Käyvätkö naiset kakalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Käyvätkö naisetkin kakalla?

Olen mies enkä usko että naiset käyvät kakalla.
7
14%
Olen mies ja uskon että naiset käyvät kakalla.
11
22%
Olen mies enkä toivoisi että naiset käyvät kakalla.
6
12%
Olen nainen ja naiset eivät käy kakalla.
5
10%
Olen nainen ja naiset käyvät kakalla.
19
37%
Olen nainen ja muut naiset käyvät kakalla, minä en!
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 51

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.

Ajatus jotenkin kiihottaa. Paitsi jos ajattelee yksityiskohtaisesti. Eeei, kyllä mä taidan pysyä ihan pissaleikeissä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.
Mikä Oli Todistettava?
Loogisesti tuosta voi päätellä vain, että jossain on YKSI nainen joka kakkii! Muutenhan voisit tuosta yleistää, että kaikki naiset paitsi kakkivat, myös kakkivat miesten naamalle! Sitä pitäisin jo epäuskottavana ilman laajempaa näyttöä!!
Todistettavissa. Hitto, karhumiekkonen, olet oikeassa. Ei pitäisi yleistää niin helposti.
Kuvia olen nähnyt useammastakin kakkaamistapahtumasta mutta niitähän voidaan photoshopata.
Eli meidän täytyy dokumentoida jonkun naisihmisen puuppaus tarpeeksi luotettavalla tutkijaryhmällä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.
Mikä Oli Todistettava?
Loogisesti tuosta voi päätellä vain, että jossain on YKSI nainen joka kakkii! Muutenhan voisit tuosta yleistää, että kaikki naiset paitsi kakkivat, myös kakkivat miesten naamalle! Sitä pitäisin jo epäuskottavana ilman laajempaa näyttöä!!
Todistettavissa. Hitto, karhumiekkonen, olet oikeassa. Ei pitäisi yleistää niin helposti.
Kuvia olen nähnyt useammastakin kakkaamistapahtumasta mutta niitähän voidaan photoshopata.
Eli meidän täytyy dokumentoida jonkun naisihmisen puuppaus tarpeeksi luotettavalla tutkijaryhmällä.

Olisiko tässä sopiva teema seuraavaan miittiin?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keikaus kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.
Ajatus jotenkin kiihottaa. Paitsi jos ajattelee yksityiskohtaisesti. Eeei, kyllä mä taidan pysyä ihan pissaleikeissä.
Pissaamista mie olenkin nähnyt, tosin ~metrin päästä. Joten sitä ei tarvitse sen kummemmin todistella.
Eriteleikit eivät ole oikein koskaan säväyttäneet, oon niin rajoittunut seksuaalisesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.
Ajatus jotenkin kiihottaa. Paitsi jos ajattelee yksityiskohtaisesti. Eeei, kyllä mä taidan pysyä ihan pissaleikeissä.
Pissaamista mie olenkin nähnyt, tosin ~metrin päästä. Joten sitä ei tarvitse sen kummemmin todistella.
Eriteleikit eivät ole oikein koskaan säväyttäneet, oon niin rajoittunut seksuaalisesti.
Kerran tuli ihan vahingossa leikittyä pissaleikkejä, kun mulla oli samaan aikaan pissahätä silloisen miesystäväni kanssa. Teimme näin: Minä istuin pytyllä ja mies meni polvilleen pytyn äärelle ja pissasi kontillaan. Totta kai siinä tuli kuin itsestään pissattua miehen kalun päälle. Mies piti tästä. Seuraava kerta ei sitten ollut vahinko.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mylwin kirjoitti: Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle
Yöh.. Ja minä löysin ekana päivänä kaapistani lehden, jossa oli kuvia housuihinsa kuseksivista miehistä.

On se armeija vaan aikas erikoinen paikka, kun saa ihmisen sekoamaan noin pahasti.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:Seuraava kerta ei sitten ollut vahinko.
Hei pliis. Älä kerrro enempää, joohan?
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Seuraava kerta ei sitten ollut vahinko.
Hei pliis. Älä kerrro enempää, joohan?
HIENOHELMA!!!! Oikeesti, älä opeta äitiäsi nussimaan... turha puhua tuhmia, jos oma vatsa ei kestä :lol: We are the championsssss.... *hoil*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Te ootte ihan hölmöjä. Tottakai naiset kakkaa. Mun kakka haisee mintulle.
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti: turha puhua tuhmia,
Tuhmia voi puhua, mutta sairaudella retostelu oksettaa.

Kity tuntuu vetävän puoleensa entistä sairaampaa sakkia. Onko tämän saitin esittely jossain talidomien, sairaiden, eläimiinsekaantujien ja hullujen ilmoitustaululla?
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti: turha puhua tuhmia,
Tuhmia voi puhua, mutta sairaudella retostelu oksettaa.

Kity tuntuu vetävän puoleensa entistä sairaampaa sakkia. Onko tämän saitin esittely jossain talidomien, sairaiden, eläimiinsekaantujien ja hullujen ilmoitustaululla?
Mutta sairautta ei ole vetää käteen edessään Playboy täynnä photoshopattuja naisten kuvia, joiden tissit, tukka, kynnet, huulet ja perseet ovat silikoonilla topatut? Oikeasti, heteromiehenä oleminen ei aina ole ihan tervettä.....
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:Mutta sairautta ei ole vetää käteen edessään Playboy täynnä photoshopattuja naisten kuvia, joiden tissit, tukka, kynnet, huulet ja perseet ovat silikoonilla topatut?
.
Ja sinä meinaat että toisen päälle kuseminen on terveellisempää?

Suosittelen sinulle kyllä hoitoon hakeutumista, ja nopeasti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:Te ootte ihan hölmöjä. Tottakai naiset kakkaa. Mun kakka haisee mintulle.
Ai että naisten kakka ei sentään haise paskalta vaan joltain hienommalta? Pieni "helpotus".

Lakatkaa esittelemästä seksuaalisia perversioitanne! Puhdashenkisempi ja asiallisempi ote kiitos! Ne naiset jotka kakkaavat, voisivat esim. kertoa minkälainen kakka heiltä yleensä tulee tai tänään tuli! Pökäleiden määrä, kiinteys, väri, tuoksu ym!!
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Mutta sairautta ei ole vetää käteen edessään Playboy täynnä photoshopattuja naisten kuvia, joiden tissit, tukka, kynnet, huulet ja perseet ovat silikoonilla topatut?
.
Ja sinä meinaat että toiosen päälle kuseminen on terveellisempää?

Suosittelen sinulle kyllä hoitoon hakeutumista, ja nopeasti.
Hahahahah, on se huvittavaa, kun itseään Kityn härskimmäksi moottoriturvaksi nimittelevä (oletettavasti) mieshenkilö kimmastuu vapaamielisestä keskustelusta niin, että rupeaa tekemään erittäin hätiköityjä johtopäätöksiä toisten mielenterveyestä.

Oikeasti, kannattaa pussata vaan voittajan saapasta ja tunnustaa olevansa selibaatissa elävä heterosinkku, joka veistää iltaisin Kyllikiksi nimittämäänsä vessapaperirullaa hanuriin. *ojentaa buutsinsa kärjen*

Mä lopetan keskustelun tästä aiheesta tähän, että sielullisesti herkkähipiäisten miesten ego ei enempää kärsi. En halua aiheuttaa henkistä impotenssia kenellekkään, koska en ole pohjimmiltani paha ihminen. Piste.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:.
Eli et pysty myöntämään, että kuset toisten päälle ja olet ylpeä siitä?

Ja joo. Sairastahan tuo on. Täysin nuppivikaisten puuhaa. Ja kyllä. Olen mieluimmin ikäni ilman pillua, kuin alkaisin ulosteiden kanssa sikailemaan.

Sairasta.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 27.09.2005 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä en ainakaan kakkaa, mutta jos kakkaisin, niin mun kakka tuoksuisi kukkasilta. Niin. :leuhka:
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Mutta sairautta ei ole vetää käteen edessään Playboy täynnä photoshopattuja naisten kuvia, joiden tissit, tukka, kynnet, huulet ja perseet ovat silikoonilla topatut?
.
Ja sinä meinaat että toisen päälle kuseminen on terveellisempää?

Suosittelen sinulle kyllä hoitoon hakeutumista, ja nopeasti.

Teistä kahdesta sinä olet se sinkku, ja Faghag onnellisesti parisuhteessa.. Kumpikohan teistä kahdesta onkaan se hoitoon kuuluva? =D

*Muistelee kaikkia Singlemaltin rimanalituksia*.. En edelleenkään ihmettele miksi olet yksin, kun muka niin "provoilet". Onneksi luonteesi on kohtalosi, ja sinä siitä eniten kärsit. =)

Over and out .
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NomenNescio kirjoitti:Over and out .

Mitäs tekemistä minun sinkuudellani on asian kanssa?

Onko toistensä päälle ulostava pariskunta muka terveempi, kuin sinkkumies?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SingleMalt kirjoitti: Onko toistensä päälle ulostava pariskunta muka terveempi, kuin sinkkumies?
Mielestäni kyllä,tässä tapauksessa ainakin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Exsat

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Over and out .
Mitäs tekemistä minun sinkuudellani on asian kanssa?

Onko toistensä päälle ulostava pariskunta muka terveempi, kuin sinkkumies?
Vähän avoimuutta peliin! Käyt vaikka seuraavalla ravintelikierroksella kuiskuttamassa jonkun nätin tytön korvaan, että "Sä voit pissiä mun päälle jos haluat..."



:roll:
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Haemaeraemies kirjoitti:Mielestäni kyllä,tässä tapauksessa ainakin.
Haha, Ja sitten perusteluita kiitos?
Dumari

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SingleMalt kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Over and out .
Mitäs tekemistä minun sinkuudellani on asian kanssa?
Onko toistensä päälle ulostava pariskunta muka terveempi, kuin sinkkumies?
Siis parisuhdehan määrää ihmisen arvon, tajua se jo!
Olen mielummin ainakin luuseri yksikseni, kuin "voittaja" huonossa suhteessa.

SM: siun pittee oppia ajattelemaan niin kuin valtaosa pintakaasulla menevistä ajattelee.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SingleMalt kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Over and out .

Mitäs tekemistä minun sinkuudellani on asian kanssa?

Onko toistensä päälle ulostava pariskunta muka terveempi, kuin sinkkumies?
Sinkkuutesi on selkeä merkki siitä että naiset pysyvät kaukana (syystä), kun taasen Faghag on sentään löytänyt itsellensä jonkun, joka on hänen kanssansa onnellinen. Hän menee siis normaalista.

Jälkimmäiseen:

Sinulla on termit sekaisin, kuten olet koko mies.
Uloste on aivan eri asia kuin virtsa.. Jälkimmäinen on steriiliä, tulee virtsarakosta eikä aiheuta tautiriskiä.

Jos itse sekoitat asioita noin rankasti, on oikeasti aika ...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

SingleMalt kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Mielestäni kyllä,tässä tapauksessa ainakin.
Haha, Ja sitten perusteluita kiitos?
se on mielipide,ei sitä kityn henkeen kuuluvasti mitenkään perustella.
Samalla kaavalla sä tuomitset muuta,niin miksi en voisi sinua tuomita myös?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

NomenNescio kirjoitti:Sinkkuutesi on selkeä merkki siitä että naiset pysyvät kaukana
Wrong. Vientiä on niin paljon, että rumimpia saa kivittää.
Sinulla on termit sekaisin, kuten olet koko mies.
Kannattaisi lukea koko ketju tarkemmin. Johan siellä sama faghaggi otti ulosteet itse esiin..
Vastaa Viestiin