Viinaton tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sokerikuorrutettuna nukahtelin tunnilla. Kuumakin täällä on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mylwin kirjoitti: Yksi opiskelutoveri oli päättänyt päivänsä aseella pari viikkoa sitten ja sitä lähinnä muisteltiin. Kaverin isä oli hautajaisissa todennut vaan että on omituista seistä unelmansa raunioilla. Kai meihin jälkeläisiin sittenkin kohdistetaan odotuksia.
:paijaa:
Dr.Diarrhea

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Jäätiin piste noususta sarjaa ylemmäs. Noh, näitä tulee... Laskeskelin Stokkan syndelahjakortteja ja parilla sadalla pitäis jtk ostaa. En vaan tarvitse mitään, Stokkalta. Parhaat fiilarit tippuis, jos saisin vaihdettua lahjakortit rahaksi. Makkarin kaapisto on tarkoitus ostaa. En tiedä viitsisikö ihan tonnia maksaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuotan vanhemmilleni harmaita hiuksia mieluummin elävänä kuin kuolleena!
:P
Pitääkö sitä hölmönä mennä itsensä ampumaan, onhan päivä vielä huomennakin..Ei ainakaan minkään naisen takia kannata ampua itseään edes sinne.. :twisted: :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hullut! Ulos siitä! Siellä on mahtava ilma, ajoin akkuna auki ja talvitakki kävi liian guumaksi. Bedlam voisi heittää tähän väliin kuittia pitkistä kalsareistani, itse en jaksa.
Mylwin kirjoitti:Yksi opiskelutoveri oli päättänyt päivänsä aseella pari viikkoa sitten ja sitä lähinnä muisteltiin.
Kylläpä niitä nyt tipahteleekin, sain just tiedon että täti on kuollut. Onneksi mulla on enemmänkin noita tätejä etteivät ihan heti lopu.
Kaverin isä oli hautajaisissa todennut vaan että on omituista seistä unelmansa raunioilla. Kai meihin jälkeläisiin sittenkin kohdistetaan odotuksia.
Ainakin itsesyytökset voivat olla kovat siitä missä menivät vanhempina vikaan kun tuollaista sattuu omalle lapselle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kunhan minä täältä pääsen, suuntaan keskustaan nauttimaan keväisestä ilmasta ja auringon paisteesta. Istuttaa nyt ihmisiä koko päivä ikkunattomassa, kuumassa ja tunkkaisessa luokassa. Vielä kun joku latais mun kännykän, akku ihan loppu. Miten tämmöistä koulutusta pitäisi jaksaa kaksi päivää? Ja kolmas ens viikolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Niba kirjoitti:Pitääkö sitä hölmönä mennä itsensä ampumaan, onhan päivä vielä huomennakin..
Jälkiviisastelua. Turhaan sä enää selität, ei se kuule enää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

CandyMan kirjoitti:
Niba kirjoitti:Pitääkö sitä hölmönä mennä itsensä ampumaan, onhan päivä vielä huomennakin..
Jälkiviisastelua. Turhaan sä enää selität, ei se kuule enää.
Ei tätä menneille sanottukaan vaan tuleville, menneet ovat menneitä..
Kuollut = kuollut. Sitä paitsi onneksi en tuotakaa jurpoa ollut koskaan tavannut, saiotko ampua itsesi, joko lähetän kukkavaasin valmiiksi?
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

CandyMan kirjoitti: Kylläpä niitä nyt tipahteleekin, sain just tiedon että täti on kuollut. Onneksi mulla on enemmänkin noita tätejä etteivät ihan heti lopu.
Mulla on noiden enojen kanssa sama juttu. Mut vanhemmat sai enolta jäävän koiran! Ne on ihan ihastuneita siihen ja muuttuivat täysverisiksi koiraihmisiksi hetkessä.

Tai ei mun enoni vielä ole kuollut, mutta millä hetkellä hyvänsä. En oikein tiedä, miten suhtautua, kun kyseinen enoni ei ole koskaan ollut sinänsä suosikki-ihmisiäni maailmassa (on mm. sairaalassakin kuolemaa tehdessään jaksanut keskustella somalialaistaustaisen hoitajan kanssa, että eikö tämän todellakin pitäisi palata takaisin sinne mistä on tullutkin), mutta äidilleni kylä tosi rakas ja auttavainen isoveli aina ollut. No, yritän tukea äitiäni vain.
Rouva Pupu

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Winappi jumittui soittamaan New Kids On The Blockin Step by step biisiä. OMG.

Njaa, fysiikkaa tehty. Mitäs sitten.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Kylläpä niitä nyt tipahteleekin, sain just tiedon että täti on kuollut. Onneksi mulla on enemmänkin noita tätejä etteivät ihan heti lopu.
Mulla on noiden enojen kanssa sama juttu. Mut vanhemmat sai enolta jäävän koiran! Ne on ihan ihastuneita siihen ja muuttuivat täysverisiksi koiraihmisiksi hetkessä.

Tai ei mun enoni vielä ole kuollut, mutta millä hetkellä hyvänsä. En oikein tiedä, miten suhtautua, kun kyseinen enoni ei ole koskaan ollut sinänsä suosikki-ihmisiäni maailmassa (on mm. sairaalassakin kuolemaa tehdessään jaksanut keskustella somalialaistaustaisen hoitajan kanssa, että eikö tämän todellakin pitäisi palata takaisin sinne mistä on tullutkin), mutta äidilleni kylä tosi rakas ja auttavainen isoveli aina ollut. No, yritän tukea äitiäni vain.
Mukavaa ettei ikä ja terveys liikaa paina.
Pyyhin Netikettiin..
CandyMan

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Edith kirjoitti:Tai ei mun enoni vielä ole kuollut
Repesin kahtia. Voi tuota veren määrää.
(on mm. sairaalassakin kuolemaa tehdessään jaksanut keskustella somalialaistaustaisen hoitajan kanssa, että eikö tämän todellakin pitäisi palata takaisin sinne mistä on tullutkin)
Kas kun ei hoitaja totea "Hei, hyvä idea!" ja jätä enoa yksikseen kusisiin vaippoihin virumaan. Vapautuupa sekin vuodepaikka nopeammin. Kyllähän tuollaisia PerttiPerusSuomalaisia tässä maassa riittää, turha niiden eloa on liikaa pitkittää.
Rouva Pupu

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:PerusSuomalaisia tässä maassa riittää, turha niiden eloa on liikaa pitkittää.
Kyseisen kaltaiset sijoittuvat ennemminkin Suomen Kansan Sinivalkoisiin.
Sheetlord

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Edith kirjoitti:sairaalassakin kuolemaa tehdessään jaksanut keskustella somalialaistaustaisen hoitajan kanssa, että eikö tämän todellakin pitäisi palata takaisin sinne mistä on tullutkin
Ihailtavaa sinänsä. Kun on kanta ja vakaumus valittu, niin siitä ei tingitä vaikka viikatemies niskaan hengittäisikin.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja mdm »

Minusta tuli tänään kissan omistaja :h:

Aika omituinen on fiilis, mutta niinpä näkyy olevan katillakin pasmat sekaisin.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mdm kirjoitti:Minusta tuli tänään kissan omistaja :h:

Aika omituinen on fiilis, mutta niinpä näkyy olevan katillakin pasmat sekaisin.
Ei kissaa voi omistaa. Se voi kyllä halutessaan tulla hengailemaan sun luo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Rouva Pupu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Yksi opiskelutoveri oli päättänyt päivänsä aseella pari viikkoa sitten ja sitä lähinnä muisteltiin. Kaverin isä oli hautajaisissa todennut vaan että on omituista seistä unelmansa raunioilla. Kai meihin jälkeläisiin sittenkin kohdistetaan odotuksia.
:paijaa:
:h:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

CandyMan kirjoitti: Ainakin itsesyytökset voivat olla kovat siitä missä menivät vanhempina vikaan kun tuollaista sattuu omalle lapselle.
Njooh. Vaikeinta lienee sen tosiasian itselleen myöntäminen että poikaa tehdessä on lirahtanut desi pissaa mukaan. Noin niinku vertauskuvainnollisesti. Ei kukaan varmasti halua myöntää että on epäonnistunut vanhempana, vaikka ei olisikaan. Huvittavinta lienee se, että kuitenkin uskottelee itselleen epäonnistuneensa, jotta itsensä lopettanut henkilö saisi synninpäästön.

Sekavaa. Kadehdin ihmisiä, jotka eivät halua lapsia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Reidet on puuta. Tai sille ne ainakin tuntuu. Tollanen 45 minuutin juoksulenkki kylmiltään ei tainnu olla ihan fiksu veto. Ja miten toi paikallinen kuntosaliyrittäjä maksaa laskunsa kun ei siellä ole koskaan ketään paikalla myymässä mulle kk-korttia?? Laitoin sille tulikivenkatkuisen tekstarin, jospa se ymmärtäis että mä haluan asiakkaaks!!

Mut hei, jos ette oo vielä tajunneet niin ulkona on kevät :h: Lapioin viimeisetkin lumenrippeet terassilta ja kohta raahaan sinne grillin. Pian pääsee öljyämään terassikalusteita ja kaivamaan kukkapenkkejä ja kipristelemään pikkuvarpeja nurmikolle. Tykkään!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:raahaan sinne grillin.
Nyt kyllä vähän kadehdin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
BettyB.

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:raahaan sinne grillin.
Nyt kyllä vähän kadehdin.
Saat lainaa mun grilliä. Ja terassia. Mut omat makkarat!
ninnithequeen

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:SIIS MITÄ?!?!?!?
Ei voi olla totta, Suomipopilla sanottiin juuri että Nylon Beat tekee jonkunlaisen comebackin!
Ihan tajutonta. Enkä löydä mitään infoa mistään.
*takas surffamaan*
(Ossoon ossoon, siis kuuklettaa.)

In Nylon we trust.
Haha, kun näin lööpin tänään kiskalla, jotenkin arvasin kuka on täpinöissään :D
ninnithequeen

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja tiedoksi sille noratulle: joo, Jeopardyn Ari on ukkoni isoveli, ja tänään taas jälleen kerran nelosella, tosin jo klo 17:30. Äijä tahkoo pirusti rahaa :shock:
isohaara

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Edith kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Kylläpä niitä nyt tipahteleekin, sain just tiedon että täti on kuollut. Onneksi mulla on enemmänkin noita tätejä etteivät ihan heti lopu.
Mulla on noiden enojen kanssa sama juttu. Mut vanhemmat sai enolta jäävän koiran! Ne on ihan ihastuneita siihen ja muuttuivat täysverisiksi koiraihmisiksi hetkessä.
Meitin suvussa onkin ollut pelottavan hiljaista...tai yks serkku on heikossa hapessa, mut silti. Viimeks oon ollut hautajaisissa vuonna -93.

Ja sopiva aasinsilta notta tänään on papusoppapäivä ja aion piereskellä lämpimiä pieruja! :ohyeah:
ninnithequeen

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nuuh, makkarakastike tuloillaan. Siivousta ja pyykkiä ruuan jälkeen.

Illalla saunaan ja jalkahieronta, kiitos.
Vastaa Viestiin