Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:mikä se on?
Hän on Stadi-planeetalta palstan pelastajaksi saapunut ILOPILLERI. Internet-jumala näki, että Kitinä oli muuttumassa kuivaakin kuivemmaksi palstaksi ja PÄIVÄINENNITTÄINEN kävijämäärä oli laskusuhdanteisesti suuntaamassa. Kriisipalaverin jälkeen planeetalta lähetettiin ARSKA pelastajaksemme omaksemme, aivojemme virkistäjäksemme!

YHTEEN ÄÄNEEN: ARSKA! ARKSA! PARSTA! KARPSA!

KIITÄN KUUMASTI,,,,, hm...eikun lämpimästi siis, tukijastani uudesta. Hakemuksia vastaanotetaan yötäpäivää.

Crowbarilla on kummallinen lukutaito. Itse katson, että muodostan ainoana Kitisijänä täydellisiä lauseita!

Crowbar- valitettavasti minun täytyy EVÄTÄ sinun hakemuksesi tällä kertaa Arskakerhoon pääsemiseksi ja perustelu on se ettet taida olla vielä KIVA.

Arska-opettajan KIVAKSI-koulu on myös mahdollinen opinahjo sinullekin. Ilmoittaudu niin teen sinusta kivan.
Valitettavasti joudun ottamaan kaksinkertaisen maksun jos oppilas aluksi on 100% mulkku.

Niin, tässä tosiaan oli pari uutta nimitystä, Homo on toki tavallinen, mutta Sir Arskaa ei ole oikeastaan siksi sanottu. Ja väärinhän se olisi, sano.

Stadinpelle oli tyypillinen, jonka olin jo unohtanna.

Ilopilleri olen mielelläni.

HYVÄÄ PÄIVÄÄ kaikille! Olen tosi tyytyväinen, koska saamani palaute osoittaa Stadinarskan olevan korkeahkolla kurssilla.

LUPAAN olla luottamuksenne arvoton jatkossakin!

Stadinarska
ilopilluri
geetzu fan clubin hallintoneuvoston pitkäaikainen puheenjohtaja
Ann-ilkiön kurissapitämiskerhon kunniajäsen
Vihtahousun kasvattajakoulun perustaja
Mussukan mussukanapitämisen vapaaehtoistyöläinen
Rouva Pupun tekotylyyden poistokoulun rehtori
Isin (Candyn) kasvattajapoika
Mister järki numero UNO
Vihtahousu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viel huominen, sit alkaa viikonloppu-loppu! Tänään taas pajalle x2: ekana auton huoltoa ja sitten lihasreeniä.
Sheetlord

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Jostain syystä taas ihan kauhea jörndonner. Mikä näissä torstai-päivissä oikein on, että aina panettaa. Väistyvä kansanedustaja Donner sinänsä ei ole päiväunissani, tarkennuksena mainittakoon.
Geetzu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:Väistyvä kansanedustaja Donner sinänsä ei ole päiväunissani, tarkennuksena mainittakoon.
Pari vuotta sitten oli vakkarikävijä omissani. Ihan vain mainitakseni.
NuoriDaavid

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Väistyvä kansanedustaja Donner sinänsä ei ole päiväunissani, tarkennuksena mainittakoon.
Pari vuotta sitten oli vakkarikävijä omissani. Ihan vain mainitakseni.
Onko joku, joka ei olisi ollut?
Geetzu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko joku, joka ei olisi ollut?
Sinä... :oops: :oops:

EDIT: Mutta varmasti tulet kun katselen tarpeeksi tota pärstää.
NuoriDaavid

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko joku, joka ei olisi ollut?
Sinä... :oops: :oops:

EDIT: Mutta varmasti tulet kun katselen tarpeeksi tota pärstää.
Tästä iltalukemista, niin eiköhän NDCop kohta ilmesty.
Dr.Diarrhea

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aamulehti oli tänään syönyt Lindexin kuvaston. Ex-bond-tyttö Izabella Scorupco on aika lähellä täydellistä...vain parantanut juoksuaan :h:
Sheetlord

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Pari vuotta sitten oli vakkarikävijä omissani
Heehee. Todistaa jälleen kerran sen, että naisten aivot toimivat NIIN eri tavalla kuin miesten - ja miten jumiutuneet ovat monien ihmisten asenteet. Jos itse myöntäisin ääneen fantasioivani vaikka Helvi Sipilästä ja Rehnin Lissusta, niin hoitoonhan ne kiikuttaisivat mun... Geetsu runkkimassa Jörkan kuva mielessään taas kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Vanhempi mies, nuorempi nainen. Jostain ihmeen syystä vice versa ei ole lainkaan yhtä hyväksyttyä.
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ex-bond-tyttö Izabella Scorupco on aika lähellä täydellistä...vain parantanut juoksuaan :h:
Mun mielestä Isapellan parina pyllistellyt vaalea malli oli aika pRono - vähän turhan laihan sorttinen, mutta joissakin kuvissa erittäin seksikkäät kasvot.
Geetzu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jörkassa oli vaan jotain... Jotain sellasta päälle-istuttavaa. Mmh. Sellasta "tule tyttö sedän luo".
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Geetzu kirjoitti:Jörkassa oli vaan jotain... Jotain sellasta päälle-istuttavaa. Mmh. Sellasta "tule tyttö sedän luo".
Kohta on ND:n markkinat.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
CandyMan

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:...
Kitinä-perinteiden mukaisesti jokaiselle uudelle kirjoittajalle väsätään oma hymiö. Vetäisin sulle äkkiä tuollaisen.

Kuva
Viimeksi muokannut CandyMan, 22.03.2007 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Sheetlord kirjoitti:Mun mielestä Isapellan parina pyllistellyt vaalea malli oli aika pRono - vähän turhan laihan sorttinen, mutta joissakin kuvissa erittäin seksikkäät kasvot.
Kumpikin enkeleitä. Tämä parinsa on tuttu jo 10 vuoden takaa Elloksista ja Josefssoneista. Scorupcoa en muista montaa kertaa kuvastoissa nähneeni. Olikohan joskus joku H&M:n katumainosjuttu?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko joku, joka ei olisi ollut?
Sinä... :oops: :oops:
Idolsin Kride?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hej vaan teille!

Kyllä ruoka on sitten hyvää :h: Miten ihminen voikaan nauttia sapuskasta aina näin paljon? Simple pleasures.

Äsken tuli niin paha kissa sisään, ettei häkkiä kannata edes avata. Meinas kuset tulla housuun kun yritin äsken kaltereiden läpi katsoa mitä kissalla on silmissä ; sylkäs suoraan kohti kuin ilves! :o Pelottava otus; löytäjä sanoi että se tulee päälle eikä pelkää ollenkaan. Jepujee..

Jesh, tänään tosiaan tulee se Idols. Kotona pitäis tiskata, ja jotain ruokaakin pitäis laittaa.. on tää vaan niin vaikeeta :P
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Radiosta tuli kasaripoppis What a Feeling ja kuulin kertsin että "Take your pants down and make it happen". Eiks vois olla jo perjantai, pliis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Äsken tuli niin paha kissa sisään, ettei häkkiä kannata edes avata. Meinas kuset tulla housuun kun yritin äsken kaltereiden läpi katsoa mitä kissalla on silmissä ; sylkäs suoraan kohti kuin ilves! :o Pelottava otus; löytäjä sanoi että se tulee päälle eikä pelkää ollenkaan.
Kyllä sä vielä saat sen syömään kädestäsi.
Entäs se poliisin tuoma koira, joka söi naisen nenän, onko se kamala?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No voi vittu että voikin taas vituttaa! Täällä sitä taas lomalla nakutetaan duunikoneella, 7 timmaa takana ja toiset 7 edessä. Voi saatanan saatana, taidan soittaa tänne pommiuhkauksen ja lähteä kotiin... Vittu!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Äsken tuli niin paha kissa sisään, ettei häkkiä kannata edes avata. Meinas kuset tulla housuun kun yritin äsken kaltereiden läpi katsoa mitä kissalla on silmissä ; sylkäs suoraan kohti kuin ilves! :o Pelottava otus; löytäjä sanoi että se tulee päälle eikä pelkää ollenkaan.
Kyllä sä vielä saat sen syömään kädestäsi.
Entäs se poliisin tuoma koira, joka söi naisen nenän, onko se kamala?
Ei. Pelokas kuin mikä. Veikkaan että omistaja se kamala on.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dr.Diarrhea

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Elppis kirjoitti:Kyllä ruoka on sitten hyvää :h: Miten ihminen voikaan nauttia sapuskasta aina näin paljon?
Katsoitko viimosen 4D:n? Siinä oli näitä ultraläskejä ihmisiä kamppailemassa sairautensa kera. Siinä ne sitten selittivät kuinka eufoorista on syödä, ja että silloin kaikki muu unohtuu.

