Pulloton Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pullo?

Ei
17
63%
Kyllä
6
22%
EVVK
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

millivanilli kirjoitti:Ei jumalauta, kaikkea sitä saakin palveluammatissa kestää

Jouduin toimiston puolelta äsken myymälään tuuraamaan, kun olin yksin toimistolla. Eräs n. 55 vuotias miesasiakas aloitti aluksi keskustelun kehumalla nätiksi, ja tiedusteli että jos lähtisin hänen emännäkseen. Sitten se yrittikin tulla tiskin toisella puolella pussaamaan, tiedusteli mitä maksaa yksi suudelma.

Sitten yhtäkkiä tämä mies alkoi tokaisi, että sähän olet ihan lapsi, ja puhui jotain jostain yhtymisestä. Seuraavaksi hän tokaisi, että "sulla on ihan liian pienet tissit, eihän niitä pysty edes imemään"..

Tämä mies innostui kertomaan tarinaa ajasta jolloin hän oli jonkin kallion as oy:n talonmiehenä. Hän on rahasta survonut tampoonin humalaisen naisen vittuun, meni kuulema niin vauhdilla, että meinasi tulla perseestä ulos.

:laatta:

mä tahdon kotiin
Moi Milli!

Olisit lähtenyt heti sen emännäksi kun kysyi niin noita senjälkeisiä törkeyksiä ei olisi tullut!

Et siis voinut lähteä kun sulla on jo mies, eikö niin!

Koita kestää, on se aika kovaa tuollainen. Aika rohkeaa mieheltä.

Toivoo Millivaniliinille parempia asiakkaita

Stadinarska
kuten muistatte, aito ainoa Arska
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: :laatta:

mä tahdon kotiin
Moi Milli!

Olisit lähtenyt heti sen emännäksi kun kysyi niin noita senjälkeisiä törkeyksiä ei olisi tullut!

Et siis voinut lähteä kun sulla on jo mies, eikö niin!

Koita kestää, on se aika kovaa tuollainen. Aika rohkeaa mieheltä.

Toivoo Millivaniliinille parempia asiakkaita

Stadinarska
kuten muistatte, aito ainoa Arska
Musta kyseessä ei llut rohkeus, vaan kusipäisyys, ei kannatas puhua tollasia tuntemattomalle, tai sitten liian hyvä ihmistuntemus..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Milli - YÄK! Meillekin tulee noita urpoja silloin tällöin, jotka luulevat vanhan miehen irstaalla flirtillä olevan jokin suurempikin vaikutus nuoriin naisiin. Yksikin sanoi mua tässä männä viikolla "rotukissaksi" :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dr.Diarrhea

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Elppis kirjoitti: Yksikin sanoi mua tässä männä viikolla "rotukissaksi" :roll:
Kypsässä keski-iässä vaanivat naiset ne vasta ovatkin. Äh, kerron esimerkin, joskus toiste. Kutsuttiin PK:lle syömään-------->
millivanilli

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:Milli - YÄK! Meillekin tulee noita urpoja silloin tällöin, jotka luulevat vanhan miehen irstaalla flirtillä olevan jokin suurempikin vaikutus nuoriin naisiin. Yksikin sanoi mua tässä männä viikolla "rotukissaksi" :roll:
Juu.. kyllä täällä toimistolla kuulee kyllä kaikennäköistä "vikittelyä", mutta toi tänään oli kyllä jotain ihan eri luokkaa. Ehkä kaikista eniten mua vituttaa täällä se, että toi toinen omistajista tuntuu kutsuvan sen tuttuja/serkkuja/mitälie tänne, ja sitten tuo niitä tänne "tässä on meidän "milli".. Onhan se periaatteessa imartelevaa, että se tulee sitten sen jälkeen sanomaan, että joku piti mua nättinä, ja tulisi tänne heti töihin,jos saisi tällaista katsella joka päivä. Mä en kuitenkaan ole mikään hemmetin näyttelyesine, vaan olen täällä töissä sen takia, että handlaan tämän työn.

Onneksi toi mies, joka aikaisemmin suolsi kaikennäköisiä ruokottomuuksia mull, on nyt lopettanut sen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Radiosta tuli JUUSTOPÄITÄ! :shock: :lol:

Mä olin joskus ihan kauhea fani :oops:

(Olenko töissä nyt yksin? Kyllä. Onko tylsää? On. Olisinko mielummin kotona? Kyllä.)
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, ettekö te nyt vieläkään oo oppinut että ei perjantai ole mikään oikea dokauspäivä? Vain amatöörit dokaa viikonloppuna.

Ja Elppa..mäkin olin sairas Juustopää-fani jossain vaiheessa. 8)
Ne onki jostain syystä alkanu soittelee Suomipopilla tätä "Tyttö rakastui punkkariin".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tänään otan pullon, ellen toisenkin. Punttailen kuitenkin enste, niin voi hyvällä omallatunnolla olustella.
Enttu

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

sipsi kirjoitti: mäkin olin sairas Juustopää-fani jossain vaiheessa. 8)
Ne onki jostain syystä alkanu soittelee Suomipopilla tätä
"Tyttö rakastui runkkariin".
:P
Rouva Pupu

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tämä kruunasi päivän....
BettyB.

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Keli on kun hautajaisissa, mutta jotenkin mua vaan hymyilyttää. Taidan olla vähän tymä. Ja vähän :h:

Vaikkeisemuistanutkaannaistenpäivänäjapääkinonv*ttuainakipee...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Apulanta!
(Olinki kuullu ihan väärin nää sanat aluks..)

En uskalla mennä kattoo paljonko tilillä on rahaa. Voiskohan pitää jonku maksuvapaan kuukauden kaikista laskuista?
Nyt ei kyllä näytä hyvältä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Njaha, tän päivästä työaikaa vielä jäljellä n. 2 tuntia. Töitäkin on vielä n. tunti ja sitten pääsee iltavapaalle. Nyt pitäs taas keksiä jotain tekemistä kun ei ole paareihin menossa.. tylsää!
ninnithequeen

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huoh.
Samalla oven avauksella suunnilleen kun tulin töistä, ukko lähti kohti Vaasaa :(

Ja mä oon kuoleman väsynyt. Ja eiku ruokaa laittamaan muksulle ja ihtelle. Selkä kramppaa ja jalkoja särkee, vittu. Mut eipä oo pulloton perjantai, ukko oli ostanut mulle lohdutukseksi sixpäkin saunakaljaa viikonlopuksi. Siis ihan kolmosta! Huikeeta!

Nyt kuitenkin kaffetta etten nukahda pystyyn.
ninnithequeen

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi perkele Elppa. Mä just tajusin että sun ratsastuskypäräs on matkalla kohti Vaasaa :lol:
millivanilli

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Löysäilyperjantaista muotoituikin tiukkaa vääntöä -perjantai. Vaikeita juttuja nämä lopputili- sekä sairasloma-asiat, kun on päässyt vähän ruostumaan näiden suhteen.

Vielä 45 min ja sitten viuh, kotiin :h:

Avokki saa tänään hemmotella mua itsekehittämällään aterialla.
ninnithequeen

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Joo-o. Myös kaikennäköistä hömppälehteä on tullut koluttua viimeisten sairaspäivien aikana...
Nuuh, mullakin on viikonloppua varten anopin lähettämät Seurat ja Avut ja Seiskat ja muut roskalehdet. Mie makaan ja luen niitä ja syön itteni ähkyyn suklaasta :]
Tix

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tästä tulee pullokas perjantai. Kalsarikänni ihan itte neuvotellun palkankorotuksen kunniaksi, tällä väsymyksellä simahtanen siinä kello 21 viimeistään.

Palkan lisäksi nousi veroprosentti. "Vain" 2%. Joten kai siitä jää jotain käteenkin. Ehkä.
MGandhi

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti:Tästä tulee pullokas perjantai. Kalsarikänni ihan itte neuvotellun palkankorotuksen kunniaksi, tällä väsymyksellä simahtanen siinä kello 21 viimeistään.

Palkan lisäksi nousi veroprosentti. "Vain" 2%. Joten kai siitä jää jotain käteenkin. Ehkä.
Mites on? Meinasitkos vielä löytää jonkun ketjun, johon tämän informaation voisi vielä ujuttaa?

*kateellinen*
Tix

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:Mites on? Meinasitkos vielä löytää jonkun ketjun, johon tämän informaation voisi vielä ujuttaa?

*kateellinen*
Hetken mietin "haistakaa vittu, prolet!" -ketjua, mutta sitten muistin että on täällä ND ja Elco kuitenkin masentamassa. Minkäs sille voi että melkein kuplii. Pakko ees jonnekin purkaa.
MGandhi

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tix kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mites on? Meinasitkos vielä löytää jonkun ketjun, johon tämän informaation voisi vielä ujuttaa?

*kateellinen*
Hetken mietin "haistakaa vittu, prolet!" -ketjua, mutta sitten muistin että on täällä ND ja Elco kuitenkin masentamassa. Minkäs sille voi että melkein kuplii. Pakko ees jonnekin purkaa.
Anna mennä vaan. Ei kai (?) se multa ole pois, jos jengi takoo fyrkkaa. Gratz!
Tix

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

MGandhi kirjoitti:Anna mennä vaan. Ei kai (?) se multa ole pois, jos jengi takoo fyrkkaa. Gratz!
No verottaja ainakin :roll:

Sain taas uutta puhtia antidemariliikkeeseen kun aloin laskeskella paljonko tuosta korotuksesta menee verokiilaan ja läänintaiteilijoiden, pultsarien, narkkarien ja muiden sienivitukkeiden elatukseen. Swiddu.
isohaara

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Antidemariliikkeeseen kyyl; joku verorahoilla "kuntoutettu" narkkari munkin perjantain pilasi. Ei pysy tänään pullo piilossa.
Tix

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

isohaara kirjoitti:Antidemariliikkeeseen kyyl; joku verorahoilla "kuntoutettu" narkkari munkin perjantain pilasi. Ei pysy tänään pullo piilossa.
Asiaa. Isoille haaroille, kippis! (Eka olut lähtee nyt)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska tämä on paskanjauhantaa, jauhoin paskaa...
Työmaalla läksiäisissä juotu jo eka 4. metsiemme kuningas!
Pullosta, ei muka mene kaupaksi tuopit..
Stanan teekkarit tajuu oluesta mitää..
kyllä fyra on enempi olutta kuin tre koskaan..
Alkaa olla jo yksi työkaveri perheenäiti jo perseet, mitähän tästäkin seuraa..
Ja pelkällä oluella.. :jouden:
Okei se on mua nuorempi..
Jaahas jotain menoo lois sit ytimessä tänään, Bo diddy ja Snoopy Snoop järkää bileet luxiin ja stockholmii kuulemma today..
Onneks niitten musa ei kolahda sitten yhtään..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin