Viimeisten päivien vitsauksia!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Aito_Johanna kirjoitti:Oliskos mielestänne hyvää huumoria, jos käytäisiin joukolla painamassa puumerkkimme Petrin vieraskirjaan?
Nöyp. Ovikelloasi soittelevaa hihhulia ärsyttävämpi on vain hihhuli, jolla on "itsetehdyt kotskasivut". Koska en avaa ovea hihhuleille, en näe tarvetta tutkiskella heidän propagandasivujaan internetissä - etenkin kun suurin osa niistä on kamalia niin sisältönsä kuin visuaalisen ilmeensäkin puolesta.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

PerttiMakimaa kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:...
Ei sinusta kummaa apua ollut. Siis kerropa nyt vastaus ylempänä kysymääni: Kannattaako enää uskoa tulevaisuuteen vai lopetanko haaveet perheestä ja turhat säästösopimukseni tähän paikkaan kun tulevaisuutta ei ole?

Tuntusipa turhalta jos yhtenä kauniina päivänä huomaisi turhaan tällaista puuhailleensa. Tuntisi sen kolme jäljellä olevaa sekuntia itsensä aika tyhmäksi.
Kannattaa uskoa Jeesukseen ja Hänen johdatuksellaan perustaa perhe ja elää onnellista elämää .....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
PerttiMakimaa

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

PetriFB kirjoitti:Kannattaa uskoa Jeesukseen ja Hänen johdatuksellaan perustaa perhe ja elää onnellista elämää .....
Silti puhut lopunajan vitsauksista. Joku saattaisi nähdä näissä kahdessa pieniä ristiriitaisuuksia.

Onko lopunaika vai ei? Vai eikö lopunaika olekaan, vitsaukset vaan ovat erittäin reilusti etuajassa?
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

PerttiMakimaa kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Kannattaa uskoa Jeesukseen ja Hänen johdatuksellaan perustaa perhe ja elää onnellista elämää .....
Silti puhut lopunajan vitsauksista. Joku saattaisi nähdä näissä kahdessa pieniä ristiriitaisuuksia.

Onko lopunaika vai ei? Vai eikö lopunaika olekaan, vitsaukset vaan ovat erittäin reilusti etuajassa?
Jeesukselta kysyttiin Matt 24 luvussa ajanmerkeistä, jotka edeltäisivät Hänen tulemustaan .. samassa luvussa Jeesus kertoi näistä merkeistä, jotka tapahtuvat ennen Hänen tuloansa ..

Joten lue Matt 24 luku, niin näet, että elämme lopun ajassa ja se yhä kiihtyvällä vauhdilla etenee siihen päivään saakka kunnes Jeesus tulee ...
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
CandyMan

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PetriFB kirjoitti:Joten lue Matt 24 luku, niin näet, että elämme lopun ajassa ja se yhä kiihtyvällä vauhdilla etenee siihen päivään saakka kunnes Jeesus tulee ...
Joo. Telkkarissakin kiroillaan nykyään entistä enemmän, seksiä harrastetaan kuin viimeistä päivää, ihmiset ostavat ylihintaisia asuntoja ja maksalaatikkokaan ei ole yhtä hyvää kuin lapsena. Jeesus pelasta jo, perkele! En kestä enää.

Sain muuten kerran täyden kympin uskonnontunnin pistareissa kun olin opetellut pikkuprofeetat tjsp. ulkoa, joten olen valmiina jos Jeesus pitää pistareita nähdäkseen ketkä ovat true believers. Muistaisinkohan vielä litanian ulkoa?

Hoosea Jooel Aamos,
Obadja Joona Miika,
Naahum Sabakuk Sebanja,
Hakkai Sakarja Malakia.

Menikö yhtään sinnepäinkään? Muistinko kaikki? Meinasin ensin kirjoittaa viimeisen "Malaria", liekö sekin lopunajan vitsaus. Sebanja saattoi myös olla Sefanja, en muista varmaksi.
NuoriDaavid

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti: Sain muuten kerran täyden kympin uskonnontunnin pistareissa kun olin opetellut pikkuprofeetat tjsp. ulkoa, joten olen valmiina jos Jeesus pitää pistareita nähdäkseen ketkä ovat true believers. Muistaisinkohan vielä litanian ulkoa?
.
Käytännön vinkki, jos makaat sairaalassa: kannattaa aina aamulla tarkistaa, kuka on presidentti ja mitä vuotta eletään. Kun sitten lääkäri saapuu luoksesi, ja esittää yllättäen nämä kysymykset, niin vastaat oikein. Sillä on suuri merkitys tulevan hoitolinjasi kannalta.
PerttiMakimaa

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Sain muuten kerran täyden kympin uskonnontunnin pistareissa kun olin opetellut pikkuprofeetat tjsp. ulkoa, joten olen valmiina jos Jeesus pitää pistareita nähdäkseen ketkä ovat true believers. Muistaisinkohan vielä litanian ulkoa?
.
Käytännön vinkki, jos makaat sairaalassa: kannattaa aina aamulla tarkistaa, kuka on presidentti ja mitä vuotta eletään. Kun sitten lääkäri saapuu luoksesi, ja esittää yllättäen nämä kysymykset, niin vastaat oikein. Sillä on suuri merkitys tulevan hoitolinjasi kannalta.
Siis vastaushan on Kekkonen ja vuosi 1954. Eikun silloinhan Urpiainen olisi komerossa.
NuoriDaavid

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Sain muuten kerran täyden kympin uskonnontunnin pistareissa kun olin opetellut pikkuprofeetat tjsp. ulkoa, joten olen valmiina jos Jeesus pitää pistareita nähdäkseen ketkä ovat true believers. Muistaisinkohan vielä litanian ulkoa?
.
Käytännön vinkki, jos makaat sairaalassa: kannattaa aina aamulla tarkistaa, kuka on presidentti ja mitä vuotta eletään. Kun sitten lääkäri saapuu luoksesi, ja esittää yllättäen nämä kysymykset, niin vastaat oikein. Sillä on suuri merkitys tulevan hoitolinjasi kannalta.
Siis vastaushan on Kekkonen ja vuosi 1954. Eikun silloinhan Urpiainen olisi komerossa.
Itse olen suunnitellut printtaavani presidentin nimen pienelle lapulla, josta tarkista asian aina ennen lääkärin kiertoa. Päivämäärän ja vuoden voi tarkistaa kellosta.
CandyMan

Re: Viimeisten päivien vitsauksia!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

NuoriDaavid kirjoitti:Käytännön vinkki, jos makaat sairaalassa: kannattaa aina aamulla tarkistaa, kuka on presidentti ja mitä vuotta eletään. Kun sitten lääkäri saapuu luoksesi, ja esittää yllättäen nämä kysymykset, niin vastaat oikein. Sillä on suuri merkitys tulevan hoitolinjasi kannalta.
Pahus. Olin jo harjoitellut Terminatorin Kyle Reese-lainin niin hyvin: "What date is it? What yeeear?!?". Vuodepaikkani vapautettaisiin piikittämällä.
Vastaa Viestiin