Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

sanctus kirjoitti:Tosin jos ne vaikka olisivatkin tekemässä taas kylmäsoundista ja progeilevaa levyä..
En ole netistä haeskellut asiasta tietoa, mutta mutu-fiiliksellä sanoisin, että St Angerin linjoilla ei jatketa. USD kuitenkin "matters", eikä edellisen studiokiekon myyntiluvut (2 miljoonaa) tainneet olla mitenkään flipauttavia, ei ainakaan lähelläkään "Black Albumin" (14 miljoonaa) suksia.

Sarjassamme "jos saisit toivoa, mitä lempiartistisi levyttää seuraavaksi":
- Motörhead voisi levyttää kiekollisen akustista bluesia. Ehdottomasti!
sanctus

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:No mutta häät, juhlistaminen, Vaasa, mielen tylsiinnyttävä, kokovartalopuudutus.
Muistaakseni minutkin oli kutsuttu? Ainakin välillisesti? Ja sulhanen pelasi hokia? Häälahjaksi nuuskaa ja hapsutakki.

No ehkä tuon Metallican voi hyvin jättää väliin, kun se Tanskan reissu on nyt "varmistettu".
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:
Muistaakseni minutkin oli kutsuttu? Ainakin välillisesti? Ja sulhanen pelasi hokia? Häälahjaksi nuuskaa ja hapsutakki.

No ehkä tuon Metallican voi hyvin jättää väliin, kun se Tanskan reissu on nyt "varmistettu".
Jepjep. Oljenkortesi missata ko. geimit kiinnittyy pienen nelijalkaisen ystävämme hoito-ongelmiin. Jos piskille ei löydy majapaikkaa, jonkun täytyisi uhrautua *winkwink*
Don't Panic!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niba kirjoitti:vittu mä mitään maksa, uks bändi, ihan sama..
Kuuntelin metallikaa joskus omalta parvekkeelta kun asuin puksussa..
Meteli kantautui ihan kunnioitettavasti oulunkylän tekojäältä..tai siitä kuopasta mikä talvisin jäätyy.. kaikki muistaa vuoden? Oliks kaikki jo sillon syntyneet*? :lol: :lol: Niin kuin ihmisinä?
-93? Mä olin siellä!! :cheer: Lippukin viä tallella.
sanctus

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:Jos piskille ei löydy majapaikkaa, jonkun täytyisi uhrautua *winkwink*
Multa löytyisi yksi majapaikka!
bedlam

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Tosin jos ne vaikka olisivatkin tekemässä taas kylmäsoundista ja progeilevaa levyä..
En ole netistä haeskellut asiasta tietoa, mutta mutu-fiiliksellä sanoisin, että St Angerin linjoilla ei jatketa.
Paitsi että toinen livenä soittamistaan uusista viisuista on juurikin kuin suoraan St Angerilta peräisin. Toisessa biisissä oli jo vähän oikeampaa meininkiä mukana, mutta kertsi kuului: "oooujeee...oooouuuouuuu".

No, toivokaamme että Rick Rubin on piessyt jätkiä ja nuo kuullut biisit eivät anna kuvaa tulevasta levystä. Kuulemma mies on jo saanut bändin luopumaan alavireisistä kitaroista ja palaamaan takaisin E-vireeseen. Onhan sekin jo jotain.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:
Niba kirjoitti:vittu mä mitään maksa, uks bändi, ihan sama..
Kuuntelin metallikaa joskus omalta parvekkeelta kun asuin puksussa..
Meteli kantautui ihan kunnioitettavasti oulunkylän tekojäältä..tai siitä kuopasta mikä talvisin jäätyy.. kaikki muistaa vuoden? Oliks kaikki jo sillon syntyneet*? :lol: :lol: Niin kuin ihmisinä?
-93? Mä olin siellä!! :cheer: Lippukin viä tallella.
Sä ootkin lahja ja löytö meille kaikelle! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Viideltä herätys ja kuudeksi töihin. Suoritustaso heikko, pää jäässä. Taistellaan nyt tämä päivä. Onnea Torsti..niin ja osanottoni!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pitkästä aika tuli nukuttua miltei 10 tuntia! Vau...
Tänään vois kävästä kasaamassa uuteen kotiin kirjahyllyn paikalleen.
Saa tän muuton suunnittelun ja pakkaamisen hoitaa lähes kokonaan itekseen. Ehkä tuo pahempi puolisko pääsee ylihuomenna sairaalasta. Vois lopettaa jo hengellään leikkimisen...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Koska kaikki saatanan ihmiset on niin heikkoja että ne potee jotain säälittäviä flunssia, tarkoittaa se sitä että meikäläisellä pukkaa töitä 08:00-22:30. Pitäisi ehkä laittaa tää tonne vitutusketjuun sillä VITUTTAA! Etenkin kun en kostu tästäkään paskasta sentin pyörylää. Toisaalta, ei mulla olis mitään muutakaan tekemistä ollut...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Xiberia kirjoitti:God help me.
Dear God, please help me
Sheetlord

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:Kuulemma mies on jo saanut bändin luopumaan alavireisistä kitaroista ja palaamaan takaisin E-vireeseen..
Minä näistä musatermeistä mitään ymmärrä... mutta nimi Rick Rubin on jo itsessään melko vahva laadun tae. Aik. oik. yksi kovimmista tuottajista ikinä.

Kredoissa on kyllä merkattu samalle vuodelle uudet Metellekan ja Juutuun albumit. Etenkin tuon jälkimmäisen kollaboraation hedelmät voivat olla mielenkiintoista kuultavaa...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Jei.
Otin sitten vapauden tärkeästä englannintunnista ja vietin sen istuskellen kaupungin vuokratalojen odotusaulassa vain huomatakseni että vuokraämmäni on koko viikon lomalla. Tunkasin sitten paperini ainoaan mahdolliseen paikkaan, eli viereisen oven postilaatikkoon.

Hiihdettyäni hikeä valuen koululle tajusin että niitä tunteja joille olin niin kovasti kiirehtinmässä ei ole pidetty sitten viime jakson. :tiistai: Tämä vaan on niin tätä. Tiistaita.

Olisi ollut parempi jäädä peiton alle unten maille.
Siellä sentään oli oransseja muuleja ja [pakkomielle]Draco Malfoy[/pakkomielle] :jouden:
Viimeksi muokannut Razormaid, 27.02.2007 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Työhaastattelusta tultu, työt alkavat toukokuun alusta :cheer: Työympäristö oli loistava, juuri mun tyylisiä ihmisiä, hyvät työajat/sijainti. Minimipalkkakin paljon suurempi mitä työharjoittelusta saisin. Työ sopii juuri mulle muutenkin, koulun ohella.
Kyllä taas kehuttiin maasta taivaisiin, onneksi kävin juuri pisulla ettei pysty päähän nousemaan.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Terveisiä maalinkatkuisesta lomaparatiisistä!

Kyllä tästä vielä mahtava tulee :)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
bedlam

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:mutta nimi Rick Rubin on jo itsessään melko vahva laadun tae. Aik. oik. yksi kovimmista tuottajista ikinä.
Kylläpä kyllä. Mies oli patistanut Metallican poikia myös säveltämään ja sovittamaan vanhaan malliin kaikki biisit valmiiksi ennen studioon tuloa, edellinen levyhän tehtiin studiossa rämpyttämällä ja kokeilemalla. Ja senhän tuloksesta jotensakin kuulikin.

Ja jos tulevan levyn soundeja voi tuosta Morricone-tribuutille tulevasta Ecstasy of Gold-coverista päätellä, niin autotallisoundeista on palattu perinteisempään hevisoundiin.
Sheetlord

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:säveltämään ja sovittamaan vanhaan malliin kaikki biisit valmiiksi ennen studioon tuloa, edellinen levyhän tehtiin studiossa rämpyttämällä ja kokeilemalla
Tätä en pitkän linjan rokfanina ja rokutouhua seuranneena ole ikinä bonjannut. Sanoohan sen maalaisjärkikin, että tuo tapa toimii vain harvoin.

Ajatella jos kerrostalo rakennettaisiin samalla periaatteella "no ni jätkät, tervetuloa tänne uudelle työmaalle. Ei meillä mitään piirustuksia ole, mutta ruvetaan vetämään fiiliksellä, kyllä se siitä". Vittu minä ainakaan moisessa talossa suostuis asumaan...

Kirjassaan "Helvettiin ja Takaisin" Marilyn Manson kertoo, että bändi yritti väsätä yhtä albumia juuri tuolla metodilla. Eihän siitä mitään tullut, silloin harvoin kun porukka oli paikalla, joku kaivoi huumeet esiin ja hetken päästä kaikki olivat niin usvassa, ettei kukaan pystynyt soittamaan mitään [kyllä, olen tietoinen, ettei ko. orkesterista ja "soitto- ja sävellystaidosta" kannata puhua samassa lauseessa]

Varmaan ainoa taitelija, jonka käyttää tuota tapaa jatkuvasti menestyksellä, on HR Giger. Surrealisti väittää, ettei hän ikinä luonnostele töitään, vaan alkaa heti maalata. Toisaalta tuolle genrelle olisi tuhoisaa, jos töitä suunniteltaisiin liiaksi: aitous ja se ehta ahdistuksen ja outouden tunne katoaisi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sheetlord kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa ens vkonlopun pulmat (häät) aiheuttamaan vipinää. Miljuuna pikkujujutsua jotka pitäisi klaarata alta pois.
Minun äitini sanoi eilen, että miehenpitäminen on kallista. En varmaan koskaan mene naimisiin.
Geetzu

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

max. 70e konserttilipusta ei mielestäni ole paha. Tai no mihin vertaa... Mutta eihän se ole kuin muutaman hetken sapuskat tai jokunen tunti baarissa. Olen laiska jonottaja mutta maksoin kyllä kaverille lipun just, jos vaikka saa ne ostettua huomenna aamulla. Mieli tekee katsomaan, viime kesänä missasin raskauden vuoks Tallinnan reissun.
sanctus

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Sheetlord kirjoitti:Juutuun albumit. Etenkin tuon jälkimmäisen kollaboraation hedelmät voivat olla mielenkiintoista kuultavaa...
Miten se menikään: vuonna 2015 musiikkimyynnin kuihduttua pääasiassa tekijänoikeusmaksuja kiertäväksi warettamiseksi, maailmassa on vain yksi bändi, U2, jota rahoittaa Vatikaani.
Viimeksi muokannut sanctus, 27.02.2007 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sheetlord

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

-Superior- kirjoitti:miehenpitäminen on kallista. En varmaan koskaan mene naimisiin.
Reality-tsek-koslovakia:
- naisen juhla-asu ja kengät maksavat N kertaa enemmän kuin miehen.
- naisen pynttääminen juhlakuntoon vaatii myös kampaajan ja juhlameikin. Mies käy suihkussa, , raakkaa leukansa, laittaa vähän partavettä ja sillä hyvä.
- nainen haluaa yleensä juhlakoltun alle uudet seksikkäät alusvaatteet. Miehelle kelpaavat vähän vanhemmatkin kalsarit, kunhan ovat ehjät ja puhtaat.
- paljonko keskivertonainen kuluttaa vuodessa purkkeihin, purnukoihin ja yleensäkin kosmetiikkaan verrattuna mieheen? [Metroseksuaali <> Mies]

Älä usko äitiäsi ;)

NEWSFLASH: Frank Millerin graphic noveliin perustuva "300" saa ensi-iltansa maaliskuussa!
Kid

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilinen vapaapäivä teki todellakin hyvää ja perjantaina olleet systerin polttarit meni varsin mukavissa tunnelmissa.
Loppukaupat kämpästä tehty, misterille ostettu puku häitä varten, uudet verhot sekä makkariin että olkkariin odottaa ompelemista ja mä saan tänään uuden tukan.
Hymyilyttää.
NuoriDaavid

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kelivaroitus pääkaupunkiseudulle:
Siellä on hillittömän liukas keli! Moottoritiellä oli pari kolaria muutaman km:n välein.
ninnithequeen

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lyhyt mutta harvinaisen rankka työpäivä.
Eilistä kalasoppaa, kahvia, lehti, sänkyyn. Sitten saunaan, kylmä olut ja jalkahieronta, KIITOS.
Onneksi orja on kotona koko päivän.
millivanilli

Re: Eikö muka ole tiistaiketjua?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hitsi.. pulssi on miljoona, kädet tärisee ja vatsa on sekaisin.. Vielä puoli tuntia ja sitten lähden koululle palauttamaan opinnäytetyötä.
Vastaa Viestiin