Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja mdm »

Nämä herrasmiehet toisiansa eivät siedä edes unissansa, saa aatos jaloin sekä mieli lämmin kulkea taivasta kohti keskenään.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

"Seksi on kuin sirkus, koskaan ei tiedä millaisen pellen baarista saa mukaansa." ???

Svidun Lutka. Horo.
Kukaan ei koskaan ota mua mukaan mistään. Ei edes lutkat. Olenko vielä pellempi?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Gattaca kirjoitti:"Seksi on kuin sirkus, koskaan ei tiedä millaisen pellen baarista saa mukaansa." ???

Svidun Lutka. Horo.
Kukaan ei koskaan ota mua mukaan mistään. Ei edes lutkat. Olenko vielä pellempi?
Huomattavasti poika.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta

Palstan sekä kitisijöiden nykyisen kanssakäymisen tilan huomioon ottaen voisi olla aika avata norausketju, johon jokainen kitisijä saisi ja voisi kirjoittaa itse noraamansa kitisijät täten heille ja muille kitisijöille tiedoksi tekonsa saattaa.

Hyvää tiistaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
nokkaelain

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

RAM13 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Olenko vielä pellempi?
Huomattavasti poika.
Hieman koomista ainoalta palstalaiselta, josta mielleyhtymänä nimenomaan tulee ensisijaisesti sana "poika".
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Jatkossa haluan harrastaa seksiä vain teatraalisissa sadomasokistisissa orgioissa sekä julkisissa dark roomeissa. Vaihtoehtoisesti voin myös myydä itseäni rahasta: sänkyyn sidottuna, oman mieheni katsellessa vierestä.

En voi koskaan tietää, kuinka totuudenmukaisia mielenjohteista ja impulsioista purkautuvat väitelauseeni ovat. Samoin en voi väistämättä olla varma, että erilaisten ideoiden miellyttävyys olisi todennettavissa edes kokemalla. Todellisuus on käsitteiden kokoelma, ja käsite ainoastaan mielen tuote - ja koska mieli on jatkuvasti ailahtelevainen ja muuntuva, ei myöskään sen varassa näyttäytyvä todellisuus ole pysyvä.

Tiedän harvoin aivan tarkalleen, ovatko ajatukseni, mielihaluni, tunteeni tai luonteenpiirteeni aitoja. En tunne itseäni, enkä varmasti koskaan opikaan. Mikään ei rajoita niin kuin määrittely.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oot taas miettinyt liikaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eilinen meni yrjötessä ja maatessa. Paitsi ei pystynyt ees kunnolla makaamaan, eikä mitään tekemään. Edelleen viiltää päätä eikä aivoissa ole juurikaan toimintaa. Nukkunut en juurikaan. Tänne silti piti raahautua, hullua hommaa. Kohta saa kahvia onneks, toivottavasti pysyy sisällä.
Vihtahousu

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää iltaa, eka tpk! Pää ollut kipeä eilisestä, mulla ole ikinä pää kipeä (execpt kråpulassa).
millivanilli

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kuulostaapa kauhealta.. toivottavasti onnistun välttämään nuo vatsataudit.

Tpk! Ajatukset ovat jossain ihan muualla..
ninnithequeen

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.
Kahvia ja töihin. Blaah.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niin, olonihan oli tietysti ihan itseaiheutettua.. Sunnuntaihan oli aivan mahtava päivä. Sain ne päiväkännini, todellakin. Pitemmän kaavan mukkaan. Ihmetyttää vaan ett miksi välillä tulee näitä tällasia, vaikka kaljaa vaan join ja ei kait sitä valvottuakaan tullu aamuun, ku tuskin ny sunnuntaina baaritkaan neljään asti auki on. Kahvi ja appelsiini autto millin. Enää 6h ja himaan nuks.
ninnithequeen

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl on taas tyhmä pää. Pakko pyörittää koneellinen ennen töihin menoa. Ku lupasin sinne puhtaat tarvikkeet viiä ja se sit vaan taas unohtu ja unohtu. Halleluja liukuvasta työajasta :roll:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Haleja ja jaksamisia sairaille ja muille niitä tarvitseville! ♥

Luutnantti Ovaska saa konekiväärit.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Totanoinnii.. paska päivä sanon ma!

Minä kipeä, pomo kipeä ja työkaveri joka on vapaalla on kipeä. Pomolla lähes 39 kuumetta ja houraili äsken jotain puhelimeen; en antanut sille lupaa ajella kahta tuntia, joten teen koko päivän yksin.. Työkaveri on kanssa kovassa flunsassa, joten sekään ei tule tuuraamaan. Nyt yritän saada meidän entistä (mies-)harjoittelijaa/työkaverin tuuraajaa heräämään, mutta se pirulainen on sammuttanut kännykkänsä :roll:

Ei täs muuten mitään; mutku pää on niin kipeä tästä flunssanalusta, ettei eteen näe. Kertokaa lapset, mikä tähän tepsii? Mikäs sitä tosin täällä ollessa, ei ole onneksi paljoakaan töitä.

Eilen join kaksi olutta, ja ehdin vielä kotiin tekemään miehelle ruokaa. Oli herra muuten suhteellisen äkäinen jostain; ihan tuppisuu ja näki miten silmäkulmia kiristi. Mikäköhän silläkin oli.. Kai meillä kaikilla on joskus BAD DAY.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa buranaa ja teetä? Löytyykö?

Kipeenä töissä on ehkä kamalinta, ja kun ei pääse pois paitsi jos sulkee putiikin :?
Yhden ainoon kerran pomo päästi mut armahduksella töistä ku seisoin tiskin takana 39 kuumeessa. Tuli siis ite tilalle. Ja se kuumekin piti oikeen todistaa kuumemittarilla, saakutti.
Kid

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis murmeli, yritä jaksaa. Toivottavasti saat sinne kaverin ni ei tartte yksin raataa!
Ja niitä huonoja päiviä on itse kullakin. Toiset mököttää ja toiset tekee jotain muuta kuten kiukkuaa tai äksyilee... *pusu ja rutistus*

Mulla kävi kaveri eilen kylässä ja oli taas niin ihanaa puhua ja parantaa maailmaa. Teetä ja sympatiaa ♥

Kämpässä on kohta kaikki pakattu ja uudessa kodissa tuoksuu hyvälle. Maalia ja saunan pesua vaille. Tänään taitaa mun ja misterin isät tavata ekaa kertaa. Jänskättää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Liian vähän unta!
Horkka!
Ja aamupalåveri..
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Olen jokseenkin murheellinen, onko tää sitä kuuluisaa kevätvitutusta mistä kuulen muiden valittavan?

Sain treffipyynnön yllättävältä taholta, oon hieman :shock:

No, illalla leffaan, ehkä siitä parempi fiilis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa buranaa ja teetä? Löytyykö?
Buranat on mulle vitamiini-tehoisia tällä hetkellä :roll:

Kid - :h: Meilläkin on muut vanhemmat tavanneet, paitsi isät. Mahtaa olla niin samanlaisia äijiä, että uskon että se kohtaaminen tulee olemaan mielenkiintoinen ;)

En mä yksin täällä onneksi ole; pari harjoittelijaa ja TET:iläinen. Mutta yksin "pomona" kuitenkin, ja 8-20 työvuoro saattaapi raastaa tässä kunnossa/mielentilassa, kun oli vain pari päivää vapaata sen kymmenen päivän putken jälkeen. ugh, vali vali.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elp: Hyvä ettet ihan ihan yksin joudu olee. Tosi kurjaa kyl tommonen. Jaksuja.
Ootteko miten maisemissa lauantaina? Siitä muuttoavusta.. Mä en tiedä vielä keitä on tulossa ja kumpaan päähän. Isukki on kuitenkin kuski ja avustaa molemmissa suunnissa. Iskä ♥

Taitaa tulla taas tosi hiljanen päivä.. Täytyy varmaan käydä ostaa joku pokkari ja kuluttaa aikaa. Laskuja vois kans laitella kansioihin mutta päähän siinä pimenee jos sitä tekee 8h.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Elp: Hyvä ettet ihan ihan yksin joudu olee. Tosi kurjaa kyl tommonen. Jaksuja.
Ootteko miten maisemissa lauantaina? Siitä muuttoavusta.. Mä en tiedä vielä keitä on tulossa ja kumpaan päähän. Isukki on kuitenkin kuski ja avustaa molemmissa suunnissa. Iskä ♥
Minä ainakin - mä en tiedä miehen työvuoroista.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:
Sain treffipyynnön yllättävältä taholta, oon hieman :shock:
Mä sain aamulla ns.seksiviestin eksän kaverilta. Hmm.

Mullapas on suorastaan lennokas olo. Voisinki vastaa siihen viestiin, että "mikäs pikkuhutsu mä sulle olen?".
(Nojaa, jos nyt kuiteski jättäis vastaamatta.)

EDIT. Yritin lainata itseäni, ei vissiin ihan onnistunut.
Viimeksi muokannut sipsi, 06.03.2007 11:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERVE!

Eiks tää riitä jos te kaikki saitte rehdin tervehdyksen AIDOLTA asialta

Stadinarskalta
laadukas rehtiyttäjä
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistaina tanssitaan Taisto-vainaan valssi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:TERVE!

Eiks tää riitä jos te kaikki saitte rehdin tervehdyksen AIDOLTA asialta

Stadinarskalta
laadukas rehtiyttäjä
Oikeesti, täs alkaa tarttee sitä Buranaa, et kykenee edes lukee Kitinää.
sipsi
iloinen tuurijuoppo
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin