Kekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Meinasitko mun lukaalille piipahtaa vae? Perjantaina en ole lähössä iltarientoihin, mut jos pohjat voi ottaa meikän luona jos innostaa (sauna = 19.00).
Pitää vielä varmistaa lauantain työvuoro, mut kuulostaa toteutuskelpoiselta idealta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä aina nukahdan kaikilla luennoilla ja kokouksissa, ei voi mitään, mutta nyt mä olen alkanut nuokkua täälläkin. Täällä kuitenkin tehdään koko ajan jotain ja mä silti pilkin.
Jepjep. Liikkeellä tuota. Taas olis täälläkin joku koulutus, mut säästelen niskaani ja pitäydyn perus duunissa. Koko talon koulutukset on hanurista, koska ne eivät ole kellekään räätälöityjä. Joku prossa hyödyllistä tietoa.
Hah. Kukaan ei nuokkunut äsken pitämässäni 2,5 h:n koulutuksessa. Joko mä oon tosi hyvä tai sitten ne eivät ne uskalla pilkkiä :twisted:
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nexie kirjoitti:Hah. Kukaan ei nuokkunut äsken pitämässäni 2,5 h:n koulutuksessa. Joko mä oon tosi hyvä tai sitten ne eivät ne uskalla pilkkiä :twisted:
En minäkään nukkuis sun koulutuksessa, mutta tuo (sensuroitu) (sensuroitu) ei kyllä kannusta pysymään hereillä. Sitä paitsi sun koulutuksessa vois yllättäen herätä periskoopin hellään kosketukseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

nexie kirjoitti: Hah. Kukaan ei nuokkunut äsken pitämässäni 2,5 h:n koulutuksessa.
Eturivi skarppaa ihan simona, keskellä otetaan jo tulitikut avuksi ja takarivi vetää pirillä.
sanctus

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Salon verotoimiston puhelimen jonotusäänenä on Twin Peaksin tunnari! Asbaa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen jo huolestunut poliisisedän yhdyssanoista, vaikka Aito-Johanna voikin olla toista mieltä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lolita kirjoitti:
En minäkään nukkuis sun koulutuksessa, mutta tuo (sensuroitu) (sensuroitu) ei kyllä kannusta pysymään hereillä. Sitä paitsi sun koulutuksessa vois yllättäen herätä periskoopin hellään kosketukseen.
Summa summarum, pelko tuottaa adrenaliinia ja näin ollen pitää kuulijakunnan hereillä. Case solved :D
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Eturivi skarppaa ihan simona, keskellä otetaan jo tulitikut avuksi ja takarivi vetää pirillä.
Itselläni on voimakas taipumus pilkkimiseen ja tiedän Lolitan mainitseman tunteen, kun ei-vaan-pysy-hereillä-vaikka-mitä-tekisi. Tällaisissa tilanteissa olen uuvahtanut näkyvälle paikalle niin pienryhmäluennoilla kuin suurissa auditorioissa. Se ei valitettavasti paikkaa kysy :oops:
Don't Panic!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jos löydän naisen, jonka kanssa haluan vakiintua ja joka haluaa vakiintua minun kanssani, perustan perheen ja asetun johonkin taloon kodiksi, mukaudunko silloin jonkinlaiseen enemmistöön samalla menettäen oman itseni? Onko todellinen kysymys sittenkin sopeutumisen ja yksinäisen omana itsenään olemisen välillä? Niin että vastauksena on molempi huonompi ja jossa jälkimmäinen saattaa sittenkin olla se parempi vaihtoehto?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:Jos löydän naisen, jonka kanssa haluan vakiintua ja joka haluaa vakiintua minun kanssani, perustan perheen ja asetun johonkin taloon kodiksi, mukaudunko silloin jonkinlaiseen enemmistöön samalla menettäen oman itseni? Onko todellinen kysymys sittenkin sopeutumisen ja yksinäisen omana itsenään olemisen välillä? Niin että vastauksena on molempi huonompi ja jossa jälkimmäinen saattaa sittenkin olla se parempi vaihtoehto?
Minullakin on tyhjä peti tällä hetkellä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niba kirjoitti:Minullakin on tyhjä peti tällä hetkellä.
Mutta mihin suuntaan olet menossa vai pysytkö paikoillasi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:
Niba kirjoitti:Minullakin on tyhjä peti tällä hetkellä.
Mutta mihin suuntaan olet menossa vai pysytkö paikoillasi?
Olen koko ajan liikkeessä, vanhojen bernsteinilaisten ohjelmien mukaan.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hej, vika päivä vapaalla ja palkka tuli. Reilu meininki.. Tosin hienoa että palkka tuli pari päivää AJOISSA :o Soitin maanantaina pomolle ja kysyin kottia, että sais vuokran maksettua kun palkka tulee myöhässä (luultavimmin siis); pomo siihen että "nyt mä sain palkkatiedot ajoissa, joten laitan jo tiistaina maksuun".

Tulin äidin luona käymään; koira on ihan intopinkeenä kipulääkkeiden ja nivellääkityksen voimin. Toinen on ihan pentu taas, ihQuu. (Tosin tossa se istuu vieressä ja tuijottaa, sen henki haisee).

Mies on pari päivää hunningolla kun tänään on koulun "gaala", jossa saa todistukset ja huomenna on kurssikavereiden kanssa viiniexpo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Unohdin ostaa sitä veskipaperia. Servetit seivaa.. Ou jee.

Pakko muistaa tänään ostaa..!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:Unohdin ostaa sitä veskipaperia. Servetit seivaa.. Ou jee.

Pakko muistaa tänään ostaa..!
Meiltäkin on lopussa kun johtava kodinhoitaja ei ole suorittanut velvollisuuksiaan!
Onneksi oli pyllypuhelin, muuten olis kokkareita pöksyissä. Kai se on pakko kauppaan raahautua.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja HellBell »

On teitillä kommervenkit.. Mikä ihmeen pyllypuhelin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:On teitillä kommervenkit.. Mikä ihmeen pyllypuhelin?
Alapesusuihku tietty!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Oli vähän liian hyvää luettavaa tylsälle työpäivälle. Mr "ostan sun auton tilisiirrolla" Tommi Aura on ilmeisesti ollut vapaalla taas: täältä lisää, varaa kunnolla aikaa että pystyy lukasemaan muutaman muunkin ketjun lävitse.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aargh, on ihan oikein vanhemmille etten vastaa läheskään aina puhelimeen. Ei ois taaskaan pitäny. En todellakaan jaksais mitään neuvoja nyt just elämästä. Kiukuttaa.
Perhe on paras.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Aargh, on ihan oikein vanhemmille etten vastaa läheskään aina puhelimeen. Ei ois taaskaan pitäny. En todellakaan jaksais mitään neuvoja nyt just elämästä. Kiukuttaa.
Perhe on paras.
Saitko mun viestin eilen? Mulla olis yks kulho, joka huutaa sun nimeä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipa työpäivä. Itiksen kautta muksun kanssa kotiin. Kyl oli taas Kontulan kerma paikalla, tyttö ois halunnu katsoa taikurin esityksiä siinä ostarilla, mutta kun joku saakutin juoppohullu kahvilikööri kädessä tuli heilumaan Mervi Tapolalleen siihen viereen, ni oli hiukka pakko liueta paikalta. Siinä se huusi vittua ja saatanaa kun akka ryyppää sen eläkkeen, niin että varmasti koko taikuria seurannut 2-6 vee katsojakunta kuuli. Meinasin käydä tinttaamassa :evil:

Kaiken lisäksi meidän bussit lähtee aivan eri pysäkiltä kuin ennen, ja mää meinasin pissiä pöksyyni ravatessa pitkin bussiasemia. Kele.

Nyt kahvia ja pyykkiä ja ruoanlaittoa ja sitten mää kylvän persiljaa ruukkuun :]
Siel olis torilla myyty jo narsisseja, mutta kun mä en niistä tykkää. Millon orvokit tulee myyntiin? Sais tulla jo! Aurinko paistaa! Xibe? Anyone?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Saitko mun viestin eilen? Mulla olis yks kulho, joka huutaa sun nimeä :)
Joo, sainhan mä. Vois kyl joo yrittää nähä ens viikolla. Munhan piti tosin pitää kemut jo tänä lauantaina, mut ei siitä nyt ilmeisesti tuukaan mitään..joten no hätä, tai siis kiire.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Nip »

RolloTomasi kirjoitti:Jos löydän naisen, jonka kanssa haluan vakiintua ja joka haluaa vakiintua minun kanssani, perustan perheen ja asetun johonkin taloon kodiksi, mukaudunko silloin jonkinlaiseen enemmistöön samalla menettäen oman itseni? Onko todellinen kysymys sittenkin sopeutumisen ja yksinäisen omana itsenään olemisen välillä? Niin että vastauksena on molempi huonompi ja jossa jälkimmäinen saattaa sittenkin olla se parempi vaihtoehto?
Sinkkuna pitää arvostaa vapautta. Sitä, että saa tehdä mitä itse tahtoo ja milloin tahtoo. Parisuhteessa taas pitää arvostaa tiettyä vakautta ja ehkä jopa synergiaetuja. Molempia ei voi saada täysin, vaikka lähelle pääsee asumalla kaverin kanssa yhdessä. Sinkkuna sitä kai kaipaa jonkinlaista vakautta ja parisuhteessa taas vapauksia.. Eka pitäis vain tietää mitä tahtoo.
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Saitko mun viestin eilen? Mulla olis yks kulho, joka huutaa sun nimeä :)
Joo, sainhan mä. Vois kyl joo yrittää nähä ens viikolla. Munhan piti tosin pitää kemut jo tänä lauantaina, mut ei siitä nyt ilmeisesti tuukaan mitään..joten no hätä, tai siis kiire.
Aijaa.

Ja mua ei oo kutsuttu :cry:

en mä kyl pääsiskään
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="ninnithequeen"][/quote]
Oho, pyyhin vahingos koko lainattavan viestin pois.

Mut totta helkutissa sut on kutsuttu. Siis sikäli mikäli koko kekkereistä tulee yhtään mitään. (Taloudellinen riisitilanne ja aikatauluongelmat vaikeuttaa asiaa.) Ilmottelen, ku tiiän jostain jotain. Tyttöjen iltama piristää aina. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin