Mitä olet oppinut kitinästä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vastahan annoin "loistavia" ohjeita imagon virtaviivaistamiseen. ;)
Ei näillä kurveilla saa virtaviivaista ei niin sitten millään!

Enkä mä oikeen luota kitisijöiden mielipiteeseenkään, jos vaan alan järjestelmällisesti kokeilemaan eri vaihtoehtoja tyyliin:

Olut-Lätkä-BJ
Olut -Mäkihyppy-BJ
Olut-Paini-BJ
Olut-Soutu-BJ

Eiöhän se ajan kanssa selviä ketä mikäkin laji houkuttelee... Itseäni tietty vaan toi BJ, olenhan miellyttämishaluinen narttu.
PerttiMakimaa

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti: Eiöhän se ajan kanssa selviä ketä mikäkin laji houkuttelee... Itseäni tietty vaan toi BJ, olenhan miellyttämishaluinen narttu.
Minua henkilökohtaisesti rupesi huolestuttamaan se mahdollisuus, että jospa maailmassa sittenkin on jotain vikaa kun olet sinkku... :?

Tai sitten tässä on jotakin elokuvakliseistä. Kaikki parhaat on jo varattu tjsp. Onneksi saippuaoopperat ovat saaneet ihmiset tässäkin suhteessa tekemään asiat nopeammissa sykleissä. Eli kai kohta tulee vähänajettuja ja hyvinpidettyjä vaihdokkeja taas markkinoille.. Tai jotain..
BettyB.

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

PerttiMakimaa kirjoitti:Minua henkilökohtaisesti rupesi huolestuttamaan se mahdollisuus, että jospa maailmassa sittenkin on jotain vikaa kun olet sinkku... :?
No siis tätähän mäkin olen aina ihmetellyt kovaan ääneen. Ja sitten ne vaan sanoo että "turpa kiinni narttu ja ime sitä munaa!".
Sheetlord

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:"turpa kiinni narttu ja ime sitä munaa!".
... tai "laula mun nahkamikrofooniin. AmeriKan Idol-finalisti Adrienne (Adrinella?) Barban "laulan mun poikaystävän mikkiin" -kuvia levisi äskettäin nettiin vino pino. Muijan lauluääni ei kyllä ole kaksinen, mutta muuten ihan nätti tapaus.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Sheetlord kirjoitti: AmeriKan Idol-finalisti Adrienne (Adrinella?) Barban "laulan mun poikaystävän mikkiin" -kuvia levisi äskettäin nettiin vino pino. Muijan lauluääni ei kyllä ole kaksinen, mutta muuten ihan nätti tapaus.
Antonella.
Oon tarkkana kuin porkkana. 8)
Samaa mieltä kyllä siitä nättiydestä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sheetlord kirjoitti:AmeriKan Idol-finalisti Adrienne (Adrinella?) Barban "laulan mun poikaystävän mikkiin" -kuvia levisi äskettäin nettiin vino pino. Muijan lauluääni ei kyllä ole kaksinen, mutta muuten ihan nätti tapaus.
No huh huh! Siinäpä vasta kissa! Lauluääni ei tosiaan ollut kaksinen, mutta kyseisen neidin mikrofoonin räppäyskuvia voisin kyllä vilkaista, joten laitas jakoon (oot kuitenkin ne jo paikallistanut)! *odottaa kulli kädessä*
eps

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja eps »

Stadinarska kirjoitti: Jakke tosiaan heittelee noita välipalloja. Se ilmeisesti jotenkin juontaa juurensa rauhallisesta ns. prosenttipeli-yrityksestä. Prosenttipeli on peli, jossa vältetään viimeiseen asti virheitä. Ja se usein on ns. välilyönti tarkoituksena siirtyä parempaan kenttäasemaan, mutta kun se jää usein aivan liian löysäksi...
Jaken tulisi pelata koko ajan 100 lasissa , tarkoitan keksittyneesti.
Keskittymisestä olen samaa mieltä, mutta 100 lasissa ei ole aina välttämättömyys. Yleensä toki. Välipallot ovat ok, mutta niden pitää leijata lähelle takarajaa. Puolikenttään jäänyt välipallo ja BANG piste vastustajalle. Televisio muuten vääristää tosi pahasti pallojen nopeuksia. Se mikä telkkarissa näyttää helpolta peruspallolta, on sellainen, jota tavallinen pelaaja ei saisi kenttään kuin sattumalta.
Emmaparka onnyt putoamassa. En ole päässyt tietämään,mikä hänellänyt on kun karsinnoistakaan ei pääse ekaa kierrosta eteenpäin.
Aika monelle iskee kipsi ensimmäisen hyvän kauden jälkeen. Aki Rahunenkin kyllästyi jatkuviin tappioihin toisella kaudella ja lopetti koko lajin. Se oli kyllä iso menetys Suomen tennikselle. Mutta jos Emma jaksaa vielä vähän aikaa, niin kyllä niitä voittojakin alkaa tulla. Ainakin hänellä on valmentaja.
Naisten ammattilaisotteluissa verrattuna miehiin on valtava ero! Se ero on juuri temmossa. Miehillä tuo tempo on niin valtavan paljon suurempi, että on aivan kuin eri peli.
Mutta kun Sharapova pääsee paukuttamaan niin haluaisin kyllä nähdä suomalaisen noin 1000 rankingilla olevan miehen sitä vastaanottaman!
Luulisin että oikein hyvälle naispelaajalle häviäisi ,tai olisi tasainen matsi, moni ranking mies väliltä 500-1000. Niin lujaa varsinkin venakkopelaajat ja Williamsit lyö.
Naisten power-tennis on vähän tylsää katsottavaa, mutta toisaalta sen ansiosta aiemmat pikkutytöt eivät onneksi enää pärjää täysikasvuisille naispelaajille.

Aikanaan joku kysyi telkkarissa Heikki Hedmanilta, millä sijalla Venus Williams olisi miesten listalla. Hedmanin vastaus oli tyly: "Ei 200 paremmalla puolella". Näin se taitaa olla, on siinä sen verran tempoeroa. Mutta kyllä ammattilaislistan alapäässä olevat pelaajat taitaisivat saada pahemman kerarn selkäänsä parhailta naispelaajilta. Jossain tuolla 200 ja 300 sijan välimaastossa olevat kaverit ovat jo niin kovia, että parhaatkaan naispelaajat eivät varmaan pärjäisi. Samasta syystä sekanelinpeli ei mielestäni ole kovin kiinnostavaa. Ei naisistakaan ole varmaan kivaa olla aina se murrettava osapuoli.

Jakkea on muuten helppo arvostella, mutta kannattaa muistaa, että hän on ollut maailmanlistan 13. sijalla maailman eniten harrastetussa lajissa. Hänellä on myös reippaasti enemmän top 50 -voittoja kuin kaikilla muilla suomalaisilla yhteensä. Hän ei tosiaan ole mikään turha tyyppi.

Kaiken muun lisäksi Jakke on tosi hyvä lentopelipelaaja, mikä näkyy esimerkiksi viime aikojen nelinpelivoitoissa. Jos hän saisi lähestymislyöntinsä paremmin kentän reunoille, hän saisi vielä enemmän pisteitä lentopelillä. Muutenkin uskon, että Jakke sopii parhaiten nelinpeliin.

e.
PerttiMakimaa

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Minua henkilökohtaisesti rupesi huolestuttamaan se mahdollisuus, että jospa maailmassa sittenkin on jotain vikaa kun olet sinkku... :?
No siis tätähän mäkin olen aina ihmetellyt kovaan ääneen. Ja sitten ne vaan sanoo että "turpa kiinni narttu ja ime sitä munaa!".
Eli heillä on sama kollektiivinen harha kuin hammaslääkäreillä?

Mikään ei houkuta niin paljon puhumaan kuin suuntäysi "instrumentteja".

Toivotaan tuurin paranemista.
Sheetlord

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

MGandhi kirjoitti:*odottaa kulli kädessä*
Nimi olikin Antonella. Pistetty pari johtolankaa YV
elco

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Sheetlord kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:*odottaa kulli kädessä*
Nimi olikin Antonella. Pistetty pari johtolankaa YV
Olisit mennyt käymään!
Sheetlord

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

elco kirjoitti:Olisit mennyt käymään!
Tarpeetonta. Kahden näin-alfan uroksen ollessa kyseessä ei voida määrittää, kumpi dominoi ja kumpi alistuu.
BettyB.

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sheetlord kirjoitti:kumpi dominoi
*ilmoittautuu vapaaehtoiseksi*
MGandhi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:kumpi dominoi
*ilmoittautuu vapaaehtoiseksi*
No ihme! Täällä narttu taas lutkailemassa! Turpa kiinni ja ime sitä munaa!!
BettyB.

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:No ihme! Täällä narttu taas lutkailemassa! Turpa kiinni ja ime sitä munaa!!
*imee*
MGandhi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No ihme! Täällä narttu taas lutkailemassa! Turpa kiinni ja ime sitä munaa!!
*imee*
Hyvä narttu. *paukauttaa munalla päähän*
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No ihme! Täällä narttu taas lutkailemassa! Turpa kiinni ja ime sitä munaa!!
*imee*
Nainen joka kuuntelee käskyjä?! :?
Kynsi edes sitä..
BettyB.

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

HellBell kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No ihme! Täällä narttu taas lutkailemassa! Turpa kiinni ja ime sitä munaa!!
*imee*
Nainen joka kuuntelee käskyjä?! :?
Kynsi edes sitä..
Hahaa, ei se tästä halvalla selviä! ;)
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BettyB. kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..
Kynsi edes sitä..
Hahaa, ei se tästä halvalla selviä! ;)
*Kunnioittaa harhautusliikettä* ;-)
Sheetlord

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

*oli taas väärässä paikassa väärään aikaan ja joutuu imemään itse itseään*

Synkkää. Onneksi on näin iso, ettei tartte edes niskaa taivuttaa..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

eps kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Jakke tosiaan heittelee noita välipalloja. Se ilmeisesti jotenkin juontaa juurensa rauhallisesta ns. prosenttipeli-yrityksestä. Prosenttipeli on peli, jossa vältetään viimeiseen asti virheitä. Ja se usein on ns. välilyönti tarkoituksena siirtyä parempaan kenttäasemaan, mutta kun se jää usein aivan liian löysäksi...
Jaken tulisi pelata koko ajan 100 lasissa , tarkoitan keksittyneesti.
Keskittymisestä olen samaa mieltä, mutta 100 lasissa ei ole aina välttämättömyys. Yleensä toki. Välipallot ovat ok, mutta niden pitää leijata lähelle takarajaa. Puolikenttään jäänyt välipallo ja BANG piste vastustajalle. Televisio muuten vääristää tosi pahasti pallojen nopeuksia. Se mikä telkkarissa näyttää helpolta peruspallolta, on sellainen, jota tavallinen pelaaja ei saisi kenttään kuin sattumalta.
Emmaparka onnyt putoamassa. En ole päässyt tietämään,mikä hänellänyt on kun karsinnoistakaan ei pääse ekaa kierrosta eteenpäin.
Aika monelle iskee kipsi ensimmäisen hyvän kauden jälkeen. Aki Rahunenkin kyllästyi jatkuviin tappioihin toisella kaudella ja lopetti koko lajin. Se oli kyllä iso menetys Suomen tennikselle. Mutta jos Emma jaksaa vielä vähän aikaa, niin kyllä niitä voittojakin alkaa tulla. Ainakin hänellä on valmentaja.
Naisten ammattilaisotteluissa verrattuna miehiin on valtava ero! Se ero on juuri temmossa. Miehillä tuo tempo on niin valtavan paljon suurempi, että on aivan kuin eri peli.
Mutta kun Sharapova pääsee paukuttamaan niin haluaisin kyllä nähdä suomalaisen noin 1000 rankingilla olevan miehen sitä vastaanottaman!
Luulisin että oikein hyvälle naispelaajalle häviäisi ,tai olisi tasainen matsi, moni ranking mies väliltä 500-1000. Niin lujaa varsinkin venakkopelaajat ja Williamsit lyö.
Naisten power-tennis on vähän tylsää katsottavaa, mutta toisaalta sen ansiosta aiemmat pikkutytöt eivät onneksi enää pärjää täysikasvuisille naispelaajille.

