Kuka on kitinän homoin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gaydarit piippaamaan. Kuka on Kitinän homoin ei-julkihomo? Oma top 3:

1. Ram13
2. Ram13
3. Ram13

Bubbling under: Niba, NuoriDaavid, Vadim
ninnithequeen

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se on itte joka muita haukkuu.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaikka olenkin otettu (melkein) pääsystäni listalle, sanoisin, että jo itse gallup on sen verran homo, että herää kysymys kysyjän omasta seksuaalisesta suuntautumisesta. Mutta siis tätä vastausta varmaan halusitkin, latentisti nyt ainakin.

Kai muuten tiedät, mikä on "karhumies" alan äijien slangissa? Siihenhän tuo citykarhu viittaa, eikös?
Vihtahousu

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vadim kirjoitti: Kai muuten tiedät, mikä on "karhumies" alan äijien slangissa? Siihenhän tuo citykarhu viittaa, eikös?
On aika homoa tietää/arvailla tuommoisia.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Tix kirjoitti:Gaydarit piippaamaan. Kuka on Kitinän homoin ei-julkihomo? Oma top 3:

1. Ram13
2. Ram13
3. Ram13

Bubbling under: Niba, NuoriDaavid, Vadim
Olen otettu saamastani huomiosta, mutta kyllä mun täytyy murskaa Tixin unelmat sekä suunnitelmat yhteisestä tulevaisuudesta ja kertoa tässä ja nyt, että olen aivan julkihetero. Eli et nostata minua ollenkaan. 8)

Rakkaudesta se lakimieskin potkii. :lol: Tosin tässä tapauksessa potkun tilalla on sanansäilä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Get a room!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tix

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lopettakaa offtopic!

Vadim on listalla ihan selvistä syistä. Kosmopoliitti, semi-intellektuelli, pasifisti, filosofiasta puhuva herkkä mies, joka rakastaa ranskalaista keittiötä, Pariisissa shoppailua ja kiinnittää pukeutumiseen enemmän huomiota kuin pataljoonallinen tavismiehiä.

How gay is that?
Rouva Pupu

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No, ei tämä palsta ole heteromiehiä nähnytkään. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Miehinen testoster00ni uhkuu vain harvoista. Prööt.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tix kirjoitti:Lopettakaa offtopic!

Vadim on listalla ihan selvistä syistä. Kosmopoliitti, semi-intellektuelli, pasifisti, filosofiasta puhuva herkkä mies, joka rakastaa ranskalaista keittiötä, Pariisissa shoppailua ja kiinnittää pukeutumiseen enemmän huomiota kuin pataljoonallinen tavismiehiä.

How gay is that?
Pretty gay.

Mä en kyllä ole pasifisti (kannatan mm. puolustusmenojen nostamista ja Nato-jäsenyyttä ja olen itsekin fasistilaitoksen halukas uhri - how pacifist is that). Tosin viehtymys armeijoihin on aika homoa sekin (ks. alla).

Unohdit kyllä lisätä listaan viehtymykseni balettiin, joka on erityisen raskauttavaa. Syntilistaan voi lisätä myös tanssimusiikin, satunnaisen klubeissa hytkymisen, homopopin, Proustin, epäilyttävän estetismin, naispuolisten ja homoseksuellien tai muuten vaan hompahtavien ystävien suurehkon lukumäärän, ulkomaankielien osaamisen, englantilaistyyppisen ironiantajun, mallipimujen palvonnan, flaneeraavan kyldyrelliyden, luku- ja kirjoitustaidon ja suihkussa käymisen.

Toisaalta, jos oikein asiaa miettii:

- Pintaa raaputtamalla selviää, että Elco on tosihomo. Heteroutensa alleviivaaminen tuossa määrin kielii epäterveestä asenteesta omaan seksuaali-identiteettiin: homohomohomo!

- Chäppis on kai insinööri, eikös? Nehän vasta homoja ovatkin. Kuinka helppoa onkaan kuvitella Chäppis epämääräiseen merimieskapakkaan huulet punattuina, käsilaukkua heiluttamassa!

- Huima. Ei terve heteromies kaipaa vaahtokylpyjä (tai peseytymistä ylipäätään). Romantisoivan rakkauden idealisointi viittaa vinksahtaneeseen narsismiin. Jospa Huima rakastaakin eniten peilikuvaansa? Homohomohomo!

- Mylwin. Fasistilaitoksessa töissä. Ehkä Annakin liittyy tähän jotenkin, en vain keksi, miten.

Lähdenkin tästä pukemaan burkaa päälleni. Moido.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti: Lopettakaa offtopic!

Vadim on listalla ihan selvistä syistä. Kosmopoliitti, semi-intellektuelli, pasifisti, filosofiasta puhuva herkkä mies, joka rakastaa ranskalaista keittiötä, Pariisissa shoppailua ja kiinnittää pukeutumiseen enemmän huomiota kuin pataljoonallinen tavismiehiä.

How gay is that?
Unohdit baletin listalta.

Huomaan kuitenkin citykarhuilun vaihtuneen siiliin, joten... :vihelt:

P.S Minkämaalaisen keittiön rakastelusta saa 130%?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tix

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Huomaan kuitenkin citykarhuilun vaihtuneen siiliin, joten... :vihelt:

P.S Minkämaalaisen keittiön rakastelusta saa 130%?
Pelkäsin joutuvani Vadimin karhumiesfantasioiden kohteeksi, en uskaltanut edes ottaa selvää millainen perversio se on.

Amerikkalaisen.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti:
Pelkäsin joutuvani Vadimin karhumiesfantasioiden kohteeksi, en uskaltanut edes ottaa selvää millainen perversio se on.

Amerikkalaisen.
Hitto, mun isä taitaa olla homo, se suosii Ranska-Italia -akselia. Nyt ymmärrän, miksi minulla on vaimo.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vadim kirjoitti: - Mylwin. Fasistilaitoksessa töissä. Ehkä Annakin liittyy tähän jotenkin, en vain keksi, miten.
Anna on mun Elena Ceausescu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Hitto, mun isä taitaa olla homo, se suosii Ranska-Italia -akselia. Nyt ymmärrän, miksi minulla on vaimo.
Italialainen on semiheteroruokaa. Semihomoksi sen tekee se, että kaikki tarjoilijat on miehiä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kulta! (siis Vaimo)Äänestän itseäni kityin homoimmaksi. Minua kutsutaan vaimoksi. Tykkään korkkareista. Pidän nakua miespyllyä äärimmäisen kiihottavana. Ugh. Muutenkin haaveilen harrastavani seksiä miehen kanssa lähes päivittäin. Tykkään vaaleanpunaisesta. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa. Tykkään hifistellä ja hienostella(silloin kun on varaa, yhyy). Rakastan homopoppia. Olen tanssinut balettia, nykyisin tyydyn aerobiciin. Tunnen itseni äidilliseksi, en isälliseksi. Meikkaan. Teen toisinaan asioita, joita normaalien miesten on vaikea ymmärtää, ja selitän asian sillä, että olen "tyttö".

Lisäksi tunnen suurta sukulaissieluisuutta kaikkiin tässä keskustelussa olleisiin ehdokkaisiin.

How Queen is that?
:roll: :cheer:
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Kulta! (siis Vaimo)Äänestän itseäni kityin homoimmaksi. Minua kutsutaan vaimoksi. Tykkään korkkareista. Pidän nakua miespyllyä äärimmäisen kiihottavana. Ugh. Muutenkin haaveilen harrastavani seksiä miehen kanssa lähes päivittäin. Tykkään vaaleanpunaisesta. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa. Tykkään hifistellä ja hienostella(silloin kun on varaa, yhyy). Rakastan homopoppia. Olen tanssinut balettia, nykyisin tyydyn aerobiciin. Tunnen itseni äidilliseksi, en isälliseksi. Meikkaan. Teen toisinaan asioita, joita normaalien miesten on vaikea ymmärtää, ja selitän asian sillä, että olen "tyttö".

Lisäksi tunnen suurta sukulaissieluisuutta kaikkiin tässä keskustelussa olleisiin ehdokkaisiin.

How Queen is that?
:roll: :cheer:
SAATAN taas saada, tai en siis saa, mutta saan haukut hau hau.

Olen luullut, että sä Nowa olet nainen. Mutta siis oletko sinä? Se on taas se avatar kun hämää vai?
Onko kirjoituksellasi muuten ideaa, jos olisit nainen? Mutta mulla on susta ihan selkeä kuva ollut että olet nainen.

Kerro ja selitä!

JA hyvää päivää kaikki! Arska on ollut hiukan pois "omilla poluillaan", mutta nyt taas teitä muistellen omassa Kitinäperheessäni!

Stadinarska
A-luokan lihaa sekä hurmetta 100%
slam

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja slam »

Eikös se räyhkäs kaveri ollut se suurin homo!

1/100 hiihtäjää oli Perjantaina Sappeella. Minä siis toi yksi! Hieman nuoret sonnit ärähtelivät, mutta sou faking wat? :lol: Vedin Terjemäisen väännön haisemaan ilmaan. Maha tuli homosti esiin vaatteiden välistä, kun oli niin päyrään eli kieroon vedetty AIRI! miesilma :lol:

Olivat kait lauantaiksi sulkeneet streetin, mutta mikä on auki siellä lasketaan :LOL:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Kyllä vadim on vähiten hintti täällä, ellei jopa täysin hetero. Kaikki nuo kuvaillut piirteet ja mieltymykset olisivat homoa oikealla ihmisellä, mutta peruskitinäläisellä häviäjällä ne ovat vain tarkoin opeteltuja ja treenattuja ominaisuuksia, koska raukkis luulee pilluotuksien tykästyvän noiden perusteella ja siten sitä visvavärkkiään raottavan. Hyi vittu, miten sorryass pellejä te olettekin. Kelatkaa nyt! Se on e-m-ä-t-i-n. Ei vittu! Kyllä minäkin laittaisin meikkiä naamaani ja ryhtyisin jotain vitun kenkiä hamstraamaan jos jalkovälissäni mätänisi semmoinen saatanan iso paska!... semmonen x-filesista karannut leivinuuni-wannabe. Mutta te vedätte lippaan.

Kyllä se hintein on bedlam. Itku tuntuu tulevan usein. Ei siis ihme jos ei suhteet natsaa edes näiden lehmien kanssa kun onkin joudenin piilohamsteri.

Elcon taas soisin olevan homo. Olis meinaa tosi kivaa ku homo vetelisi sakkia hiljaiseksi. Olis siis kiva nähdä. Sen kun näkis niin sitten sitä jo varmaan näkis naisenkin, joka onnistuisi samassa. Ei siis varmaan huolta tästä.

Tix on esittänyt hieman arvelluttavia fiksaatioita erääseen Mr Mansikkaan ja siitä syystä on silleen jännittävä kaveri.

Sitä Snapaheadia homot luulee homoksi vaikka sillä on nainen ja koira samaan aikaan jalkovälissä. Eli onkos se silloin väärinymmärretty hetero?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Think »

Vaola kirjoitti: kuulemma suihkussa käyminen kanssani kahdestaan kuulostaa homolta.
Väittäisin pelkästään ulkonäkösi perusteella, että jos se vastapuoli vain on mies, niin suihkussa käyminen kanssasi on kaikkea muuta kuin homomaista.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En ainakaan minä.

Olen kaikista ukkelein toiselta puolelta ja akkelein toiselta puolen
-->johtopäätös--> olen kaikista TRANSUIN!

* lauma jennifer garnereita laulamassa Aikuista naista *
.. ja ohessa Aikuinen nainen :
:cheer:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

HellBell kirjoitti:En ainakaan minä.

Olen kaikista ukkelein toiselta puolelta ja akkelein toiselta puolen
-->johtopäätös--> olen kaikista TRANSUIN!

* lauma jennifer garnereita laulamassa Aikuista naista *
.. ja ohessa Aikuinen nainen :
:cheer:
Pitikö se Jenniferkin vetää tähän? Miehestä ei tuota otusta erota kuin ne puoliavoimet lerppahuulet, ovat kauniit valkoisella naisella mutteivät somalinaisella..
Teen tiettäväksi..RASISTEIN!
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Crowbar kirjoitti:Kyllä se hintein on bedlam. Itku tuntuu tulevan usein.
:cry:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:Gaydarit piippaamaan. Kuka on Kitinän homoin ei-julkihomo? Oma top 3:

1. Ram13
2. Ram13
3. Ram13

Bubbling under: Niba, NuoriDaavid, Vadim
Jaa-a. Tulipa mieleen se kitinäläinen, joka viime syksynä kirjoitti Cityn flirttipuistossa: "Homie on kyllä sellainen jätkä, että sitä pitäisi panna perseeseen."

Niin...kukahan se oli Tix? :roll: :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti:Gaydarit piippaamaan. Kuka on Kitinän homoin ei-julkihomo? Oma top 3:

1. Ram13
2. Ram13
3. Ram13

Bubbling under: Niba, NuoriDaavid, Vadim
Jaa-a. Tulipa mieleen se kitinäläinen, joka viime syksynä kirjoitti Cityn flirttipuistossa: "Homie on kyllä sellainen jätkä, että sitä pitäisi panna perseeseen."
Toivon että keskustelu oli muutenkin hedelmällinen?
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Kuka on kitinän homoin?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Niba kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti:Gaydarit piippaamaan. Kuka on Kitinän homoin ei-julkihomo? Oma top 3:
1. Ram13
2. Ram13
3. Ram13
Jaa-a. Tulipa mieleen se kitinäläinen, joka viime syksynä kirjoitti Cityn flirttipuistossa: "Homie on kyllä sellainen jätkä, että sitä pitäisi panna perseeseen."
Toivon että keskustelu oli muutenkin hedelmällinen?
Saiko Homer muutakin kuin kakkua, sokerilepurin tekemää sellaista?
Vastaa Viestiin