Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Melnais kirjoitti:Monikin palstavanukas olisi sen sijaan potentiaali itsemurhaaja.
Mielestäni jotenkin tosi kamala aihe, saan varmasti vihat ylleni. Kuitenkin yleisestävässä mielessä varsin tarpeellinen ja tarkoituksenmukainen kysymyksenasettelu. Täytyyhän palstalla olla moista varten pamiverkosto, eli jos jollain menee toosi leimisti, niin voi sitten listalta katsoa oman riskitasonsa ja soittaa kaverille hetken helpotusta.

Muistakaa rakkaat toverit, että itsemurha ei ole rikos!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mikäli tämä tosiaan vaatii ehtimistä, se en ole ainakaan minä. No, aina ei voi voittaa :evil:
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Mikäli tämä tosiaan vaatii ehtimistä, se en ole ainakaan minä. No, aina ei voi voittaa :evil:
Juu, ei äänestystä....huh.

Stadinarska
selvisi kiikusta?
slam

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja slam »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Muistakaa rakkaat toverit, että itsemurha ei ole rikos!
Edessä jotenkin niin loistava tulevaisuus, että itsemurha ei olisi pahitteeksi. Lopettaa ajoissa kaikki paska. Haluaisin kuitenkin kuolla heidän tyhmyytensä tappamana. Varsinkin yhteiskunnan ymmärtämättömyyden vuoksi, koska eivät koskaan voineet ymmärtää.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Pitäisikö tähän luetella nimiä? Jos pysyisi ihan yleisissä luonteenpiirteissä.

Minä pelkään sekä täällä että tuolla ulkona kahdenlaisten ihmisten puolesta. Niiden, jotka ovat vaipuneet säälimään itseään uskoen muun maailman olevan heitä vastaan. He eivät kurkota apua, ellei sitten jatkuvaa märehtimistä omassa tilassa lasketa avun hakemiseksi. Vihamielisen asenteen vuoksi heitä on myös hyvin vaikea auttaa, sillä epäluuloisuus muita kohtaan estää luottamasta toisen vilpittömään, inhimilliseen haluun helpottaa kärsivän oloa.

Toinen ryhmä ovat ihmiset, jotka tietävät ja osaavat mielestään aina kaiken. He ovat ulkoisesti ihmissuhteiden guruja, menestyneitä työelämässä, koulutettuja ja kohtuullisia. Tämän lisäksi vankina oman menestymisensä roolissa sillä elämän väistämättömiä tappioita on mahdotonta hyväksyä. Vaikka kykyjä normaalien vastoinkäymisten selvittämiseen olisi, niitä ei käytetä sillä ei tahdota myöntää mitään ongelmia olevankaan. Joskus tämä johtaa haasteiden, kuten suhteiden tai uusien työpaikkojen, välttämiseen, sillä epäonnistumista torjutaan niin ponnekkaasti ettei sitä torjuttaessa estetään myös mahdollisuus onnistumiseen.

Varoitusmerkkeinä näkisin siis ulkopuolisuuden kokemuksen, vaihtoehdottomuuden, suvaitsemattomuuden ja kyvyttömyyden nauraa itselleen. Kaikista näitäkin piirteitä löytyy mutta hallitsevina ominaisuuksina ne vilkkuvat kuin hälytyvalot henkilön yllä.

Asiaan löyhästi liittyen, onko kukaan vielä lukenut Veikko Huovisen kirjaa poikansa itsemurhasta? Pitää lainata.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska kuolemalla kuoleman voitin, en sitä pelkää mutta en kiirehdikään(kovasti).
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Olen kuullut muiden huonoja kokemuksia itsemurhista, joten ei tule kohdallani kyseeseenkään. Monet tietenkin väittävät kivenkovaan että olisin onnellisempi kiikussa, mutta paskat. Minä tiedän paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pari kertaa olen mittaillut tuota hyppynarua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dr.Diarrhea

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mun mielestä isoin riskiryhmä on pääosin netissä aikaansa viettävä massa. Vitun netti! Netti ei ole elämä. Elämä ei ole netti. Sätti ei ole elämää. Keskustelupalsta ei ole elämää. Ne ovat parhaimmillaan hyvä kakkonen, lähes aina huono vitonen. Netti vierottaa elämästä, se näivettää ihmismieltä, antaa vääränlaista uskoa omaan sosiaaliseen antiin tai antamaansa vastineeseen. Sitä paitsi nörtit ovat harvoin onnellisia, ellei Assemblyn avajaispäivää lasketa. Menikö perille?

Harrastakaa liikuntaa, syökää terveellisesti, menkää ihmisten pariin, puhukaa, avautukaa, uskaltakaa!
Geetzu

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Harrastakaa liikuntaa, syökää terveellisesti, menkää ihmisten pariin, puhukaa, avautukaa, uskaltakaa!
Ei huvita! Halienergyy lisää.
Dr.Diarrhea

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Harrastakaa liikuntaa, syökää terveellisesti, menkää ihmisten pariin, puhukaa, avautukaa, uskaltakaa!
Ei huvita! Halienergyy lisää.
Sullahan on äijä, älä valita! Et saa valittaa. Mulla ei ole muijaa, oikeus on täällä :D
Geetzu

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Sullahan on äijä, älä valita! Et saa valittaa. Mulla ei ole muijaa, oikeus on täällä :D
Täällä vallitsee oman käden oikeus jo kolmatta päivää kuule, rupee tympii!
Dr.Diarrhea

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Sullahan on äijä, älä valita! Et saa valittaa. Mulla ei ole muijaa, oikeus on täällä :D
Täällä vallitsee oman käden oikeus jo kolmatta päivää kuule, rupee tympii!
Oot vaan tottunut varmaan kulliin. Muistan tunteen..öh, toisin päin. Kolmas päivä on aina pahin *ei keksi parempaa*
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vuosi sitten olisin ehdottanut, että minä se ensimmäisenä itseni kiikkuun meistä vedän. Mutta en enää. Viha pitää minut elossa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dr.Diarrhea kirjoitti: menkää ihmisten pariin, puhukaa, avautukaa, uskaltakaa!
Tarjootko viinat vai täytyykö rohkaisuryypyt maksaa itse?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jos se olen minä, niin soudan töntöllä ladatun soutuveneen keskelle ulappaa ja annan pari roisia vääntöliikettä schafflerille.

Mutta ei, ei mulla ole syytä poistua mihinkään. Life's good.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Life's a sheep, and then you'll die.
Nyt penikseni on fantastinen!
SaintJohnPerse

Re: Kuka meistä ehtii ensin vetää itsensä kiikkuun?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Clay kirjoitti:Life's a sheep, and then you'll die.
Sleep is good, death is better; but of course, the best thing would to have never been born at all.
Vastaa Viestiin