Tästä dokkarista jäi kaksijakoinen fiilis. Toisaalta tuli sellainen olo kuin ruoasta ei saisi juuri nauttia mutta tietysti vain terveellä tavalla. Mitä se on sitten? Aloin pohtimaan omaa suhdettani ruokaan ja mietin olenko tässä suhteessa terve. Olen kuitenkin ilmeisesti terve, kuten sinäkin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Tästä dokkarista jäi kaksijakoinen fiilis. Toisaalta tuli sellainen olo kuin ruoasta ei saisi juuri nauttia mutta tietysti vain terveellä tavalla. Mitä se on sitten? Aloin pohtimaan omaa suhdettani ruokaan ja mietin olenko tässä suhteessa terve. Olen kuitenkin ilmeisesti terve, kuten sinäkin.
Mä tungin samalla olutmakkaraa naamariin kun kattelin sitä. Ei kauheesti pistänyt ajattelemaan mitään.*) Mut sehän onkin aika vaikee rasti, saada aikaan sellaista toimintaa jota ei ole koskaan ollutkaan. Ehkä vähän liikaa vaadittu 4D-dokkarilta.

*) Eiku joo! Kelasinhan mä, et miten siistii se ois, jos ois vaipat ja joku joka vaihtelee niitä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko joku, joka ei olisi ollut?
Sinä... :oops: :oops:
Idolsin Kride?
Totta, mutta vain toistaseksi...

Kaverini, jonka kanssa muusta maasta piittaamatta haukutaan Krideä tuntitolkulla puhelimessa viikoittain, kertoi eilen mielenkiintoisia, tällaista kokeilunhaluista daamia, säväyttäviä juttusia. On ruvennut miehensä kanssa naidessa miettimään Krideä ja orkuista on kuulema tullut ihan mielettömän upeita. Mieskin ihan haltioissaan, pistää e-pillerien lopettamisen piikkiin naisensa uuden kiiman, hah!

Meenaan kokeilla mut en ihan just nyt. Liikaa kestämistä tossa omassa kiimakyrvässä.
Geetzu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Tästä dokkarista jäi kaksijakoinen fiilis. Toisaalta tuli sellainen olo kuin ruoasta ei saisi juuri nauttia mutta tietysti vain terveellä tavalla. Mitä se on sitten? Aloin pohtimaan omaa suhdettani ruokaan ja mietin olenko tässä suhteessa terve. Olen kuitenkin ilmeisesti terve, kuten sinäkin.
Mä tungin samalla olutmakkaraa naamariin kun kattelin sitä. Ei kauheesti pistänyt ajattelemaan mitään.
Mä taas mietin vaan riippuvuuksia noin muuten. Kaikki ne tekee kauheeta jälkeä, hyi yäk. Vähän kummastelin myös miten yhdenkään omainen ei ole jo myrkyttänyt syötettäväänsä, siis hui niitä ruokalaskuja ja sitä mieletöntä ajan käyttöä kidutukseen...

Idiootin edit ennen kuin kukaan kerkeää: siis varmasti onkin joku / moni myrkyttänyt / tappanut muilla keinoilla, ei varmaan ihan 4D-kamaa kuitenkaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinarska kirjoitti:Ann-ilkiön kurissapitämiskerhon kunniajäsen
Mitä jos keskittyisit pitämään kielesi poissa hampaittesi välistä ja kuolan pois näppäimistöltä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti: Mä taas mietin vaan riippuvuuksia noin muuten. Kaikki ne tekee kauheeta jälkeä, hyi yäk.
Taidettiin siinä dokkarissa jo ottaa esiin se, kuinka tämä ahmiminen on vaikea hoitaa, koska eihän syömistä voi kokonaan lopettaa. En tiedä voiko tätä verrata esim. alkoholismiin, jossa suotavaa on nollatoleranssi lopettamisessa, mutta ei tuo lopettaminen varmasti helppoa ole. Tämäkin sairaus ilmenee varmasti herkemmin niillä, joiden vanhemmat eivät ole välittäneet lapsensa syömisestä tuon taivaallista.
Vastaa Viestiin