Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja slam »

jouska bouska, dikkaa imee ja lykkää
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kimmen kirjoitti:Jos vain yhtä saisi äänestää, niin antaisin ääneni Nowalle. Jotenkin niin iloinen ja mukavan tuntuinen... voisin läpsäistä peballe, heittää olalle ja kantaa kotiini.
Kehotan kuitenkin harkitsemaan, hyvin herkkä kukkanen nowiscum on..
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon Kityn haluttavin Smurffi.
Sä et ole Kityn haluttavin mitään.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No tota!

Kun toi mun uusi bestis on yks ihqu Sedu ja sit musta nää mielistelyketjut on tosi jees, niin vastaan .. öö.. Sedu.

Oho! Eihän tästä tule nyt mitään haleja teiteiltä, kun sanoinkin ulkopuolisen..

Aina hei kämmään.
CandyMan

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

"Mother, I'd like to fuck"? No hohhoijaa. Kuka nyt äitiään panis? Vittu että on sairasta porukkaa. Mitä seuraavaksi? "Veli/sisko jota panisin?"

Minusta tuli juuri nettisensuurin kannattaja. Eikö kukaan ajattele lapsia (pedofiilien lisäksi)?!?
ninnithequeen

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon Kityn haluttavin Smurffi.
Sä et ole Kityn haluttavin mitään.
Grow up, boldy.
PerttiMakimaa

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:"Mother, I'd like to fuck"? No hohhoijaa. Kuka nyt äitiään panis? Vittu että on sairasta porukkaa. Mitä seuraavaksi? "Veli/sisko jota panisin?"

Minusta tuli juuri nettisensuurin kannattaja. Eikö kukaan ajattele lapsia (pedofiilien lisäksi)?!?
Koeta nyt keskittyä. Ei tässä omia äitejä ajatella. Hengitä rauhallisesti. Mikä haitta nyt sen todistaminen, että on hedelmällinen on seksuaaliselle toiminnalle?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

PerttiMakimaa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:"Mother, I'd like to fuck"? No hohhoijaa. Kuka nyt äitiään panis? ..
Minusta tuli juuri nettisensuurin kannattaja. Eikö kukaan ajattele lapsia (pedofiilien lisäksi)?!?
Koeta nyt keskittyä. Ei tässä omia äitejä ajatella. Hengitä rauhallisesti. Mikä haitta nyt sen todistaminen, että on hedelmällinen on seksuaaliselle toiminnalle?
Höppelis ukkeli, sehän oli Candyn sanaleikkiä.

Hedelmät on pusseissasi. ;-)
PerttiMakimaa

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

HellBell kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:"Mother, I'd like to fuck"? No hohhoijaa. Kuka nyt äitiään panis? ..
Minusta tuli juuri nettisensuurin kannattaja. Eikö kukaan ajattele lapsia (pedofiilien lisäksi)?!?
Koeta nyt keskittyä. Ei tässä omia äitejä ajatella. Hengitä rauhallisesti. Mikä haitta nyt sen todistaminen, että on hedelmällinen on seksuaaliselle toiminnalle?
Höppelis ukkeli, sehän oli Candyn sanaleikkiä.

Hedelmät on pusseissasi. ;-)
Anteeksi olinkin väärässä.

http://en.wikipedia.org/wiki/Moro_Islam ... tion_Front

Pelottavia nuo MILF:t... :)
Tix

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Tix »

PerttiMakimaa kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:"Mother, I'd like to fuck"? No hohhoijaa. Kuka nyt äitiään panis? Vittu että on sairasta porukkaa. Mitä seuraavaksi? "Veli/sisko jota panisin?"

Minusta tuli juuri nettisensuurin kannattaja. Eikö kukaan ajattele lapsia (pedofiilien lisäksi)?!?
Koeta nyt keskittyä. Ei tässä omia äitejä ajatella. Hengitä rauhallisesti. Mikä haitta nyt sen todistaminen, että on hedelmällinen on seksuaaliselle toiminnalle?
Sitäpaitsi ko. virkkeestä puuttuu subjekti. "Mother, I'd like to fuck you" on ihan eri kuin Gattacankin jatkuvasti äidilleen viljelemä "hitsi kun tekis mieli päästä pukille." Kuitenski yhdistetty MILF ja sisko löytyy kotikitinästä, mutta veikkaan että vastaus ehdotuksiin on "no way, sis(sy)!"

En halua rankata muita keskustelijoita pantavuusjärjestykseen, ellei kyse ole verollepantavuudesta. Siispä näin vaalien alla ja hengessä; sosiaalidemokratian nimessä luovutan teidät kaikki verolle pantavaksi!
Dr.Diarrhea

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Pari nättiä löytyy, kolmannesta odotan parempaa kuvamateriaalia.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tix kirjoitti:
Sitäpaitsi ko. virkkeestä puuttuu subjekti. "Mother, I'd like to fuck you" on ihan eri kuin Gattacankin jatkuvasti äidilleen viljelemä "hitsi kun tekis mieli päästä pukille."
Köhköh. Kyllä tekijä eli "I" on kummassakin versiossa vahvasti mukana.
Don't Panic!
Tix

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Tix »

nexie kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Sitäpaitsi ko. virkkeestä puuttuu subjekti. "Mother, I'd like to fuck you" on ihan eri kuin Gattacankin jatkuvasti äidilleen viljelemä "hitsi kun tekis mieli päästä pukille."
Köhköh. Kyllä tekijä eli "I" on kummassakin versiossa vahvasti mukana.
Tän siitä saa kun kirjoittaa työn ohessa. OBJEKTI! OOOBJEKTI!
MGandhi

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon Kityn haluttavin Smurffi.
Sä et ole Kityn haluttavin mitään.
Grow up, boldy.
Ai aikuisetko pitää sua haluttavana? No taidanpa olla aikuistumatta sitten, jos kerran siitä seuraa moinen aivokuolema.
ninnithequeen

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Sä et ole Kityn haluttavin mitään.
Grow up, boldy.
Ai aikuisetko pitää sua haluttavana? No taidanpa olla aikuistumatta sitten, jos kerran siitä seuraa moinen aivokuolema.
Hankkisit ensin ne aivot.
Geetzu

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Geetsun siekailemattomat suikkarit vastaan Midan pidättyväinen satakuntalaisuus. Päätä tässä nyt sitten. :)
Beeb, wrong, wrong. Geetzusta ei ole näytteitä ja Mida on norjalainen (norjalaiset äidit on varmaan pyyhkiny tietyt pidättyväisyystekijät puhdistuspyyhkeellä). Jätäpä päättämättä sitten. 8)

Tosi masentavia tällaset rankkaustopicit. Tää on just se syy miks avioiduin ja jätin nussimatta kaikki ne ihanat vapaat pitkät, lyhyet, isot, pienet, komeat, hassut, kaljut, pitkätukat, rimpulat, habat... miehet. Nehän ei kaikki halua mua!!!!1

Itken vielä hetken, sitten lähden terassille. Terassilla mietin, onkohan kitinässä yhtään äitiä, jota en ole ajatuksissani nussinut tai vähintäänkin maistanut tissiä. Veikkaanpa, että ei.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ninnithequeen kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Grow up, boldy.
Ai aikuisetko pitää sua haluttavana? No taidanpa olla aikuistumatta sitten, jos kerran siitä seuraa moinen aivokuolema.
Hankkisit ensin ne aivot.
Joo, Ninni, näin se nääs menee tällaisissa ketjuissa - ensin mielistelyä, sitten ilkeyksiä ja lopulta ollaan sitä mieltä että ko.ketjut vois vetää vessasta alas.
♥ Omana itsenäis..
Viimeksi muokannut HellBell, 15.03.2007 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HellBell kirjoitti:Joo, Ninni, näin se nääs menee tällaisissa ketjuissa - ensin mielistelyä, sitten ilkeyksiä ja lopulta ollaan asitä mieltä että ko.ketjut vois vetää vessasta alas.
♥ Omana itsenäis..
Nii, mutku toi kiusaa mun kavereitaki!!11 :leuhka:
PerttiMakimaa

