Mitä olet oppinut kitinästä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..ja oikeastaan vaan liian kolmio kaikkien neliöiden joukossa.
Kookaburra pingviinien joukossa?
Kakkapörriäinen suklaamuffinsien parissa,
kepposka hutsukkien kanssa,
yksi monista,
tavis
kääpiö.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Tämä foorumi on kuin se bestselleri, että kaikki mitä sinun pitää tietää elämästä, opit jo lastentarhassa.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

En tarkoita pahalla, niin se elämä vaan menee. Se on ihan ok ja rehellistä. Evoluutioita.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Ei vaan, olen oikeasti oppinut täällä, että ei kannata tehdä taiteenlajia itsestään. Ja se on hieno opetus, juuri se sama mitä hiekkalaatikolla opittiin.
Ohhh

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Mä opin, että olen aina tiennyt kaiken itsestäni ja se on juuri kamalinta.

Oon aina tiennyt, että oon paska tyyppi.

Toisaalta, mitä sitten?
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Ohhh kirjoitti: Oon aina tiennyt, että oon paska tyyppi.
Mä en omalta kohdaltani halua uskoa sellaiseen, että olisin paska tyyppi. En minä ole, et sinäkään ole. Ei kukaan ole.

Ja itse paljastuu koko ajan yhä raadollisemmin itselleen, ainakin minä minulle. Ihailen niitä, jotka pystyy elämään kevyesti.
Rouva Pupu

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

räsy kirjoitti: Mä en omalta kohdaltani halua uskoa sellaiseen, että olisin paska tyyppi. En minä ole, et sinäkään ole. Ei kukaan ole.
Kuuleppas räsypokka. Äläpä vie ihmiseltä oikeutta olla paska tyyppi.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Rouva Pupu kirjoitti:
räsy kirjoitti: Mä en omalta kohdaltani halua uskoa sellaiseen, että olisin paska tyyppi. En minä ole, et sinäkään ole. Ei kukaan ole.
Kuuleppas räsypokka. Äläpä vie ihmiseltä oikeutta olla paska tyyppi.
Se on kyllä ihan totta, ettei se sanomalla parane. Jokaisen pitää löytää se ihan hlökohtaisesti. Paitsi mihin meitä ihmisiä sitten enää tarvittaisiin, jos ei saa enää edes kannustaa toisia.
Rouva Pupu

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

räsy kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
räsy kirjoitti: Mä en omalta kohdaltani halua uskoa sellaiseen, että olisin paska tyyppi. En minä ole, et sinäkään ole. Ei kukaan ole.
Kuuleppas räsypokka. Äläpä vie ihmiseltä oikeutta olla paska tyyppi.
Se on kyllä ihan totta, ettei se sanomalla parane. Jokaisen pitää löytää se ihan hlökohtaisesti. Paitsi mihin meitä ihmisiä sitten enää tarvittaisiin, jos ei saa enää edes kannustaa toisia.
Ymmärrys ei taida nyt olla oikein kohdallaan. Jotkut katsos tykkää olla paskoja tyyppejä. "En minä ole, et sinäkään ole. Ei kukaan ole." = oikeuden viemistä.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Rouva Pupu kirjoitti: Ymmärrys ei taida nyt olla oikein kohdallaan. Jotkut katsos tykkää olla paskoja tyyppejä. "En minä ole, et sinäkään ole. Ei kukaan ole." = oikeuden viemistä.
No, sitten jos se on jonkun hyvä ominaisuus, niin voin vaan ihailla, että oletpa paska tyyppi, eipä ainakaan mahdu kusta päähäsi. Eikä tämäkään ollut omani, taidan olla ja paska tyyppi.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Ei vaan, en vastaisi tollain.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

No joo, oikea vastaus on että olet ihan hyvä tuollaisena.

Alkaa vituttaa nää itseni korjaukset pikku hiljaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

räsy kirjoitti: Alkaa vituttaa nää itseni korjaukset pikku hiljaa.
Jospa vaikka sitten vain vetäisisit paksun kerroksen korjauslakkaa itsesi ja Ohhohhoijaan yli.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
räsy kirjoitti: Alkaa vituttaa nää itseni korjaukset pikku hiljaa.
Jospa vaikka sitten vain vetäisisit paksun kerroksen korjauslakkaa itsesi ja Ohhohhoijaan yli.
Räsy hyvä. Rouva Puppeli nyt on tollanen ja tää Ann tommonen. Ne ovat sellasii. Ole sinäkin nyt Räsyskä ja Arska hyväksyy sut ihan kaikkena, vaikka paskana tai ihan pumpulina.

Terveisin Stadinarska
tuomari muttei
muttei
muttei mutteri koska mies eikä
eikä
eikä
paska!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HellBell kirjoitti:
Clay kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..ja oikeastaan vaan liian kolmio kaikkien neliöiden joukossa.
Kookaburra pingviinien joukossa?
Kakkapörriäinen suklaamuffinsien parissa,
kepposka hutsukkien kanssa,
yksi monista,
tavis
kääpiö.
Hellpelli! SULLA on otetta!
Mä laittaisin tittelit paremmaksi, MUTKU olen jo seloittanut kahden pään PIIPAA, ju know ja Rouva Pupu on veitsenterällä kuitenkin pöpiytyä niin en nyt laita kuin kaksi yleispätevää...

Stadinarska
mukava Sir.
kultainen kaskuilija
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Stadinarska kirjoitti:
Räsy hyvä. Rouva Puppeli nyt on tollanen ja tää Ann tommonen. Ne ovat sellasii. Ole sinäkin nyt Räsyskä ja Arska hyväksyy sut ihan kaikkena, vaikka paskana tai ihan pumpulina.
Kiitos :)
ninnithequeen

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voisko joku kieltää jo noi multipersoonat?

Kuka vittu jaksaa lukea ton tekstejä? Varsinkin ku se toisella nikillä vielä heruttelee itteensä :nuts:
mustanikki

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:Varsinkin ku se toisella nikillä vielä heruttelee itteensä :nuts:
Olen melko varma että heruttelija on Tohtori Ripuli. Paljasti itsensä yhden sanan käytöllä. How sad is that.
ninnithequeen

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Varsinkin ku se toisella nikillä vielä heruttelee itteensä :nuts:
Olen melko varma että heruttelija on Tohtori Ripuli. Paljasti itsensä yhden sanan käytöllä. How sad is that.
Mä taas olin melkein satavarma että toi Ohhh on ystävämme 1108. Täsmälleen samat kirjoitusvirheet ja murre. Tampereelta sekin.
Ohhh

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Haha. Etpä tiedä, kenen kanssa olet tekemisissä. Polje jalkaa, sylje olkasi ylitse ja rukoile täysikuuta :D
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

räsy kirjoitti:Ei vaan, olen oikeasti oppinut täällä, että ei kannata tehdä taiteenlajia itsestään. Ja se on hieno opetus, juuri se sama mitä hiekkalaatikolla opittiin.
Kaikilla ei vain ole show business veressä.
räsy kirjoitti:Tämä foorumi on kuin se bestselleri, että kaikki mitä sinun pitää tietää elämästä, opit jo lastentarhassa.
Eli..? Referaattia kehiin vaan RagDoll.. ;-)

Ps.Tervetuloa palstalle! Huom. Sait jo lempinimenkin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HellBell kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ei vaan, olen oikeasti oppinut täällä, että ei kannata tehdä taiteenlajia itsestään. Ja se on hieno opetus, juuri se sama mitä hiekkalaatikolla opittiin.
Kaikilla ei vain ole show business veressä.
räsy kirjoitti:Tämä foorumi on kuin se bestselleri, että kaikki mitä sinun pitää tietää elämästä, opit jo lastentarhassa.
Eli..? Referaattia kehiin vaan RagDoll.. ;-)
Ja me Hellbell olemme oppineet että tukijat ovat tarpeellisia!
Ja tiimit! Tervetuloa Arska-tiimiin. Meitä onmonta myöntäviä ja enemmän hiljaisia myöntäjiä!
Pusi sinnepäin. Sir Arskalta!

Arska von af Stadin
aito asia
eps

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja eps »

Stadinarska kirjoitti: Ja me Hellbell olemme oppineet että tukijat ovat tarpeellisia!
Ja tiimit! Tervetuloa Arska-tiimiin. Meitä onmonta myöntäviä ja enemmän hiljaisia myöntäjiä!
Pusi sinnepäin. Sir Arskalta!

Arska von af Stadin
aito asia
Hei Arska, sinä kun tiedät pirusti asioita ja tunnet kaikki tuntemisen arvoiset, niin vihjaisehan Jakke Niemiselle, että hänen kannattaisi hankkia pika pikaa itselleen kunnon valmentaja. Tuo edellinen svedu yritti tehdä Jakesta ihan eri ihmistä: ei se sellainen käy. Kunnon valmentaja kehiin, sellainen joka voimistaisi Jaken vahvuuksia ja lieventäisi heikkouksia.

e.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

En yhtään mitään. Tämä on vain tämmöinen palsta niinkuin mikä tahansa muukin keskustelupalsta, joita netissä on.
Näitä ei kannattaisi ottaa turhan vakavasti.
Ilman kovaa ei oo elämää!
PerttiMakimaa

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Että avohoito ei välttämättä sovi kaikille potilaille.
Vastaa Viestiin