Galleria

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti: On niitäkin jotka ottaa ja laittaa söpösti tohon olkapäälle istumaan niinku Teuvo Loman sen pikku virolaismarakattinsa seiskan lomakuvissa!
Harmi että niilekin tuli se ero, oli meinaan hellyyttävä näky!
Kesti vähän vastaamisessa kauan, kun pomo tuli just silloin viestisi lähettämisen aikoihin tohon lähitienoillein.. Heh.
Mutta back to you: just semmoisen miehen haluisinkin, kuten yllä esitit..♥
Saako sitä mitä haluaa? You don't always get what you want.. En silti tingi ja ala tyytyä johonkin ukkeliin, joka tahtoo vain pistää minipalat poikki ja pinoon ja sitten lähteä jälleen jonkun pikkuriistan perään minun jäädessä särkyneine kääpiömäisyyksine johonkin nurkkaan.. Nobody puts Baby in the corner.. Juu.. Sellainen mies olisi mun Baby.

Asiasta toiseen, päivän kohokohtaan, kohtalon kerrankin minulle suomaan onnenpotku(pukuu)n: Kuten eilisestä viestistäin muistamme, halusin kiihkeällä kääpiön himokkuudella itselleni sitä Madden lanseeraamaa potkupukua aka "Jumpsuitia" viralliselta nimeltään, mutta ne kaikki asut olivat menneet Henneseiltä. No, sitten tänään soitin vielä H&M:n postimyyntiin ja kysyin josko siellä vielä olisi niitä, mutta tiettykään ei ollut. Pääsin lähtemään töistä vasta 16.22, joten pähkäilin mielessäin viitsisinkö edes raahautua Hennesille enää siihen aikaan, kun kaikki shoppailunarkomaaniset teinixit oisvat kuitenkin jo aamulla käyneet noutamassa Hennesiltä ne kuteet..
Menin joka tapauksessa sinne liikkeeseensä ja Tsa Daa!! Siellä silmieni edessä siinti just siisti läjä niitä potkupukuja ja ensimmäisenä 34:n koon potkis, ainoa koko.. Nappasin sen siitä lailla kärpän ja menin sovittamaan. Ihanaa! Ihanaa! Ihanaa! Se oli kuin tehty minulle, ja sitä seikkaa harvoin käy. Olin niin täpinöissäni että kekkuloin peilinsä edessä parit liikakierrokset ja olisin varmaan pistänyt stepiksi jos olisin osannut ja vain 39 euroa!
Potkis oli seksikäs. Voin myöntää, kyllä oli.

No joskus aurinko paistaa pieneen risukasaankin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Oliko siellä myynnissä niitä semmosia nahkapiiskoja jolla Madde läimii siinä mainoksessa?
Miehesi pyysi minua lopettamaan sinun huomioimisesi. Sööttiä tuollainen mustasukkaisuus! Adios. Kunnioitan Mylkkää!

Stadinarska
aivan cool
Älä nyt Mylkvististä välitä!
NIBA hyvä!
Näin ihan meidän kesken, onks toi Mylkvist ihan oikeesti Mulqvist?
Onko Annkin sitten se lepqvist vai missä mennään!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja brona »

HellBell kirjoitti:Nobody puts my Baby in the corner.. Juu.. Sellainen mies olisi mun Baby.
Tahtoo kans ja nytpä näyttäis tuollainen olevan hollilla. Aika näyttää...
HellBell kirjoitti:No joskus aurinko paistaa pieneen risukasaankin.
Onnittelut potkiksen johdosta :] mikään ei piristä niin kuin onnistunut vaateostos.
...
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti:En silti tingi ja ala tyytyä johonkin ukkeliin, joka tahtoo vain pistää minipalat poikki ja pinoon ja sitten lähteä jälleen jonkun pikkuriistan perään minun jäädessä särkyneine kääpiömäisyyksine johonkin nurkkaan..
Eikä pidäkään, mutta älä silti anna epäluulojen estää mitään elämää suurempaa.
Ei miehen tavoille opettaminen oikeestaan hirveesti vaadi!
NuoriDaavid

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
SmartAss kirjoitti: ei saa morkata. BrianW sentään vei Paula Koivuniemen näköisen "komean naisen" kotiin. DTM:stä.
Muttei ollut tunnetta mukana!
Ai ei ollut vai? Kauhee lutka oot!
CandyMan

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

BrianW kirjoitti:Ymmärsit väärin.

Kyseessä oli yleisluontoisen havainnon toteaminen eikä erityisesti kenenkään yksittäisen kehuminen.
Tämä okei. Voisitko vastaavasti kertoa ketkä palstan naisista eivät mielestäsi ole "komeita" tjsp.? Tämäkin ihan vain viattomana havaintona eikä minään loukkauksena tms.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

CandyMan kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Ymmärsit väärin.

Kyseessä oli yleisluontoisen havainnon toteaminen eikä erityisesti kenenkään yksittäisen kehuminen.
Tämä okei. Voisitko vastaavasti kertoa ketkä palstan naisista eivät mielestäsi ole "komeita" tjsp.? Tämäkin ihan vain viattomana havaintona eikä minään loukkauksena tms.
Heh. Kaikkihan ne jonkun mielestä on. Minulla on kovin vähän havaintoja, enkä halua tehdä itsaria sellaisilla kommenteilla. Jotain Turskanslamia voi arvostellakin kun ne itse tunkee juttujaan esiin.

Tuo termi "komeus" johtunee siitä, että vietin suuren osan lapsuuttani ja nuoruuttani länsirannikolla ja siellä käytettiin sellaista termiä hyvän näköisistä naisista. Itse asiassa, se on enemmän kuin nätti, kaunis tms. Tarkoittaa myös tietynlaista uljuutta ja asennetta.

Mainittiin Nicole Kidman, joka on sitä ja ilman muuta Geena Davies, jonka olen pari kertaa tavannutkin ja voinut todeta olevan komea livenäkin. Nämä molemmathan on pitkiä naisia, mutta todettakoon HellBelliä muistaen,, että yksi komeimmista naisista, jonka tunnen on n 160 cm pitkä. Pitääpähän vain treenillä ja terveillä elämäntavoilla, tämä kahden lapsen äiti, itsensä hyvässä ja näyttävässä kunnossa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
CandyMan

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

BrianW kirjoitti:Heh. Kaikkihan ne jonkun mielestä on. Minulla on kovin vähän havaintoja, enkä halua tehdä itsaria sellaisilla kommenteilla.
Mielestäni on toisen osapuolen oma häpeä jos vihastuu vain yleisluontoiseksi havainnoksi tarkoitetun kommentin heittämisestä ilmaan. Eri asia jos sillä todella tarkoitettaisiin loukata toista osapuolta. Rohkeasti nyt vaan, ketkä palstan naisista eivät miellytä sinua ulkonäkönsä puolesta? Mä lupaan puolustaa sua jos joku käy intoilemaan kommenteistasi.

Itse en tosin uskalla nimetä ketään koska pelkään heidän luulevan etten yritäkään iskeä heitä.
Bliss

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BrianW kirjoitti:Katselin galleriaa ja täytyy todeta, että kun siellä on alkupäässä on mm Bliss, Chubs & Geetzu ym, niin, komeita on Kitinän naiset.
Count me out.
Kiitos kosmetiikkateollisuudelle ja photoshopille.
Mulli75

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vaola kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Katselin galleriaa ja täytyy todeta, että kun siellä on alkupäässä on mm Bliss, Chubs & Geetzu ym, niin, komeita on Kitinän naiset.
Count me out.
Kiitos kosmetiikkateollisuudelle ja photoshopille.
Älä selitä.

Älkää uskoko!!! Oon nähnyt Blissin livenä, kyllä se ihan pätevä on tähän skabaan!
Joo ja moneen muuhunkin skabaan. Se vaan näköjään vähättelee ettei muka olisi potentiaalia.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Hellu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:En silti tingi ja ala tyytyä johonkin ukkeliin, joka tahtoo vain pistää minipalat poikki ja pinoon ja sitten lähteä jälleen jonkun pikkuriistan perään minun jäädessä särkyneine kääpiömäisyyksine johonkin nurkkaan..
Eikä pidäkään, mutta älä silti anna epäluulojen estää mitään elämää suurempaa.
Ei miehen tavoille opettaminen oikeestaan hirveesti vaadi!
Nainen opettaa miestä 20 vuotta, ja valittaa sitten ettei mies ole enää sama kuin 20 vuotta sitten..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

brona kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Nobody puts my Baby in the corner.. Juu.. Sellainen mies olisi mun Baby.
Tahtoo kans ja nytpä näyttäis tuollainen olevan hollilla. Aika näyttää...
Mulla oli muuten aikeena ja tarkoituksena kirjoittaa se juuri noin my Baby, mutta olen huomannut että joskus näppini vain "ohittaa" sanat vaikka ne olisvatkin olleet mielessä - jälkikäteen sitten korjailen niitä.. Hehe.
Mutta siis! Olen iloinen puolestasi tuosta miesasiastais; lähetän e-sydämiä sinne päin.
.. Onnittelut potkiksen johdosta :] mikään ei piristä niin kuin onnistunut vaateostos.
Juu ja etenkin kun niitä vaateostoksia tekee aika harvoin, niin sitten tuntuu melko jouluisalta. Ja vaikka potkis-innostukseni kiinnittyy selkeästi pintailojen pariin, niin on siinä jotain syvemmän kautta kinkiä fetissisyyttä kertovaakin.. Potkis päälle ja ruoska kätöseen ja ukkeli puuhun sidottuna ja meksikolainen hullu vahtimaan puun alle orvokkien ja lemmikkien katveeseen, kesäiseen nurtsikohtaan. Tai jotain.
Hellu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:En silti tingi ja ala tyytyä johonkin ukkeliin, joka tahtoo vain pistää minipalat poikki ja pinoon ja sitten lähteä jälleen jonkun pikkuriistan perään minun jäädessä särkyneine kääpiömäisyyksine johonkin nurkkaan..
Eikä pidäkään, mutta älä silti anna epäluulojen estää mitään elämää suurempaa.
Ei miehen tavoille opettaminen oikeestaan hirveesti vaadi!
No en, mutta ehdottomasti luotan lailla punapää-witchin intuitiooni. Aika hyvin näen ketkut ja retkut ja vekkulit ja kekkulit.. Omanlaiseni mies.. Tunnistaisin tällaisen kyllä. Mutta ovat jossakin galaksin tuolla puolen.., tai sitten niillä on aatelinen suomenruotsalainen tyttis joka vapaahetkinään laukkaa valkean ratsunsa selänsä tiluksillaan tukka öky-styylauksia hulmuten kuten oli tapauksen laita erään miehen kohdalla, jonka kanssa harvinaislaatuisesti (ei koskaan käy näin, oli ehkä ainoa kerta kun tuntui siltä, ja ehkä-sana tässä siksi, ettei hänkään ollut se oikea mies mulle mutta jotakin hänessä oli.. jotakin joka liippasi läheltä..) kohdattiin sattumalta ja ilmassa oli Jtk jonka molemmat käsittivät - olimme samoilla aallonpituuksilla.
Ei huolta Hellusein, en ole kääntämässä selkääni miesväestölle, vapain mielin haistelen ilmaa ja nappaan saaliksi sitten sen, joka on puoliskoni symb.tarkoituksessa - ei siten, että olisin KokoNainen puoliskon myötä vaan sumean laskennon kautta yksi ja yksi pysyvät mutta ovat hämärällä runollisella tavalla samalla puoliskoja toisilleen.
No worries.. Elo ihan hauskaa tälleinkin. Jos runollisessa mielessä puoliskoni on tuleva jstk takavasemmalta tai ties mistä sattuman paikasta, niin sitten on käyvä niin ja taas on hauskaa.
Yhteenveto: Hauskasti näin, hauskasti niin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Vastaa Viestiin