Naistenpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:
Ohjaa palkkatulosi vaimosi tilille -päivä
Täähän on vallan mainio idea. Rupean heti harkitsemaan naimisiinmenoa. Voisko tää merkkipäivä olla esimerkiks kerran kuussa?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tix kirjoitti: Äijänpäivävastaus. Onneks kaikki muut onkin äijänpäiviä, paitsi äitienpäivä ja ystävänpäivä.
Olen huolissani trendistä: aiemmin ei ollut kuin äitienpäivä. Nyt on lisäksi nuo kaksi mainittua. Mitäköhän seuraavaksi keksivät lesbofeministikonfrensseissaan?
Ohjaa palkkatulosi vaimosi tilille -päivä on todennäköisin, johan ne kukkia ja suklaata saavat niin että loputkin voi uhrata.
Naisilla on myös Naisten kymppi. Saatana! Äijät ei pääse ajelemaan stadin kaduille melkein koko päivänä, jos haluaisivat!
Tix

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

sipsi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Ohjaa palkkatulosi vaimosi tilille -päivä
Täähän on vallan mainio idea. Rupean heti harkitsemaan naimisiinmenoa. Voisko tää merkkipäivä olla esimerkiks kerran kuussa?
Taidan alkaa homoksi. Varsinkin kun palkka nousi taas just. Paitsi että liian varakkaaksi ei parane, tulee vielä joku homosarjamurhaaja myrkyttämään.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:
Taidan alkaa homoksi.
Älä nyt mun takia kuiteskaan. :wink:
(No, oonhan mä viesteineni tietysti aika pelottava, mut se on vaan harhaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Tix

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

sipsi kirjoitti:(No, oonhan mä viesteineni tietysti aika pelottava, mut se on vaan harhaa.)
Homosarjamurhaajat ne vasta pelottavia onkin. Ensin ne panee sua perseeseen, sitten kaupan päälle tappaa. Jonku vitun papukaijojen vuoksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tix kirjoitti:
Homosarjamurhaajat ne vasta pelottavia onkin. Ensin ne panee sua perseeseen, sitten kaupan päälle tappaa. Jonku vitun papukaijojen vuoksi.
En tajua tota papukaijajuttua, mut muutenhan tässä on järkeä. Mieti nyt siis kunnolla kannattaako sitä suuntautumista muuttaa sittenkään.
Pieni pelko perseessä (!!!) on aina terveellinen asia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
elco

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti: Taidan alkaa homoksi.
Taas yksi! Nykyään pitää tänne kirjautuessakin olla selkä seinää vasten, ettei ole joku sodomiitti heti nylkyttämässä.
Tix

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

sipsi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Homosarjamurhaajat ne vasta pelottavia onkin. Ensin ne panee sua perseeseen, sitten kaupan päälle tappaa. Jonku vitun papukaijojen vuoksi.
En tajua tota papukaijajuttua, mut muutenhan tässä on järkeä. Mieti nyt siis kunnolla kannattaako sitä suuntautumista muuttaa sittenkään.
Pieni pelko perseessä (!!!) on aina terveellinen asia.
ND:n piireissä tuo tunnetaan muodossa "pieni Elco perseessä on aina terveellinen aisa."
elco

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Vihtahousu kirjoitti: Ilmeisesti jos silmät lukevat kaiken homointoiluksi.
Juurihan tuossa itse annoit ymmärtää, että tunnet intohomoa Elppiksen kaupankassamiesystävää kohtaan. Ja kiitos, minua ei kiinnosta ymmärrätkö antaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Naurattaa taas.
Miten naistenpäiväketju voikin muuttua homoläpänheitoksi?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
elco

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

sipsi kirjoitti:Naurattaa taas.
Miten naistenpäiväketju voikin muuttua homoläpänheitoksi?
Natsi! Hitlerille kävi kans usein just noin!

Kai tähän joku keskustelupalstalaki löytyy. Ennen pitkää joku täräyttää aina Hitler-kortilla, anaaliseksillä tai kaappihomoudella päähän keskustelussa kuin keskustelussa. Niin nytkin.

Toisekseen, täällä ei ole muita heteroita paitsi minä ja gandhi. Ja gandhikaan ei ole enää kovin hetero.
Vihtahousu

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

elco kirjoitti: Toisekseen, täällä ei ole muita heteroita paitsi minä ja gandhi. Ja gandhikaan ei ole enää kovin hetero.
Ai kun hän alkoi pitämään kulisseja pystyssä, varma homouden merkki!
BettyB.

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Toisekseen, täällä ei ole muita heteroita paitsi minä ja gandhi. Ja gandhikaan ei ole enää kovin hetero.
Tätä mä vähän mietin tossa bussimatkalla niinQ. Että vaikuttaaks tää jotenki mun seksuaaliseen suuntautumiseen. Ja jos ei oo enää kovinkaan hetero, niin onks sillon niinQ sellanen paljon puhuttu bi? Ja jos on, niin kai mä oon silti edelleen hetsku? Vai oonks mä niinQ niin butch et six MG ei oo enää hetero? Vai niinQ mitä hä?
räsy

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja räsy »

Ärsytti kun toivotin hyvää naistenpäivää toimistolle niin yksi työkaveri sanoi kiitos.
Olisi pitänyt sanoa; kiitos samoin.

Toinen, joka ei tosin onnistu koskaan missään miesjutuissa, luuli selvästi koko päivän, että kyseessä oli joku romantiikanpäivä naiseudelle. Ärsytti sekin.

Naistenpäivä on pelkkä tasa-arvon päivä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

räsy kirjoitti:Ärsytti kun toivotin hyvää naistenpäivää toimistolle niin yksi työkaveri sanoi kiitos.
Olisi pitänyt sanoa; kiitos samoin.
Miksi? Jos kehut esim. kaverisi kenkiä, niin onko hän velvollinen kehumaan sinunkin kenkiäsi tai muuta vastaavaa? Ei kai tuollaisesta nyt kannata ärsyyntyä...
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kimmen kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ärsytti kun toivotin hyvää naistenpäivää toimistolle niin yksi työkaveri sanoi kiitos.
Olisi pitänyt sanoa; kiitos samoin.
Miksi? Jos kehut esim. kaverisi kenkiä, niin onko hän velvollinen kehumaan sinunkin kenkiäsi tai muuta vastaavaa? Ei kai tuollaisesta nyt kannata ärsyyntyä...
Mutta eihän tuo nyt ole mitenkään verrattavissa oleva asia. Ensinnäkin naistenpäivä on kaikille naisille, mutta kengät ovat mielipideasia. Ei kaikilla naisilla ole kehuttavat kengät. Parempi vertaus vaikka, että vastaa "kiitos" kun työkaveri toivottaa hyvää joulua. Olisihan sekin nyt vähän hönttiä!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:Parempi vertaus vaikka, että vastaa "kiitos" kun työkaveri toivottaa hyvää joulua.
Saiko Jeesus naistenpäivänä pillua.., vai mikä tän päivän kristillinen merkitys on?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

bedlam kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ärsytti kun toivotin hyvää naistenpäivää toimistolle niin yksi työkaveri sanoi kiitos.
Olisi pitänyt sanoa; kiitos samoin.
Miksi? Jos kehut esim. kaverisi kenkiä, niin onko hän velvollinen kehumaan sinunkin kenkiäsi tai muuta vastaavaa? Ei kai tuollaisesta nyt kannata ärsyyntyä...
Mutta eihän tuo nyt ole mitenkään verrattavissa oleva asia. Ensinnäkin naistenpäivä on kaikille naisille, mutta kengät ovat mielipideasia. Ei kaikilla naisilla ole kehuttavat kengät. Parempi vertaus vaikka, että vastaa "kiitos" kun työkaveri toivottaa hyvää joulua. Olisihan sekin nyt vähän hönttiä!
Mitä jos molemmilla on hienot kengät? :)
No pointti tässä ei ollut kenenkään kengät. Onko tämä "hyvän" toivotus vilpitön jos odottaa saavansa jotakin takaisin?
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ann kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Parempi vertaus vaikka, että vastaa "kiitos" kun työkaveri toivottaa hyvää joulua.
Saiko Jeesus naistenpäivänä pillua.., vai mikä tän päivän kristillinen merkitys on?
No kukas nyt on väittänyt, että naistenpäivällä olisi jonkinlainen kristillinen merkitys?

Sitäpaitsi, ei olisi ollut Jeesusta ilman pillua!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:
No kukas nyt on väittänyt, että naistenpäivällä olisi jonkinlainen kristillinen merkitys?
No just siksi sillä ei mitään vitun väliä olekaan!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ann kirjoitti:

No just siksi sillä ei mitään vitun väliä olekaan!
No mä kyllä oon käsittänyt, että sitä sillä just on!11!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bedlam

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ann kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
No kukas nyt on väittänyt, että naistenpäivällä olisi jonkinlainen kristillinen merkitys?
No just siksi sillä ei mitään vitun väliä olekaan!
No mutta paljonko sitten on vitun väli?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Ann »

bedlam kirjoitti:
No mutta paljonko sitten on vitun väli?
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
bedlam

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Uuh!

Kuva
NuoriDaavid

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
elco kirjoitti:Toisekseen, täällä ei ole muita heteroita paitsi minä ja gandhi. Ja gandhikaan ei ole enää kovin hetero.
Tätä mä vähän mietin tossa bussimatkalla niinQ. Että vaikuttaaks tää jotenki mun seksuaaliseen suuntautumiseen. Ja jos ei oo enää kovinkaan hetero, niin onks sillon niinQ sellanen paljon puhuttu bi? Ja jos on, niin kai mä oon silti edelleen hetsku? Vai oonks mä niinQ niin butch et six MG ei oo enää hetero? Vai niinQ mitä hä?
Kaikki väärin. Sä oot faghag
Vastaa Viestiin