Kekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka TPK!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mies tuli kotiin ja löysi vaimonsa wc:stä ihailemassa rintojaan.

Mies kysyi: Mitä sä oikein touhuat ?

Vaimo vastasi tyytyväisenä: Olin lääkärissä tänään ja se
sanoi, että mulla on rinnat kuin 25 vuotiaalla!

Tähän mies: Ei se sit sanonut mitään 50-vuotiaasta perseestä,
jota sä raahaat mukanas?

Johon vaimo: Noup, me ei ylipäätään puhuttu susta mitään.
--------

Oikein hyvää huomenta kaikille! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Voitaisko yhteisellä päätöksellä siirtyä kesäaikaan jo nyt? Uni ei enää maistu aamuisin ja olin töissä jo puoli seiskalta. Tänään töissä kevyttä testailua, stressitaso nolla.
Älä löi! En ole hurrit!
Vihtahousu

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kimmen kirjoitti:Voitaisko yhteisellä päätöksellä siirtyä kesäaikaan jo nyt?
Puoltoista viikkoa, niin sit siirrytään kesäaikaan (25.pvä).
Uni ei enää maistu aamuisin ja olin töissä jo puoli seiskalta. Tänään töissä kevyttä tissuttelua, stressitaso nolla.
Noni, onhan tänään jo keskiviikko eli pikkulauantai. Huomenna voi korjailla oloa ja sit onkin jo perjantai :wink:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vihtahousu kirjoitti:
Uni ei enää maistu aamuisin ja olin töissä jo puoli seiskalta. Tänään töissä kevyttä tissuttelua, stressitaso nolla.
Noni, onhan tänään jo keskiviikko eli pikkulauantai. Huomenna voi korjailla oloa ja sit onkin jo perjantai :wink:
Mä ryyppään vaan kahvia, kuten mummullani on tapana sanoa. Jostain syystä nyt ei tee yhtään mieli viinaksia.

12 työpäivää lomaan! :ohyeah:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja mdm »

Hippasen levoton yö takana, ei sitä osaa elää vielä kissan kanssa. Taitaa raukkaa vähän vituttaa olla täällä ku itki välillä. Eipä sillä, vituttais muakin.

Erikoista olla näin aikasin hereillä. Pakko kai tää on hyödyntää, suuntaan töihin kunhan kerkiän.

Keksiviikkoja!
fuck me I'm fabulous
Dr.Diarrhea

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Perus kooma. Tykitän kahvia. Ilves-Jokerit, ja Koivisto liekeissä - anteeksi Hjallis!
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sitä sit joutuuki hetkeksi töihin tänään, just ilimottivat. *haukotus*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa, olinpas siiderillä eilen..eikä nyt vaivaa mikään. Joko ruumis (!) alkaa tottua tai sitten osasin lähteä juuri sopivissa ajoin kotiin nukkumaan.
Äijälääkäri meni eilen hyvin, ei tullu mitään traumoja. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen taas täällä kurssilla. Tänään olin fiksu ja otin eväät mukaan, niin ei tarvii mennä hortoilemaan ja eksymään tuonne käytäville. Voin istua täällä tunkkaisessa luokannurkassa vaikka koko päivän.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on taas töis..
täys'miehitys, eli olen yksin koko porukkaa jeesaamassa..
TPK-*?*
Näemmä jättäny laskuja roikkumaan, hmm..
Heh, entinen työläinen sai leivoksia..enpä siihen paskaa luottanutkaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Sunnuntainen leffassa käynti tuntui niin hyvältä, että päätin mennä tänäänkin - tai siis no, eilen kun tiistaina kävin ja nyt kello on jo vierähtänyt keskiviikon puolelle - mutta katsoin tällä kertaa vain kaksi, Ghost Riderin ja Number 23:n.

Hyvää keskiviikkoa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
BettyB.

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aamu alkoi iskulla palleaan, toivottavasti se päättyy nauruun. Siinä välissä siivousta, pyykkäystä ja urheilua. Jep jep, todellista lomaa.
SaintJohnPerse

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Eilis ilta meni cv:tä päivitellessä. Olipas hankalaa, kun ei vähään aikaan ole moista hässäkkää tarvinnut tehdä. Mitä on ydinosaamiseni? Ryypiskely, epäterveelliset elämän tavat, sekavat ihmissuhteet? No, tuli siitä loppujen lopuksi valmista. Sunnuntaina voisi sitten randomina lähetellä hakemuksia johonkin.

Onkos kellään minkäänlaista kokemusta työnvälitysfirmoista? En siis tarkoita, mitään henkilöstönvuokrausfirmoja vaan ns. headhunter firmoja.
Edith

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eilis ilta meni cv:tä päivitellessä. Olipas hankalaa, kun ei vähään aikaan ole moista hässäkkää tarvinnut tehdä. Mitä on ydinosaamiseni? Ryypiskely, epäterveelliset elämän tavat, sekavat ihmissuhteet? No, tuli siitä loppujen lopuksi valmista. Sunnuntaina voisi sitten randomina lähetellä hakemuksia johonkin.
Mun pitää jättää viimeistään huomenna hakemus ilmaiselle kurssimatkalle kesällä valinnanvaraisiin skandinaavisiin kirppukyliin. Voiko hakemukseen vapaamuotoiseen perusteluosioon kirjoittaa, että en ole sinänsä kiinnostunut kursseista, mutta haen sinne, koska töitäkään ei ole tiedossa enkä koko kesää viitsisi syljeskellä kattoon kotonakaan?
Dr.Diarrhea

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Pääsis ny jo syömään, pojat alkoi meikkaamaan, kun pitäis lähteä. Miehekäs nälkä ja arvot alhaalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Eilis ilta meni cv:tä päivitellessä. Olipas hankalaa, kun ei vähään aikaan ole moista hässäkkää tarvinnut tehdä. Mitä on ydinosaamiseni? Ryypiskely, epäterveelliset elämän tavat, sekavat ihmissuhteet? No, tuli siitä loppujen lopuksi valmista. Sunnuntaina voisi sitten randomina lähetellä hakemuksia johonkin.
Mun pitää jättää viimeistään huomenna hakemus ilmaiselle kurssimatkalle kesällä valinnanvaraisiin skandinaavisiin kirppukyliin. Voiko hakemukseen vapaamuotoiseen perusteluosioon kirjoittaa, että en ole sinänsä kiinnostunut kursseista, mutta haen sinne, koska töitäkään ei ole tiedossa enkä koko kesää viitsisi syljeskellä kattoon kotonakaan?
Nauttisit vaan elämästä? Kerran täällä ollaan vaan!

Hae vaan jos ei tarvi takaisin makssa kuten joskus opintotukia?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä aina nukahdan kaikilla luennoilla ja kokouksissa, ei voi mitään, mutta nyt mä olen alkanut nuokkua täälläkin. Täällä kuitenkin tehdään koko ajan jotain ja mä silti pilkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enttu

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Guten Morgen! Jatkakaa Harjoituksia :P
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Luin, että Arabian Lawrencesta on olemassa parempilaatuinen DVD-julkaisu kuin mitä minulla jo on. Kannattaisiko tilata? (Vastaus on juu, tottakai, mutta jos joku on katsonut molemmat versiot, olisi kiva kuulla varmistus asiasta.)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Lolita kirjoitti:Mä aina nukahdan kaikilla luennoilla ja kokouksissa, ei voi mitään, mutta nyt mä olen alkanut nuokkua täälläkin. Täällä kuitenkin tehdään koko ajan jotain ja mä silti pilkin.
Jepjep. Liikkeellä tuota. Taas olis täälläkin joku koulutus, mut säästelen niskaani ja pitäydyn perus duunissa. Koko talon koulutukset on hanurista, koska ne eivät ole kellekään räätälöityjä. Joku prossa hyödyllistä tietoa.
Vihtahousu

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

MÄ HALUUN:
a) keikalle
b) reissuun
c) jotain sutinaa!

Kuulostais siltä että viikonloppuna saattaa jotain tapahtua :P
CandyMan

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

brona kirjoitti:Jos joku tietää eron sanojen malformation ja deformation välillä, saa kertoa. Molemmathan tarkoittavat epämuodostumaa, mutta joku saaterin vivahde-ero niillä on, koska Veterinary Medicine käyttää niitä eri lailla. Perse.
Auttaisko http://www.webster.com ? Pikahaulla selvisi jotta paitsi epämuodostumaa, deformation voi tarkoittaa myös esim. prosessia jonka lopputuloksena on epämuodostuma, tjsp.

Töitä pitäs tehdä.
isohaara

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Kuulostais siltä että viikonloppuna saattaa jotain tapahtua :P
Jos palautan DVD-boksis perjantaina, niin eiköhän siinä ole vanhalle tarpeeksi jännää koko viikonlopuksi?

Auton ikkuna fiksattu; oikein mukavaa asioida proo-liikkeissä, kun hoitavat hommansa ja palvelevat. Ärsyttää viedä pirssiä korjattavaksi jollein rasvatukalle satunnaisen öljymontun äärelle, kun eivät saa sanaa suustansa ja perusilme on "vidu kun oisin ny kalialla!" Ovat toki halpoja...
Olen tietty itse samanlainen asiakaspalvelija krapulassa sunnuntaisin, mutta on meitinkin kioski halpa.
Vihtahousu

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

isohaara kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kuulostais siltä että viikonloppuna saattaa jotain tapahtua :P
Jos palautan DVD-boksis perjantaina, niin eiköhän siinä ole vanhalle tarpeeksi jännää koko viikonlopuksi?
Jos oot ruikkinut dvd-koteloille, niin puhdistat ne kunnolla ensin!
Meinasitko mun lukaalille piipahtaa vae? Perjantaina en ole lähössä iltarientoihin, mut jos pohjat voi ottaa meikän luona jos innostaa (sauna = 19.00).
Vastaa Viestiin