Bileseura vai ryyppykaveri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Tix »

On niillä eroa. Hyvä ryyppykaveri ei välttämättä ole hyvää bileseuraa, mutta hyvä bileseura on lähes poikkeuksetta myös hyvä ryyppykaveri. Kaikki sua haluu. Erityisesti ne, jotka ei myönnä.
Vihtahousu

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Njees, tixu osui heti ekalla.
Tix

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:Äh, no kiitti vaan kaverit. Nyt kukaan ei sit tietenkään vastaa mitään, eikä aiheesta voida keskustella syvällisesti! :twisted:
Ei sille voi mitään että mä oon niin viisas ja sä niin haluttava.
Vihtahousu

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vaola kirjoitti:Mut huonoa bileseuraa ja koskaan en oo mitään ryypännyt. :roll:
Samoin, ryypyt on jääny väliin. Mut voi sitä bilettää ilman viinaakin (not!)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:Niin, onko noilla kahdella jotain eroa? Tai onko niillä edes mitään väliä? Jos oon hyvää bileseuraa, niin voinko olla silti huono ryyppykaveri?
Jos jaksat juoda viikon putkeen, olet hyvää mitä-tahansa-seuraa. Tai jos tykkäät tarjota ilmasta viinaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täti selittää. Mä oon hyvää bileseuraa, koska oon hyvä tanssiin ja sillai hot. Oon kuitenkin äärimmäisen huono ryyppykaveri, koska a) en useinkaan tykkää alkoholijuomien mausta, siis olen nirso b) turnauskestävyyteni on surkea, harjoituksesta huolimatta =( tietyn humalatason saavutettuani siirryn vesilinjalle, jonka jälkeen siirryn kotiin nukkumaan. Lisäksi usein väsähdän kesken ryypiskelyn. En vaan osaa. Olutta voin juoda desin, punkkua ehkä ruokalusikallisen.

Olen kyllä yrittänyt opetella, mutta no can do. I'm a bitch an then I die. :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vihtahousu kirjoitti:Mut voi sitä bilettää ilman viinaakin
Huumeissa!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mylwin kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Mut voi sitä bilettää ilman viinaakin
Huumeissa!
Yleensä olen nauttinut vain muumilimua.
Rouva Pupu

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vaola kirjoitti: Tää on nyt tiukka juttu mulle kuule.
Noi on hauskoja juttuja. Muistuu mieleen ensimmäinen baarireissu kotihomoni kanssa, kun intouduttiin eroottiseen (?) tanssiin, jonka seurauksena kävelin baarissa muutamat minuutit hameen takahelma selässä. Onneksi oli kuitenkin håtit stringit ja vielä håtiNpi arse.

Kerran taas kävelin jonkin aikaa palava tupakka pystyssä tizzien välissä. Hieman hötkyin tupakkapaikalla ja tipautin käsistäni sauhuavan L&M:n. En löytänyt mistään, joten ajattelin sen tippuneen lattialle. Eikun tanssilattialle, jossa kaverini poikaystävä kohteliaasti ilmoitti savuavista tizzeistäni.
ninnithequeen

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bilekaverista tulee mieleen semmonen tyyppi, jonka kanssa mennään tanssimaan ja naukkailemaan hienoja drinksuja yökerhoihin.

Ryyppyseurasta taas semmonen, jonka kanssa istutaan aamuseitsemään savuisessa, paskaisessa kämpässä ja juodaan kirkkaita suoraan pullon suusta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ninnithequeen kirjoitti:Bilekaverista tulee mieleen semmonen tyyppi, jonka kanssa mennään tanssimaan ja naukkailemaan hienoja drinksuja yökerhoihin.

Ryyppyseurasta taas semmonen, jonka kanssa istutaan aamuseitsemään savuisessa, paskaisessa kämpässä ja juodaan kirkkaita suoraan pullon suusta.
:komp:
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Bilekaverista... Ryyppyseurasta
Aika ovelasti risteytit nuo kaksi otsikossa mainittua. Täähän ei ookaan niin yksinkertaista. :shock:
Ryyppääminen ja bilettäminen eivät koskaan ole yksinkertaisia asioita ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bileseuraksi olen varmaan yksi huonoimmista vaihtoehdoista kun ei voi vähempää kiinnostaa, mutta ryyppykaverina ihan kohtuullinen. Paitsi kun juon muidenkin viinat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mä olen huono molemmissa mutta olisin kiva kaveri.
Ja en halua itselleni juopposeuraa!

JA SILLÄ SIPULI.
Vihtahousu

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Bileseuraksi olen varmaan yksi huonoimmista vaihtoehdoista kun ei voi vähempää kiinnostaa, mutta ryyppykaverina ihan kohtuullinen. Paitsi kun juon muidenkin viinat.
Jos sulle kelpaa muiden viinat :D
NuoriDaavid

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti: tietyn humalatason saavutettuani siirryn vesilinjalle, jonka jälkeen siirryn kotiin nukkumaan :
Toi on just aivan perseestä, jos ollaan ryyppäämässä, niin silloin ryypätään ja nimenomaan ei vettä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Toi on just aivan perseestä, jos ollaan ryyppäämässä, niin silloin ryypätään ja nimenomaan ei vettä.
Preferoit siis oksentavaa seuralaista vesilinjalle siirtyneen sijaan?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:Preferoit siis oksentavaa seuralaista vesilinjalle siirtyneen sijaan?
Tai sitten ihan tajutonta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Toi on just aivan perseestä, jos ollaan ryyppäämässä, niin silloin ryypätään ja nimenomaan ei vettä.
Preferoit siis oksentavaa seuralaista vesilinjalle siirtyneen sijaan?
Jos näistä kahdesta pitää valita, niin mielummin oksentavaa.

Mikään ei ole tylsempää, kuin ryyppykaveri, joka siirtyy vesilinjalle.
isohaara

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos näistä kahdesta pitää valita, niin mielummin oksentavaa.

Mikään ei ole tylsempää, kuin ryyppykaveri, joka siirtyy vesilinjalle.
Tilannehan pitää etukäteen suunnitella siten että tietää onko mukaan lähtenyt kaveri bile- vai ryyppyseuraa. Bilekaverille vesilinja liian monen drinkin jälkeen on sallittua, mutta jos sen tekee ryyppykaveri niin silloin on sallittua sekä suositeltavaa etsiä uutta suraa.

Toisaalta olen itse mallikas poikkeus säännöstä, sillä ryyppykaverina olen höyhensarjaa, ja mulle monasti on seura lykännytkin vettä naaman eteen. Eivät sentäs ole hyljänneet. :h:
slam

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja slam »

jooH... jonkun kanssa juttu sujuu ja toisen ei...

Eilen jorisin pitkään yhden rastapäisen hissi vahdin kanssa ja kävin välillä potkasemassa aireja.

Muiden kanssa ei paljon edes puhuisi... Kaveri oli keräänyt rahaa ja oli lähdössä mongooliaan ja jonnekin ympäri maailmaa kiertään... Asiallinen sälli.

ryyppykaverin ei niin väliä, kunhan molemmat huutaa täysillä. Bileseurassa molemmat ymmärtää toisiaan
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Olen nykyisin ehdottomasti parempaa ryyppy- kuin bileseuraa, sillä en oikeen sovi useimpien klubien asiakaskuvaan eikä tanssiminen ole pakollista ennen kolmatta tequilaa. Sensijaan koen erittäin viehättävänä ajatuksena järkätä bileitä, etkoja ja jatkoja (ilmeisesti minulta ei ole vielä tuhoutunut tarpeeksi tavaraa..) sekä istuskella savuisissa! baareissa tuopposen kanssa jauhamassa paskaa tutuille ja tuntemattomille.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin