Lauantai (radalle.com)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
JossuNN
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 11.03.2007 11:12

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja JossuNN »

radalle ja radalle, mutta tänään on kunto-fillari-retki-viinimessut messukeskuksessa. vähän mietin tuota järjestystä.... että jos ensin kävisi fillarimessut, sitten kuntomessut, sitten tekisi retken viinimessuille, niin mahdollinen damage jäisi kohtuulliseksi. vai pitäisikö ensin mennä viinimessuille, niin ei tule ostetulta ja maisteltua uutukaisia.... muuten menee muut messut sivusuun... kokemusta on...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bliss kirjoitti: Päivän huono uutinen: Mun ukki kuoli aamuyöllä :cry:
Osanotto minultakin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Myltsille onnittelut ja Blissille osanotot.
Ite tässä just hoksasin, että mun pitäs parhaillaan olla rovaniemellä... juu, ei onnistu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

mustaenkeli kirjoitti: Ite tässä just hoksasin, että mun pitäs parhaillaan olla rovaniemellä... juu, ei onnistu.
Sain sinulta idean ensi kesän matkakohteesta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Aamiainen syöty, parin tunnin päästä alkaa eka play off-futsalmatsi. Pienehkö kankkunen, ulkona tulee loskaa, autonpesu meni sit siinä. Myltsille onnea ja Blissille jaksuja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli viettää paheellista elämää tänään. Kovasti.

Mutta olen kiltti poika ja herään viideltä katsomaan formuloita...mutsin kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Laskut maksettu ja mitä jäi käteen?! Helvetas... hyvä jos ruokaa ja polttoainetta loppukuuksi riittää. Mutta kaikki tuli maksettua.
Tänään on vissiin siivouspäivä, jos huomenna tulee vieraita Helsingistä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei radalle mutta sen varrelle, todellakin!

Tänäänhän on Hellsingissä tarjolla varsin miellyttävää viihdettä kaikille luuta ja verta rakastaville, eli minulle. Minttukaakaot termariin! Nam!
ninnithequeen

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myltsi pus :h:

Blissille osanotot.

Ja jumppanorsulle welcome back.
Dr.Diarrhea

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

ninnithequeen kirjoitti:Ja jumppanorsulle welcome back.
JossuNN ilmeisesti?

Veli soitti juuri. Oli voittanut eilen karsinnan WPT:n MM-kisakarsintaan. Joku 5 prossaa pääsee Vegasiin kilvoittelemaan, oisko jonkun 10 miljoonan dollarin, pääpotista. Eli osanottomaksun(joku 15 000 $) lisäksi matkakulut kuulunevat palkintoon. Kerroin jo et tuun mukaan Vegasiin, jos läpäisee karsinnan. Toi pelkkä karsintapaikka on muuten 650 dollarin arvoinen. Ei paree kertoa muijallensa mitään 8) ...koska eihän kukaan nyt rahana tota ota?

Hain just footlongin subbarilta, pikkuhiljaa hikkupiljaa...
ninnithequeen

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Radalle piste com.

Joo, heti aamusta soittelivat että tuu tänne, meil on viinaa. Siis viiskymppinen miljonääri ja pikkuskinit. Pitäisköhän mennä? I have a day off from everything..

Soukka on ihmeellinen paikka.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

mustaenkeli kirjoitti:Laskut maksettu ja mitä jäi käteen?! Helvetas... hyvä jos ruokaa ja polttoainetta loppukuuksi riittää. Mutta kaikki tuli maksettua.
Kyllä niitä laskujen maksamisia voi lykätäkin. Ei niitä sähköjä jne. heti katkaista.

Onko böndellä kiva ratsastaa...? 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt ulos! Ihan vappukeli tuolla! Tars löytää aurinkolasit jostain hukasta vaan.
ninnithequeen

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Nyt ulos! Ihan vappukeli tuolla! Tars löytää aurinkolasit jostain hukasta vaan.
Tääl sataa räntää...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nyt ulos! Ihan vappukeli tuolla! Tars löytää aurinkolasit jostain hukasta vaan.
Tääl sataa räntää...
Niin myös täällä LÄNSI-Helsingissä, btw. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dr.Diarrhea

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Yhdeltä on firman veikkauksen palkintojenjako kuppilassamme. Hopeaa ja 60 euroo. Voittaja tarjoo kakun, mulle vaan peace of cake.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Homeboy65 kirjoitti:Kyllä niitä laskujen maksamisia voi lykätäkin. Ei niitä sähköjä jne. heti katkaista.

Onko böndellä kiva ratsastaa...? 8)
Mut jos niitä ei maksa, niin ne jää roikkuun ja uusia laskuja tulee aina... eikä niitä viitti jättää kasautumaan, ku muuten ei muista maksaakaan ja sitte ollaan pississä.

Böndellä on kyllä siistii. Huippukivaa! :) (vaiks tänää pitää kyl siivoilla...)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nyt ulos! Ihan vappukeli tuolla! Tars löytää aurinkolasit jostain hukasta vaan.
Tääl sataa räntää...
Niin myös täällä LÄNSI-Helsingissä, btw. :(
Mää oon nyt täällä eteläisessä Espoossa, meri on tos vieressä.
BettyB.

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Minttukaakaot termariin! Nam!
Tarjootko tömpsyt? :mrgreen:
Totta munassa! ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Laskut maksetaan? Jos jaksetaan!

Osanotot. JA

Hyvää♫syntymäpäivää sinulle Mylvin ♪ Hyvää syntymäpäivää ♫ toivotan!
Hyvää syntymäpäivää ♫ sinulle Toivotan!

Kertosäe sitten yhdessä!
Missä nämä synttärit ryypätään? :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Osanotot Blissille.
Onnittelut Mylwinille.

Lauantai päivä menee koulutöiden parissa, välillä pelaan. Jäin koukkuun. Vielä en uskalla multipleijata, koska mulla ei ole aikaa vielä koukuttua NIIN pahasti. Ihana peli kuitenkin.

Prööt.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Laskut maksettu ja mitä jäi käteen?! Helvetas... hyvä jos ruokaa ja polttoainetta loppukuuksi riittää. Mutta kaikki tuli maksettua.
Tänään on vissiin siivouspäivä, jos huomenna tulee vieraita Helsingistä.
Hyvää päivää kaikille. Stadinarska tulee näin kovin harvoin nykyään, mutta eiköhän se ole silti hyvä kun tulee. Kaikenlaista tekemistä on, velvollisuutta ja hauskaa. Tätähän tämä elämä on!

ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!

Ei kai sinulla ketään muuta kaveria Stadista oo?
Ei maa, kyllä mä voisin kesällä tulla sinnepäin!

Ja sitten:

Onnea Mywinille syntymäpäivänä, oletan, että Ann antoi sinulle sekä myös antoi kahvia ja nisua vuoteessa?

Bliss: Ikävä asia. Minä tiedän, että minuun koskee tulevat sukulaiskuolemat syvältä.

MUTTA, niin. JOS olisin OIKEIN maltillinen ja miellyttävä, jätän tittelit tällä kertaa pois. Lähiajan saavutuksiinihan kuului peräti kahden Kitisijän lähes täydellinen sekoaminen.

terveisin siis

S T A D I N A R S K A
Dr.Diarrhea

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Työkaveri harjasi mut yleisellä tiedotusfoorumilla. Tais olla aamulla liian keltaiset murot äijällä, kun piti avautua. No, mulla oli kyllä vastine. Joskus ihmettelee, että vaikka on töissä samassa työpaikassa, niin ei osata mieltää eri intressejä. Toisen tärkeä asia on toisen jenkkipurkka.

Hyvä entinen työkaverini tuli palkitsemaan järjestämänsä veikkauksen mitalistit. 2,5 vuotta eläkkeellä oli kuulemma maistunut mainiolle. Tämä yleensä tarkoittaa, että tekemistä on riittänyt. Kiva kuulla, ettei kaikkien tarvitsekaan masentua eläkkeellä, vaikka olisi työsidonnainen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!

Ei kai sinulla ketään muuta kaveria Stadista oo?
Pari kappaletta entisiä työkavereita olis huomenna vissiin tulossa, mikäli oon oikein ymmärtäny... Että joo, kyllä mulla on muitakin kavereita sadista.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Lauantai (radalle.com)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!

Ei kai sinulla ketään muuta kaveria Stadista oo?
Että joo, kyllä mulla on muitakin kavereita sadista.
Niin onki!!!!111
Vastaa Viestiin