. Ihan sairaasti. (Vitun unettomuus, meen kohta hakee lääkkeitä tähän jos ei rupee pikkuhiljaa helpottaa..)
No, iloinen koomapäivä taas tiedossa. Huomenta kaikille!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Buuah että mä palelinki yöllä. Hur.
Kahvia ja kersa kerhoon. Ja töitäkin mutta vasta päivemmällä, jei.
Vihtahousu

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tästä se alkaa, viime illan ja yön keikka on syönyt miehiä rivistä reilusti ja yksi vene ei pääse laituriin koska on jäitä (hui hitsi, mitenköhän ne laivat on aikasemmin selviytyneet kun on ollut oikea talvi..?). Eilen tein asiakkaille saapumisilmoituksia 8h ja puolet niistä nyt valuu vessanpöntöstä. Kohta se puhelin alkaa soimaan.
millivanilli

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

TPK!

Jumaleissöni... mä olen edelleen ähky viikonlopun jäljiltä. Kuinka paljon mä olen oikein syönyt :shock:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Huomenta! Eilisistä viiden tunnin päikkäreistä huolimatta hyvät yöunet takana. Nyt puurot koneeseen ja kouluun.
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nowaysis kirjoitti: Eilisistä viiden tunnin päikkäreistä huolimatta hyvät yöunet takana.
Hmm. Normaalisti en kyl tunne kateutta mistään, mut nyt pistää melkein katkeraks.
Varsinki ku just vasta hiffasin, et meil on töissä taas jotku ihan ihme sijaisjärjestelyt. En vaan jaksais, ei tänään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
feliformia

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Melko valoisa fiilis maanantaioloksi, vaikka väsyttääkin ihan hulluna. Meidän kämppä on siistimpi kuin koskaan ja kaikki turha sälä on toimitettu joko kaatopaikkareissulle tai ullakon perukoille. Pölyäkään ei ole missään. Urakka venyi kahdelle päivälle, kun lauantaina selkä ei enää kestänyt kuuden tunnin urakoinnin jälkeen. Nyt mulla on mielenrauha.

Päätettiin eilen, että lähdetään ei ens mut seuraavana viikonloppuna Tallinnaan ja varattiin laivamatkat ja hotellit samantien. Yeah.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lompakkoni EI ollutkaan, kuten ehdin jo luulla, jäänyt mökille. Jeesusmariajoosef kiitos. Nyt vois koittaa sinne kouluun ihan oikeesti ;) Vituttaa vaan jo valmiiksi kun koko viikko pitää vetää 8-16, jostain sitä on itse sitten karsittava. No, perjantai on kummiski vapaata ja torstaina loppuu kahdelta. Silti taakka on raskas ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vittu joo. Heräsin jo heti seiskan jälkeen ku duunikaveri soitteli ja kyseli, tekisinkö pitkän päivän töitä. Joo, en tee, On parempaaki tekemistä.
Pyykkäämistä ja kämpän pakkaamista.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

'Uusi' sänkyni oli iiiiihana, nukuinkin tosi hyvin. Ja aivan ihanaa mennä vasta kahteen töihin! Paitsi että vittu, just tuli puhelinsoitto että lankomies tulee maalaan seinää ja mun pitää alkaa raivaamaan mestoja, prkl. Miks just nyt?!?! No hitto, pääasia kai että ne seinät maalataan, onpahan pois jaloista kuleksimasta sekin sitte joskus. Kämppä alkaakin näyttää jo ihan mukavalta muutenkin taas. Sain eilen järkkäiltyä tavarat hyvin pitkälti uusille paikoilleen ja siivottua ja silleen ja tolleen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:'Uusi' sänkyni oli iiiiihana, nukuinkin tosi hyvin. Ja aivan ihanaa mennä vasta kahteen töihin! Paitsi että vittu, just tuli puhelinsoitto että lankomies tulee maalaan seinää ja mun pitää alkaa raivaamaan mestoja, prkl. Miks just nyt?!?! No hitto, pääasia kai että ne seinät maalataan, onpahan pois jaloista kuleksimasta sekin sitte joskus. Kämppä alkaakin näyttää jo ihan mukavalta muutenkin taas. Sain eilen järkkäiltyä tavarat hyvin pitkälti uusille paikoilleen ja siivottua ja silleen ja tolleen.
Ja pesä on valmis? Että voi tytöllä mieli vaihdella, tuskin olemme kummempia.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pahempi puolisko jälleen menossa ambulanssilla Kuopioon sairaalaan...
Nielussa paise. Mitä ikinä sitten tarkoittaakaan....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja mdm »

