Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:MUTTAH!!
MUTTAH MITÄH?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Kid - mä voin tulla tänään maalaamaan, jos tarttet apuva?! Call me!
Murmeli ♥ mä ilmotan heti kun iskän, misterin ja mun aikataulut saadaan sovittua.
Vihtahousu

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:MUTTAH!!
MUTTAH MITÄH?!
:D Heräshän se äippäki joskus. Erittäin kivaa, on taas viikonloppu duuniakin. Tosin sopii tähän raiuttiuslupaukseeni ihan hyvin. Aattelin tässä lopetella pikkuhiljaa monta viikkoa jatkunutta depiskuuriakin, eilen sain melkein jo tiskattuakin... tänään vois käydä salilla ja bissellä (niinQ yhellä).
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jaa että naistenpäivä...

Hyvää naistenpäivää vaan! Ja Onneksi Olkoon - olette se parempi sukupuoli.

Olen aina halunnut olla nainen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
millivanilli

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihanaa. Näillä näkymin lähdemme kuuntelemaan Type O Negativea Tampereen sijasta Tallinnaan. Swiit!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vituttaa saatanan kusipäiset ihmiset. Jos ei halua olla yhteydessä, ei sitten ole yhteydessä. Ei minulle tarvitse sanoa kahteen kertaan, kymmeneen eri pykälään eroteltuna selventää kuinka vihaa minua. Varsinkaan gallerian tai tekstiviestin välityksellä. Ei ole sen vertaa pokkaa tulla sanomaan päin naamaa.
"God had to be gay - otherwise he wouldnt have filled the world with assholes"
Niin. Tänään pitäisi tavata kaksi muutakin ystävää.
Ja ostaa mikro ja imuri.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
millivanilli

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

damn damn damn damn...
En näillä näkymin valmistukaan nyt maaliskuussa.. tyhmä juttu.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

swirl sai tarpeekseen?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Odottelen vesi kielellä koska lounaspizza kaataa minut tuohon huoneemme sohvalle sikiöasentoon päiväunille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Odottelen vesi kielellä koska lounaspizza kaataa minut tuohon huoneemme sohvalle sikiöasentoon päiväunille.
Aaaaah pizza, you speak my language! Mun pinaattiletut on kyllä hyviä, mutta nälkää ne ei vie.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja saira »

Jännittää... Laitoin viime yönä meiliä eräälle tytölle, joka on ollut ala-asteella meidän luokalla puoli vuotta. Olen nähnyt hänet viimeksi yläasteella kun hän kävi Suomessa. Hän on siis puoliksi italialainen. Hukkasin hänen yhteystietonsa sitten jossain vaiheessa, ja aina välillä olen koittanut jäljittää häntä. Kerran jopa soitin Roomaan erääseen numeroon, en muista mistä sen numeron hain käsiini, mutta sieltä vastasi vihainen mies, joka käski olla soittamatta enää koskaan... Nyt sitten googlasin hänet, ja ensimmäisessä osumassa mainittiin Tampere 1977, eli syntymäaika ja paikka, toivottavasti. Muusta sivulla en mitään ymmärtänyt, italiaksi kun oli. Nyt täällä pyörin ympäri kämppää ja odottelen edes jonkinlaista vastausta...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jäin sitten tänäänkin kotiin, kun olo oli nuutunut huonosti nukutun yön jäljiltä ja päätkin särki ja kaikkee. Mittasin nyt kuumeen, 37,6 astetta! Mä olen ihan kuoleman kielissä, ei mulle nouse noin korkea kuume ikinä! Huomenna olin kyllä vakaasti päättänyt mennä töihin, työkaveri siellä yksin pyörittelee kolmen ihmisen hommia.
Dr.Diarrhea

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lolita kirjoitti:Huomenna olin kyllä vakaasti päättänyt mennä töihin, työkaveri siellä yksin pyörittelee kolmen ihmisen hommia.
Se ei meillä valtiolla ole kovin paljoa se :wink:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja saira »

Aina kun odottaa tärkeää meiliä alkaa kaikenlaisia mainoksia pukata maalimalta. Perkele...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Huomenna olin kyllä vakaasti päättänyt mennä töihin, työkaveri siellä yksin pyörittelee kolmen ihmisen hommia.
Se ei meillä valtiolla ole kovin paljoa se :wink:
Normaali suhde on kolme ihmistä ja neljän työt. Huokaus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihtahousu

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Huomenna olin kyllä vakaasti päättänyt mennä töihin, työkaveri siellä yksin pyörittelee kolmen ihmisen hommia.
Se ei meillä valtiolla ole kovin paljoa se :wink:
Normaali suhde on kolme ihmistä ja neljän työt. Huokaus.
Mitaa? Eiks valtiolla ole muka sama meno kuin stadin duunareilla?-> "Monta ichmistä kattoo kun yks ei tee duunia"
Dr.Diarrhea

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vihtahousu kirjoitti: Eiks valtiolla ole muka sama meno kuin stadin duunareilla?
Ihan mutulla väittäisin, että yhtä vähän tai paljon tehdään duunia valtiolla kuin muuallakin.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja cardic »

raskas on vastuun taakka hartioilla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vihtahousu kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Minua tavallaan kiinnostaisi tietää, voisiko mieleni olla niin omaehtoinen, että se kykenisi sekoamaan. Ja jos mieleni osoittautuisi sellaiseksi, niin mikä olisi itseni merkitys?
Pitäsköhän nää yölliset mietinnät jättää väliin? Ei kuulosta kovinkaan houkuttelevalle...
Minusta on jollain tapaa hauska miettiä, että sama mieleni, jonka koen "omaksi itsekseni" ja olemassaoloni perustaksi, voisi kaikkien mahdollisuuksien mukaan olla myös niin omaehtoinen, että se voisi "hävittää" minut lähes kokonaan. Itsessään tuota on toki aivan turha pohtia.

Uskon, että sielu on kehon vanki ja keho pysyvää minuutta koossapitävä voima. Olen yhtä kuin ajatukseni, ja koska ajatukset ovat muuntuvia, on myös persoonani vaihteleva. En voi määritellä itselleni luonteenpiirteitä, koska niiden ilmeneminen on sidonnainen kulloiseenkin hetkeen ja ajassa vaihteleviin henkilökohtaisiin ajatusmalleihin. Olen voimakkaan individualistinen, mutta kenties ristiriitaisesti en myöskään näe omaa itseäni kuin ajan funktiona muuttuvana tosiolevaisena.

Ehkä siksi muun muassa ihmissuhteet ovat niin helppoja. On vaikea loukkaantua, tuntea tarvetta epärehellisyyteen tai suhtautua toiseen syyttelevästi, sillä loppujen lopuksi jokainen on vain oma toimijansa, joka menettelee, ymmärtää ja kommunikoi kulloistenkin tuntemustensa sekä logiikkansa varassa. En näe, että kukaan olisi vastuussa minulle toimistaan tai sanoistaan - samoin kuin en itse voi olla muuta kuin mitä tämänhetkisten näkemysteni varassa olen.
ninnithequeen

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään on varsinainen kaverit telkkarissa-päivä. Ensin miehen veli on Jeopardyssä, sitten Kride Idolsissa. Wohoo.

Nyt yrtti-jauhelihakastiketta ja perunaa, illemmalla lettuja :h:

Mun paha mies lähtee Vaasaan huomenna koko viikonlopuksi, ja jättää meijät tytön kanssa akkavallalla huushollia pitämään.

Ja saatiin äsken Naistenpäiväruusutkin :]
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Think »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Eiks valtiolla ole muka sama meno kuin stadin duunareilla?
Ihan mutulla väittäisin, että yhtä vähän tai paljon tehdään duunia valtiolla kuin muuallakin.
Kuinka paljon valtiolla tehdään ylitöitä? Onko mitään arviota? Yksityisella puolella kun se on aika vakio, että niitä tehdään enemmän tai vähemmän (näin ainakin korkeammin koulutetuilla). Sitä en tiedä kertooko se siitä, että työntekijät ovat tyhmempiä ja tarvitsevat enemmän aikaa vai että onko niitä töitä enemmän.
Ovela kuin orgasmi
Dr.Diarrhea

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Think kirjoitti:Kuinka paljon valtiolla tehdään ylitöitä?
Mistä ihmeestä minä tietäisin. Vaihtelee suuresti ainakin meidän puljussa.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Nip »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Think kirjoitti:Kuinka paljon valtiolla tehdään ylitöitä?
Mistä ihmeestä minä tietäisin. Vaihtelee suuresti ainakin meidän puljussa.
valtiolla taitaa olla muutama työpaikka niin vaihtelevuus noissa on suurta. Paha lähtee tosta yleistämään valtion ylitöitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaksi viikkoa duunissa ja ensimmäinen yllätyskehityskeskustelu, melkein hävetti kuunnella niitä kehuja. Vieruskaveri sai kenkää.

Ensimmäinen palkkakuitti tippui postiluukusta, iski heti hillitön tuhlausinto ja ostin viiden euron t-paidan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toisinaan Torstai on niin pirun raskas juttu.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Ensin miehen veli on Jeopardyssä, sitten Kride Idolsissa. Wohoo.
Kuka se noista on?
Kriden Idolsissa mä tunnistankin :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin