Käyvätkö naiset kakalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Käyvätkö naisetkin kakalla?

Olen mies enkä usko että naiset käyvät kakalla.
7
14%
Olen mies ja uskon että naiset käyvät kakalla.
11
22%
Olen mies enkä toivoisi että naiset käyvät kakalla.
6
12%
Olen nainen ja naiset eivät käy kakalla.
5
10%
Olen nainen ja naiset käyvät kakalla.
19
37%
Olen nainen ja muut naiset käyvät kakalla, minä en!
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Faghag kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Seuraava kerta ei sitten ollut vahinko.
Hei pliis. Älä kerrro enempää, joohan?
:lol: We are the championsssss.... *hoil*
:off: Toi laulu on oodi homoille :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ajatus jotenkin kiihottaa. Paitsi jos ajattelee yksityiskohtaisesti. Eeei, kyllä mä taidan pysyä ihan pissaleikeissä.
Pissaamista mie olenkin nähnyt, tosin ~metrin päästä. Joten sitä ei tarvitse sen kummemmin todistella.
Eriteleikit eivät ole oikein koskaan säväyttäneet, oon niin rajoittunut seksuaalisesti.
Kerran tuli ihan vahingossa leikittyä pissaleikkejä, kun mulla oli samaan aikaan pissahätä silloisen miesystäväni kanssa. Teimme näin: Minä istuin pytyllä ja mies meni polvilleen pytyn äärelle ja pissasi kontillaan. Totta kai siinä tuli kuin itsestään pissattua miehen kalun päälle. Mies piti tästä. Seuraava kerta ei sitten ollut vahinko.

Joo, muutaman kerran olen pissaleikkejä leikkinyt ja ahh, ne on kivoja. Suihkussa tosin, kun en halua sotkea muita paikkoja.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:.
Eli et pysty myöntämään, että kuset toisten päälle ja olet ylpeä siitä?

Ja joo. Sairastahan tuo on. Täysin nuppivikaisten puuhaa. Ja kyllä. Olen mieluimmin ikäni ilman pillua, kuin alkaisin ulosteiden kanssa sikailemaan.

Sairasta.
Sä olet kyllä hauska mies. Sä jaksat aina kauhistella muiden seksijuttuja, mutta itse olet yh-äitejä puistossa naiva KONE! Kyllä tohon repertuaariin pikku pisut tekisivät hyvän säväyksen. Et olisi kato niin vaniljaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti: itse olet yh-äitejä puistossa naiva KONE!
No, mä vaan en näe toisen päälle kusemisella, seksin kanssa mitään yhteyttä. Puistossa naiminen sentään on ihan normaalin ihmisen puuhaa.
Kumma muuten, että porukka muistaa meikäläisen ainoan mainitseman panon citystä kahden vuoden takaa. Teillä mahtaa olla logit jemmassa kaikesta?

Eipä mitään, sontikaa vaikka toistenne suuhun, ei se multa pois ole. Mutta pitäkää moiset perversiot ihan vaan omana tietonanne, tai viekää ne niille tarkoitetuille palstoille.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 27.09.2005 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SingleMalt kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Sinkkuutesi on selkeä merkki siitä että naiset pysyvät kaukana
Wrong. Vientiä on niin paljon, että rumimpia saa kivittää.
Sinulla on termit sekaisin, kuten olet koko mies.
Kannattaisi lukea koko ketju tarkemmin. Johan siellä sama faghaggi otti ulosteet itse esiin..
Ja sen uskon että vientiä on ulkoisella avuilla, mutta kuka muu kuin epätoivoinen tekee sen enää toiste? Moni pano on mennyt pieleen, kun mies on avannut suunsa ja todistanut itsensä - se pätee etenkin sinuun =).

Jälkimmäiseen toistona:

Faghag sanoi pissanneensa miehen penikselle.. Ja vaikka olisi ulostekin, niin so?
Mielestäni mies joka upottaa kalunsa käyttämättä kondomia ties mihin irtopirkkoon, joka näyttää hyvältä, on sata kertaa sairaampi kuin parisuhdeleikeissä samanmieliset leikkiessänsä.

Ihan sama mitä tulppaaneja sormistasi jatkossa tuotat, toivotan nyt hyvää jatkoa sinullekin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo viedään heti nämä yhteiskuntajärjestystä horjuttavat jutut pois!
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NomenNescio kirjoitti:se pätee etenkin sinuun =).
No voi kyynel. On se niin väärin.. Naru kaulaan ja oksaan roikkumaan.
Mielestäni mies joka upottaa kalunsa käyttämättä kondomia ties mihin irtopirkkoon, joka näyttää hyvältä, on sata kertaa sairaampi kuin parisuhdeleikeissä samanmieliset leikkiessänsä.
Ja mitenkäs tämä liittyy asiaan?
1108

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tiedä vaikka naiset kävisivätkin kakalla, mutta se on fakta että ainakin minä menen kakalle nyt ja heti.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti: Noh, lupaan vaan, en kyllä lakkaa kirjoittamasta
Tehdään diili.

Kirjoita seuraavaksi viesti, jossa mainitset ihanat karvasi ja kusileikit, niin minä pyydän poistamaan oikeuteni. Minä pääsen teistä eroon ja te minusta. Deal?
MarthaFocker

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Kerron tämän nyt uudelleen, koska näköjään useilta on päässy unohtumaan.

Naiset eivät siis käy kakalla. naisten pyllyistä tulee purppurapilviä, vaahtokarkkia, my little ponyjä ja kukkasia.
Tuliko selväksi vai kuinka monta kertaa tämä pitää selostaa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mullahan olisi tylsää, jos sinä et kirjoittelisi tänne. Puzznus! :wink:
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rautavittu kirjoitti:Kerron tämän nyt uudelleen, koska näköjään useilta on päässy unohtumaan.

Naiset eivät siis käy kakalla. naisten pyllyistä tulee purppurapilviä, vaahtokarkkia, my little ponyjä ja kukkasia.
Tuliko selväksi vai kuinka monta kertaa tämä pitää selostaa?
Olet oikeassa. Tänäkin aamuna pyllystäni laukkasi ruskea poni.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja alja »

SingleMalt kirjoitti:Mutta pitäkää moiset perversiot ihan vaan omana tietonanne, tai viekää ne niille tarkoitetuille palstoille.
= Kity

ootpas sM ollu kiukkunen. :P samanlaista katkeraa sairaaksi haukkumista tapahtui aikonaan cityssä kun kehotin miehiä kokeilemaan anaalinsa hiplailua, voi jestas että ollaan umpimielisiä.
noh ei todellakaan kaikesta tartte tykätä, itse en ole kiinnostunut uloste- tai pissaleikeistä, mutta en silti kiellä ketään niistä puhumaan. toisten tekemät hommat ei kuulkaas vahingoita teitä mitenkään, ja sen tekosiveyden voi tunkea muualle "poissa silmistä, poissa mielestä" blaa blaa
(tulipa hieno lause :D )
rautavittu kirjoitti:Naiset eivät siis käy kakalla. naisten pyllyistä tulee purppurapilviä, vaahtokarkkia, my little ponyjä ja kukkasia.
Tuliko selväksi vai kuinka monta kertaa tämä pitää selostaa?
mitäköhän kummaa sä sitten puuhaat noilla ulosteillas??? onko hyväksyttävämpää leikkiä pepusta tulleilla my little poneilla kuin kakalla? ja kakkavaahtokarkki kuulostaa kyllä aika kuvottavalta. varsinkin tikun nokassa takan ääressä nautittuna.......
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hello boys and girls, my name is mr. Hankey, the christmas poo!
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

alja kirjoitti:ootpas sM ollu kiukkunen.

samanlaista katkeraa sairaaksi haukkumista tapahtui aikonaan cityssä kun kehotin miehiä kokeilemaan anaalinsa hiplailua, voi jestas että ollaan umpimielisiä.
Sitä se liika hygieniaintoilu teettää..
Katkeruudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Kyse oli vain siitä, että kaikkea ei tarvitse palstalla kertoa..

.. Ja ei, minä en ole umpimielinen tuossa toisessa asiassa, mutta en sitäkään suosittele tekemään, jos maasto on kovin savinen. Siitä tulee paska tulos.
Zeb

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: itse olet yh-äitejä puistossa naiva KONE!
Kumma muuten, että porukka muistaa meikäläisen ainoan mainitseman panon citystä kahden vuoden takaa. Teillä mahtaa olla logit jemmassa kaikesta?
Mun päänsisäiseen logiin on kylläkin tallentunut muutaman kuukauden takainen avautumisesi siitä, kuinka kamalan kalliiksi tuli, kun jouduit maksamaan bensat ajellessasi hevonkuuseen naimaan jotain säälittävää yksinäistä yksinhuoltajaa, joka vielä oltuaan ensin niin kovin keskinkertainen sängyssä, kehtasi vielä toivoa jotain yhteydenpitoa jatkossakin.

Voi olla tietysti että mun logissa yksityiskohdat eivät ole aivan virheettömästi tallentuneet, mutta muistan päätelleeni tekstistäsi ettet ole varsinaisesti herrasmies.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Zeb kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: itse olet yh-äitejä puistossa naiva KONE!
Kumma muuten, että porukka muistaa meikäläisen ainoan mainitseman panon citystä kahden vuoden takaa. Teillä mahtaa olla logit jemmassa kaikesta?
Mun päänsisäiseen logiin on kylläkin tallentunut muutaman kuukauden takainen avautumisesi siitä, kuinka kamalan kalliiksi tuli, kun jouduit maksamaan bensat ajellessasi hevonkuuseen naimaan jotain säälittävää yksinäistä yksinhuoltajaa, joka vielä oltuaan ensin niin kovin keskinkertainen sängyssä, kehtasi vielä toivoa jotain yhteydenpitoa jatkossakin.

Voi olla tietysti että mun logissa yksityiskohdat eivät ole aivan virheettömästi tallentuneet, mutta muistan päätelleeni tekstistäsi ettet ole varsinaisesti herrasmies.

Tämän lisäksi muistan SingleMalt-nimisen henkilön cityssä aikoinaan maininneen, että seksikumppaneita oli ollut aika monta. Tosin en ole varma, onko kyseessä sama henkilö kuin kityn SM.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mun päänsisäiseen logiin on kylläkin tallentunut muutaman kuukauden takainen avautumisesi siitä,
Tämän lisäksi muistan SingleMalt-nimisen henkilön cityssä aikoinaan maininneen,
Kuka vielä ihmettelee sitä, ettei halua naisystävälleen kertoa menneisyydestään ja vanhoista heiloista tai seksikumppaneiden määristä?
Kyllä naiset ovat sellaisia norsuja muistiltaan, että kaikki vanhat asiat kaivetan pomminvarmasti jossain esiin ennemmin tai myöhemmin..

Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä, kuin jahkailla muiden hoitoja?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:Kuka vielä ihmettelee sitä, ettei halua naisystävälleen kertoa menneisyydestään ja vanhoista heiloista tai seksikumppaneiden määristä?
Kyllä naiset ovat sellaisia norsuja muistiltaan, että kaikki vanhat asiat kaivetan pomminvarmasti jossain esiin ennemmin tai myöhemmin..

Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä, kuin jahkailla muiden hoitoja?
Ei ole. Muistathan sinäkin minun jalkahiukseni, niin miksi minä en muistaisi sinun naisiasi. Mutta älä huoli, minä tykkään sinusta, vaikka oletkin tuollainen lutka.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Ei ole. Muistathan sinäkin minun jalkahiukseni, .
Minun ei sitä tarvitse edes yrittää muistaa, kun itse sitä jauhat lähes jokaisessa viestissäsi. Koko kity on kyllä huomannut sen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ei ole. Muistathan sinäkin minun jalkahiukseni, .
Minun ei sitä tarvitse edes yrittää muistaa, kun itse sitä jauhat lähes jokaisessa viestissäsi. Koko kity on kyllä huomannut sen.
Niin kuin sut ja sun yh-kokemukset...
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Niin kuin sut ja sun yh-kokemukset...
Niin. Minä olen maininnut niistä molemmista vain kerran mutta te vaan pidätte asian pinnalla.

Varsin tyypillisiä juoruämmiä olette.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 27.09.2005 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Niin kuin sut ja sun yh-kokemukset...
Niin. Minä olen maininnut niistä molemmista kerran ja te pidätte asian pinnalla. Juoruämmiä olette.
Hihhih.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sä oot kyllä ihana, kun sä oot noin kiukkuinen.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Sä oot kyllä ihana, kun sä oot noin kiukkuinen.
Juoruämmät ja vanhojen asioiden kaivelijat ovat ennenkin vituttaneet.

Sanonta naisesta, koirasta ja arkeolgista pitää todellakin paikkansa.
Vastaa Viestiin