Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Xiberia kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:inkivääri
Se muuten oikeasti auttaa. Ite oon viipaloinut inkivääriä teen sekaan, ja todellakin kurkkukivun oireet hellittää!
Jep. Ja Brasiliassa olen syönyt inkivääristä ja hunajasta tehtyjä kurkkukarkkeja. Ne tosin olivat aika makeita..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Rouva Pupu kirjoitti:Jaksamisia, eiköhän tuo syy pian selviä. Tiedän muutaman tapauksen, jossa tuollaisen on aiheuttanut "vain" angiina.
Thanks!
Sitä angiinaa epäilen itekki... ainaski viikonloppuna miehen oireet viittas pitkälti siihen.
Olivat luvanneet, että pääsee takas kotiin heti, kun pystyy ottamaan lääkkeet suun kautta. Tällähetkellä menee vielä iv:sti.
Tulipa shoppailtua uus hieno pehmee iso sohva, jossa tuo saa sairaspäiviää rauhassa vietellä. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustaenkeli kirjoitti:Tulipa shoppailtua uus hieno pehmee iso sohva, jossa tuo saa sairaspäiviää rauhassa vietellä. :)
Ooh, romantique!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

mustaenkeli kirjoitti: Olivat luvanneet, että pääsee takas kotiin heti, kun pystyy ottamaan lääkkeet suun kautta.
Varaa pakkanen täyteen jätskiä ja jääkaappiin vauvanruokaa tai jotain muuta helposti nieltävää sössöä.

Olipas paska Oscar-gaala.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MOI kaikille. Olen palannut vaan en palanut!
Katsoin alustavasti ja jotain urputtelua Arskan suuntaan tuolla oli ilkimyksiltä, mutta StadinArskan vahva usko ja toivo on, että jälleenkuuleminen on taas kivaa?

Ai, mitäkö kuuluu? Kiitos, aika hyvää. Ei erityistä. Hieman etukäteen aavistettu ekskursio työpaikkamme kanssa mutta ruoat olivat hyvät ja tottahan on aina mielenkiintoista nähdä ihmisiä.
Nyt olen aika väsynyt, mutta katson sen lähinnä normaaliksi. Seurustelu vaatii tarmoa ja tietynlaista skarppiutta.

MITÄ sinulle kuuluu, kuka minulle vastaa? Olisi kiva kun vastaisit mitä tänne kuuluu nyt pariin päivään niin minun ei tarvitse paljon selata taaksepäin? Onko Arskaa kehuttu tai ovatko hiiret hyppineet pöydälle?

Stadinarska
aito ja oikea lihallinen kanssalähimmäisenne palveluksessanne
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Arska.

Rauhoitu. Ei ole tarvis vastata jokaiseen ketjuun joka on kahden päivän aikana ilmestynyt. Ei tarvitse! Ei niin tee kukaan muukaan.

Kiitos kuulumisistasi, jotka kerroit vaikka kukaan ei kysynytkään. Vastaiskuna tähän kerron, että värjäsin hiukseni ja juon nyt Fanta freetä. Että jos kiinnostaa.

Tiistaita kaikille!
Mussukka, kiitos!

Ajattelin juuri samaa, että olen ihan TOOPE kun käytän aikaani vastauksiin, mutta kun oli muutamia puolustettavia.
Otan onkeeni viisaat sanasi! Koska aika on "rahaa".

VÄRJÄSIT HIUKSESI?? Miksi ja minkäväriset nyt?
Fanta Free OK. Mussukka kiinnostaa aina.
Olet ihana. Kiitos.
Stadinarska
Vihtahousu

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olen pessyt auton tänään, käynyt puntilla ja kokkaillut sapuskaa. Se on suunnilleen saman verran kuin mitä sain viime viikolla yhteensä aikaiseksi, jossei töitä lasketa. Kyllä on ollut paskaa lähiaikoina.
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Suvinen kirjoitti:Voitin hei kenosta kympin! Nyt lämmittää.
Voitin just isoimman nettipokeripottini, 1586 eemiliä. Mulla: A,A,A,6,6 vastustajalla: A,A,6,6,6. Onneksi ei saanut nelosia, ehdin jo pelästyä :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Voitin just isoimman nettipokeripottini, 1586 eemiliä.
Osta mulle poni!
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Voitin just isoimman nettipokeripottini, 1586 eemiliä.
Osta mulle poni!
Tolla rahalla ei kummosta ponia saa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suvinen kirjoitti:Arska.
Whoopish! :p:

Pistä se tekemään temppuja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Tolla rahalla ei kummosta ponia saa.
Mulle kelpaa meetwurstikin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Osta mulle poni!
Saanko myydä sen sitten, kun joskus tulevaisuudessa tulee tappioputki? Älä sekoita ko. putkea kilikellon putkiteoriaan, sillä tämä on matematiikkaa, kilinkolin teoria oli hormoonimyrskyperusteinen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Saanko myydä sen sitten, kun joskus tulevaisuudessa tulee tappioputki?
Ei, tyhmä! Sitten se poni pistetään kadulle hommiin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Ei, tyhmä! Sitten se poni pistetään kadulle hommiin.
Mun Elina-serkun mies (ekonomi, mutta köyhä) kanukkimies käyttää usein läppää halutessaan mukamas perustaa firman mun kanssa: "I got the brains, U got the money!" Hevosen nimeksi tulee sitten Täyskäsi ässillä. Tuttavallisesti ihan vaan "Täppä".
ninnithequeen

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Hevosen nimeksi tulee sitten Täyskäsi ässillä. Tuttavallisesti ihan vaan "Täppä".
http://sukuposti.fi/fakta.php?Numero=224440
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

"Täppä" laukkaa mut kotvasen kuluttua ZZ-top-maahan eli untuva-atolleille. Hyvää yötä ja kädelle työtä!
NuoriDaavid

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Voitin hei kenosta kympin! Nyt lämmittää.
Voitin just isoimman nettipokeripottini, 1586 eemiliä. Mulla: A,A,A,6,6 vastustajalla: A,A,6,6,6. Onneksi ei saanut nelosia, ehdin jo pelästyä :D
Miten tuota nettipokeria käytännössä pelataan? Laitat rahat johonkin tilille luottokortilla vai?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Miten tuota nettipokeria käytännössä pelataan? Laitat rahat johonkin tilille luottokortilla vai?
Se on käytännössä sama juttu kuin taskubiljardi, mut kulkee nykyisin vain eri nimellä.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Miten tuota nettipokeria käytännössä pelataan? Laitat rahat johonkin tilille luottokortilla vai?
Se on käytännössä sama juttu kuin taskubiljardi, mut kulkee nykyisin vain eri nimellä.
Ai jaa. Missäs mun taskubiljardivoitot sitten on? Oon tosi ammattilainen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Think »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Mulla: A,A,A,6,6 vastustajalla: A,A,6,6,6.
Vanhaan hyvään aikaan villissä lännessä olisi noilla korteilla jo joku ammuttu. :wink:
Ovela kuin orgasmi
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

nowaysis kirjoitti:
Miten tuota nettipokeria käytännössä pelataan? Laitat rahat johonkin tilille luottokortilla vai?
Luottokorttitilinsiirto kestää arviolta muutaman nanosekunnin. Tapoja on monia, mutta tämä lienee tavallisin. Käys pokeritiedossa tai pokerihuoneella, jos kiinnostaa enempi. En jaksa selittää :D
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Think kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Mulla: A,A,A,6,6 vastustajalla: A,A,6,6,6.
Vanhaan hyvään aikaan villissä lännessä olisi noilla korteilla jo joku ammuttu. :wink:
Koskahan lööppeihin livahtaa ensimmäinen itsemurhan tehnyt koneiston uhri, joka hävisi nettipokerissa kaiken? Ai että, kun Veikkaus ja Rahapeliliitto kehräisivät ja saisivat pontta koko touhun bannaamiseen.
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 28.02.2007 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Miten tuota nettipokeria käytännössä pelataan? Laitat rahat johonkin tilille luottokortilla vai?
Luottokorttitilinsiirto kestää arviolta muutaman nanosekunnin. Tapoja on monia, mutta tämä lienee tavallisin. Käys pokeritiedossa tai pokerihuoneella, jos kiinnostaa enempi. En jaksa selittää :D
No rupesinkin tuossa jo lueskelemaan.

Mihin mielestäsi perustuu se, että joku voittaa useammin kuin toinen?
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti:Mihin mielestäsi perustuu se, että joku voittaa useammin kuin toinen?
Pelihän on ennen muuta todennäköisyyksien peli. Mitä suurempi otanta, sitä todennäköisempää, että parempi pelaaja voittaa.

Paremmuus voisi sisältää seuraavia osatekijöitä: kokemus, mielenhallinta, stakin/rollin suuruus eli oma kapitaali, pelaaminen järjestelmällisesti eli mm. oikeansuuruisilla panoksilla, pelaaminen oikealla saitilla, oikeaan aikaan ja oikeita vastustajia vastaan sekä (matemaattinen) lahjakkuus. Tietysti pokerin pelaamisesta täytyy pitää, jopa rakastaa, jotta jaksaa ja haluaa pelata hyvää peliä ja kehittyä. Tässä näitä ensiksi mieleeni tulleita asioita.

Lihavoitu on erittäin tärkeää, koska se on oikeastaan ainoa tie voittavaan peliin.
Vastaa Viestiin