Aikanaan joku kysyi telkkarissa Heikki Hedmanilta, millä sijalla Venus Williams olisi miesten listalla. Hedmanin vastaus oli tyly: "Ei 200 paremmalla puolella". Näin se taitaa olla, on siinä sen verran tempoeroa. Mutta kyllä ammattilaislistan alapäässä olevat pelaajat taitaisivat saada pahemman kerarn selkäänsä parhailta naispelaajilta. Jossain tuolla 200 ja 300 sijan välimaastossa olevat kaverit ovat jo niin kovia, että parhaatkaan naispelaajat eivät varmaan pärjäisi. Samasta syystä sekanelinpeli ei mielestäni ole kovin kiinnostavaa. Ei naisistakaan ole varmaan kivaa olla aina se murrettava osapuoli.

Jakkea on muuten helppo arvostella, mutta kannattaa muistaa, että hän on ollut maailmanlistan 13. sijalla maailman eniten harrastetussa lajissa. Hänellä on myös reippaasti enemmän top 50 -voittoja kuin kaikilla muilla suomalaisilla yhteensä. Hän ei tosiaan ole mikään turha tyyppi.

Kaiken muun lisäksi Jakke on tosi hyvä lentopelipelaaja, mikä näkyy esimerkiksi viime aikojen nelinpelivoitoissa. Jos hän saisi lähestymislyöntinsä paremmin kentän reunoille, hän saisi vielä enemmän pisteitä lentopelillä. Muutenkin uskon, että Jakke sopii parhaiten nelinpeliin.

e.
Sehän taas moro!

Sadalla lasissa tarkoitin lähinnä sitä että keskittyminen on koko ajan pelissä ja ei tule tasoonsa nähden "alisuorituksia" pelkän "laiskuuden" vuoksi. Koko ajanhan eräät pelaajat ja varsinkin pelaajattaret lyövät täysillä paikasta kuin paikasta. Mutta taitavimmat osaavat temmonvaihtelun, joka varmimmin tappaa haastajan rytmin. Hyvä rytmi, jos sillä saa pelata kun sen saavuttaa on kova ase! Siksi haastajan peli on rikottava, ja hyvin useinhan käytetään kaikenlaista provoa kuten keskeytyksiäkin, tiettyjä "äkkipahoinvointeja", mailanvaihtoa yms. Toki pelillinen rytminsekoitus erilaisine lyönteineen, esim. stopparineen, on paras tapa.
TV:ssä tosiaan saattaa näyttää pallot hitailta, mutta se toinen suuri paha lyönnissä nopeuden lisäksi on yläkierteen tuoma mahtava jousimainen efekti, jolloin on tosi hyvin arvioitava pallon pomppu. Pallo nousee ylöspäin ja siinä harrastajapelaaja osuu säännöllisesti pokaan kun hyvä pelaaja heittää ns. yläkierrekiksin. Syötössä juuri tuo kiksi on todella paha arvioida. Ja ihmisen inhimillinen reaktioaika on myös kuvassa mukana kovassa suorassa syötössä.
MUTTA ei ne lyönnit siis ole aina kovia vaan niissä on joko kova yläkierrejousikiksi tai sitten alakierteinen lyönti, joka ei ole kova, mutta otapa tuollainen lyönti vastaan jonka pomppu viistää maata. Ja jos saat sen niin mihin? Ja kovia lyönnit ei ole aina ollenkaan, mutta tosiaan takaviivan tuntumaan ne perslyönnit tulee mennä, tai sitten syöttöviicvan ja takaviivan väliin kovalla yläkierrekiksillä. Sitä et nimittäinmillään voi saada Agassimaisesti puolikentästä noususta. Se on suuri riskilyönti.

Ja ajattelen usein mikä tuossa tai tuossa on sellaista mitä en itse pystyisi suorittamaan, varsinkin kun katson naisten pelejä. Mutta se on se jatkuvuus,siis fyysisyys, jatkuva juokseminen ja pelin tuottama psyykkinen paine. MUTTA samaan aikaan mun pitää kertoa, että tässä pari vuotta sitten katsoin unkarilaisen AnikoKaproksen peliä tuosta muutaman metrin päästä, olisiko ollut Vimpelissä. Mutta hänen syöttönsä oli siis kuin AASIN PIERU, eli todella heppoinen. Oikeasti olisin syöttänyt paljon paremmin kuin hän. Hänen ykkössyöttönsä oli korkeintaan 90-100 km/h. Itse parhaimmillani saanut noin 175 km/h. Mutta siis kakkossyöttö kiksillä 130 km/h joo...
Ja Kaproksen peli oli todella sellaista hidastempoista peliä ja hitaita yksinkertaisia lyöntejä. Ihmettelin miten kuitenkin ilmeisesti olisi, että häviäisin tuolle pelaajalle. Pisteitä saisin ihan varmasti, mutta siis mikä? Se oli minulle silloin arvoitus. Vastaus on juuri tuo jatkuvuus. Hän pystyy tuottamaan prosenttipelillään lähelle rajaa takuuvarmasti palloja, mutta sitä en millään pystynyt ymmärtämäänmiksei silloinen vastustaja lyönyt läpi aivan klubikakkossyötöstä!! Olisi ollut kiva pelata kanssaan.

Emma on vikkelä jaloistaan ja lyönti on tukevoitunut, mutta hän ainakin saisi ottaa oppia venäläisistä, ettei niitä lepsu-menen keskelle- välilyöntejä tulisi niin paljon. Ja syöttö saisi parantua. Liike on hyvä ja lahjakkuus ilmiselvää ajoituksessa.Toivoisin, että pärjäisi. Niin symppis ja ihanan avoin tyttö!

Yleensä on laskettu, että paras naispelaaja on noin 1000. miesten rankingissa. Mutta ovatko nuo naisten johdossa olevat Serena tai Mauri naisia. Mauri Mauresmo on epäilyttävä!

On sekanelinpeli ihan kivaa. Siinäkin taktiikka on kaikki kaikessa. Australiassa on PIIP-turnaus, josta kaikki tykkäävät, sekanelinpeli. APUA, dementianix! Mä en muista turnauksen nimeä, VOIH. AUTA!

Sekanelinpeli harrastelijatasolla onkin sosiaalista. Naiset eivät valmistaudu suinkaan venytellen eikä lämmitellen vaan wc:ssä meikaten ja hajuvesiä laittaen! Ja tämä on 100% tosi eikä kasku!

Jakke on mahtava pelaaja. Arvosteluja siihen miten heikkouksia saisi pois saa toki tehdä. Jakke on lapsesta asti pelannut. Lahjakas, rakastaa tennistä. Kun pallo lähtee mailasta, se lähtee tehokkaasti ja ääni on juuri oikea (pallo on keskellä jänteitä).
Joo, nelinpelissä Jakke on mainio. Saisi ehkä kehittää juuri syöttö, lentopeliä, niin saisi ilmaisia pisteitä!!

Voitiihan Svedun kaa itsensä Bryan&Bryanin nelinpelissä, parin,joka ymmärtää toisiansa jo näkemättä ja haistamatta.

STADINARSKA
tennishullu
tissihullu
tussuhullu
(myös paineetonta palloa kutsutaan TUSSUKSI!, siis kelvotonta palloa,
on ilo kuulla naisen suusta et mulla on tässä TUSSUJA.)
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

HellBell kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ei vaan, olen oikeasti oppinut täällä, että ei kannata tehdä taiteenlajia itsestään. Ja se on hieno opetus, juuri se sama mitä hiekkalaatikolla opittiin.
Kaikilla ei vain ole show business veressä.
räsy kirjoitti:Tämä foorumi on kuin se bestselleri, että kaikki mitä sinun pitää tietää elämästä, opit jo lastentarhassa.
Eli..? Referaattia kehiin vaan RagDoll.. ;-)

Ps.Tervetuloa palstalle! Huom. Sait jo lempinimenkin.
Minulleko puhut? Sekosin tuosta. Hukkasin jopa kirjoittamani ja lähettämäni viestinkin jo.

Sanoin siinä jotain sellaista, että täältä ei saa morkkiksia ja olen tajunnut teidän arvon. Se hiekkalaatikko juttu kai tarkoitti että saa ansionsa mukaan. Uskon sielunvaellukseen.

Kaunis tuo nimi. Kiitos.

Ja salapoliiseille sielunrauhaksi, olen oikeasti nuori sielu täällä.
räsy

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Stadinarska kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ei vaan, olen oikeasti oppinut täällä, että ei kannata tehdä taiteenlajia itsestään. Ja se on hieno opetus, juuri se sama mitä hiekkalaatikolla opittiin.
Kaikilla ei vain ole show business veressä.
räsy kirjoitti:Tämä foorumi on kuin se bestselleri, että kaikki mitä sinun pitää tietää elämästä, opit jo lastentarhassa.
Eli..? Referaattia kehiin vaan RagDoll.. ;-)
Ja me Hellbell olemme oppineet että tukijat ovat tarpeellisia!
Ja tiimit! Tervetuloa Arska-tiimiin. Meitä onmonta myöntäviä ja enemmän hiljaisia myöntäjiä!
Pusi sinnepäin. Sir Arskalta!

Arska von af Stadin
aito asia
Hei taas kunkku,

Olen aina kaihtanut sisäpiirejä.
Ystäviä kyllä arvostan, kuten teitä. Mutta en ole myytävissä tai automaattisesti ostettavissa, olen ihan ilmainen, pienen painin kautta.
Olen pannut kiitollisena olemassaolosi merkille.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä olet oppinut kitinästä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

räsy kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Kaikilla ei vain ole show business veressä.

Eli..? Referaattia kehiin vaan RagDoll.. ;-)
Ja me Hellbell olemme oppineet että tukijat ovat tarpeellisia!
Ja tiimit! Tervetuloa Arska-tiimiin. Meitä onmonta myöntäviä ja enemmän hiljaisia myöntäjiä!
Pusi sinnepäin. Sir Arskalta!

Arska von af Stadin
aito asia
Hei taas kunkku,

Olen aina kaihtanut sisäpiirejä.
Ystäviä kyllä arvostan, kuten teitä. Mutta en ole myytävissä tai automaattisesti ostettavissa, olen ihan ilmainen, pienen painin kautta.
Olen pannut kiitollisena olemassaolosi merkille.
Tasavallan Kaarlekustaa vastaa, republikens King answeeraa:

Kiitän saamastani kiitollisuudesta ja laitan sen nöyrimmästi muistiin!
Minäkin arvostan Teitä mrs Räsypokka ja olen varsin sanaton mutta muisti pelaa.

Monsieur af Stadin von Arzkanskas
king of Hell Sinkki
Vastaa Viestiin