Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tekis mieli hieman harrastaa vigilantismia ja silmitöntä väkivaltaa.
Aika menee täysin turhien keikkojen parissa, lisäksi alihankkijat eivät pysty selvittämään keskenään yksinkertaisimpiakaan asioita. Kuinka vaikeaa jumalauta nyt yhden asiakasnron kaivaminen voi olla, semminkin kun on kyse alihankkijan omasta systeemistä josta minulla ei edes tarvitse olla mitään tietoa.

Ovatko äo:t laskeneet dramaattisesti poissaollessani???
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja mdm »

Bliss kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Sulla taisi sitten oksentelu yms. erittäminen kestää vähän enemmän kuin yhden yön?
Hmm.. mulla kesti kolme päivää ja kaksi yötä, jonka jälkeen pojalla kuusi päivää, eikä siinä koko reilun viikon aikana oikein ruoka maistunut... :barf:

Jep, täällä se kesti puoltoist viikkoo enempi tai vähempi läsnäolevana ja vei 7 kg mennessään. Nice.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Et ookkaa mikää siiteripossu!


Mut kiva tietää et on sellasiakin tyttöjä, jotka ei kasvata vain pömppömahaa!
Ilmiselvää kuittia!
Siis daah, ei siideri lihota. :twisted:
Sä haluisit et kuittailisin sulle, mussu-sipsi, no way, en vaa pysty sulle erityisesti kuittailee.. Kyl sä oot IhQ! ilman muuta, katsos sun keho on kehitetty siiderin juontia varten! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

mdm kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Sulla taisi sitten oksentelu yms. erittäminen kestää vähän enemmän kuin yhden yön?
Hmm.. mulla kesti kolme päivää ja kaksi yötä, jonka jälkeen pojalla kuusi päivää, eikä siinä koko reilun viikon aikana oikein ruoka maistunut... :barf:

Jep, täällä se kesti puoltoist viikkoo enempi tai vähempi läsnäolevana ja vei 7 kg mennessään. Nice.
Niin tosiaan! Usein naiset ovat iloisna kadonneista kiloistaan, mutta valitettavasti mitä nopeammin katoaa, sitä nopeammin palaa takaisin paikalleen kiloset!
Pyyhin Netikettiin..
isohaara

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja isohaara »

No voi juma! Mesessä online ainoastaan kolme exää ja Turkuun unohtunut kaveri. Pitänee unohtaa kaikenlainen kommunikointi myöhemmäksi kyllä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

isohaara kirjoitti:No voi juma! Mesessä online ainoastaan kolme exää ja Turkuun unohtunut kaveri. Pitänee unohtaa kaikenlainen kommunikointi myöhemmäksi kyllä.
Onneks mä en mesetä.
Eiks mesetys oo pissis-hommia?
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Nilkasta otettiin Röntgenit, toipumisaika muutama kuukausi. En mä usko, että se on murtunut kuin ehkä henkisesti, mutta kun lekurin mielestä näytti pahalta. Pitäis ostaa joku megakallis nilkkatuki. Aika hapokasta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Nilkasta otettiin Röntgenit, toipumisaika muutama kuukausi. En mä usko, että se on murtunut kuin ehkä henkisesti, mutta kun lekurin mielestä näytti pahalta. Pitäis ostaa joku megakallis nilkkatuki. Aika hapokasta.
Juot vaan loppuun asti!
Kuulun itsekin heikkonilkkaisten joukkioon, eli nilkat muljehtelee..
Se on synnynnäinen defisienssi, sä vaan sait hiukan heikommat nivelet, älä hanki diapetesta se ainakin heikentää lisää ja hidastaa parantumista.
Ei millään pahalla.
Lääkäreiden jaarituksia ei kannata juuri koskaan uskoa, mitä puhuvat lämpimikseen, tarkasta vaan hoito-ohje ja tee ensin diagnoosi itse.
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ok, tuli sitten kuitenkin työn ohessa käytyä värjäyttää ripset ja kulmat ku piti töiden jälkeen vasta mennä. Muttakun on niiiin hiljasta!

Malta odottaa että pääsee kotiin. Mä haluan ommella verhot olkkariin ja ripustaa ne ikkunaan. Mä haluan hyvää ruokaa, seksiä ja saunaa. Ja mä haluan löhötä sohvalla perunana. Mä halua sitä tätä ja tota :roll:
ninnithequeen

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ukkokullan veli muuten kokoajan neloskanavalla...:mrgreen:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Hmm. Minun piti siivota kämppä ja tehdä koulutehtäviä, sensijaan surffailen koneella ja syön hernekeittoa. Vapaaehtoisesti...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
safi

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja safi »

Kaksi pikku vasikan kuvaa mun galleriassa. On ne vaan niin pussailtavan söpöjä pieninä... : )

Mitäs muuta..tätsy on päässyt jälleen kerran otsikoihin erään toisen foorumin sivuilla. Viime kerrasta onkin jo aikaa...heh on tää vaan niin hauskaa välillä.
Vihtahousu

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Piti tulla vain laittamaan musaa koneelta, jumiuduin taas. Auton pesasin tänään painepesurilla ja totesin että reilu viikko näillä keleillä ja auto on niin paskanen että pakko pestä käsin se viikonloppuna, tosin olisin tehnyt sen joka tapauksessa :mrgreen:

Meksikon pataa aattelin tehä, saas nähä kuinka suoli toimii tuossa tunnin päästä. Kotiaskareisiin, hop!
Sheetlord

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Paleltaa ja üskittää ja muutenkin kurja olo. Onko tässä nyt vielä kipeeks tultava kele..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

safi kirjoitti:Kaksi pikku vasikan kuvaa mun galleriassa. On ne vaan niin pussailtavan söpöjä pieninä... : )
... ja vähän vanhempana syötävän hyviä. :roll:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mun maha on ihan sekaisin. :paskat housussa:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Mun maha on ihan sekaisin. :paskat housussa:
Mylwin pesee Annan peppusinapin!
Haluan siitä kuvan!!! Ole tänään XIBEANNA !
Pimppi voidaan peittää.

Kiitoksin

Stadinarska
tunnettu tunnollinen tunteikas tuntematon
imbesiili

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Terveisiä Persevänniemen avomielisairaalasta! Missä on Simpsonit subbarilta?
ninnithequeen

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

imbesiili kirjoitti:Terveisiä Persevänniemen avomielisairaalasta! Missä on Simpsonit subbarilta?
Maanantaisin tulee toi tyhmä sarja sen tilalla, huomenissa taas pitäs olla Homer paikallaan.
imbesiili

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

ninnithequeen kirjoitti: Maanantaisin tulee toi tyhmä sarja sen tilalla, huomenissa taas pitäs olla Homer paikallaan.
No huh. Helpoittava tieto.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

imbesiili kirjoitti:Terveisiä Persevänniemen avomielisairaalasta! Missä on Simpsonit subbarilta?
SIINÄHÄN hauska mies! Oletko nyt kauan ollut TÖÖT TIIT TUUT- mies?

Tiedätkö mitä tarkoittaa timpurapimpura?

Staddarinarskarillallei PIIP
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:Terveisiä Persevänniemen avomielisairaalasta! Missä on Simpsonit subbarilta?
Maanantaisin tulee toi tyhmä sarja sen tilalla, huomenissa taas pitäs olla Homer paikallaan.
Hei Ninni. Ollaanko me sovinnossa vaikka silloin "keskustelimme" syvällisesti. Olen valmis paiskaamaan kättä!

Stadinarska
sovittelija
Aito_Johanna

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Rouva Pupu kirjoitti:Tänään ohjelmassa kolme runoanalyysia. Pitää lohdutukseksi syödä suklaatia jossain muodossa. Yhtä tuskaa tulee olemaan, hyvin tieteellistä tekstiä luen helposti ymmärtäen, mutta runot on hepreaa näille aivoille. Minä ei tykätä, eikä alkaa.
Oletko kirjallisuuden opiskelija (--> samalla tai melkein samalla alalla kuin minä, minkä tiedonmurusen tähän asti olen missannut) vai kirjoitetaanko jossain muuallakin (jostain mystisestä syystä) runoanalyysejä?
Rouva Pupu

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Aito_Johanna kirjoitti: Oletko kirjallisuuden opiskelija (--> samalla tai melkein samalla alalla kuin minä, minkä tiedonmurusen tähän asti olen missannut) vai kirjoitetaanko jossain muuallakin (jostain mystisestä syystä) runoanalyysejä?
Njoo, iltalukiossa kirjoitetaan. Olen näissä ihan käsi, siksi se tuskaa onkin. Kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tänään on huominen, jota eilen niin murehdit: MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sheetlord kirjoitti:Tekis mieli hieman harrastaa vigilantismia ja silmitöntä väkivaltaa.
Kokeile tota ignorea mieluummin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin