Tix-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Saakoon Tix tänään arvoisensa kohtelun ja ansaitsemansa gloorian.

SipuliMaan REhtori
Pipulien kanta-seiväs
Nöyrin ja löysin ripulinne, Tri RIPULI :lol:

PIIPAA!!!!!!!UUUAAA!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huonosti valittu aihe, vastauskenttä pysyy tyhjänä.

Tix in a Box!



Watch again!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Jälleen ekana, vaikkei tätä ilmeisesti lasketa kuten ei eilenkään kun en huuda sitä tpk:ta =D

Jo tunti töissä, joten jatketaan... pääsee sit joskus poiskin =)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Uskaltaiskohan jo lähtee pyörällä töihin.. Ensin pitää vaan raahata se tuolta kellarista uloskin, puuh. Taidan myöhästyä joka tapauksessa. Väsyttää ja vituttaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Taas tuli yksi koulutyö tehdyksi. Hieman tuli väittelyä opettajan kanssa. Sitä vaan en tiedä, uskoiko hän minua ja halusi vain katsoa miten puolustaudun vai muuttiko lopulta mielipidettään vaiko vain esitti väsyneenä mielipiteensä muuttanutta. Kai sen myöhemmin näkee sitten.

Hyvää tiistaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

HuomentaH! Toka työpaikkakirjoittaja. Samat paskat ja sitä rataa.
ninnithequeen

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kahvia ja töihin. Kunhan kone pyörittää pyykin. Väsymys maksimus, taas ihan pätkissä nukuttu yö. Huomenna onneks vapaapäivä ja tallille.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa, olinpas itä-Helsingin hirveimmässä räkälässä eilen viettämässä syntymäpäivää. Siis Ninnin entisellä työpaikalla. 8) Tai siis, ainakin pistäydyin siellä.
Vittu, huhhuh..mitä mä höpisen? Oon taas vaihteeks ihan pihalla.
Se, joka oli täällä huolissaan mun alkoholinkäytöstä, ni saa kyllä soittaa ihan vapaasti johonki AA-kerhoon ja ilmottaa mut miitinkeihin.
Sitäpaitsi kurkku on taas uskomattoman kipeä. Lähtisin saikulle, jos se ois mahdollista. (Nojaa, saan todennäkösesti potkut muutenki, ni mitä nyt sit enää murehdin jostain duuneista..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Hahaa, olinpas itä-Helsingin hirveimmässä räkälässä eilen viettämässä syntymäpäivää. Siis Ninnin entisellä työpaikalla. 8) Tai siis, ainakin pistäydyin siellä.
Hyi ku nous kylmät väreet...Se tosiaankin ON itä-Helsingin kamalin räkälä.

Mitäs sinne kuuluu? Vieläkö vessoissa on siniset valot ja samat hörhöt lipittää oluttaan? Hitto siel on nykyään A-oikeudetkin, huhhuh..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Mitäs sinne kuuluu? Vieläkö vessoissa on siniset valot ja samat hörhöt lipittää oluttaan? Hitto siel on nykyään A-oikeudetkin, huhhuh..
Joo, vessassa oli siniset valot ja sitä yhtä vessaa ei edes saa lukkoon. (Jepjep..)
Mut ei siel oikeestaan ollu ketään hörhöjä, tai siis ihmisiä ollenkaan, tai en ainakaan huomannu.
Mut oli kyl ihan hauskaa. Siis se, et jätkät ylipäätään juhli mun kans synttäreitä maanantaipäivänä. Miehet on reiluja, tai no..öö?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jäi sitten partsinoven kahva käteen :shock:
Siis se tosiaankin murtui, eikä vain irronnut. Perkele. Ja eiku soitto huoltoon...mul on vähän huonoja kokemuksia partsinoven rikkoontumisesta...muksu oli pari viikkoa vanha, ulkona -30 ja me ooteltiin pari viikkoa et joku sai tultua korjaamaan parvekkeen oven, jota ei siis tosiaan saanut kiinni. Olkkarissa ei voinut olla kun oli niin kylmä..
Dr.Diarrhea

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Pojat ovat ottaneet vapaata. Yksin nyt sitten tämä päivä puuhastellaan kammiossamme. Vähän torsoksihan tämä vetää, kun yksin ei voi mitään isompaa projektia käynnistellä.

Onnea: Akit, Kimit ja Joakimit! ...ja huomenta teille muille!
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Mä olen ollut eilen kidutettavana ja huomenna sama hupi jatkuu edelleen..Jei! Ehkä on kuitenkin itse maksettava yli kymmenen vuoden hammaslääkkärillä käymättömyys, pelko on voitettava joskus..Helpompi kai nyt kun hampaiden alkaessa tipahdella.. :apuva:

Näillä mennään..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taas kurssilla Pasilassa. Eilen sain uudet silmälasit ja istun yhtä riviä edempänä kuin viimeksi, joten valitettavasti näen selvästi tuon kouluttajan. Nyt tiedän mitä tarkoittaa, kun sanotaan, että hiukset roikkuvat rasvaisina suortuvina. Mutta pirun hyvin se opettaa.

Olen jälleen varautunut eväillä, joten minun ei tarvitse poistua luokasta koko päivänä muuta kuin vessaan. Muuten tähän taloon voi eksyä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

kaakki kirjoitti:Mä olen ollut eilen kidutettavana ja huomenna sama hupi jatkuu edelleen...
Oon ehkä maininnut tästä ennenkin mutta mä tykkään käydä hammaslääkärissä. Tästä innostuneena päätin varata ajan hammastarkastukseen. Noooh, eipä oo verorahoilla pyöritettävä hammashoito kovin toimiva, kun aikaa varatessa mulle ilmoitettiin että pääsen ns. varausjonoon, joka kestää 4-6kk, jonka jälkeen tulee lappu kotiin että NYT voit sitten varata ajan hammastarkastukseen. Jep, taidan kantaa rahani yksityiselle ihan niinkun tähänkin asti...

Viiden vartin aamulenkki suoritettu. Seuraavana vuorossa suihku ja aamupala. Olispa aina loma!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kurkku kipeänä aamuun kankeaan, kuka käski mennä alasti nukkumaan... :vihelt:

Mut soitettiin illaks töihin leikkimään yhen 5-vee tytön ja ekaluokkalaisen pojan kaa. Jee, kivaa! Vaihtelua päiviin ja siittä saa fyffee. Samalla vois käyä imuroimassa entisen kämpän ku kerran siihen naapuriin meen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enttu

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Päivällä Englannin opiskelua ja illalla teatteriin kattelee
Väärennettyä Morsianta,saa luvan sit olla hauska :lol:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Onnea: Akit, Kimit ja Joakimit!
Kiitti letuista!

Join vahingossa kaffetta lounaan jälkeen, luulin että olin lopettanut kahvinjuonnin. Olin väärässä.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taas se alkoi, kesken tunnin nukahtelu. Noloa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Soitin taloyhtiön toimistoon pyykki-katastrofin vuoksi, menetinhän puutteel.käyttöohjeiden ansiosta ne pyykkisirulle lataamani 14 euroa rahastimen kitaan vastineitta. Hyvittävät ainakin osan. Jee.

Lisäseikkana syyttömyyteeni kämmääjänä: kysyin alkujaan lataussirua toimistolta hakiessani, että onko systeemi pyykkipaikassa ok, olisko vinkkejä kommervenkkimahiksiin.. Varauduin siis hyvin, mutta jäin vastauksitta.

Finding me innocent. :oops:
SaintJohnPerse

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tulipa eilen otettua muutama drinksu liikaa ja tänään saan tuskimpa mitään aikaiseksi. Täytyy tosiaan etsiä uusi työ tai löytää joku jämerä nainen, joka panisi minut ruotuun. Muuten olen pian AA-kerhossa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aijoo, unohdinpas mainita että näin eilen Itiksessä Sarpan! Siis BB-voittaja Sari Nygrenin. 8) Se oli arviolta puolet lyhyempi ku sen kaveri, ja sillä oli yhtä paljon silmämeikkiä ku ohjelmassaki. Meinasin kysyä siltä, että aikooko se vielä tehdä tv-juttuja, mut en sit viittiny häkellyttää toista.

(Ette vaan pysty elämään ilman tätäkään tietoa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Aijoo, unohdinpas mainita että näin eilen Itiksessä Sarpan! Siis BB-voittaja Sari Nygrenin. 8) Se oli arviolta puolet lyhyempi ku sen kaveri, ja sillä oli yhtä paljon silmämeikkiä ku ohjelmassaki. Meinasin kysyä siltä, että aikooko se vielä tehdä tv-juttuja, mut en sit viittiny häkellyttää toista.

(Ette vaan pysty elämään ilman tätäkään tietoa.)
Olisit vaa uuh sipsi..

TPK työt haittaa kitinää ja kohta lahden opettelemaan sauvakävelyä..
Lainavehkeillä..
Kivaa työnantajan kustantamaan liikkumista? o.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:Tulipa eilen otettua muutama drinksu liikaa ja tänään saan tuskimpa mitään aikaiseksi. Täytyy tosiaan etsiä uusi työ tai löytää joku jämerä nainen, joka panisi minut ruotuun. Muuten olen pian AA-kerhossa.
Jos töissä löytää itsensä pullon vierestä, kannattaa vältellä sen tyhjentämistä.. vsrdinkin jos se on pesuainepullo?

Kuten tiedämme, joskus kytkin lipsahtaa vapaalle, eikä sitten ole holttia ollenkaan, vaikka olisi keskiviikko?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Tix-tiistai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hirveä mahapistos täällä.. Hölläsin vetskan nappia, täytyy muistaa kun nousee, että on housut vähän auki, että vetää vetskan taas kiinni. Voisi olla taas muuten kämmi.

Olenkona raskaana?
Vastaa Viestiin