Lauantai (radalle.com)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!

Ei kai sinulla ketään muuta kaveria Stadista oo?
Että joo, kyllä mulla on muitakin kavereita sadista.
Niin onki!!!!
Vois toi lumisade loppua, aurinko sulattaa ja tulla jo kesä.... nii, että pääsis pihalle grillaamaan ja katolle ottaan arskaa sidukan kera... ja vois kattoa, innostuisko sieltä stadista kukaan tuleen tänne kitisemään, juopottelemaan ja tupareita viettään... ;)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En ole lukenut koko ketjua, mutta jostain ylemmästä viestistä käsitin että Räkiksellä/Myltsillä olisi tänään tuomion päivät vuosien merkeissä.
Onnittelut sinne, uiskentele läpi lauantain räntäsateen lailla Kalojen..!

Sitten omiin egoistisiin juttuihin.

Olin tänään passi- ja ajokorttikuvauksessa ystävän hyväksi suosittelemassa paikassa. Valokuvaajanainen oli opastanut (olin kysynyt kuvausvinkkejä.. tullakko tummassa vai vaaleassa paidassa yms..) minua aiemmin paikassa kuvabuukkausta tehdessäin aika hauskasti " tule juhlafiiliksellä ja gaalakampauksessa, hiukset kammattuina *vilkaisu silloin ponihännästäni hapsottaviin haiveniin* ja sillä tavalla että tästä tulee hauskaa.."
No, opastus kiinnosti että huvitti minua samaan aikaan, joten toki noudatin sitä. Kävin eilen keskiyöllä suihkussa pesemässä hiukset priimakuntoon ja sitten näpräsin niihin vielä legendaariset vanhan ajan papiljotit, jolloin aamulla herätessäin sain kiireen vilkkaa ryhtyä käsittelemään sitä pöheikköä joka siitä operaatiosta sukeutui tuloksin, että huomasin myöhästyväni armottomasti sovitusta 11.30:n ajasta.. Meksikolainen ei yhtään helpottanut puuhasteluani vaan söi pika-aamiaiseksi uunissa lämmittämäni vanilja-suklaamuffinsin ja meni sitten plörtsimään nurkkaan - ei olisi tehnyt näin ellei olisi syönyt sitä muffinsia.
No sitten soitin valokuvaajalle ja sain kuulla että seuraava kuvattava, hankala lapsiasiakas olisi tulossa jo klo 12, joten kuvauksestain josta olin jo myöhässä noin 14 minuuttia tulisi aika sutinaa ja siten tietenkin olisi kuvien parhain mahdollinen (olosuhteisiin nähden; silmäpussia pukkasi keskiyön suihkuista ja sen jälkeisistä papiljottioperaatioista) onnistuminen vähän niin kuin kiikun kaakun, joten nopean nerokkaan oivallukseni kourissa kysyin valokuvaajalta että miten jos tulisin sen lapsi-asiakkaan jälkeen, kävisiko sellainen jos aikaa olisi sitten hyvin.. Onneksi se kävi ja aikaa kuulemma olisi sitten 12-14 asti, joten olin enemmän kuin hyvilläni - asiassa kävi kuin kävikin parhaiten päin ja vieläpä myöhästyshässäkän johdosta..!
12.30 oli uusi aikani ja tuntui että homma meni ok - valokuvaajapariskunta paneutui juttuun ja nainen asetteli säkkäröitäni ojennukseen ja neuvoi miten ilveillä tai olla ilveilemättä. Kerrankin tulee ehkä kivat viralliset kuvat. Lisäksi pariskunta otti kuvia enemmän kuin oli 4 virallisen kuvan osalta sopimus, mutta kaikilla meillä oli hauskaa.. juuri kuten valokuvaajanainen oli sanonutkin aiemmin. Tulla pitämään hauskaa ja hauskaa tulee.
No sitten kun kuvat valmistuvat, on totuuden hetken aika.. Onko sitten hauskaa vai ei.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:
Olin tänään passi- ja ajokorttikuvauksessa ystävän hyväksi suosittelemassa paikassa.
:pics:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti: :pics:
Ei mulla vielä ole niitä kuvia, enkä mä oikein uskalla sittenkään kun mulla olisi ne kuvat näyttää niitä.. Jokuhan voi vielä tunnistaa "the Kakkapöksyn" jossakin ja sitten olisi vaikeaa juksata "En ole se joka kakki.. Näettehän, en ole kääpiö vaan melkein 160 cm.. joten erehdytte, harmillista, mutta kyllä.. erhe mikä erhe!"
Mulli75

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Onnittelut vanhenemistaan juhliville, osanottoni ja jaksamista Blissille.
Jokainen vuorollaan lähtee täältä enemmän tai vähemmän tyylikkäästi.
Tuon jälkimmäisen olen itse saanut/joutunut näkemään 18-vuotiaana.
Vihtahousu

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

VOITTOOOOOOOOOOO!
Ekas matsissa oli kolme vaihtomiestä, voitettiin 3-2 tjms. Hyvä voitto!
Tokaan matsiin loukkaantuneiden lista kasvoi ja vain yksi jätkä oli penkillä, joka 26min futsal-matsiin tosi kova paikka. Tokan matsin peliaika päättyi 1-1 ja sitten mentiin pilkuille. 8:n vetäjäparin jälkeen meidän mokke seivas ja oma jätkä laittoi sisään...

Semifinaalit ens viikoloppuna, kolme voittoa ja ollaan kuninkaita!
:hep:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Ann »

Näin viime yönä hassunhauskaa kity-unta. Oltiin miitissä jossain meksikaaniravintelissa. Paikalla olivat ainakin Keikaus, Nowa ja Candyhemuli..ja.. Katselin siinä sitten ympärilleni ja huomasin, että kukas vittu on tuonut pikkiusiskonsa tänne ravinteliin, kun siinä pöydän ääressä istuskeli semmonen about 14vee pissis. Kysyin siltä sitten, että kukas hän lienee, ja tyttö huutaa kailotti olevansa nimimerkiltään MsPillu(!!!???!!!), jolla on ainakin viisi postausta palstalla.

Että tämmöstä.. Vahvempia lääkkeitä mulle, kiitos.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:Näin viime yönä hassunhauskaa kity-unta. Oltiin miitissä jossain meksikaaniravintelissa. Paikalla olivat ainakin Keikaus, Nowa ja Candyhemuli..ja.. Katselin siinä sitten ympärilleni ja huomasin, että kukas vittu on tuonut pikkiusiskonsa tänne ravinteliin, kun siinä pöydän ääressä istuskeli semmonen about 14vee pissis. Kysyin siltä sitten, että kukas hän lienee, ja tyttö huutaa kailotti olevansa nimimerkiltään MsPillu(!!!???!!!), jolla on ainakin viisi postausta palstalla.
Että tämmöstä.. Vahvempia lääkkeitä mulle, kiitos.
No toi on ainakin hauska uni, toisin kuin mun pari yötä sitten ihmeellisesti - en juuri koskaan näe/muista unia - näkemäni painajaisuni jostain peitosta joka yritti kuristaa mut; teki sellaista boa-lenkitystä kaulain ympärille.. Tässä tämä taas kuulostaa varsin hilpeältä, mutta voin sanoa ettei se ollut sitä, tunsin ihan oikeasti kuristuvani peiton otteeseen ja heräsin kauhufiilikset pinnassa hereille.. kesti vähän aikaa ennen kuin mielsin että vieressä nukkuu rauhallisessa sykkyrässä vain hullu ulkomaalainen eikä suinkaan mikään peiton elävöitynyt Kuristajamaisuus.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pissalenkiltä kotiuduttu. Meillä poika yrittää kovasti helpottaa nartun oloa yrittämällä päälle... aluksi tosin yritti aivan väärästä suunnasta (ellei kyse ollut hakea silkkaa suuseksiä...?!) ja nyt ihan sivusuunnasta... eikä kumpikaan oikein ymmärrä, mitä tässä tilanteessa oikeasti pitäisi tehdä. Että näin meillä tänään.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sheetlord

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ikään kuin tauti alkais jo helpottaa. Jaksoin kaupungillekin, kauppahallista pippurisavustettua lohta, kuminajuustoa ja hyvää maxapasteijaa :P
Vihtahousu

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Caliaa!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tsekkaan allekirjoitusta.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Clay »

mustaenkeli kirjoitti:Pissalenkiltä kotiuduttu. Meillä poika yrittää kovasti helpottaa nartun oloa yrittämällä päälle... aluksi tosin yritti aivan väärästä suunnasta (ellei kyse ollut hakea silkkaa suuseksiä...?!) ja nyt ihan sivusuunnasta... eikä kumpikaan oikein ymmärrä, mitä tässä tilanteessa oikeasti pitäisi tehdä. Että näin meillä tänään.
Teijän pitää näyttää niille koirille mallia. Eiköhän koiralaumassakin suvunjatkaminen hoideta ihan estottomasti punastelematta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Clay kirjoitti:Teijän pitää näyttää niille koirille mallia. Eiköhän koiralaumassakin suvunjatkaminen hoideta ihan estottomasti punastelematta.
On ne esimerkkiä nähny kyllä... sen takia varmaan pyrkivätkin sänkyyn paneskelemaan. Ainoo vaan, kun kumpikaan ei oo eläissään saanu, eikä ees harjotellu tommosia juttuja ja pojalta leikattiin sukukalleudetkin kuukausi sitten, ettei enää se seksuaalivietti oo hällä niin valtaisa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Clay »

mustaenkeli kirjoitti:..pojalta leikattiin sukukalleudetkin kuukausi sitten, ettei enää se seksuaalivietti oo hällä niin valtaisa.
Eläinrääkkääjät :cry:
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Clay kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:..pojalta leikattiin sukukalleudetkin kuukausi sitten, ettei enää se seksuaalivietti oo hällä niin valtaisa.
Eläinrääkkääjät :cry:
Ainoostaan ennakoitiin mahdollinen lisääntyminen mahdottomaksi.
Lopputulos: rauhoittui uros kummasti ja energiaa menee nyt muuallekin ku jatkuvaan merkkailuun, narttujen haisteluun ja uroksille rähisemiseen. Vaikuttaa vilpittömästi ilosemmaltakin nyt.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
isohaara

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja isohaara »

radalle.com; treffit illalla. Toivottavasti tykkään tyypistä.
Sheetlord

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

mustaenkeli kirjoitti:rauhoittui uros kummasti ja energiaa menee nyt muuallekin ku jatkuvaan merkkailuun, narttujen haisteluun ja uroksille rähisemiseen
Mitä muuta koiras-koiran elämässä sitten pitäisi olla - ellei postinkantajan jahtaamista oteta huomioon? Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Sheetlord kirjoitti:Mitä muuta koiras-koiran elämässä sitten pitäisi olla - ellei postinkantajan jahtaamista oteta huomioon? Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...
mm. naapureitten kyttäämistä ja niitten haukkumista ikkunan läpi, ruokavarkaissa käyntiä, kukkapenkkien tuhoamista, lasten kanssa leikkimistä....
Ei tuo AD/HD-poitsu liiemmin siltä ole näyttänyt, että jonkun lobotomian uhriksi olisi joutunut...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siskon kans kuntosalin avoimissa ovissa käytiin, mä sain repun lahjaksi, tosi hyvän vielä ja ison! Sit kahvittelua ja tuopottelua yhden verran. Mahtava ilma ollu tänään kyl. No sit mun piti tulla vaan kotiin rauhottuun loppuillaks ja syömään ja kattoon telkkaria ja värjäileen tukkaa, ni eiköhän vaan kaveri soita että tulee kahvilla käymään. Nooo ei siinä mittää. Matkalta se soittaa että ei kai haittaa jos ottaa pari kaljaa. No ei tietenkään. Mut sieltä on nyt tulossa mullekin sikspäkki.. Pakkoha se oli. VOe prkl, mun on p a k k o huomenna päästä sinne kuntoilemaan niinku suunnittelin! Jooo, katotaan vaan niin muutaman tunnin päästä oon 'raahaamassa' tyttöö Hevihelvettiin... :roll:
Bliss

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla olis 80 sivua tuote-esitettä käännettävänä englannista suomeksi, mutta vähän tökkii tuo sähköalan tekninen sanasto........
Enttu

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Osanottoni Blissille ja Onnea Myltsille :)

Öh ei mee mun kaaliin naapuris amis-jätkä tuunannut räntäsateessa
autoaan hanuri vilkkuen ... tekee sitä joka päivä :P
Mulli75

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tulipahan perhe- ja perintöoikeuden verkkotehtävätkin valmiiksi ja palautettua ennen deadlinea. Seuraavaksi espanjan tehtävien kimppuun. Jos nyt kuitenkin söisin ja joisin jotain ennen sitä. TV:n orjasta tuli opiskelija. :)
Bliss

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti: opiskelija
Nimimerkki Utelias Uudeltamaalta kysyy, että mitänää opiskelet?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Myltsipyllerölle onnea :h: Niin ja Anna kiitos kun näit musta unta, hiphei :)

Blissille pahoitteluni :paijaa:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin