KermaperseKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jotenki toivon, et Kuitunen kärtsäis doupista, oon vaahdonnu tässä siis IRL aiemmin kuinka se kehtaa näyttää naamaansa vaikka on kunniansa täysin menettäny nainen. No, toinen mahdollisuus tietty on annettava ;) mutta jos se nyt kärtsää ni en kyl ala sitä enää. Toivon siis et kärtsäis, niin sit muu maailmakin tajuais et se on oikeesti ikävä ja epärehellinen ihminen. Näin tänään.

Eilen puoli kasilta nukkumaan, jaksoi reippaana herätä kuudelta. Sosiaalisuuskausi siis meneillään. :roll:

Työ, jonka olin ymmärtääkseni tallentanut tikulle, ei ollutkaan tallentunut, voihan pihkura. Kylä nyt taas kaikki vastustaa ja kympillä. Huomenna kuitenkin pohjoiseen hiihteleen, ilman douppasta, sano!!1

:grin: :angel: :great ass: : need to pee:
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mie en kyllä istumaan keikalle lähtisi, kerran Panteran keikalla jouduin istumapaikkoihin tyytymään ja nukahdin parin biisin jälkeen.
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

nowaysis kirjoitti:Jotenki toivon, et Kuitunen kärtsäis doupista, oon vaahdonnu tässä siis IRL aiemmin kuinka se kehtaa näyttää naamaansa vaikka on kunniansa täysin menettäny nainen. No, toinen mahdollisuus tietty on annettava ;) mutta jos se nyt kärtsää ni en kyl ala sitä enää. Toivon siis et kärtsäis, niin sit muu maailmakin tajuais et se on oikeesti ikävä ja epärehellinen ihminen. Näin tänään.
Hih, mä funtsin samaa kun sitä selkäkipua ja flunssaa vähän siellä sun täällä. Käry käy tai ei käy. Se siitä uudesta mahdollisuuden antamisesta ihmiselle.
Geetzu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Frendi Tanskassa heinäkuun loppuun asti, siellä keikka pari päivää ennen stadia ja liput tulossa vasta huomenna myyntiin. Perskeles, myyn kyllä just hommatun lippuni jos pääsisinkin vieraalle maalle muksu- ja miesvapaalle. Tanskalaisista ei ole muistikuvia ja sehän on vaan positiivinen asia. 8)
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Mie en kyllä istumaan keikalle lähtisi, kerran Panteran keikalla jouduin istumapaikkoihin tyytymään ja nukahdin parin biisin jälkeen.
Mulla menis taas keikka sivusuun jos joutuisin seisomaan. Jostain syystä pitkään seisominen saa huimaamisen aikaan, eikä se tasoitu ennenkuin pääsee istumaan. Viimeksi joutusin ristiäisissä 10min päästä hikisenä peruuttamaan takahuoneeseen sohvalle makaamaan, huomaamattomasti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jee jee, just pääsin sisään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bluntly kirjoitti:Jee jee, just pääsin sisään.
Nyt kun sais vielä tietää monelta se viimeinen meni...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää päivöö!

On sitten tänään enemmän tekemistä kun eilisiltana käytin aikaa Kitinään ja vastailuun!
Mulla on aikamoinen stressinpuolikas nyt tekemättömistä töistä joten RUPEEN niitä tekemään.
Olkaapa ihmisiksi. En välttämättä nyt jaksa puolustaa itseäni illallakaan tai ehdi, joten älkää nyt hyppikö pöydälle.
En laita uutta vitsiä sopimattomaan paikkaan.
Pysyköön rauha sielussamme!
Kaikille oikein hyvää seksintäyteistä keskiseksiä tänään.
Erityiskiitos kaikille mukaville, että teitäkin elää.
Kiitän tukijoitani tänäänkin.
Erityismaininta päivän kunniaksi myös Vihtahousulle. Hänen jutuissaan olen alkanut ymmärtää jopa sympaattista ajattelua. Hän on aika suoraselkäinen working man-tyyppi ja se piirre kaunistaa ihmistä!
On uskoakseni tuntenut minut väärin aiemmin.

Nyt PUSNUSSIT kaikille!

Teidän Stadinarska
nöyrä, kiltti ja yhteiskuntakelpoinen
Sheetlord

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Hiävalamistelut jatkuuvat... koko eilinen ilta ja tämä aamu kasattu ja tunkattu jukeboxia. 500 biisiä kasassa metatägit oiottuna.. vielä tarttis vähän lisää.
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti:Hiävalamistelut jatkuuvat... koko eilinen ilta ja tämä aamu kasattu ja tunkattu jukeboxia. 500 biisiä kasassa metatägit oiottuna.. vielä tarttis vähän lisää.
Tuomiopäivä lähenee :wink:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Rouva Pupu kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Hiävalamistelut jatkuuvat... koko eilinen ilta ja tämä aamu kasattu ja tunkattu jukeboxia. 500 biisiä kasassa metatägit oiottuna.. vielä tarttis vähän lisää.
Tuomiopäivä lähenee :wink:
Dies iræ! dies illa
Solvet sæclum in favilla
Teste David cum Sibylla!

Quantus tremor est futurus,
quando judex est venturus...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
BettyB.

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Eihän nää rahvaan työvuorot ookaan ihan perseestä kun aamun ensimmäinen asiakas sanoo: its so nice to c u in the morning cause u r so beautiful.

Aamulla kohteliaisuuksia, illalla leffaan erinomaisessa seurassa, mitä muuta sitä nainen voi kaivatakaan?
Sheetlord

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Tuomiopäivä lähenee :wink:
Juu, näin tekee. Eilen jätkät soittivat, kysyivät paikkaan X sukeltamaan la-aamuna. Kovasti kummissaan olivat kun en luvannut lähteä. "Ehtiihän siinä hyvin nopean vetää". Onhan se toki noinkin. Toki penettäminen sisältää vain vähän riskejä siihen, että menisi nuorikolle sanomaan hääpäivän aamuna: "ai niin kulta, mä käväisen tuolla vähän dyykkaamassa, ei pitäis mennä kauan..."

Yksi heppu oli Ojamolla kamat selässä menossa veteen tunnin-parin dyykille, vaimo viimeisillään synnytyslaitoksella :respektiä:
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti:
Yksi heppu oli Ojamolla kamat selässä menossa veteen tunnin-parin dyykille, vaimo viimeisillään synnytyslaitoksella :respektiä:
hOhO. Nainen ei voi näemmä voittaa kun kyseessä on sukellus :wink:

Jahans, Metallican kenttäliput huutonetissä myynnissä lähtöhinnaltaan 180e, kallista.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Rouva Pupu kirjoitti:
Jahans, Metallican kenttäliput huutonetissä myynnissä lähtöhinnaltaan 180e, kallista.
Tuo on liikaa minun rahapussilleni.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kid

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
Yksi heppu oli Ojamolla kamat selässä menossa veteen tunnin-parin dyykille, vaimo viimeisillään synnytyslaitoksella :respektiä:
hOhO. Nainen ei voi näemmä voittaa kun kyseessä on sukellus :wink:
Jep, ja mulle asiakas soitti että "mä oon täällä kättärillä nyt et lapsi varmaan syntyy pian, ehkä jo tänään. Voisin varata matkan Pattayalle yhdelle tolle seuraavalle lähdölle ja mun nimi on..."

Huh!
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rollo ja Bluntly, teille on @
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kid kirjoitti:
Huh!
Aika raNkka juttu. Tuossa ei tietäisi pitäisikö itkeä vai nauraa hämmästyksestä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Jotenki toivon, et Kuitunen kärtsäis doupista, oon vaahdonnu tässä siis IRL aiemmin kuinka se kehtaa näyttää naamaansa vaikka on kunniansa täysin menettäny nainen. No, toinen mahdollisuus tietty on annettava ;) mutta jos se nyt kärtsää ni en kyl ala sitä enää. Toivon siis et kärtsäis, niin sit muu maailmakin tajuais et se on oikeesti ikävä ja epärehellinen ihminen. Näin tänään.
No, enemmän mä oikeastaan ihmettelen ihmisten ja tiedotusvälineiden lyhyttä muistia. Ehkä tämä epäjumalanpalvonnanomainen suhtautumistapa kertaalleen jo kärähtäneeseen sivakoijaan on selitettävissä jälkimmäisten kohdalla rehellisellä ja ymmärrettävällä voitontavoittelulla, mutta mitäs kansalaiset tästä kostuvat, muuten kuin ehkä löytämällä justifikaatioita omaan suurempaan ja pienempään vilpistelyynsä? Jos Virpi, miksen mäkin?

Mikseivät kilpailukiellot ole elinkautisia?
Dr.Diarrhea

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

5.5. pitäis pamahtaa kunnon bileet täällä Tampereella. Viestittelin just yhdelle Salkkari-tyypille, jos se tulis spiikkaamaan 210-vuotisjuhliimme. Elikkä seitsemän kaverusta täyttää tänä vuonna 30, ja pidämme reilun sadan hengen yhteisjubinat. Tilakysymys on jo lähes tulkoon ratkaistu, joten nyt sitten vaan lavasteita ja ohjelmaa. Musiikki on päättämättä, mutta teemana bileissä on Miami Vice, joten se toimii raamittajana.

Huomenta! Hain ärrältä pari lehteä, joten aloitetaan vapari hissukseen. Jos illalla sit salille.

Otan vastaan ilolla kaikki teeman mukaiset ideat musiikista: kappaleista, bändeista jne.
Rouva Pupu

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Otan vastaan ilolla kaikki teeman mukaiset ideat musiikista: kappaleista, bändeista jne.
Miami Vice soundtrakkeja kehiin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vadim kirjoitti: voitontavoittelulla
Niin, on se vaan surullista että jos 70000 nettoaa jostain hiihdinkisasta niin ei se kansan silmissä menetetty kunnia paina enää missään.. Kuten on toteuttajia ja paskanpuhujia, on kunnian miehiä ja naisia ja sit niitä keil' on himmeen' massii. Joillain kai molempii. Yleensä kuitenkaan ei.

Menenpä tästä hiomaan rahanahneuttani ja vähentämään kiltteyttäni tuonne nurkan taakse. Kunniastakin voisi luopua, anybody? ;)
Prepare for the worstest.
sanctus

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nowaysis kirjoitti:Menenpä tästä hiomaan rahanahneuttani ja vähentämään kiltteyttäni tuonne nurkan taakse.
No niin.

Kuva

Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täysin sanctusmainen isku!1 Ymmärrän tuon vihjaavan vauvaan/raskauteen/seksuaalisen kanssakäymiseen. EiQu!1 Jos on lapsellinen niin annetaan tutti? Ymmärsinkö oikein?

Kerro jo!
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KermaperseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tullut jo kaksi puhelua että "sain lippuja, haluatko lähteä?" :D Näin se toimii.. *lälläslää-tanssi*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin