Sunnuntain unikeot HERÄTYS!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Sunnuntain unikeot HERÄTYS!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MITÄ KUMMAA!

Oletteko nyt aivan masentuneet kun en oo ollut niin TIVIISTI teijän seurassa? En ainakaan itse ole kuvitellutkaan, että olisin niin tärkeä...

Valitettavasti mulla on kaikenlaista hommaa, hoivanpidosta kotihommiin ja palkkatyöstä harrastetyöhön ja hupihommista tyhmyyksiin, niin en hyvin usein ehdi itse pääasiaan, eli KITINÄÄN!!

Mutta ettepäs ehdi tekään! Miten on mahdollista, ettei Sunnuntaiketjua oo viälä avattunna?
Oikein piti suurennuslasilla katsoa, että Sunnuntai-nimeä ei ole.
Ryhdistäytykääpä!

No, en tarkoita oikeastaan mitenkään "haukkua". Hyvähän se vaan että on muuta tekemistä...AI NYT MÄ BONJASIN!!! Te ootta kaikki äänestyspaikoilla! Juu juu.

Arska muuten oli tänään Stadissa pikku pyrähdyksellä. Autolla meinaan. Katsoi kevättuulia. Huomasin kauniita naisia ja jo upeita sääriä ja ....jaahas, en kerrokaan kaikkia. Onhan pyhäpäivä! Seuraavassa jaksossa!

Toivoo teidän yhteinen hovihassutusneuvoksenne
Sir Arskanissimus mukavasiiisimus tissihullimus
ninnithequeen

Re: Sunnuntain unikeot HERÄTYS!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko lääkkeet unohtunu ottaa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntain unikeot HERÄTYS!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Onko lääkkeet unohtunu ottaa?
Vaalivalvojaisissa! Helskutti, en vissiin saanut ääniä, mutta se johtui siitä etten ollut ehdokkaana. NIIN SE ON! Enhän mä sitten olekaan hävinnä mittään, maailma hymyilee.

KAUHUKSENI huomasin, ettei kukaan ole postannut sunnuntai-ketjuun...

MUTTA rakas Ninnihän on. Hän on ainoa MURU, joka ymmärtää hyvän ketjun päälle. Nyt vain on niin, että minun postaukseni oli ainoa Sunnuntai-ketju. Eihän näiden kaikkien kondis, stondis, paskis, tissis, pissis, sundis-jutuissa tiedä mitä ne on. Sundiksesta tulee mieleen vain SUNDIN-suomentappaja (Normaalit tytöt, tiedoksi, hän on ruotsalainen suurkiekkoilija, mukavat naiset kuten Geetzu sen tietävät. Ja Ann saattaa tietää, mutta hänen sukupuolensa on epävarma. Mussukan ei tarvi tietää tällaisia. Me olemme erilaisia).

Juu ei. Ei hyvä. Mulla oli pikakirjoitus päällä ja luotan liikaa sääntöihin. Sundis on ehdottomasti väärä viikonpäiväketjun nimija se on AIVAN KAMALAA, suorastaan pahempaa kuin kamalin väkivalta, että tällaista postausrikosta tapahtuu. Onko Kitinässä vankilaa? Antaisin ketjun aloittajalle elinkautisen kuristushuonetta.
Noh, nyt olin MEGALAPSELLINEN! Mutta kirjoitin vaan siksi kun lapsena AINA luin tuon sanan kuritushuone sanaksi kuristushuone!!

Ninni, toisen miehen punamurunen, sinä ehdotit, että olen unohtanut lääkitykseni! Minkälaista lääkettä mulla sitten pitäisi olla (PIMPELIPIMPPILIPOMPPELI)

Olisi se pitänyt arvata et iltapäivällä jo ketju on avattu.

ARSKA on ARSKA ja on säännöllisen , eikun säännöllinen, eikun sääntö llinen. No, olkoon mitä on!

Kävisikö teille Kitinämurut ja kitinämussut ja Kitinähemmot, että toivottaisin HYVÄN VAALIYÖN teille ja

jotta Ninni postaisi nätimmin viattomalle stadinarskalle niin SA lähettää aivan erikoisterkut Ninnille,miehelleen ja tyttärelleen. Ja onnea valtavan postausmäärän johdosta. Tuossa Ripulin tilastossa ei ollut suhteellista postausmäärää. Sir Arska on ollut vajaa puoli vuotta ja postauksia on paljon.

Eli molskis ja PUSNUS kaikille

toivoo kohtelias ja rauhaa ainakin tarkoittava rauhallinen huumeeton Sir Arska, jota myös ....no antaa olla. Rouva Pupun mielenterveys on tärkeää!
Vastaa Viestiin