Kiire kiire kiire

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pitäis ehtiä tehdä töitä, kityillä, ylläpitää wikipediaa ja pelata nettipokeria yhtäaikaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja Think »

NuoriDaavid kirjoitti:Pitäis ehtiä tehdä töitä, kityillä, ylläpitää wikipediaa ja pelata nettipokeria yhtäaikaa.
No mitä sä sitten enää harkitset sitä työntekoa?
Ovela kuin orgasmi
NuoriDaavid

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Think kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pitäis ehtiä tehdä töitä, kityillä, ylläpitää wikipediaa ja pelata nettipokeria yhtäaikaa.
No mitä sä sitten enää harkitset sitä työntekoa?
Olen niin rahanahne. Sitä paitsi se antaa syyn olla poissa kotoa netin ääressä.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja Think »

NuoriDaavid kirjoitti:
Olen niin rahanahne. Sitä paitsi se antaa syyn olla poissa kotoa netin ääressä.
Sulla on se nettipokeri rahantekokoneena ja ainahan voi lähteä kotoa "kavereiden kanssa kaljalle"...

...ai niin, eihän sua päästetä! Buahahahaha. :lol:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti: Olen niin rahanahne. Sitä paitsi se antaa syyn olla poissa kotoa netin ääressä.
Ihailtavaa rehellisyyttä. Pidä tämä linja myös avioliitossasi, niin et voi mennä vikaan ;)
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Olen niin rahanahne. Sitä paitsi se antaa syyn olla poissa kotoa netin ääressä.
Ihailtavaa rehellisyyttä. Pidä tämä linja myös avioliitossasi, niin et voi mennä vikaan ;)
Vaimoni kyllä tietää tuon. Hän tietää, koska viimeinen poka lähtee ja soittaa heti sen jälkeen tarkistussoiton.

Kerran kännystä oli akku loppunut ja livahdin työpäivän jälkeen kirjastoon lueskelemaan mikrofilmiltä vanhoja hesareita.

Järkytys oli suuri, kun vaimoni tuli mikrofilmihuoneeseen ja haki kotiin. Arvasi, että olin siellä.
CandyMan

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Pitäis ehtiä tehdä töitä, kityillä, ylläpitää wikipediaa ja pelata nettipokeria yhtäaikaa.
Asiakkaasi voivat hyvin odottaa. Ei niitä voi pelastaa, ne kuolevat kuitenkin joskus.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja Hellu »

NuoriDaavid kirjoitti: Kerran kännystä oli akku loppunut ja livahdin työpäivän jälkeen kirjastoon lueskelemaan mikrofilmiltä vanhoja hesareita.

Järkytys oli suuri, kun vaimoni tuli mikrofilmihuoneeseen ja haki kotiin. Arvasi, että olin siellä.
Onko nää jutut ihan totta?
Miten ihmeessä sä suostut moiseen??
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja Melnais »

NuoriDaavid kirjoitti: *Kuvailee hyvän avioliiton arkea*
Muista kertoa AJ:lle mihin neuvojasi noudattamalla päätyy.
Elämä kantaa, jos sen antaa
NuoriDaavid

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hellu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Kerran kännystä oli akku loppunut ja livahdin työpäivän jälkeen kirjastoon lueskelemaan mikrofilmiltä vanhoja hesareita.

Järkytys oli suuri, kun vaimoni tuli mikrofilmihuoneeseen ja haki kotiin. Arvasi, että olin siellä.
Onko nää jutut ihan totta?
Miten ihmeessä sä suostut moiseen??
Alkaa itseäkin naurattaa kun lukee tämän tarinan. Kyllä se on tosi. Ehkä pienenä lieventävänä asianhaarana voi todeta, että ehkä vaimo ei erikseen lähtenyt mua kirjastosta hakemaan, vaan kauppareissulla pääti koukata kirjaston kautta tsekkaamassa.

Suostumisen suhteen:

Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En usko, että olisin yhtään sen onnelisempi, jos saisinkin enemmän vapautta.
NuoriDaavid

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pitäis ehtiä tehdä töitä, kityillä, ylläpitää wikipediaa ja pelata nettipokeria yhtäaikaa.
Asiakkaasi voivat hyvin odottaa. Ei niitä voi pelastaa, ne kuolevat kuitenkin joskus.
Rahat voi kuitenkin kerätä pois. Jos ihminen odottaa lompakko taskussaan saadakseen antaa rahansa minulle, niin etiikkani velvoittaa minua antamaan hänelle tilaisuus toteuttaa toiveensa.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.03.2007 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kiire on valinta. Tsup, tsup!
slam

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja slam »

NuoriDaavid kirjoitti:Pitäis ehtiä tehdä töitä, kityillä, ylläpitää wikipediaa ja pelata nettipokeria yhtäaikaa.
Koita nyt ämmä jukolauta tajuta, että toimintasi vaatii miehistä organisointua.
CandyMan

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Rahat voi kuitenkin kerätä pois. Jos ihminen odottaa lompakko taskussaan saadakseen antaa rahansa minulle, niin etiikkani velvoittaa minua antamaan hänelle tilaisuus toteuttaa toiveensa.
Pyydä maksu etukäteen. Niin seksin ammattilaisetkin kai tekevät. Vituttaisihan se nyt jos potilas tai poka kuolisi kesken "hoidon", ja rahat jäisivät saamatta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kiire kiire kiire

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rahat voi kuitenkin kerätä pois. Jos ihminen odottaa lompakko taskussaan saadakseen antaa rahansa minulle, niin etiikkani velvoittaa minua antamaan hänelle tilaisuus toteuttaa toiveensa.
Pyydä maksu etukäteen. Niin seksin ammattilaisetkin kai tekevät. Vituttaisihan se nyt jos potilas tai poka kuolisi kesken "hoidon", ja rahat jäisivät saamatta.
Isi, vaihda avattaresi. Mä en haluu et mulla on noin ruma iskä!
Keikausvaimosi kertoi sun tempuistasi sille.
Kiitän elämästä.

Stadinarska
uusi nimi StadinCANCANarska?
Vastaa Viestiin