Mitä te teette täällä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Miksi käyt kityssä?

Paljon tuttuja / ystäviä
4
7%
Ei ole muutakaan tekemistä
7
12%
Mielenkiintoisia keskusteluja
6
11%
Tarve pilkata muita
6
11%
Tähän jäi koukkuun, enkä tiedä tietä ulos
26
46%
Ns. anonyymin ajatustenvaihdon mahdollisuus
3
5%
EVVK
5
9%
 
Ääniä yhteensä: 57

tuulenpuiska

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ann kirjoitti:Tarve pilkata tuttuja, kun ei livenä uskalla.
Tiesitkö, että JYSK:ssä myydään "Ann"-pöytiä?
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Lähinnä nautin oman kommenttihistoriani selailusta. Mitä taas tulee keskustelemiseen, isikin jo ihmetteli että miksi edes vaivaudun sellaiseen "tuollaisten vähä-älyisten kanssa".
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Aito_Johanna

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kyllä se on tarve pilkata muita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kukaan ei usko jos sanon yrittäväni vongata, joten sanon pysyväni täällä koska tykkään teistä pikku kakkiaisista. Toisista enemmän, toisista vähemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

On tämä parempaa viihdettä kuin moni tosi-tv-sarja.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Minä olen täällä löytääkseni edes yhden ystävän *snif*
M'oon NIIN yxin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minulle deittaamani misu Tarokkikorteista näki, että tehtäväni on olla Maailman Suurin Henkinen ja Hengellinen Johtaja. Noudatan kutsumustani.
Exsat

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Koukussa. :oops:
1108

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gattaca kirjoitti:Minulle deittaamani misu Tarokkikorteista näki, että tehtäväni on olla Maailman Suurin Henkinen ja Hengellinen Johtaja. Noudatan kutsumustani.
Deittasit ja et saanut pesää?
Kerro, karkasko naaras lailla mäyräköiran ulos ovesta kun olit tintannut tarpeeksi karhua?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gattaca kirjoitti:Minulle deittaamani misu Tarokkikorteista näki, että tehtäväni on olla Maailman Suurin Henkinen ja Hengellinen Johtaja. Noudatan kutsumustani.
Kityn kautta? Onnea yritykselle. Vinkkejä ulosannin sensuroinnin kannalta kannattaa ottaa sosiaalisesti kykenevämmiltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Itse olen koukussa, mutta kenen helvetin mielesta taalla on mielenkiintoisia keskusteluja? Kuka kehtaa tunnustaa?
Storytuuli

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

Anonyymin ajatustenvaihdon mahdollisuus oli alkuperäinen motiivi. Nyt - en tiedä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minulle deittaamani misu Tarokkikorteista näki, että tehtäväni on olla Maailman Suurin Henkinen ja Hengellinen Johtaja. Noudatan kutsumustani.
Kityn kautta? Onnea yritykselle. Vinkkejä ulosannin sensuroinnin kannalta kannattaa ottaa sosiaalisesti kykenevämmiltä.
Ei, hän oli Sinkut.netistä.
Ja kaipa hän tietää, ufojen kontaktihenkilö sentään!

Edit.. tarkoitit, ettei Kityn kautta kannata maailmaa Pelastaa.. totta, Helmiä Sioille!

Ulosantiani livenä treffioloissa ei tarvitse sensuroida, koska sitä ei ole.
Shit, edit kaksi... asiaa asiapalstoille ja lehtiin ym. osaan laittaa jopa haistattelematta! niih ja haista pillus!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Think »

Aito_Johanna kirjoitti:Kyllä se on tarve pilkata muita.
Kerro kun päätät aloittaa sen.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kuva
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mukava vaihtaa mielipiteitä ja oppia lisää elämästä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Minä en ole täällä provoillakseni, kiusatakseni, piikitelläkseni, herjatakseni, en saadakseni kertoa muille miten tyhjänpäiväisiä jonkun toisen ajatukset ovat, en uskotellakseni että elämässäni on kaikkea hurjan paljon vakavampaa ja mielenkiintoisempaakin kuin täällä keskusteleminen, en mollatakseni itseäni tyhmempiä, en pröystäilläkseni itselleni suoduilla ominaisuuksilla, en paetakseni oikeaa elämää - sillä minulle tämä on yhtä oikeaa kuin muukin elämäni.

Minä olen täällä antaakseni ja saadakseni ajatuksia. Keskustelen täällä samoista asioista (ainakin osittain) ja ihan yhtä vakavissani kuin IRL. Ilmeisesti netissä tosissaan oleminen on kuitenkin megaluokan synti - samaan tapaan kuin nettideittailukin. Monihan aloittaa ilmoituksensa edelleen tyyliin En yleensä harrasta tätä mutta miksen voisi tätäkin huumorimielessä kokeilla? tai Baareista en ole sinua löytänyt, ehkä siis tätä kautta? (ihan kuin netin käyttäminen olisi perusteltua vasta kun on yrittänyt kaikkia muita keinoja).

Välillä ihmettelen mikä tässä asenteessa on takana. Ei se tavallaan minun napaani kaiva mitä muut tekevät tai tekemättä jättävät, mutta toisaalta uskoisin että saisin nettikeskusteluista enemmän irti jos useampi uskaltaisi olla avoimesti tosissaan. Toisaalta provoilun ja pisteliäisyyden taakse piiloutumalla saattaa uskaltautua keskustelemaan tai kysymään sellaisistakin asioista mistä muuten ei, ja onhan sekin keskustelua (tai sen yrittämistä). Eli en yritä tässä käännyttää ketään miksikään vastoin tahtoaan.

Ai että kenen mielestä muka täällä on mielenkiintoisia keskusteluja? No minun mielestäni. *viittaa* Minun pitäisi olla aika sekaisin, jos käyttäisin aikaani tänne kirjoitteluun siitä huolimatta että pitäisin kaikkia keskusteluja epämielenkiintoisina.

Jatkakaa!
ninnithequeen

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No kuka perkele aloittais viikonpäiväketjut tai yliturhat gallupit?

Olen täällä koska tykkään ihmisistä jotka olen tätä kautta tavannut. Niin jotta pusnus.
RolloTomasi

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti: Ai että kenen mielestä muka täällä on mielenkiintoisia keskusteluja? No minun mielestäni. *viittaa*
:cheer: EveryWoman :cheer:
Nowaysis

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Niin juu kyllä myös minä ruksin tuon mielenkiintoiset keskustelut, ainakin toisinaan, ainakin osa keskusteluista. Muiden pilkkaaminenkin olisi varmaan ihan kivaa, mutta nykyään aika pitkälle yritän pidättäytyä siitä. Sitä voin tehdä myös IRL jos tunnen tarvetta. Koukussakaan en tunne olevani(enää), sillä hyvinkin voi pari päivää mennä etten yksinkertaisesti jaksa vaivautua avaamaan konetta. Minulle tämä on aika hyvä saavutus ja olen tyytyväinen itseeni. Hipihei.
Kid

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä roikun täällä tuhlatakseni aikaa ja kun en muutakaan jaksa tehdä. Tuttuja joo on muutama, mutta ne saan kännykälläkin kiinni. (Toisin oon surkee ollu pitään yhteyttä kehenkään viime aikoina).
Ja pitäähän mun tietty jakaa kaikille tieto, jos oon lakannu varpaankynnet uudella lakalla...
WanhaPervo

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Pompuloin addiktio-kohdan.

Kummallista kyllä, mikä tässä oikein addiktoi. Etukäteen jos esiteltäisiin tämmöinen scene, niin olisi vaikea uskoa, että addiktoisi.
SingleMalt

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti:Kummallista kyllä, mikä tässä oikein addiktoi. Etukäteen jos esiteltäisiin tämmöinen scene, niin olisi vaikea uskoa, että addiktoisi.
Minä pompulion "Ei ole muutakaan tekemistä" -kohdan. Tai olisihan minulla tekemistä, mutta kun niin tylsää, ettei huvita. (työ)

JA addiktoi tämä jotenkin, mutta vain silloin kun ei ole muuta tekemistä. Vierotusoireita ei tule, jos satun olla viikon jossain muaalla, eikä kityä ole näköpiirissä..
Aito_Johanna

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti: Minä olen täällä antaakseni ja saadakseni ajatuksia. Keskustelen täällä samoista asioista (ainakin osittain) ja ihan yhtä vakavissani kuin IRL. Ilmeisesti netissä tosissaan oleminen on kuitenkin megaluokan synti - samaan tapaan kuin nettideittailukin.
Kuka sanoi, että netissä olisi jotain vikaa? En minä live-elämässäkään ole niin kauhean tosissani. (Olen joskus, mutta olenhan joskus täälläkin.) Myös live-elämässä rakastan sarkasmia, ironiaa, kylmän kyynisyyden alle kätkettyä huumoria, parhaimmillaan taiteenlajiksi jalostettua piilovittuilua, hassuttelua, karnevaalihenkeä, koomisten piirteiden havainnointia muissa ihmisissä ja arkipäivän tilanteissa, naurua itselleni ja muille. Keskustelen täällä samoista asioista (aina osittain) ja ihan yhtä ei-vakavissani kuin IRL. Se on elämäniloa se.
RolloTomasi

Re: Mitä te teette täällä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nowaysis kirjoitti:Niin juu kyllä myös minä ruksin tuon mielenkiintoiset keskustelut, ainakin toisinaan, ainakin osa keskusteluista.
:cheer: Nowaysis :cheer:
Vastaa Viestiin