Millainen auto Gattacalle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Gattacalle auto.

Farmarilada
6
25%
Isohko farmari
4
17%
Pieni urheiluauto
1
4%
Jaguar tai Aston Martin
5
21%
Maasturi
5
21%
Neliveto pick-up
3
13%
 
Ääniä yhteensä: 24

Dr.Diarrhea

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti:Entäs, jos hän ei ollutkaan lainkaan kiinnostunut, vaan halusi vain jonkun työntämään auton käyntiin?
Olisiko ollut niin velmu, että kiinnostus sikisi halusta saada työntäjä autolleen. Kyllä ne miehetkin osaa tämän puolen.

EDIT: ja auto taisi olla työntöaltis jatkoa ajatellen?
Yönmustaritari

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

[quote="par-sky]
kertoi, että käynnistyksessä on jotain häikkää, istahti autoon ja kehoitti työntämään. ei siis edes osallistunut työntämiseen. ehkä tämä oli joku hänen testinsä olenko liian neiti hänelle.[/quote]

Nii tai sitten vain huurintajun punnitus. Te taidatte olla vain liian kuolemanvakavia noiden tapaamisten suhteen.

Hahah. Loistoläppä. Kirjaan ton muistiin.
NuoriDaavid

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Entäs, jos hän ei ollutkaan lainkaan kiinnostunut, vaan halusi vain jonkun työntämään auton käyntiin?
onhan tuo mahdollista, mutta aika selvästi oli jo ennen tuota osoittanut kiinnostustaan ja tuon jälkeen vielä selvemmin.
Ehkä olit paras hänen tapaamansa autonkäyntiintyöntäjä? :)
Aivan. Jos auton starttimoottori ei toimi, niin on aivan luonnollista tuntea vetoa hyvää käyntiintyöntäjää kohtaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Yönmustaritari kirjoitti:
par-sky kirjoitti: kertoi, että käynnistyksessä on jotain häikkää, istahti autoon ja kehoitti työntämään. ei siis edes osallistunut työntämiseen. ehkä tämä oli joku hänen testinsä olenko liian neiti hänelle.
Nii tai sitten vain huurintajun punnitus. Te taidatte olla vain liian kuolemanvakavia noiden tapaamisten suhteen.

Hahah. Loistoläppä. Kirjaan ton muistiin.
ei mua ois häirinny yhtään jos ei olisi laskenut persettään autoon vaan olisi osallistunut työntämiseen.

taidanpa kertoa eritystaitoina jatkossa auton työntämisen...
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriDaavid

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
par-sky kirjoitti: kertoi, että käynnistyksessä on jotain häikkää, istahti autoon ja kehoitti työntämään. ei siis edes osallistunut työntämiseen. ehkä tämä oli joku hänen testinsä olenko liian neiti hänelle.
Nii tai sitten vain huurintajun punnitus. Te taidatte olla vain liian kuolemanvakavia noiden tapaamisten suhteen.

Hahah. Loistoläppä. Kirjaan ton muistiin.
ei mua ois häirinny yhtään jos ei olisi laskenut persettään autoon vaan olisi osallistunut työntämiseen.

taidanpa kertoa eritystaitoina jatkossa auton työntämisen...
*kiihottuu*

Tuo olisi kyllä killeri-ominaisuus netti-ilmoon.
Chap

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lilo kirjoitti:Luuletteko tosissanne, että auto tekee vaikutuksen naiseen?
Kyllähän makee auto toimii statussymbolina, joka voi edesauttaa piparin lohkeamiseen. Ei sen avulla hyvää parisuhdetta rakenneta, mutta kyllä sillä voi saada jonkun bimbon kiinnostumaan.

Miehet perustelevat hienojen autojen ostamista hevosvoimilla ja muille teknisillä spekseillä, mutta kyllä fakta on se, että bemari hankitaan korostamaan omaa asemaa ja pilluntoivossa.
Yönmustaritari

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Chap kirjoitti:bemari hankitaan korostamaan omaa asemaa ja pilluntoivossa.
Tällaisen sanomisesta kuitenkin alkaa puskemaan esiin, että k.o merkin ajo-ominaisuuksiin ei ehkä olisi tarkemmin tutustuttu tai sitten niitä ei vain ymmärretä tai osata arvostaa.
Chap

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Yönmustaritari kirjoitti:
Chap kirjoitti:bemari hankitaan korostamaan omaa asemaa ja pilluntoivossa.
Tällaisen sanomisesta kuitenkin alkaa puskemaan esiin, että k.o merkin ajo-ominaisuuksiin ei ehkä olisi tarkemmin tutustuttu tai sitten niitä ei vain ymmärretä tai osata arvostaa.
Totta kai niissä on parempia ajo-ominaisuuksia useiden kymmenientuhansien eurojen edestä. Tai sitten vaan rationalisointeja. Uskokoon ken tahtoo.
Yönmustaritari

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Chap kirjoitti: Totta kai niissä on parempia ajo-ominaisuuksia useiden kymmenientuhansien eurojen edestä. Tai sitten vaan rationalisointeja. Uskokoon ken tahtoo.
Nii. Asiat tärkeysjärjestykseen sano. Eihän se mukavuus ilmaista ole. Kardaani on voimansiirrossa kuitenkin huomattava lisäkustannus. Sikälimikäli siis takatuuppari vain ON miellyttävämpi ajettava kuin vetoakseleita nakuttava boorivetoinen.

Toisaalta eikö naiset itsekin sano ettei sillä saa, joten yhtä kaikki. Nekään ei ymmärrä hyvän päälle.

EDIT: Sitäpaitti ajettaessa "perästä työnnettävällä" teet ilmi olevasi täysin sinut feminiinin puolesi kanssa.

:on:

Alkuperäiseen aiheeseen liittyen suositus G:lle olisi varmasti jokin neliveto lava-kärry.

Kuva

Vastaava kaksipaikkainen on maatilakäytössä verovähennettävä eikä mikään ole liikenteessä mukavempaa, kuin toisten ylitse näkeminen. Rauhalliset liikkeet isolla autolla eli vilkkupälle ja ratin heilautus niin tilaa tulee Nuuuh!
Tix

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Chap kirjoitti:bemari hankitaan korostamaan omaa asemaa ja pilluntoivossa.
Tällaisen sanomisesta kuitenkin alkaa puskemaan esiin, että k.o merkin ajo-ominaisuuksiin ei ehkä olisi tarkemmin tutustuttu tai sitten niitä ei vain ymmärretä tai osata arvostaa.
Totta kai niissä on parempia ajo-ominaisuuksia useiden kymmenientuhansien eurojen edestä. Tai sitten vaan rationalisointeja. Uskokoon ken tahtoo.
Tai sitten ei kumpaakaan. Pitkään bemaria himoinnut kaverini kävi koeajolla, puuskahti pois tullessaan "vittu miten paska ajettava" ja osti vielä Audinkin koeajettuaan Mazdan. Käytössä oli tuota ennen Volvo, johon ajo-ominaisuuksia peilaili.

Bemarin ostamisen ainoa pointti on saada legitimiteetti käyttäytyä tiellä kuin kusipää. Ainoa joka ei ymmärrä, on sikapoliisi joka kirjoittaa sakkolapun vaikka bemarilla sikaileekin. Subarut hankitaan täsmälleen samaan tarkoitukseen.
PerttiMakimaa

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Tai sitten ei kumpaakaan. Pitkään bemaria himoinnut kaverini kävi koeajolla, puuskahti pois tullessaan "vittu miten paska ajettava" ja osti vielä Audinkin koeajettuaan Mazdan. Käytössä oli tuota ennen Volvo, johon ajo-ominaisuuksia peilaili.

Bemarin ostamisen ainoa pointti on saada legitimiteetti käyttäytyä tiellä kuin kusipää. Ainoa joka ei ymmärrä, on sikapoliisi joka kirjoittaa sakkolapun vaikka bemarilla sikaileekin. Subarut hankitaan täsmälleen samaan tarkoitukseen.
BMW:n 3-sarjaa moitittiin välillä hieman löysäksi ilman lisävarusteena tulevaa alustasarjaa.

Autovalinta on helppo ymmärtää kun huomaa, että Mazda3 = Focus = S40/V50 tai Mazda6 = Mondeo = Jaguar mikälie = V70. Tutun tuntuisia.

Hieman varustelussa ja sisätiloissa sekä maskeissa noissa on eroa.
Chap

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:Pitkään bemaria himoinnut kaverini kävi koeajolla, puuskahti pois tullessaan "vittu miten paska ajettava"
Joo, sun kaverisi todennäköisesti veti koeajon ihan väärissä olosuhteissa kun tuollaista jutteli. Seiskasarjan bemari pitää koeajaa kesällä kaivarissa, jos haluaa saada rallin aikaiseksi. Ei kyllä kaveri tiennyt missä pitää bemarilla ajaa, jos haluaa kokea auton tyydyttävät ajo-ominaisuudet.
Yönmustaritari

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tix kirjoitti:Pitkään bemaria himoinnut kaverini kävi koeajolla, puuskahti pois tullessaan "vittu miten paska ajettava" ja osti vielä Audinkin koeajettuaan Mazdan.
Nih. Ei sillä, että yleensä tuo on Nissanin merkki mutta kuulostaa kuitenkin ihan siltä, että loppui vaan rahat kesken.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 07.03.2007 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tästä imagoon sopiva pakettiauto, on vielä vihreäkin!
Tix

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Yönmustaritari kirjoitti:Nih. Ei sillä, että yleensä tuo on Nissanin merkki mutta kuulostaa kuitenkin ihan siltä, että loppui vaan rahat kesken.
Jos siltä kaverilta loppui rahat kesken, niin se vaatisi jo jonkinlaisen talousjärjestelmän romahduksen. Osti vaan sen mikä oli paras ajaa.
BettyB.

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Tästä imagoon sopiva pakettiauto, on vielä vihreäkin!
Toyota BJ 40

Nimi on jo lupaava!11
sanctus

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tästä imagoon sopiva pakettiauto, on vielä vihreäkin!
Toyota BJ 40

Nimi on jo lupaava!11
Haluaisin kuitenkin huomauttaa, että maailmassa on todellakin vain kaksi autoa, joista toinen on Toyota BJ 40. Mieluiten n. vuoden 85 -malli. Vakiovarusteena hidas ja nopea neliveto, vinssi ja konepellille taittuva etuikkuna, joka on hyödyllinen ammuttaessa suurpetoja.
Yönmustaritari

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tix kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Nih. Ei sillä, että yleensä tuo on Nissanin merkki mutta kuulostaa kuitenkin ihan siltä, että loppui vaan rahat kesken.
Jos siltä kaverilta loppui rahat kesken, niin se vaatisi jo jonkinlaisen talousjärjestelmän romahduksen. Osti vaan sen mikä oli paras ajaa.
Ja Mazdan? Kuulostaa tyhmältä. Olen minäkin juttuja Mazdasta kuullut, huonoja sellaisia, mutta en kyllä voi kantaa ottaa, koska ajokokemusta ei minulla niistä ole. Mutta ei sen puoleen enhän minä tiedä maillaisen turjakkeen sanoja sinä sitten täällä lauot.

Tosta noin vaan en kyllä menisi allekirjoittamaan Mazdan paremmuutta tässä asiassa mutta makunsa kullakin. Eihän tässä edes malleista puhuttu.
Tix

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Yönmustaritari kirjoitti:Ja Mazdan? Kuulostaa tyhmältä. Olen minäkin juttuja Mazdasta kuullut, huonoja sellaisia, mutta en kyllä voi kantaa ottaa, koska ajokokemusta ei minulla niistä ole. Mutta ei sen puoleen enhän minä tiedä maillaisen turjakkeen sanoja sinä sitten täällä lauot.

Tosta noin vaan en kyllä menisi allekirjoittamaan Mazdan paremmuutta tässä asiassa mutta makunsa kullakin. Eihän tässä edes malleista puhuttu.
No itsekin ajoin sitä Mazdaa tuossa, mukavahan se oli ajaa. Ruma vain ja riisipussia ei voi periaatteesta ostaa. Mutta vikatilastojen kärjessähän nuo ovat poikkeuksetta. Käyttöautoksi ihan fiksu valinta. Eikä se automaattivaihteistolla ja isolla koneella ollut edes kovin nuhainen.
PerttiMakimaa

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Yönmustaritari kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ja Mazdan? Kuulostaa tyhmältä. Olen minäkin juttuja Mazdasta kuullut, huonoja sellaisia, mutta en kyllä voi kantaa ottaa, koska ajokokemusta ei minulla niistä ole. Mutta ei sen puoleen enhän minä tiedä maillaisen turjakkeen sanoja sinä sitten täällä lauot.

Tosta noin vaan en kyllä menisi allekirjoittamaan Mazdan paremmuutta tässä asiassa mutta makunsa kullakin. Eihän tässä edes malleista puhuttu.
Mazda on hyvä ajaa, kuten kaikki muutkin Fordit.

Bemarin ajo-ominaisuuksien puutteesta emme ole Tixin kanssa samaa mieltä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Koska et ole kaunis, niin yritä olla miehekäs. Osta tällainen:
Kuva
*jumaloi*
Klassinen Land Rover aidossa käyttöympäristössä!
Fiksaationi Lantikohin syntyi jo lapsena Joy ja George Adamsonin leijonakirjoja lukiessa. He kun ajoivat aina Land Rovereilla, sekä Keniassa että Pariisiin asti.
Tuollaisen Lantikan katolle kuuluisi oikeaoppisesti leijona, kuten tässä Adamsonien kuvassa:
Kuva

Kuitenkin.. klassinen Lantikka olisi Suomen arkikäytössä vähän liian karu. Vaikuttaisi täällä harkitulta machoilulta, kun kerran maatiekelpoisempiakin on saatavana. Kuten pikkulantikka Freelander.
Kuva
NuoriDaavid kirjoitti: releet täältä
Mitävittuu.
Minähän jo pukeudun tuohon tyyliin. Ruudullisia flanellipaitoja, beigejä rintataskupaitoja, rähjäiset farkut, mokkanakkatakki ja varsikengät. Ja siitä minua on pilkattu Kitinänkin palstoilla. Pitäiskö niiden olla jotain tunnistettavaa merkkiä sitten? Eihän silloin toteutuisi tämä:
NuoriDaavid kirjoitti: Homman jujuhan on tietenkin siinä, että vaikka G tekee em. tuunauksen, niin hänen pitäisi käyttäytyä, kuin ei olisi lainkaan tietoinen autostaan tai vaatteistaan. Eli auto ja vaatteet ovat vain työntekoa varten ja kovassa työssä täytyy olla kestävät työkalut, ei sen kummempaa.
No jaa, ehkä se häiriö onkin näissä puutteissa:
NuoriDaavid kirjoitti: Koska et osaa puhua niin älä puhu.

Tunaa itsellesi miehekäs marlboro-mies habitus. Käy salilla.
Lilo kirjoitti: No niin. Eli taas päästiin siihen, että ei riitä että G ostaa auton, vaan olennaisen muutoksen tulisi tapahtua hänessä itsessään. Eikös tässä umpikujassa olla heiluttu jokunen kerta ennenkin? Muistaakseni G ei halunnut osaksi pingviinien paskamaailmaa, mikäli se edellyttää tyylin muuttamista.

Että sillai.
Juttuhan menee tässä ihan päinvastoin. NuorenDaavidin suosittelema tyyli on AINA ollut minun tyylini, jos sitä voi edes tyyliksi sanoa, niin miettimättä se minulla tapahtuu. (no onhan siinä se ristiita että aralla kukkakepillä on Malboromiehen mieltymyksiä :D)

Tyyliä siis en "muuttaisi". Ongelma on, että se "tyylini" herättäisi Kitinäläisissä enimmäkseen vain pilkkaa, ainakin jos repisin ne Malboron bränditarrat kuteista irti :D Voi voi, aina menisi joku pimpparauta pieleen Kitinän muotipoliisien mielestä. Sellainen toisen tyylin tai tyylittömyyden kritiikki on minusta vastenmielistä ja pinnallisuuden huippu. Luulen, että sinä Lilo olisit ensimmäisenä minua pilkkaamassa, joten salakavalaa harhautusta koko ylläoleva juttusi.
NuoriDaavid kirjoitti: No jåå. Lopuksi kysymys, joka on askarruttanut minua siitä lähtien, kun tulin kitinään takaisin. Mikä tämä pingviinijuttu oikein on? Siihen viitataan usein.
Taitaa liittyä siihen kun minusta alkoi tuntumaan, että Kitinäläiset ovat väitetystä heterogeenisyydestään ja arvokirjostaan huolimatta sittenkin kovin tasapaksua harmaata massaa. Siis sieltä katsoen missä minä olen. Minulle vastenmielisiä konsensuksia esiintyy monessa asiassa, politiikasta ja luonto/eläinasioista tietysti paneskelukulttuuriin. Eipä täällä näe oikeasti kunnon ihmisiä, kuten kettutyttöjä, luonnonsuojelijoita, maalaisjuntteja, vasemmistolaisia, natseja, anarkisteja tai hipinretaleita. :D Tai jos joku, se on ellei pellen asemassa niin ainakin marginaalinen kuriositeetti...

Viimeksi masensi, kun huomasin panettavan näköisen Suvisenkin kirjoittaneen tämmöistä Kasvatusketjuun:
Suvinen kirjoitti: Jos kasvaisivat ongelmaisiksi mummonpotkijoiksi ja liimanhaistelijoiksi niin sitten ehkä voisi itseään syyllistää, että miksen antanut selkään, mutta sitä ennen ei auttas kyllä persuksille roimia. Jos kasvaisivat hipahtaviksi kettutyttövegaaneiksi niin vasta siinä vaiheessa voisi voihkia päätään pidellen, että millasta esimerkkiä sitä tulikaan näytettyä, voi perkele.
Useimmista teistä tuo rinnastus ja sen takana oleva arvomaailma on tietenkin itsestäänselvä, mutta minä olen täällä hyvin kaukana henkisestä kodistani.

Jotenkin tämä kitinä muistuttaa lahkoa, olkoonkin kaupunkilaisen nuoren väestön enemmistön lahkoa. Väitetään, että täällä on laaja kirjo ihmisiä ja asenteita, mutta niinhän PetriFB:nkin foorumi kokee olevansa moniarvoinen. :D Kitinä joo... kirjoa on, mutta jonkun tylsän sarjan kuten Salkkarien tai Kotikadun ihmisten skaalassa (terkut Perttimäkimaalle, mielestäni Kitinän tylsyyden sielulle :D ).

Eipä silti että minusta itsestänikään mitään irti lähtisi, mutta täällä on turha yrittääkään. Pelleilyyn sopiva saitti tämä kyllä on vapaan modauspolitiikan takia.

Siitä sitten tuli se vertaus, että oloni täällä oli kuin yksinäisellä Kookaburralla pingviinilauman keskellä. Evolutiivisesti Kookaburra ei tietenkään ole parempi kuin pingviinit. Suhteellisin pingviiniarvoin Kookaburra on huono pingviinitaidoissa. Pingviinien kesken on totta kai suuria yksilöeroja, mutta saatana, yhdeltä ja samalta ne Kookaburran silmin näyttävät :D
eps kirjoitti:Tässä on oiva auto Gattacalle.

e.
Olis magee vaikka sohvana. Haluaisin myös Wurlitzer-jukeboksin ja jonkun klassisen Arcadepelin. :D Kitchiä silleen tietoisesti, juunou. Onkos se sitten Campia?
Yönmustaritari kirjoitti:
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen suositus G:lle olisi varmasti jokin neliveto lava-kärry.

Kuva

Vastaava kaksipaikkainen on maatilakäytössä verovähennettävä eikä mikään ole liikenteessä mukavempaa, kuin toisten ylitse näkeminen. Rauhalliset liikkeet isolla autolla eli vilkkupälle ja ratin heilautus niin tilaa tulee Nuuuh!
Tuollaisia olen myös kauan tykästellyt. Maastokelpoisuus, jämeryys, tavarankuljetuskyky plussaa. Katettu lava kävisi teltan korvikkeesta reissuilla ja siellä viihdyttelisi vaimoväkeäkin. Mutta kun tosiaan pitäisi olla ainakin kolmipaikkainen. Ja King Cabeissä yms. ei Suomessa virallisesti saa olla takapenkkiä, vaikka sellaisia lautavirityksiä kopeissa näkee. Ja sitten kun käytettyä haen, pickupit on sellaisina yleensä jotain parisataatuhatta ajettuja. Ja vissiin sellaisen täytyisi olla ollut jokaisella omistajalla alv-vähennyskelpoinen? Jos se ketju katkeaa, vähennysoikeutta ei ole?
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.03.2007 22:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Poikuus, sulle sopii vanha IFA tai Rutinoff.
Myös ruosteinen Popeda tai kunnon Volga.
Trabant on liian kulttikamaa.
Joku Panhard.

Ja sitten hauska vitsi...tai laitankin sen huumoritopiikkiin!

Stadinarska
sallii Poikuudelle vain nimen Poikuus!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Luulen, että sinä Lilo olisit ensimmäisenä minua pilkkaamassa, joten salakavalaa harhautusta koko ylläoleva juttusi.
Tapoihini ei kuulu julkisesti pilkata tuntemattomien ihmisten vaatetusta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Luulen, että sinä Lilo olisit ensimmäisenä minua pilkkaamassa, joten salakavalaa harhautusta koko ylläoleva juttusi.
Tapoihini ei kuulu julkisesti pilkata tuntemattomien ihmisten vaatetusta.
O.K. Mutta ikäni muistan, miten minua kuukausia pilkattiin kun erehdyin Cityläisten ilmoille Malboro-kataloogistakin löytyvän tyylisissä flanellipaidassa ja tavallisissa farkuissa. Taisi olla maastokuviotakkikin päällä, mistä erikoispilkat. Toisen kerran tavallinen pilottinahkatakki ja silloinkin olin kuulemma kuin "sontapellon laidasta". Kaiken lisäksi nuo Malborosivun vaatteet ovat aika räjähtäneen näköiseksi tehtyjä.

Olisko sitten kelvannut, jos olisin jakanut printtejä tuosta kataloogista ja selittänyt, että tää on Malboromiestyyliä? :D Ei varmaan, kun vaatteet oli Prismasta ym epätrendikkäistä paikoista :D (uusi mokkatakkini on LIDLISTÄ!) Ja vaikka ostopaikka kelpaiskin, varmaan joku yksityiskohta olisi mystisen kollektiivisen tietoisuuden mukaan ihan väärin ja minua taas kehoitettaisiin "edes vähän harkitsemaan mitä päälle panee" :D Ja "löytämään oma TYYLI" :D

Eikä se ole edes tyyli.. homot tyylejä miettii.. minä vaan tykkään vähän luontohenkisistä tai käytännöllisistä rennoista vaatteista. Sama juttu ontopic AUTOISSA.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gat, kaikesta päätellen tyyli, pukeutumistyyli tai siihen linkkiytyvä autotyyli ja tästä sukeutuva kokonaishabitus ei ole sinulle tärkeä. Vai onko? Ihminen, joka ostaa vaatteensa Prismasta tai Lidlistä ei voi olla kovinkaan kiinnostunut tyylistä. Tai sitten hän on ymmärtänyt jotain perustavaa laatua olevaa täysin väärin.

Kuitenkin kyselet aivan sairaanloisesti täällä tyylistä ja annat ventovieraiden vaikuttaa mielipiteeseesi. En ymmärrä. Kiinostaako sinua vai eikö kiinnosta? Mikä tämä tyylijuttu sulle oikein on? Onko sinulla vaan niin herkkä ja haavoittuva itsetunnon torso, johon epätoivoisesti kaipaat edes jotain täytettä?
Vastaa Viestiin