Puolentoista viikon sairausloman jälkeen pitäis raahautua töihin, not nice. Totuin tähän olemattomuuteen.
fuck me I'm fabulous
Dr.Diarrhea

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mulla on selkeesti jotain traumoja koulu- ja opiskeluajoilta. Taas näin painajaisunta siitä, etten pärjännyt tai en ollut lukenut läksyjäni. Sinänsä aika huvittavaa, koska olenhan jo 7,5 vuotta ollut työelämässä täyspäiväisesti. Koulutusjärjestelmämme on siis mätä ja suosii tunnollisia tyttöoppilaita.

Noin muutoin on kyllä ihan terve olo, ja harkitsenkin liikunnan aloittamista.

Huomenta kaikille!
ninnithequeen

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mulla on selkeesti jotain traumoja koulu- ja opiskeluajoilta. Taas näin painajaisunta siitä, etten pärjännyt tai en ollut lukenut läksyjäni.
Mä nään useinkin painajaisia siitä, että istun taas yläasteella koulunpenkillä. Ainoana ajatuksena se että mit vit, mähän oon suorittanu tän jo, äkkiä ulos täältä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niba kirjoitti:Ja pesä on valmis? Että voi tytöllä mieli vaihdella, tuskin olemme kummempia.
Ei ole mieli mihinkään vaihdellut, valitettavasti. Vituttaa edelleen niin vitusti. Ja sydän on särkynyt. Riehuminen imurin ja mopin kanssa saa ajatukset sekunniksi muualle.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Mulla on selkeesti jotain traumoja koulu- ja opiskeluajoilta. Taas näin painajaisunta siitä, etten pärjännyt tai en ollut lukenut läksyjäni.
Mä nään useinkin painajaisia siitä, että istun taas yläasteella koulunpenkillä. Ainoana ajatuksena se että mit vit, mähän oon suorittanu tän jo, äkkiä ulos täältä!
kuten myös. huomaa istuvansa koulun penkillä ja miettii että ei mun kuulu olla täällä. näissä unissa ei myös ymmärrä yhtään mitä pitäisi tehdä, ahistaa vaan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta teille =)

Ei sen kummempia, kiirutta on.

Hyvää maanantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kannattaako jättää asiat viime tippaan?
Nyt minulla on esitelmä muinaisenglannista eikä mitään sanottavaa aiheeseen, saati sitten kunnollista Power Point- härpäkettä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mustikselle ja Irmelille :paijaa:

Hammaslekurissa, apteekissa ja kaupassa käyty. Vanhoja työkamujakin kävin moikkaamassa ja juoruamassa päivän vähemmän polttavista aiheista. Pitäisi alkaa puurtamaan kouluhommia ja siivota siinä sivussa vessa. Hiihtoloma ei ole loma, liikaa tekemistä koulujutuissa. Ilta menee visusti telkun edessä vaikka olisi tähdellisempää ja kiirellisempääkin tekemistä. Huomenna olisi sitten työhaastattelu edessä, jee.
bedlam

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:Mustikselle ja Irmelille :paijaa:
Täältä kans.

Onpahan ittelläkin jättestora ahistus ja ressi päällänsä. Perkele sentään.
Enttu

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Hmmm,pää hajoo,se 2 vkoa kuntoutusta teki hyvää kun oli kun töissä olis käyny,mulla vissiin ihan liian korkealentoiset työpaikkatoiveet,stana jos ei muu auta mie lähen siivoo vessoja,sanokoon vanhemmat&suku mitä vaan :!:
Vastaa Viestiin