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:Beeb, wrong, wrong. Geetzusta ei ole näytteitä ja Mida on norjalainen (norjalaiset äidit on varmaan pyyhkiny tietyt pidättyväisyystekijät puhdistuspyyhkeellä). Jätäpä päättämättä sitten. 8)

Tosi masentavia tällaset rankkaustopicit. Tää on just se syy miks avioiduin ja jätin nussimatta kaikki ne ihanat vapaat pitkät, lyhyet, isot, pienet, komeat, hassut, kaljut, pitkätukat, rimpulat, habat... miehet. Nehän ei kaikki halua mua!!!!1

Itken vielä hetken, sitten lähden terassille. Terassilla mietin, onkohan kitinässä yhtään äitiä, jota en ole ajatuksissani nussinut tai vähintäänkin maistanut tissiä. Veikkaanpa, että ei.
En nyt ihan päässyt varmasti perille millä mielentilalla kirjoitit tämän, mutta koen tarvetta pahoitella osallisuuttani tämän kommentin syntyyn.
Rouva Pupu

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaikki on paNtavia. Piste.
Geetzu

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:En nyt ihan päässyt varmasti perille millä mielentilalla kirjoitit tämän, mutta koen tarvetta pahoitella osallisuuttani tämän kommentin syntyyn.
Mulla on vähän vaihtelevat tilat, tod. Vakuutan kirjoittaneeni ihan hymyssä suin pelkästä kirjoittamisen ilosta, ajatuskatkoineen kaikkineen. :wink:

(Mulle on myös huonosta itsetunnosta huolimatta tärkeää se, ettei kaikki halua nussia mua. Oon vähän sellanen miellyttäjätyyppi ja saattaisin melko vähästäkin kokea jotenkin velvollisuudekseni asettautua nussittavaksi, joten parhaiten taidan tulla nykyään toimeen niiden kanssa, jotka nussivat mieluiten muita.)

^ Sama hymyssä suin -asenne jatkui. Huom.
PerttiMakimaa

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:Oon vähän sellanen miellyttäjätyyppi ja saattaisin melko vähästäkin kokea jotenkin velvollisuudekseni asettautua nussittavaksi, joten parhaiten taidan tulla nykyään toimeen niiden kanssa, jotka nussivat mieluiten muita.
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että me emme enää tule toimeen? :)
Geetzu

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tarkoittaako tämä nyt sitä, että me emme enää tule toimeen? :)
Jos kirjoitat muutaman virkkeen esimerkiksi Midan seksikkyydestä saatan innostua ja pyytää sut päiväkahveille! Eihän haittaa jos tarjoilen kahvisi alasti?

:] No ni joo...
PerttiMakimaa

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Tarkoittaako tämä nyt sitä, että me emme enää tule toimeen? :)
Jos kirjoitat muutaman virkkeen esimerkiksi Midan seksikkyydestä saatan innostua ja pyytää sut päiväkahveille! Eihän haittaa jos tarjoilen kahvisi alasti?

:] No ni joo...
Minun pitää ensin pyytää kotoa lupa. :)
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kuka on kitinän haluttavin MILFFI?

Viesti Kirjoittaja Think »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Minun pitää ensin pyytää kotoa lupa. :)
Väärin. Sano vaan, että se tilanne tuli yllättäen ja pyytämättä. Mielestäni on myös ihan hyvä perustelu sanoa, että kun näit G:n alasti, niin silmäsi ja niskasi nyrjähtivät niin pahasti, ettet voinut muuta kuin katsella.

Edit: Niin ja kahvissahan oli sitten jotain sellaisia kummallisia aineita, jotka pakottivat sinut toimimaan Geetzun seksiorjana...
Viimeksi muokannut Think, 15.03.2007 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin