Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

bedlam kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Ihmiset ja niiden väliset suhteet on niin kovin vaikeita.
Itse olen ratkaissut tuon ongelman olemalla pitkälti ihmissuhteilematta. Arkipäivät olen lähes täysin vailla ihmiskontakteja, juttelen lähinnä kissalleni joka vastaa kehräämällä. Se on rauhoittavaa. Viikonloppuisin saatan silloin tällöin nähdä ihmisiä, mutta heistäkin pääsee eroon tarvittaessa.
Tämän minäkin allekirjoitan muuten paitsi, että ne mun vähäiset ihmiskontaktit on enimmäkseen työpaikalla, ja siellä jutellaan tietenkin vain työasioista. Kerran kuussa saatan käydä jooraamassa, jopa haen naista tanssimaan, ja olisin varsin tyytyväinen, jos saisin tanssia saman naisen kanssa lähes koko illan juuri mitään puhumatta. Joo välillä vois pussata tai halata, mut ei kai sen takia tarvitse mitään sanoa.?

Ai niin, mul on 5-vuorotyö.
NuoriDaavid

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti: Jos itse myöntäisin ääneen fantasioivani vaikka Helvi Sipilästä ja Rehnin Lissusta
Myönnä vain, tämä on vapaamielinen foorumi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jyrki73 kirjoitti:Kerran kuussa saatan käydä jooraamassa, jopa haen naista tanssimaan, ja olisin varsin tyytyväinen, jos saisin tanssia saman naisen kanssa lähes koko illan juuri mitään puhumatta.
No, mikset seukkaa mun kaa..?
Oltais nimittäin helkutin hyvä pari, koska sä et osaa puhua ja mä en osaa tanssia, mut puhun kyllä vaikka kolmen ihmisen puolesta...ni tilanne niinQU kompensoituis.
Daah?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Xiberia kirjoitti:Beddiksen arskaismit on pelottavan lähellä esikuvaansa. Entä jos...?
Tunnen vain syvällistä sielunkumppanuutta Arskan kanssa, suhteeni on puoleltani platoninen ja fyysisesti olemme eri otukset! Tai Arskan ihmisyydestä en ole varma, kenties hän on viimeinen arskarodun edustaja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:Beddiksen arskaismit on pelottavan lähellä esikuvaansa. Entä jos...?
Tunnen vain syvällistä sielunkumppanuutta Arskan kanssa, suhteeni on puoleltani platoninen ja fyysisesti olemme eri otukset! Tai Arskan ihmisyydestä en ole varma, kenties hän on viimeinen arskarodun edustaja.
Ilmoittaudun ihmiseksi.

Terveisin

Stadinarska
arskarotuinen
mutta ihminen
nisällinen nisäkäs ilman tissejä
luonnollisesti oppilaani Bedlamin tukija
Vastaa Viestiin