KermaperseKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Dr.Diarrhea kirjoitti:teemana bileissä on Miami Vice, joten se toimii raamittajana
Vähän sama, kun ravintolakokki pukeutuisi synttäreillään Paul Bocuseksi, eh?
sanctus

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nowaysis kirjoitti:Jos on lapsellinen niin annetaan tutti? Ymmärsinkö oikein? Kerro jo!
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä lähden nyt ihan kohta laivalle! Tukholma here I come!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vadim kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Jotenki toivon, et Kuitunen kärtsäis doupista, oon vaahdonnu tässä siis IRL aiemmin kuinka se kehtaa näyttää naamaansa vaikka on kunniansa täysin menettäny nainen. No, toinen mahdollisuus tietty on annettava ;) mutta jos se nyt kärtsää ni en kyl ala sitä enää. Toivon siis et kärtsäis, niin sit muu maailmakin tajuais et se on oikeesti ikävä ja epärehellinen ihminen. Näin tänään.
No, enemmän mä oikeastaan ihmettelen ihmisten ja tiedotusvälineiden lyhyttä muistia. Ehkä tämä epäjumalanpalvonnanomainen suhtautumistapa kertaalleen jo kärähtäneeseen sivakoijaan on selitettävissä jälkimmäisten kohdalla rehellisellä ja ymmärrettävällä voitontavoittelulla, mutta mitäs kansalaiset tästä kostuvat, muuten kuin ehkä löytämällä justifikaatioita omaan suurempaan ja pienempään vilpistelyynsä? Jos Virpi, miksen mäkin?

Mikseivät kilpailukiellot ole elinkautisia?
Minkähän takia ei douppikäryistä anneta kuolemantuomiota tai tosiaan sitä elinkautista kilpailukieltoa?

Minkähän takia virolaiset lentäjät menestyvät nyt niin huonosti, onko wanha neuvostotaito hävinnyt piikityksestä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen kirjoitettua..

CHATCITY - Flirttipuisto

Tervetuloa, Niba.............
..
...............

KESKUSTELIJAT
Nimi Poissa Tila Kuvaus
-
Niba 1pv 4t paikalla.
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Mihin mielestäsi perustuu se, että joku voittaa (nettipokerissa) useammin kuin toinen?
Pokan pitäminen on erittäin tärkeää. Asettaessasi isoa panosta nettipokerissa, varmista ettei naamasi nyi tai hätäpissa tule housuihin, koska nämä voivat paljastaa kusetusyrityksesi toiselle pelaajalle.

Nettipokeri perustuu lähinnä sille että pelin ääreen saataisiin jatkuvalla syötöllä uusia kokemattomia pelaajia joilta nyhtää rahaa. Ilman nyypiöiden laumaa voittaminen olisi paljon vaikeampaa vanhoille tekijöille, eikä homma löisi leiville.
Kid

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Niba kirjoitti:Eilen kirjoitettua..

CHATCITY - Flirttipuisto

Tervetuloa, Niba.............
..
...............

KESKUSTELIJAT
Nimi Poissa Tila Kuvaus
-
Niba 1pv 4t paikalla.
Miksi pitää kaikki keskustelut tallentaa? Pelkäätkö sä Nipsu että susta puhutaan pahaa? Käyt sitten aina lukemassa jälkikäteen kaikki noi jutut? Vai mikä toi pointti on?
Dr.Diarrhea

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Sheetlord kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:teemana bileissä on Miami Vice, joten se toimii raamittajana
Vähän sama, kun ravintolakokki pukeutuisi synttäreillään Paul Bocuseksi, eh?
*kuuklettaa* ..ai tollanen paakari. Toi musaiikki on mulle aika hankala asia. Mulla on aika vankkumaton visio siitä, että pakollisten teemarytmien ohessa suurin osa pauhusta olisi teknoa. Moni sankarikin on samaa mieltä. Teknosta syntyy mulla parhaat bilefibat, mutta en nyt sitten tiedä pitääkö kaikki olla just eikä melkein teeman mukaista, ja pitääkö minun uhrata paljonkin intresseistäni kollektiivisen hyvän alttarille?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kid kirjoitti:
Niba kirjoitti: -
1pv 4t paikalla.
Miksi pitää kaikki keskustelut tallentaa? Pelkäätkö sä Nipsu että susta puhutaan pahaa? Käyt sitten aina lukemassa jälkikäteen kaikki noi jutut? Vai mikä toi pointti on?
En pelkää mitään, mutta tiedän että siellä juuri minusta puhuta..

tää oli :lol: itseasiissa vahinko,
eilen en ollut lähes koko ajan paikalla..
Varma kopsaaja lieneeManala..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ens viikolla alkavien operaatioiden ansiosta päätin että tänään voi vielä herkutella ja menin kauppaan ostamaan suklaata. No ostin sapuskaa ja olutta, mutta se vitun zuklaa unohtu, prkl.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Ens viikolla alkavien operaatioiden ansiosta päätin että tänään voi vielä herkutella ja menin kauppaan ostamaan suklaata. No ostin sapuskaa ja olutta, mutta se vitun zuklaa unohtu, prkl.
Iske ruokaan kaakaojauheet kuorrutukseksi, eiköhän se mene suklaasta? ;)

Mä haluaisin palkata kokin. Antais sen valita joka päivä mitä ruokaa se meille syöttäis. Kotona on vähän sama meininki kun vanhempien luona; äiti oli kysynyt isältä että mitä ruokaa se haluais.. "Jotain helppoa, vaikka kaalikääryleitä" :D Ei taida papalla olla mitään ideaa siitä, mikä ruoka on helppoa ja mikä ei. Samoin kuin meillä, "tee vaikka perunamuussia, se on helppoa". Niin on, mutta kuka jaksaa aina kuoria perunat klo 21 töiden jälkeen? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Iske ruokaan kaakaojauheet kuorrutukseksi, eiköhän se mene suklaasta? ;)
No ei kyllä mene, perkele! Olen ollut koko päivän huonolla tuulella, saatana! Eikä saa kysyä, odotan vain sitä perjantaita että pääsee riipaisemaan (päivä)jurrit.
millivanilli

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

NÄLKÄ! Olen edelleen töissä. Mä tahdon tänään sitä samaa ruokaa mitä loihdin eilen. On näemmä pakko mennä kaupan kautta kotiin.
millivanilli

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti: Iske ruokaan kaakaojauheet kuorrutukseksi, eiköhän se mene suklaasta? ;)
Laitoin muuten kerran chiliin (Keikauksen resepti) caacaojauhetta. Toimi erinomaisesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ens viikolla alkavien operaatioiden ansiosta päätin että tänään voi vielä herkutella ja menin kauppaan ostamaan suklaata. No ostin sapuskaa ja olutta, mutta se vitun zuklaa unohtu, prkl.
Iske ruokaan kaakaojauheet kuorrutukseksi, eiköhän se mene suklaasta? ;)

Mä haluaisin palkata kokin. Antais sen valita joka päivä mitä ruokaa se meille syöttäis. Kotona on vähän sama meininki kun vanhempien luona; äiti oli kysynyt isältä että mitä ruokaa se haluais.. "Jotain helppoa, vaikka kaalikääryleitä" :D Ei taida papalla olla mitään ideaa siitä, mikä ruoka on helppoa ja mikä ei. Samoin kuin meillä, "tee vaikka perunamuussia, se on helppoa". Niin on, mutta kuka jaksaa aina kuoria perunat klo 21 töiden jälkeen? ;)
Perunat voinee kuoria milloin haluaa, kun pistää ne kylmään veteen jääkaappiin odottamaan?
Jos ois tukkukortti niin vois kädä Heinon tukusta valmiiksi kuorittuja yksilöitä säkillisen?
Kannattaa ryhtyä joksikin yrittäjähemmoksi ja alkaa sitten sikailla mainosten tapaan?:?
Lidlistä saa myös perunamuussijauhetta..

http://tinyurl.com/2gvc29
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:Perunat voinee kuoria milloin haluaa, kun pistää ne kylmään veteen jääkaappiin odottamaan?
Jos ois tukkukortti niin vois kädä Heinon tukusta valmiiksi kuorittuja yksilöitä säkillisen?
Kannattaa ryhtyä joksikin yrittäjähemmoksi ja alkaa sitten sikailla mainosten tapaan?:?
Lidlistä saa myös perunamuussijauhetta..

http://tinyurl.com/2gvc29
Perunamuussijauhe = EI!
Kumiperunat = EI!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaahas. Tulin pistokokeelle katsomaan.
Täällä ollaan aika kiltisti.

Toi Sheetlord voi vaan poistaa yököttävän kullinsa täältä.
Ei täällä kukaan nainenkaan näytä pimpsaansa.

Tämä tällä kertaa. KUN aukaisen Kitinän noin klo 21 illalla olisi Sheetlordin kullin oltava joko katkennut tai poissa.

Tämä on päätös josta voi vain huvin vuoksi valittaa.

Stadinarska
top of arskapeople
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

nowaysis kirjoitti:Jotenki toivon, et Kuitunen kärtsäis doupista, oon vaahdonnu tässä siis IRL aiemmin kuinka se kehtaa näyttää naamaansa vaikka on kunniansa täysin menettäny nainen. No, toinen mahdollisuus tietty on annettava ;) mutta jos se nyt kärtsää ni en kyl ala sitä enää. Toivon siis et kärtsäis, niin sit muu maailmakin tajuais et se on oikeesti ikävä ja epärehellinen ihminen. Näin tänään.

No offence meant.. mutta...

Minua asiassa eniten huvittaa että kukaan jaksaa välittää voittaako vai häviääkö Suomi.
On oletettavaa että mitä suuremmat panokset, sitä enemmän filunkia on.. niin aina on ollut, kiinni vain jäädään nykyään helpommin. Kuinka moni voi sanoa rehellisesti että on tehnyt aina työnsä täydellisesti, eikä ole ottanut käyttöön mitään oikokeinoja.. Työtähän huippu-urheilu on..
On naivia ajatella muuta urheilijoistakaan, koska ihmisluonto menee aina siitä mistä aita on matalin, jos kiinnijäämisen riski on pieni.

Minun elämälleni aivan yhdentekevää vaikka oltaisiin aina viimeisiä, en tarvitse egobuustia penkkiurheilusta.

Oikeammin muotoiltuna minun silmissäni tuo lause olisi että "ikäviä ihmisiä nuo (penkki)urheilijat, kun ottavat kaiken niin vakavasti."
Enttu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kuntoutustutkimukset ohi,lekuri määräsi sit ahdistukseen nappia 1-2 kpl pvässä,suositteli jatkokoulutuksena puhtaanapitoa&toimitilahuoltajuutta,
edellytyksenä jotta ensin mielenterveyspuoli kunnossa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti:Kuntoutustutkimukset ohi,lekuri määräsi sit ahdistukseen nappia 1-2 kpl pvässä,suositteli jatkokoulutuksena puhtaanapitoa&toimitilahuoltajuutta,
edellytyksenä jotta ensin mielenterveyspuoli kunnossa
Muakin ahdistaa.


PS. NINNI - saisinko mun pääsuojuksen takaisin lähiaikoina? *winkwink*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Päivän saldo:
töitä, aamulla kotiopäin, koira autoon, auto huoltoon ja kolmen kilsan lenkki.
Nukkumista päivä, koira hihnaan ja kolmen kilsan lenkki ja auto huollosta.
Kotio päästä vaatteet pois ja sekä minä että koira yhteiseen kimppasuihkuun.
Loppuilta armotonta pakkaamista, ennenku tarvii taas kohta töihin lähtä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Öitä hassut!

Meksikolainen nukkuu jo ja kohta minäkin.

Zzz..zzz......z.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustaenkeli kirjoitti: sekä minä että koira yhteiseen kimppasuihkuun. ...
Mies on hetken poissa, ja heti sitä ruvetaan muiden hurttien kanssa pelehtimään!

Adios suckers, mä lähden tekemään tortilloja!
The great club outshines the individual, always and forever.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen rasittava ihminen ja todella kyllästynyt itseeni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Olen rasittava ihminen ja todella kyllästynyt itseeni.
Tämäpä sattuikin! En ole yhtään rasittava mutta täysin kyllästynyt muihin ihmisiin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin