Millainen auto Gattacalle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Gattacalle auto.

Farmarilada
6
25%
Isohko farmari
4
17%
Pieni urheiluauto
1
4%
Jaguar tai Aston Martin
5
21%
Maasturi
5
21%
Neliveto pick-up
3
13%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

"Will this car get me laid?" on peruskysymys kun vapaa mies tai kaltaiseni lähes korkkaamaton luuseri ostaa autoa.

Nyt Gattaca tarttee auton. Ostaa käytettynä.
Millainen auto mielestänne joko sopisi Gattacan imagoon ja/tai auttaisi Gattacaa irtopillun tai emäntäväen saannissa?

Ei mikään tietysti, mutta edes pikkusen pakkasen puolelta ylöspäin.

Vaihtoehdot:

1. Farmarilada
2. Iso Farkku parilitrasella moottorilla
3. Urheilullinen mutta pieni, esim. Civic R-type
4. Jaguaari tai Aston Martin
5 . Maasturi (Landrover Freelander, Grand Cherokee, joku Katumaasturi)
6. EDIT: Neliveto pick-up

(ei muita vaihtoehtoja. Mersut ja Bemarit liian ökyä tai juppia, konttiperäsedanit yleensä käyttökelvottomia mulle. )
Viimeksi muokannut Gattaca, 05.03.2007 22:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:sopisi Gattacan imagoon ja/tai auttaisi Gattacaa irtopillun tai emäntäväen saannissa?
Vastakkaiset tavoitevaihtoehdot!

Farmarilada paras imagoon. Pimppiä sillä ei saa kuin ladafetisistiltä.

Farmariauto ei kumpaakaan, et ole perheellinen työssäkäyvä ja farmariperä on ehkä epäseksyintä mitä autoon voi liittää.

Pikkusportit ei sovi imagoon eikä niillä oikein herukaan.

Jaguar on pappa-auto, nostaa skorauspotentiaalia. Aston Martin enemmän.

Maasturi on jossain määrin juntti-imagoon sopiva. Tuskinpa vaikuttaa skoraukseen.
Dr.Diarrhea

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lähestyn kysymystäsi näkökulmasta, jossa pillunsaanti ei ole autosta kiinni, ja jos sitä pildee sit tippuis vakiakan myötä enempi, niin myös tämä huomioiden. Joku premium-luokan farkku tai sedani, esim. Passatti vois olla tarpeeksi hyvä, muttei liian hyvä. Uusi lähtee kaupasta mukaasi alta 35 touhon. Mukava ajaa ja fiksun näköinen, akkakin pitäisi.

Avensis olis myös hyvä, mutta se siitä :wink:
slam

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja slam »

Joko itärajalta ovat maksulliset loppuneet.
huima

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja huima »

Bentley.
Quarter

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kuva
Mulli75

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kaksipaikkainen pickup jossa selkänojat pysyy aina pystyssä, ei auto ole mikään sänky jos tekee mieli maata voi mennä lavalle. Semmoinen on Gatmobile.
Dr.Diarrhea

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tix kirjoitti:farmariperä on ehkä epäseksyintä mitä autoon voi liittää.
Ihmiset ja tavarat eivät matkusta samassa tilassa!
Geetzu

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Tix kirjoitti:farmariperä on ehkä epäseksyintä mitä autoon voi liittää.
Ihmiset ja tavarat eivät matkusta samassa tilassa!
Mun tavara mahtuu kyl farkkuunkin. Viimeks lauantaina mustan suharin mersuun. Farkutettu tavara uh!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Paskat kun se miettimäni Grand Cherokee oli jo myyty, kun tänne Savoon ehdin. 68 000 ajettu ja 13 donaa. Vastaavaa edullisuutta ei löydy, ja kybädonan erotuksella olisin ostanut paljon bensaa 5.2 litraseenkin.

Nyt harkitsen paria Land Rover Freelanderia hiukan yli kahdella kympillä tai alle. 45-55 000 ajettu. 2,5 litrasia bensakoneita.
(uusissa olis yli kolmelitranen.. mutta rahantuloni on niin kausiluoteista, että osamaksuihin en rupea vaan ostan käytetyn käteisellä)

Unohtui pickupit.. nelivetosena kiva, mutta kun tarttis sopia ainakin kaksi muutakin ihmistä kyytiin (Lue: ei naista minulle koskaan, vanhempani joskus kyydissä)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dr.Diarrhea

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Gattaca kirjoitti: Unohtui pickupit.. nelivetosena kiva, mutta kun tarttis sopia ainakin kaksi muutakin ihmistä kyytiin (Lue: ei naista minulle koskaan, vanhempani joskus kyydissä)
Gattaca kirjoitti: Will this car get me laid?" on peruskysymys kun vapaa mies tai kaltaiseni lähes korkkaamaton luuseri ostaa autoa.
Eli?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Unohtui pickupit.. nelivetosena kiva, mutta kun tarttis sopia ainakin kaksi muutakin ihmistä kyytiin (Lue: ei naista minulle koskaan, vanhempani joskus kyydissä)
Gattaca kirjoitti: Will this car get me laid?" on peruskysymys kun vapaa mies tai kaltaiseni lähes korkkaamaton luuseri ostaa autoa.
Eli?
:oops: Turpakii.
Voisiko YLLÄPITOHENKILÖ TAI SHERIFFI VIELÄ LISÄTÄ VAIHTOEHTOIHIN "Nelivetopickup" ???
(itse en voi enää kun on jo ruksattu)
Edit: lisätty, kiitos.

Saisin nimittäin ostaa sellasen ALV-vapaasti.. Maajussin työkoneena. Käytetyt sellaset on vaan niin loppuun ajettuja ja ALV- vapauden kai olis pitänyt olla jokaisella edellisellä omistajalla?
Viimeksi muokannut Gattaca, 05.03.2007 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
safi

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja safi »

Gattaca kirjoitti: Saisin nimittäin ostaa sellasen ALV-vapaasti.. Maajussin työkoneena. Käytetyt sellaset on vaan niin loppuun ajettuja ja ALV- vapauden kai olis pitänyt olla jokaisella edellisellä omistajalla?
No tulihan se sieltä vihdoin ja viimein. Totta helkutissa ostat auton firman nimiin ja paku on käytännössä paras tuohon hommaan. Marssi nyt ensimmäisenä asioita hoitavasi tilitoimiston (toivottavasti sulla on sellainen) konttorille, niin he osaavat kertoa sinulle asiasta enemmän ; )
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Saisin nimittäin ostaa sellasen ALV-vapaasti.. Maajussin työkoneena. Käytetyt sellaset on vaan niin loppuun ajettuja ja ALV- vapauden kai olis pitänyt olla jokaisella edellisellä omistajalla?
No tulihan se sieltä vihdoin ja viimein. Totta helkutissa ostat auton firman nimiin ja paku on käytännössä paras tuohon hommaan. Marssi nyt ensimmäisenä asioita hoitavasi tilitoimiston (toivottavasti sulla on sellainen) konttorille, niin he osaavat kertoa sinulle asiasta enemmän ; )
Hitto kun jäi vaihtoehdoista eikä modet vastaa pallukan lisäyspyyntöön. (Edit: Quarter lisäsi, kiitos)
Joo, nelivetoinen pickup olisi kuin maasturi.. mutta kun niissä ei Suomessa saa olla kuin kaksi ihmistä. Tai isommat kolmipaikkaset tai Crewcab-jenkkiläiset rekisteröidäänkin kuorma-autoiksi ja mulla on vain ABE-kortti.

Toimiiko se verovapaus niin, että ensin ostan täyteen hintaan, mutta merkkaan veroilmoituksessa työkoneeksi ja hinta alv:n osalta luetaan pois sen vuoden tuloistani? Vaikeita nämä aikuisten asiat. Maatalousneuvojiia joilta kysyä on kyllä monta, yksi niistä tekee veroilmoituksenikin :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 05.03.2007 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:merkkaan veroilmoituksessa työkoneeksi
en muista tarvineeko se, jotenkin osoittaa olevan työkone. käsivarren paksuinen käsivipu taakse, johon saavat tyydyttää itseensä... ne loput kymmenen huorista
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

slam kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:merkkaan veroilmoituksessa työkoneeksi
en muista tarvineeko se, jotenkin osoittaa olevan työkone. käsivarren paksuinen käsivipu taakse, johon saavat tyydyttää itseensä... ne loput kymmenen huorista
Jostakin olin lukevinani, että kaupunkilaisyrittäjä ei saa ajaa alv-vähennyskelpoisella metriäkään omia ajojaan, mutta maanviljelijällä tätä ei mitenkään tarkkailla.

Turha kapine pickuppi todellisuudessa mullekin. Jos nyt vaikka raivaussaha pitää metsään saada, pääseehän sinne traktorillakin. Mulla on kaksi vakavan vanhaa Massey-Fergusonia... vanhempi ITSENI ikäinen :D

Muuten maajusseilla on perinteisesti ollut Mersu tai Bemari. halutaan kai näyttää, että ajetaan yhtä hienoilla kuin kaupunkilaisherratkin. Vasta nuorin maajussipolvi liittää imagoonsa maasturit ja pickupit.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Quarter

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Siel o pikappi... mä kyl suosin tota mun ehottamaa punasta zetoria..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Quarter kirjoitti:Siel o pikappi... mä kyl suosin tota mun ehottamaa punasta zetoria..
Kiitos. Uudet Zetorit on hyviä, ja Zetor-baarista olen monesti MELKEIN saanut pillua. Punainen on kuitenkin perinteisesti Massey-Fergusonin väri.

Brittiläinen Club-miestenlehtikin sanoi: "Every cool farmer has a Massey"
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vihtahousu

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Koita nyt ostaa se kosla että saan kyydin sit Aarnen pileisiin! Nopeus on valttia ja vähintään 200 hummaa pitää sit löytyä siitä höyryveturista!
PerttiMakimaa

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti: 5 . Maasturi (Landrover Freelander, Grand Cherokee, joku Katumaasturi)
Osta joku crossover. Saat maineen vauraana miehenä, joka joutuu ajelemaan pikkuteitä (=mökkiteitä). Muttei kuitenkaan halua SUVllaan tuhota luontoa. Esim. Nissan Quashai. On aika ok peli eikä maksa ihan maltaita.
CandyMan

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Kiitos. Uudet Zetorit on hyviä, ja Zetor-baarista olen monesti MELKEIN saanut pillua. Punainen on kuitenkin perinteisesti Massey-Fergusonin väri.

Brittiläinen Club-miestenlehtikin sanoi: "Every cool farmer has a Massey"
Gattaca, voisin myydä sulle Volkkarini. Se toimii todistetusti, olen muistaakseni kerran harrastanut seksiäkin siinä (exän kanssa kun emme kehdanneet tehdä temppuja vieraillessamme hänen vanhempiensa tykönä). Muistele meitä ajaessasi sillä kohti uusia sikailuja, jiihaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sellainen auto, jolla pääset kätevimmin shrinkin luo rakentamaan itsetuntoasi.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gattaca kirjoitti:Zetor-baarista olen monesti MELKEIN saanut pillua
Haa! Super! Sinne siis! :cheer:
Mut kännissä ei sitten saa ajaa kotiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:Sellainen auto, jolla pääset kätevimmin shrinkin luo rakentamaan itsetuntoasi.

Hyvä ajatus. Pitäisi vaan olla kulutusta kestävä peli. Aika monen shrinkin ja gurun luona pitäisi käydä ja monta kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
BettyB.

Re: Millainen auto Gattacalle?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kyllä mä näkisin että tosimies ajaa taksilla. Ja koska en halua iltapäivälehdistä lukea karhupäissään ajetuista kuolonkolareista (nissä kuolee aina VAAN sivulliset!!) niin se vois olla muutenkin erinomainen vaihtoehto...
Vastaa Viestiin