Kylähullujen kiihdytysajot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kylähullujen kiihdytysajot

Stadin arska
10
50%
Slam
2
10%
Ihan sama kunhan paskan määrä vähenee
8
40%
 
Ääniä yhteensä: 20

huima

Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja huima »

Kenet toivottaisit nopeammin pidemmälle?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Räikkösen!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitetaan yhteen.

Hän on mukava ja toivon hänen jäävän ilahduttamaan meitä tylsimyksiä muita hauskoilla jutuillaan ja teksteillään!

I just love SA !!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinarska kirjoitti: I just love SA !!
Schutzabteilung olikin semmoinen symppisjärjestö.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja slam »

huima kirjoitti:Kenet toivottaisit nopeammin pidemmälle?
I am the son of soolen

Kityläiset huoran penikan perijättäret. Ymmärtämättömät moukat! Kuunelkaa minua. Olen tullut pelastamaan teidät ikeenne alta, yllätys omanne luomanne paskan kätköstä!

Minä olen istumassa tuolissani ja ajattelen, ajattelen: virsua, vartta ja sisään uppoavaa jumalaista kyrpääni.
huima

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja huima »

slam kirjoitti: Minä olen istumassa tuolissani ja ajattelen, ajattelen: virsua, vartta ja sisään uppoavaa jumalaista kyrpääni.
Onko tämä jotain uuslestadiolaisuutta?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hihhei!

Huomaatteko, ettei Stadinarskaa haluta mihinkään pitkälle.

JA TÄSSÄhänhän on kaikkien mahdollisena ilona.

Pus. Toivoo stadinarska
elävä lege
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suurtunnari ripirop
Repisee rapisee ruuputtaa
Aivan ilkosillaan vaatteitta
Kähveltää kahvin kaakaotta
lusiluttaa Luukasta liukkaalle.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua kyllä hiukan huvittaakin tämä StadinArskan ympärillä käytävä kohu. Muista Arskulaiseni, että kunhan särmät on hiottu puolin ja toisin ja olet käynyt kerran jossain miitissä painimassa poikien (no miksei tyttöjenkin) kanssa, niin kukaan ei enää jaksa perustaa ketjua sun vuoksesi.
Kikkelis kokkelis.
Chap

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pitkään vaikutti siltä, että SnadiTerska joutuu vain kaikkien norattavaksi ja siksi kaveri ei viestimäärästä huolimatta "näy" palstalla. Mutta nyt yhtäkkiä hänet on tehty uudeksi Gattacaksi kun joka toinen ketju käsittelee häntä. Norauslinja oli parempi.
slam

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:Suurtunnari ripirop
Repisee rapisee ruuputtaa
Aivan ilkosillaan vaatteitta
Kähveltää kahvin kaakaotta
lusiluttaa Luukasta liukkaalle.
"Lyötkö vielä kuolevaa?"
syytetty seisoi rivissä
Jumalan kansa nousi uhmakkaana
ylös taivaisiin.

"pidin voimakkaasti kiinni pikarista"
tulen ja meren se oli tuleva
tappamaan raivossaan.
Pyhässä järjen voimassa.

"odottakaa, odottaa"
"hän valuu tuskaa,
saattomeren hän ruskaa"
"etkö sinä jukolauta juokse"
"suut ovat auki,
kunnes luukut lukitaan."

Kyyneleet olivat puhtaat
meri oli valkeana yllä
"hän odotti rakastaan"
joka kantoi mukanaan, vihansa
pään viljelmän.

Lanteilla roikkuivat revityt
kyyneleet. Hän tulisi kohta
muuttumaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti:Pitkään vaikutti siltä, että SnadiTerska joutuu vain kaikkien norattavaksi ja siksi kaveri ei viestimäärästä huolimatta "näy" palstalla. Mutta nyt yhtäkkiä hänet on tehty uudeksi Gattacaksi kun joka toinen ketju käsittelee häntä. Norauslinja oli parempi.
Siinä noraamisessakin on sellainen ongelma, että ketjuja selatessa saa skrollata joka kerran 10 peräkkäistä "stadinarska on norattu" viestiä ja todeta sitten että jahas, eipä ketjussa ollutkaan yhtään oikeaa uutta viestiä joukossa.

Pieni vaiva, joo, mutta kun sitä aikansa tekee niin alkaa vähän ketuttaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin paremmat ihmiset käsi ylös ja jonoon! Säästetään ammuskuluissa. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Chap

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lilo kirjoitti:
Chap kirjoitti:Pitkään vaikutti siltä, että SnadiTerska joutuu vain kaikkien norattavaksi ja siksi kaveri ei viestimäärästä huolimatta "näy" palstalla. Mutta nyt yhtäkkiä hänet on tehty uudeksi Gattacaksi kun joka toinen ketju käsittelee häntä. Norauslinja oli parempi.
Siinä noraamisessakin on sellainen ongelma, että ketjuja selatessa saa skrollata joka kerran 10 peräkkäistä "stadinarska on norattu" viestiä ja todeta sitten että jahas, eipä ketjussa ollutkaan yhtään oikeaa uutta viestiä joukossa.

Pieni vaiva, joo, mutta kun sitä aikansa tekee niin alkaa vähän ketuttaa.
Mun pointti oli - tai piti olla - että jos kaikki noraa kaverin, hän ehkä jossain vaiheessa luovuttaa tai ainakin kirjoittaa vähemmän. Nyt kun hän saa joka toisessa ketjussa sitä huomiota mistä jäi lapsena paitsi, on paljon todennäköisempää että Arskan vauhti vaan kiihtyy.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ihmetyttää nämä antipatiat Arskaa & slamia kohtaan. Kaksi hemmoa, jotka eivät muuta kun kirjoittavat vähän höpsöjä, ja popula inhoaa...

"Harmiton överiksivetäminen ei ketään vahingoita - päinvastoin."

- Waldemar Wallenius

Mutta tämähän on tosikoiden foorumi. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti:

Mun pointti oli - tai piti olla - että jos kaikki noraa kaverin, hän ehkä jossain vaiheessa luovuttaa tai ainakin kirjoittaa vähemmän. Nyt kun hän saa joka toisessa ketjussa sitä huomiota mistä jäi lapsena paitsi, on paljon todennäköisempää että Arskan vauhti vaan kiihtyy.
No näin minäkin ajattelin. Sitten jossakin vaiheessa havaitsin, että kaveri saattaa hyvinkin postailla 5 viestiä yksinään putkeen ilman että kukaan kommentoi -ja toivo alkoi hiipua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Chap kirjoitti:Pitkään vaikutti siltä, että SnadiTerska joutuu vain kaikkien norattavaksi ja siksi kaveri ei viestimäärästä huolimatta "näy" palstalla. Mutta nyt yhtäkkiä hänet on tehty uudeksi Gattacaksi kun joka toinen ketju käsittelee häntä. Norauslinja oli parempi.
Voi "rakas" Chap. Onhan ollut aivan pläkkiselvä AINAKIN minulle, ettei täällä kukaan noraa yhtään ketään kiinnostavaa! Ihmisluonteeseen kuuluu uteliaisuus. Kyllä mulla on aivan tarpeeksi järkeä ettei nyt noraaminen mun kohdallani vain ole totta!
Vihtahousukin on tehnyt koko norauksesta täyttä hauskaa huumoria!!

Stadinarska
ei oikeasti luule itsestään liikaa mutta tyhmä se ei ole!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lilo kirjoitti:
Chap kirjoitti:

Mun pointti oli - tai piti olla - että jos kaikki noraa kaverin, hän ehkä jossain vaiheessa luovuttaa tai ainakin kirjoittaa vähemmän. Nyt kun hän saa joka toisessa ketjussa sitä huomiota mistä jäi lapsena paitsi, on paljon todennäköisempää että Arskan vauhti vaan kiihtyy.
No näin minäkin ajattelin. Sitten jossakin vaiheessa havaitsin, että kaveri saattaa hyvinkin postailla 5 viestiä yksinään putkeen ilman että kukaan kommentoi -ja toivo alkoi hiipua.
Onko minun kirjoitukseni OIKEASTI teistä jotenkin ikäviä tai turhia!
Nyt vastaatte ja jätätte sosiaalipakkoisen laumasieluisuuden nurkkaan!!

vaatii Arska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Ihmetyttää nämä antipatiat Arskaa & slamia kohtaan. Kaksi hemmoa, jotka eivät muuta kun kirjoittavat vähän höpsöjä, ja popula inhoaa...

"Harmiton överiksivetäminen ei ketään vahingoita - päinvastoin."

- Waldemar Wallenius

Mutta tämähän on tosikoiden foorumi. :roll:
Siis Homeboy65 on oikeasti ymmärtänyt jujun!
Haluan olla hauska ja en aiheuttaa harmia muille.

Kiitos Homeboy, sinä olet mukava kun ymmärrät!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kylähullujen kiihdytysajot

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Mua kyllä hiukan huvittaakin tämä StadinArskan ympärillä käytävä kohu. Muista Arskulaiseni, että kunhan särmät on hiottu puolin ja toisin ja olet käynyt kerran jossain miitissä painimassa poikien (no miksei tyttöjenkin) kanssa, niin kukaan ei enää jaksa perustaa ketjua sun vuoksesi.
Hei Äiti-kultani. Ne väittää että lapsena jäin paitsi jostain. Voin ilmoittaa, että minulla oli hyvin onnellinen lapsuus, mutta koska se tuli ilman omia ansioitani, sen toteaminen on puoliöykkäröintiä.
Okay, siis ihan totta oli hyvä lapsuus...

MUTTA eniten minä ihmettelen tätä kohua. Minä olen ihan ihka tavallinen mies, keskimääräistä ajattelevampi ja keskimääräistä tippaleipaaivoisempi. Mutta ihan vastuullinen ja ainakin omasta mielestäni hauska. Ja yhä vieläkin peräänkuuluttaisin sitä, että arvostaisitte hieman sitä, että pyrin juttelemaan ystävällisissä merkeissä ja huumorilla ja mitä joskus saan palkakseni!! Että olen vitun paskapää idiootti!!
Kyllähän se tuntuu mutta enhän minä sitä ikinä voisi uskoa koska en vain ole sellainen!

Miitti on vaikea minulle koska olen tuomittu muitten toimin omituiseksi ja naurunalaiseksi. Miittissä on sellaisia kuten täällä Kitinässäkin siis, jotka oikeasti pitävät Arskasta mutta eivät voi sitä tunnustaa koska se ei kuulu kuvioon. Muutama epätotuuden kateellisuustorvi merkitsee liikaa!

Stadinarska
niin se on yksinkertaisesti sellaista elämä!
Vastaa Viestiin