Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:Työhaastattelusta tultu, työt alkavat toukokuun alusta :cheer: Työympäristö oli loistava, juuri mun tyylisiä ihmisiä, hyvät työajat/sijainti. Minimipalkkakin paljon suurempi mitä työharjoittelusta saisin. Työ sopii juuri mulle muutenkin, koulun ohella.
Kyllä taas kehuttiin maasta taivaisiin, onneksi kävin juuri pisulla ettei pysty päähän nousemaan.
Niillä alkaa olla siis kiire ettei tarvi alkamaanpalkata kärvakämmeniä ?
Oikeesti oot kuitenkin työelämämyönteinen ihminen, pitää vain varoa ettei tule porvarin riistämäksi? http://tinyurl.com/yw5eh3
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Miten tuota nettipokeria käytännössä pelataan? Laitat rahat johonkin tilille luottokortilla vai?
Se on käytännössä sama juttu kuin taskubiljardi, mut kulkee nykyisin vain eri nimellä.
Ai jaa. Missäs mun taskubiljardivoitot sitten on?
Housuissasi.
Chap

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Se on käytännössä sama juttu kuin taskubiljardi, mut kulkee nykyisin vain eri nimellä.
Ai jaa. Missäs mun taskubiljardivoitot sitten on?
Housuissasi.
Joo, kyllä sä ND huomaat kun se voitto tulee. Se ei vaan ole niin helppo saada, jos ei ole herkkä ihminen.
NuoriDaavid

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ai jaa. Missäs mun taskubiljardivoitot sitten on?
Housuissasi.
Joo, kyllä sä ND huomaat kun se voitto tulee. Se ei vaan ole niin helppo saada, jos ei ole herkkä ihminen.
No hyvä että tämäkin selvisi. Tyhjensikin pankin tänään suihkussa.
Rouva Pupu

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niba kirjoitti: Niillä alkaa olla siis kiire ettei tarvi alkamaanpalkata kärvakämmeniä ?
Oikeesti oot kuitenkin työelämämyönteinen ihminen, pitää vain varoa ettei tule porvarin riistämäksi? http://tinyurl.com/yw5eh3
Kiitos huolenpidosta :wink:

Kyllä mä vähän funtsin, että työtä tarjoavat kun haastatteluun menin. Jo hakuaikana tulin pomojen kanssa hyvin juttuun, mikä varmasti sitten paransi mahdollisuuksia kun hakijoita näytti olevan paikalla iso kasa.

Riistosta en ole huolissani, työajat passelin lyhyet ja lusmuilemallakin tienaa saman rahan kuin lähihoitajana raataen selän paskaksi. Että sinänsä en valita. Toki voi miettiä riistoa siltä osin, että mulla on mahdollisuus saada puolet enemmän palkkaa hieman kovemmalla työtahdilla kuin esimerkiksi miehellä tutkijana. Noh, työmoraalini on sen verran korkea, että lusmuiltua ei tule.
Vastaa Viestiin