Oraalinen seksiviikko!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mut siis missä keikaus-neito on???
Nussimassa jotain buenoa ranskalaista mustaa miestä? Leikkisiä palleroita ei varmasti tulossa lisää, kukaan ei huolehdi kortsusta niin kuin Keikkis, sankarittareni.

Äläkä ota sitä hylkäyksenä, kyllä äitien kuuluu saada nussimisvapaata. Ei sitä muuten jaksa huolehtia palleroista.
Kiitos IHQ Geetzu! Sinuun voi aina luottaa! Olet superfani ja saat suuren :h: .

NÄIN ME FANIT! Pus.

Nyt en koe oloani niin hylätyksi!

Stadinpallero
Osin hylätty
iloinen hylätty
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nowaysis kirjoitti:Samis, paitsi mä en saanu aikaa, joten päivystävälle hoitsulle pitää mennä kitusia vilautteleen, uuh.
Juuh, en mäkää mitää lääkärejä nähny. Se oli sellanen veli raavas valkeissa ku katteli mun kurkkuun ja ihmetteli vaatteissani olevia vaaleita karvoja. Löys kuulemma korvastaki semmosen karvan... Mutta... anyway, sairaanhoitajan oikeudella pisti mulle kolme päivää saikkua. Ehkä se nu toistaseksi riittää.
Hullua hurskaammaksi en tullu. Nieluviljelyt pikana ei kertoneet mitään ja se sh kertoi, että mun kurkku on tulipunanen ja siel on punasia pisteitä. Ihan ku en ois aiemmin ite tienny... :roll: eikä CRP:ssä mittään vikaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Töitä, töitä, töitä, töitä, töitä.. Taas jo 8 pvää putkeen. Alkaa pikku hiljaa nyppiä. :evil:
Toisaalta, oli mukava saada äsken postissa palkkakuitti, eli taitaa se sittenkin työnteko kannattaa.
Mutta oon tajunnut vasta nyt että mitä se tarkoittaa, kun rahalla ei omaa aikaa saa. Jos huomenna ehtis ees vähän pariutua, on pakollinen vapaapäivä.

Naama kukkii, onkohan mulle tulossa joku myöhäismurkkuikä? Vai miks nyt tällee yhtäkkiä? Rasittavinta ikinä. Taitaa olla vaan rasitusta.
Viikonloppuna koomaan huolella, päätin just nyt.
fuck me I'm fabulous
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

On on, niin on.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Poikkesin työpaikkaruokalassamme. Olen mykistynyt. Kana-annokseen kuului kaksi rintafilettä :shock:

Toinen "asia". On hämmentävää seurata miten yhden työkaverin lähtö muualle sai aikaan reaktion, jossa ei mitään järkeä. Meille pitäis tulla hetkeksi joku ulkopuolinen, korkeakoulututkinnolla ladattu tyyppi. Ei vittu mä oon retkellä!

Juttelin juuri kahden pienen lapsen isän kanssa, joka oli ennen lääkitystään jumiutunut kotiinsa puoleksi vuoksi poistumatta kertaakaan. Kaikilla ei mene hyvin.
ninnithequeen

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hehe, menipäs pikatyöpäivä äkkiä kun otin ukkokullan mukaan :D

Voi helkkari mikä nälkä! Pari leipää nassuun ja sitten tuhatta ja sataa kohti tallia. Uaah. Illalla lupasin tehä yrttiperunoita ja jauhelihapihvejä, sitte pitäs siivota ja pestä pyykkiä. Saanko mää koskaan levätä :(
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti: Voi helkkari mikä nälkä! Pari leipää nassuun ja sitten tuhatta ja sataa kohti tallia. Uaah. Illalla lupasin tehä yrttiperunoita ja jauhelihapihvejä, sitte pitäs siivota ja pestä pyykkiä. Saanko mää koskaan levätä :(
hyvä on, saatte tulla meille syömään. tarjolla on kukkoa viinissä (ilman viiniä). ei tarvitse siivota.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Voi helkkari mikä nälkä! Pari leipää nassuun ja sitten tuhatta ja sataa kohti tallia. Uaah. Illalla lupasin tehä yrttiperunoita ja jauhelihapihvejä, sitte pitäs siivota ja pestä pyykkiä. Saanko mää koskaan levätä :(
hyvä on, saatte tulla meille syömään. tarjolla on kukkoa viinissä (ilman viiniä). ei tarvitse siivota.
Täällä on kyllä tuo oma kukko, ilman viiniä sekin.

Ja saunassa saa jääpuikot sulatettua.
Enttu

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

keltainen toukokuu mikset sä jo tuu :hevikaraoke:

viikonlopuksi luvataan jo +10 lämmintä,vois kaivaa tennarit ja ohuemmat kevät-takit esille ... vaikka niissä paljon kaivamista oo,koko talven
ollu näkyvillä,ei vaan oo lumen ollessa maassa käyttöä :lol:
Vihtahousu

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tulikin just mieleen että Lauantaina on meidän fudisjengillä futsalin playoffs:it, ei oikein jakseltu uskoa että selvittäisiin näin pitkälle, mutta... Kolme matsia jos voittas, niin se olis sit siinä.. oltais parhaita noin. 100 sadasta jengistä, ei paha kun nytkin ollaan jo 8:n parhaan joukossa.
Dr.Diarrhea

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vihtahousu kirjoitti: Kolme matsia jos voittas, niin se olis sit siinä.. oltais parhaita noin. 100 sadasta jengistä, ei paha kun nytkin ollaan jo 8:n parhaan joukossa.
Toivon menestystä! Meillä jäi vaivainen yksi pojo noususta. Tasapisteissä oltais paremmalla maalisuhteella menty jatkoon. Mut hemmetin hauskaa oli eka kausi futsalia. Varmasti seuraavalla kaudella mukana. Järjestelyt toimi hienosti jne. Mites teillä, onko hommat pelittäneet järjestäjien puolelta?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hiton hyviä nää lakut joissa on salmiakki/suklaa/valkosta täytettää ja osa täytteettömii!1
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ai vapaapäivä- EI TIETENKÄÄN!

Työkaveri makaa 40+ kuumeessa terveyskeskuksessa, ei saanut mitään selvää kun yritin kysellä tilannetta :( Toivottavasti ei ole mitään vakavampaa. Tulin sitten iltavuoroon töihin; huomisen ja ylihuomisen illassa, viikonlopun töissä. Toivottavasti saan nää kaksi vapaata sitten diilattua jotenkin ensi viikolla vapaiksi.

Nyt lihapullia ja muusia ->
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Kolme matsia jos voittas, niin se olis sit siinä.. oltais parhaita noin. 100 sadasta jengistä, ei paha kun nytkin ollaan jo 8:n parhaan joukossa.
Toivon menestystä! Meillä jäi vaivainen yksi pojo noususta. Tasapisteissä oltais paremmalla maalisuhteella menty jatkoon. Mut hemmetin hauskaa oli eka kausi futsalia. Varmasti seuraavalla kaudella mukana. Järjestelyt toimi hienosti jne. Mites teillä, onko hommat pelittäneet järjestäjien puolelta?
Kiitoksia. Kyllä järjestelyt ovat pelittäneet ihan huvin. Itsehän en ole enää pelaillut vaan pidän joukkoeen huoltajan pestiä, mutta onhan se kivaa niinkin (vaikkei mikään voita pelaamista).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Kolme matsia jos voittas, niin se olis sit siinä.. oltais parhaita noin. 100 sadasta jengistä, ei paha kun nytkin ollaan jo 8:n parhaan joukossa.
Toivon menestystä! Meillä jäi vaivainen yksi pojo noususta. Tasapisteissä oltais paremmalla maalisuhteella menty jatkoon. Mut hemmetin hauskaa oli eka kausi futsalia. Varmasti seuraavalla kaudella mukana. Järjestelyt toimi hienosti jne. Mites teillä, onko hommat pelittäneet järjestäjien puolelta?
Kiitoksia. Kyllä järjestelyt ovat pelittäneet ihan huvin. Itsehän en ole enää pelaillut vaan pidän joukkoeen huoltajan pestiä, mutta onhan se kivaa niinkin (vaikkei mikään voita pelaamista).
Mikään ei voita mikään pelaamista varsinkin korttipelien!
Kilpalajit ulkoisine vastustajineen ovat epäoleellisia, kilpailen vain parasta vastusta, eli itseäni vastaan.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla (ja miehellä) on ihan kauhea hinku muuttaa muualle; Lappeenrantaan. Täydellinen paikka meille, perheelle (jos luoja suo) ja parille karvaiselle eläimelle. Molemmilla sattuu vain olemaan työ ja perhe täällä - kerpele! Mä löytäisin töitä mistä vaan, mutta mies haluaisi odottaa siirtoa saman lafkan sisällä.

Ugh, mä haluan pois täältä!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti:Mulla (ja miehellä) on ihan kauhea hinku muuttaa muualle; Lappeenrantaan.
:yo:
CandyMan

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elppis kirjoitti:Mulla (ja miehellä) on ihan kauhea hinku muuttaa muualle; Lappeenrantaan. Täydellinen paikka meille, perheelle (jos luoja suo) ja parille karvaiselle eläimelle. Molemmilla sattuu vain olemaan työ ja perhe täällä - kerpele! Mä löytäisin töitä mistä vaan, mutta mies haluaisi odottaa siirtoa saman lafkan sisällä.

Ugh, haluan pois täältä!!
Kirjoitusasusta tulee mieleen jotta tossukka mies vain myötäilee avokkinsa päähänpistoja eikä uskalla sanoa mitä mieltä oikeasti on ajatuksesta? Tuli vaan sellainen pikkuinen fläsäri menneisyydestä kun exä yritti puolipakolla saada meitä muuttamaan Jyväskylään. Onneksi pidin pääni.

EDIT: Selvennyksenä, aluksi suhtauduin ajatukseen varovaisen myönteisesti, mutta sitten luin jostain että Jyväskylä sijaitsee Kehä III:n ulkopuolella.
Vihtahousu

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

CandyMan kirjoitti:EDIT: Selvennyksenä, aluksi suhtauduin ajatukseen varovaisen myönteisesti, mutta sitten luin jostain että Jyväskylä sijaitsee Kehä III:n ulkopuolella.
Mut kelaas sitä että Lappeenranta sijaitseekin Kehä I:n ulkopuolella!! NII!!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elppis kirjoitti: Molemmilla sattuu vain olemaan työ ja perhe täällä - kerpele! Mä löytäisin töitä mistä vaan, mutta mies haluaisi odottaa siirtoa saman lafkan sisällä.
Perhe ei oo este, niitä voi nähä aina kesällä, jouluna ja muuten vapaalla...
Töitä taas ei tulla ihan kotiin asti tarjoilemaan, joten kai se miehekkees on jo anonu sitä sisäistä siirtoa...? Ja muutenki maaseudulla ja pienissä kaupungeissa työnhakuki menee enempi ruohonjuuritasolla. Kaikkia työpaikkoja ei mainosteta mollin sivuilla.
Mun henkilökohtainen mielipiteeni on, että mielenterveys maalla säilyy kyllä parempana (tai saattaa jopa parantua) ja mahdollisille lapsillekin terveellisempi kasvuympäristö.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
CandyMan

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kyllä mä Lappeenrannan tunnen, se sijaitsee Venäjällä. Käynytkin siellä kerran yhtenä talvena.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

CandyMan kirjoitti: Käynytkin siellä kerran yhtenä talvena.
Mä oon yhtenä talvena ja yhtenä kesänä.
Se talvinen reissu oli semmonen, ettei siittä muista mitään muuta ku sen kapakin, joku iltatähti tai semmonen oli ja viime kesänä Lappeenrannan sossut sai kyllä täydet pisteet hienoista kahvitarjoiluista ja se täti oli tosi hyvä ja täpäkkä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
CandyMan

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

mustaenkeli kirjoitti:Se talvinen reissu oli semmonen, ettei siittä muista mitään muuta ku sen kapakin, joku iltatähti tai semmonen oli ja viime kesänä
Taisin käydä just siellä, paikallinen menomesta. Join oluen odottaessani junan lähtöä. Ihan kivoja paikalliset ihmiset olivat vaikka en ymmärtänyt sanaakaan heidän puheestaan.
Rouva Pupu

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

mustaenkeli kirjoitti: joku iltatähti tai semmonen oli
Njoo, meidän lähibaari, jossa ei tosin käydä. Karkkiseni kyllä, kyllä. Täällä puhutaan paljon venäjää. Mä en voi voittaa, en en.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Oraalinen seksiviikko!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Rouva Pupu kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: joku iltatähti tai semmonen oli
Njoo, meidän lähibaari, jossa ei tosin käydä.
Mä en juurikaan muista, mimmonen paikka oli, mutta olettaisin kuulopuheitten mukaan tykänneeni, kun oli houkuttelujen takana, että mua ois sieltä pois saatu ja sitte ulos päästyä lähti kuitenki jalat alta... On tuosta jo ainaski se kuutisen vuotta aikaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin