Pulloton Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pullo?

Ei
17
63%
Kyllä
6
22%
EVVK
4
15%
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kokonaan vai juodaan lasista?
Voisi harkita tippapulloa paremmin?
Ollaan selvinpäin tänään??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Nip »

Aina sitä miettii että olis ilman pulloa perjantaina, mut perjantai-ilma on vain sen verran kuivempaa, että yleensä sitä tulee kostutettua kurkku muutamalla...

Se on ihan fifti-siksti et miten siin käy...
ninnithequeen

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saattaapi olla pulloton. Pari tölkkiä ykköstä vois saunaa varten ostaa khyl.

Ja huomenta.
Saakelin huonosti nukuttu yö taas, voe perkele, moneskohan tällä viikolla :evil:
No nukunhanpan koko viikonlopun, ku ei oo ukkokaan häirittemässä.
Kahvia ja töihin.
Mulli75

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Ei uskoisi että allergiakin alkaa vaivata vaikka on vielä lunta maassa.

Nyt oikeesti tekee mieli KAHVIA ! :evil:
millivanilli

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

:swirl:
Vihtahousu

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Haamenta! Kolmas tiipiikei, ihan njees.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

4. TPK.

ARMOTTOMAN PASKA VI**U HEDARI! :evil:

Olen sitä mieltä, että jos se flunssa muhun kunnolla iskee, niin hyppään alas parvekkeelta. Ensimmäinen kerros tosin, mutta vitutus kuitenkin.

Nyt niistämään. Pirulauta. Vihaan olla pipinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Ja huomenta.
Saakelin huonosti nukuttu yö taas...
Minäpä en nukkunut ollenkaan, ja giniä aamupalaksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Hurme lensi valkokankaalla komeasti.

Hyvää perjantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tulin jo viiteen töihin. Vähän jäi unet kesken. Taistellaan.
Kid

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Taidan tänään juoda illalla yhden olusen rankan viikon päätteeksi.
Heti aamusta alkaen ollut hurja meno kun törsäsin rahaa Avotakkaan ja Kotivinkkiin. Ai kaamee, mihin tää päivä johtaakaan tommosella menolla..
millivanilli

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ei jumalauta, kaikkea sitä saakin palveluammatissa kestää

Jouduin toimiston puolelta äsken myymälään tuuraamaan, kun olin yksin toimistolla. Eräs n. 55 vuotias miesasiakas aloitti aluksi keskustelun kehumalla nätiksi, ja tiedusteli että jos lähtisin hänen emännäkseen. Sitten se yrittikin tulla tiskin toisella puolella pussaamaan, tiedusteli mitä maksaa yksi suudelma.

Sitten yhtäkkiä tämä mies alkoi tokaisi, että sähän olet ihan lapsi, ja puhui jotain jostain yhtymisestä. Seuraavaksi hän tokaisi, että "sulla on ihan liian pienet tissit, eihän niitä pysty edes imemään"..

Tämä mies innostui kertomaan tarinaa ajasta jolloin hän oli jonkin kallion as oy:n talonmiehenä. Hän on rahasta survonut tampoonin humalaisen naisen vittuun, meni kuulema niin vauhdilla, että meinasi tulla perseestä ulos.

:laatta:

mä tahdon kotiin
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sain nukuttua, aika eri ihminen nyt. Armoton loskapaska, kengät ja sukat ihan litimärkänä. Jouduin ottamaan sukkahousutkin pois, ja sukat roikkuu tossa patterilla kuivumassa. Onneksi mulla oli villasukat täällä. Tänään pääsen tuntia aikasemmin jo. Pyhitän viikonloppuni levolle ja kuntoilulle kyllä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun kullan haastattelu keskiviikkona ei mennytkään niin huonosti ko luuli! Herra sai siirron Vuosaareen, joten työmatka on nyt 6min kävellen ja porukka 100% parempi (tosin nuoria naisia, mutta I KNOW WHERE THEY WORK!) :cheer:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Mun kullan haastattelu keskiviikkona ei mennytkään niin huonosti ko luuli! Herra sai siirron Vuosaareen
Jei!!! Onnittelut herralle! Tosin pääsen tekemään sen ihan henk.koht tänään mut eniveis..
Ihanaa!!!!!!11

Peeäs. Mennäänkö samaa matkaa kämpille? Pääsen 15.00 mut voisin pakata vie himas ennen sitä. Sun mies ja mun oli kai puhuneet et 17 jälestä ois lähtö?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Peeäs. Mennäänkö samaa matkaa kämpille? Pääsen 15.00 mut voisin pakata vie himas ennen sitä. Sun mies ja mun oli kai puhuneet et 17 jälestä ois lähtö?
Riippuu tästä hedarista. Vika juttu mun mielessä tällä hetkellä on maalihuurut *puistatus* Mut mä ilmoittelen tarpeeks ajoissa - tuntuu siltä että mulla on yksi silmä kun otsa kurtistuu ihan itsestään :( Toivottavasti mulle ei oo tulossa tätä näiden killeritautia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jaksuja teille sairaille, pervojen ahdistelemille ja elämän kolhimille. Ja Nyytille.

Selvinpäin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kid

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Riippuu tästä hedarista. Vika juttu mun mielessä tällä hetkellä on maalihuurut *puistatus* Mut mä ilmoittelen tarpeeks ajoissa - tuntuu siltä että mulla on yksi silmä kun otsa kurtistuu ihan itsestään :( Toivottavasti mulle ei oo tulossa tätä näiden killeritautia.
Ymmärrän! Älä ressaa tuon takia ainakaan. Ei siellä taida kyllä tarvita maalata enää mut listojen laittoo ym puuhaa on. Joten me pärjätään kyllä.
Yritä sä jaksaa tää päivä viel töissä ja viikonloppun lepäät sitten!
slam

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

väliin taitaa jäädä, mutta saapi nähä... Hieman flunssainen olo eli äkäseen Sappeelle ennen kuin pahenee olo.
slam

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

lumikaaret olkaa kunnossa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:Huomenta =)

Hurme lensi valkokankaalla komeasti.

Hyvää perjantaita.
Olet sä hauska hemmo, Rollo!

Ensin ajattelin että TPS:n maalivahti Jani Hurme lentää valkokankaalla yltympäri holtittomasti, mutta kun lisäksi aivokoppani tyhjiö-osiin on jäänyt erilaisista lauluista sota-ajalta, että hurme on verta niin hymähdin ja hymyilin.

Rollo, MINUN ON PAKKO sivistää Kitinäkansaa, muuten tää tokaisu menee ohi. En usko, että kaikki tietävät että hurme on VERTA.

Ja Rollo! Olin väärässä avattaresi suhteen. Nyt kun olet pitänyt kauan samaa, on tuo avatar ikäänkin tavaramerkkisi.
Muut kun vaihtavat liian usein.

TOISAALTA tästä voi iskostua vääränlainen mielikuva , esim. sinusta yksisilmäisenä loistesilmänä, hieman hulluna.

Mutta sitähän sinä et ole vaan todennäköisesti hauska huumorintajuinen herkkä onnea kaipaava hieman salaileva mies.

Stadinarska
Rollollevirkkaaja
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mähän olen ihan tekniikan nero!

Kävin äsken sähkökaapissa vaihtamassa pari sulaketta. Melkein heti perään lähti langattomasta hiirestä ja näppiksestä virta; joten otin toisesta koneesta hiiren ja näppäimistön ja vaihdoin päittäin. Pari minuuttia sen jälkeen tulee mies, joka päivitti kamerajärjestelmän, joten piti taas vaihdella piuhoja.

TET:iläinen kattoo vieressä että "vähän sä oot hyvä noissa". Nii.. mä osaan laittaa samannäköisen napin toiseen samannäköiseen reikään. JEE! :D

Pomo ei tule tänäänkään töihin.. mun hedari vaan paheni äsken kun ryömin pöydän alla perse pystyssä. Pirulauta. Loppupäivän mä vaan istun (ellei tuu töitä).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti: Rollo, MINUN ON PAKKO sivistää Kitinäkansaa, muuten tää tokaisu menee ohi. En usko, että kaikki tietävät että hurme on VERTA.

TOISAALTA tästä voi iskostua vääränlainen mielikuva , esim. sinusta yksisilmäisenä loistesilmänä, hieman hulluna.
Niin, siis tuo leffahan oli 300.

Ja voi olla, että olen hieman hullu. Siihenhän en voi itse vastata.

RolloTomasi,
SpartalaistenkatsojaArskallevastaaja
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Rollo, MINUN ON PAKKO sivistää Kitinäkansaa, muuten tää tokaisu menee ohi. En usko, että kaikki tietävät että hurme on VERTA.

TOISAALTA tästä voi iskostua vääränlainen mielikuva , esim. sinusta yksisilmäisenä loistesilmänä, hieman hulluna.
Niin, siis tuo leffahan oli 300.

Ja voi olla, että olen hieman hullu. Siihenhän en voi itse vastata.

RolloTomasi,
SpartalaistenkatsojaArskallevastaaja
Et sinä ole hullu kun kirjoitin että avattarestasi VOISI saada sen väärän mielikuvan!!

Arska
selvittäjä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pulloton Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

millivanilli kirjoitti:Ei jumalauta, kaikkea sitä saakin palveluammatissa kestää

Jouduin toimiston puolelta äsken myymälään tuuraamaan, kun olin yksin toimistolla. Eräs n. 55 vuotias miesasiakas aloitti aluksi keskustelun kehumalla nätiksi, ja tiedusteli että jos lähtisin hänen emännäkseen. Sitten se yrittikin tulla tiskin toisella puolella pussaamaan, tiedusteli mitä maksaa yksi suudelma.

Sitten yhtäkkiä tämä mies alkoi tokaisi, että sähän olet ihan lapsi, ja puhui jotain jostain yhtymisestä. Seuraavaksi hän tokaisi, että "sulla on ihan liian pienet tissit, eihän niitä pysty edes imemään"..

Tämä mies innostui kertomaan tarinaa ajasta jolloin hän oli jonkin kallion as oy:n talonmiehenä. Hän on rahasta survonut tampoonin humalaisen naisen vittuun, meni kuulema niin vauhdilla, että meinasi tulla perseestä ulos.

:laatta:

mä tahdon kotiin
Discusting!
Tollasissa tapauksissa olis hyvä pistää peli poikki heti!
Toi on esimerkki miesten käyttämästää väkivallasta naisia kohtaan.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin