Viinaton tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Elämän suuret kysymykset; viettääkö ilta katsellen Jack Baueria, Prison Breakia vai South Parkia? :think: Oishan noita oikeitakin murheita, mutta ei ne oo näin tärkeítä.
Raha, ihmissuhdesolomut, työpaikkapolitiikka - paskaaks niistä kun eivät ole juurikaan mun vaikutusvallan alla. Mutta ilta voi mennä aikas pilalle jos tulkitsee TV-fiiliksen väärin ja tuijottaa tylsistyneenä väärää sarjaa/leffaa. IMO lyhyen aikavälin onneen on paljon hedelmällisempää satsata.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mylwin kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:raahaan sinne grillin.
Nyt kyllä vähän kadehdin.
Mulla on ollut grilli koko talven takapihalla... ja ruohonleikkuri... ja krokettipeli... ja peltinen kalastaja-nalle kalansa kanssa. Ehkä mä olen vähän laiska. Itse asiassa siellä taitaa olla pussillinen hiiliäkin ja sytysnestettä, käristettävät lihat vaan puuttuu.

Edit: Näin naapurin läskin kissan ikkunasta, eli ei puutukaan kuin tulitikut.
Viimeksi muokannut Kimmen, 13.03.2007 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

CandyMan kirjoitti:Hullut! Ulos siitä! Siellä on mahtava ilma, ajoin akkuna auki ja talvitakki kävi liian guumaksi. Bedlam voisi heittää tähän väliin kuittia pitkistä kalsareistani, itse en jaksa.
Eiks rokkimiehillä ole sukkahousut?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Näin veemäisen päivän jälkeen suon kyllä itselleni kaksi mukia kahvia ja yhden savukkeen välittömästi. Duunin havunneulasia syöneen näköiset kitkeränkatkerat eukot ei helvetti voinu mulle ees iltapäiväkahvia jättää kun satuin hieman myöhemmin menemään tauolle :evil: Kelikin on ihan pylly, kosteeta ja harmaata. Istun tässä takki päällä viluissani. (Ei ollu pitkiä!) Ja ruumistakin vihloo ja särkee päästä varpaisiin. Tulis jo kesä, että pääsis i h m i s töihin!! Ja onpa mulla vielä kaiken kukkuraksi lomaakin 9 päivää! <3
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ostin Fanny Hillin muistelmat :]
Prepare for the worstest.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Ostin Fanny Hillin muistelmat :]
Tuhmuri.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eurolla divarista :oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Eurolla divarista :oops:
Katsoiko myyjä ns. sillä silmällä? ;)
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Nip »

Uuuh.. Yli kolme tuntia harkkatyön parissa aherrusta. Voigu o mugavaa. Oon ehkä puolessa välissä. Kiva et tääl on muutkin joutunu kököttää koneen edessä tuskastuneena. Ja sit jatkuu "aherrys"
:arrow:
Sheetlord

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

"Fanny Hill" oli muistaakseni varsin tylsä. Lue "Herra Jackin Ihmeellinen Huone" mieluummin... tai "O:n tarina"

Itte lopettelen "Rauta-arkkuja". WWII:n saksalaisen sukellusvenekipparin muistelmat ovat paikoitellen aika hyytävää luettavaa. 30 tuntia yhtäjaksoista syvyyspommitusta.. huh.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 13.03.2007 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hehe, ei antanu ukon broidi mitään mahollisuutta muille kilpailijoille taaskaan. Huomenna jatkuu.


Maha niin täys että voi elämän kevät.
Nyt ku vielä selviäis että onko huomenna töitä vaiko ei, olis ihan jees... :?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sheetlord kirjoitti:Lue "Herra Jackin Ihmeellinen Huone" mieluummin... tai "O:n tarina"
Ensimmäinen teki vaikutuksen ala-asteella, jälkimmäinen ei. Oliskohan se nyt jo jännittävämpää luettavaa?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sheetlord kirjoitti:"Herra Jackin Ihmeellinen Huone"
Tota lukiessa teki enempi mieli vetää Herra Jackia turpaan kuin kosketella simpukkaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

O:n tarinan luin itsekin aika varhain(takes one to know one?), muutenkin tuli tarkkaan tutkittua vanhempien kirjahyllyn erotiikkaosasto 8)

Ei katsonut myyjä sillä silmällä, jutteli toisen keski-ikäisen miehen kanssa kun heitin sille euron muksun naristessa käsipuolessa ;)

Korjaus: Oho nyt tulkitsin vaimoa väärin, mutta so hot.
Prepare for the worstest.
Dr.Diarrhea

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

0-1, Perttu.
Dr.Diarrhea

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Dr.Diarrhea kirjoitti:0-1, Perttu.
0-2, Koivisto - ylläri!
Vihtahousu

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:0-1, Perttu.
0-2, Koivisto - ylläri!
1-2 Lukko vie!
Dr.Diarrhea

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vihtahousu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:0-1, Perttu.
0-2, Koivisto - ylläri!
1-2 Lukko vie!
Tämäkin riittää hyvin. Puhalsin jo rantapallon. Siinä on Lukon logo.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uuh. Ruisleipää, salsaa ja juustoa. Tulista pizzaa.

Winehousen kuunteleminen saa sisäisen alkkikseni huutamaan Daquirya ja Sambucaa. :beer:

Tällä viikolla ei vaan ole bileitä tiedossa, joten pitää paneutua käännöksiin. :napu:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Ja tiedoksi sille noratulle: joo, Jeopardyn Ari on ukkoni isoveli, ja tänään taas jälleen kerran nelosella, tosin jo klo 17:30. Äijä tahkoo pirusti rahaa :shock:
Se norattu kiittää tiedosta, heh! Kerro vielä mistä on laajan yleistietonsa saanut?

A.Arska
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: Njooh. Vaikeinta lienee sen tosiasian itselleen myöntäminen että poikaa tehdessä on lirahtanut desi pissaa mukaan. Noin niinku vertauskuvainnollisesti. Ei kukaan varmasti halua myöntää että on epäonnistunut vanhempana, vaikka ei olisikaan. Huvittavinta lienee se, että kuitenkin uskottelee itselleen epäonnistuneensa, jotta itsensä lopettanut henkilö saisi synninpäästön.

Sekavaa. Kadehdin ihmisiä, jotka eivät halua lapsia.
Mutta eihän se välttämättä ole vanhempien syytä, jos lapsi tekee itsemurhan - voi olla, että on ja voi olla eri määräisesti, mutta voi olla ettei ole.

Tsemppiä sulle sairaspäivään/iltaan, huomenna taas sitten nouset ja kukoistat uudessa tuliterässä aamussa! (miten tää kuulostaa joltain automainokselta..;-)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Pelkään mennä nukkumaan. Pelkään, etten uskalla mennä nukkumaan. Pelkään, etten herää aamulla. Pelkään, että väsymys voittaa minut. Vanha vihulainen, jota juuri rökitin kahvilla. Pelkään, että nukahdan ehtimättä laittamaan herätystä. Pelkään, etten herää herätyskelloon ja puhelimen herätykseen. Pelkään, että päädyn valvomaan yön yli.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nowaysis kirjoitti:Ostin Fanny Hillin muistelmat :]
Löysikkö semmosen siistin näköisen kovakantisen, jossa on vähän kuvia mukana? Mun Fanny Hillini on räikeä pokkari ja haluisin semmosen oikean kirjan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sheetlord kirjoitti:"Fanny Hill" oli muistaakseni varsin tylsä. Lue "Herra Jackin Ihmeellinen Huone" mieluummin... tai "O:n tarina"
Kaikki nuo ovat. Fanny kertoo laveasti paljon muustakin kuin seksistä, Jack toistaa samaa kaavaa, O sentään on mielenkiintoinen ja pisti miettimään, muttei sekään mikään Kalle tai Jallu ole.

Kyllä, mä kerään eroottista kirjallisuutta muun muassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viinaton tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Reenit meni ihan perseelleen ja ilmeisesti olin niin surkea näky, että ihan henkilökuntakin tuli kyselemään vointia.

Oli kyllä surkea työpäiväkin.

Tämä katkarapumunakas jeesaa kyllä, mutta vasta raju halaus nostaisi päivän tason siedettäväksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin