Galleria

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hei, tässä on mun galleria. Mun galleriassa on hauska kuva. Mun galleriassa on kuva nettisivusta ja sarjakuva. Mun galleria on tosi cool.
The great club outshines the individual, always and forever.
CandyMan

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

HellBell kirjoitti:Ihmisrakas Briani on ehkä tarkoittanut ylistää piristävässä hengessä naisväestöä täällä, mutta unohtanut olla siinä herrasmiesmurmeli.. Ne joilla ei ole komiaa pärstäkuvaa esillä vaan jotenkin kurttuinen versio siitä ja ne joilla ei ole pärstäkuvaa lainkaan.. Mitä syrjintää koemmekaan.

Itkeskelen sorrettuna ihmisnaiskomistuksen irvikuvana.
No kuvailisitko vähän ulkonäköäsi jotta kaikki (muut kuin Gattaca) voisivat kehua sitä?

Minä en viitsi kehua ketään naispuolista palstalaista jotta vältän iskemisyrityssyytökset. Miehistä nyt niin väliä vaikka luulisivatkin minun pyrkivän heidän housuihinsa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

CandyMan kirjoitti: No kuvailisitko vähän ulkonäköäsi jotta kaikki (muut kuin Gattaca) voisivat kehua sitä?

Minä en viitsi kehua ketään naispuolista palstalaista jotta vältän iskemisyrityssyytökset. Miehistä nyt niin väliä vaikka luulisivatkin minun pyrkivän heidän housuihinsa.
No en mä nyt sitä viestiäin siksi kirjoittanut.. Karkkis.

Ja kyllähän sä mun paiseet ja liikasormet tiedät..!

Ja Elppis, oletko seonnut? Ei sulla ole mitään sarjiksia missään, ellei multiorgasmeja lasketa.. :twisted:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HellBell kirjoitti:Ja Elppis, oletko seonnut? Ei sulla ole mitään sarjiksia missään, ellei multiorgasmeja lasketa.. :twisted:
Aivan.

Ihan epäreilua, mun sarkasmi ei pure.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Ann »

Elppis kirjoitti:Mun galleria on tosi cool.
Mun on coolimpi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

HellBell kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: No kuvailisitko vähän ulkonäköäsi jotta kaikki (muut kuin Gattaca) voisivat kehua sitä?
No en mä nyt sitä viestiäin siksi kirjoittanut.. Karkkis.
No ei sitten jos ei kerran kehut kelpaa, Ms Kidman.

Palatakseni BrianW:n viestiin, siinä tehtiin se perusmoka että kehu osoitettiin monelle kohteelle. Ei kai kukaan kehu vaimonsakaan ulkonäköä "Oletpas sinä tänään kauniina! Ihan niinkuin naapurin Tiinakin!" Tuo jatko lässähdyttää efektin totaalisesti.

Jos halutaan ilahduttaa jotakuta esim. kehumalla hänen ulkonäköään, pitää se kohdistaa vain kyseiseen henkilöön, piste. Hänet pitää saada tuntemaan olonsa erityiseksi, joten tuollainen "Te olette kaikki yksilöitä, jokaikinen teistä miljoonista"-lähestymistapa ei oikein toimi, vaikka tarkoitusperät olisivatkin olleet hyvät.

Myönnettäkään että toisen ulkonäön vertaaminen johonkin näyttelijään tai muuhun kuuluisuuteen syö myös pisteitä, koska haluamme kuitenkin kaikki tuntea olevamme ainutlaatuisia (mitä emme tietenkään ole).
Viimeksi muokannut CandyMan, 22.03.2007 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Palatakseni BrianW:n viestiin, siinä tehtiin se perusmoka että kehu osoitettiin monelle kohteelle. Ei kai kukaan kehu vaimonsakaan ulkonäköä "Oletpas sinä tänään kauniina! Ihan niinkuin naapurin Tiinakin!" Tuo jatko lässähdyttää efektin totaalisesti.
Pakko kyllä heittää, että mieltäni lämmitti vähäsen - pikkiriikkisen - aloitus, jossa sumputuin noinkin herkkuun joukkoon. ( Toki Braikku poimi vain muutamat, elikäs viimeisimmät päivittäjät. )
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SmartAss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Mä vittuilen sulle ihan vaikka lämpimikseni.
Älkääs nyt pojat.

Kohta kuitenkin Nowaysis tulee ehdottamaan että pussaatte ja sovitte riitanne.
kerro nyt urpo kuka oot tai saat dunkkuun(aggressiivinen viesti)
:D (iloinen hymiö) Got all confused?
Prepare for the worstest.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

nowaysis kirjoitti:(aggressiivinen viesti)
:D (iloinen hymiö) Got all confused?
Niba is very strong in you!

You speakz Niba very well!

Is your mother or father from Niba?
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Clay »

Galleriassa on liian vähän tissejä ja peppuja.
Nyt penikseni on fantastinen!
Chap

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tixillä on gallerian nätein käyrä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä en tästä lähin vastaa sulle mitään ennen kuin olet paljastanut itsesi ja vastannut niihin yyveisiin. Mökötys.


:muu:

Enkä ole ollut Nipan kans missään tekemisissä sen jälkeen, kun se ilman lupaa koski mun pyllyyn. Toivon ystävällisesti, ettei meitä mainittaisi samassa viestissä. Kiitos.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Clay kirjoitti:Galleriassa on liian vähän tissejä ja peppuja.
Missäs se kamera olikaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

nowaysis kirjoitti:Mä en tästä lähin vastaa sulle mitään ennen kuin olet paljastanut itsesi ja vastannut niihin yyveisiin. Mökötys.
Sori. Setä ei lähde treffeille noin nuorten naisten kanssa.

Muuten se ehdotus kyllä kuulosti kivalle. Kumi ei sinällään ole mun juttu, mutta I'd do it for you.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Lilo »

CandyMan kirjoitti: Nowa tarvitaan ottamaan poikarakkauskuvia omaan henkilökohtaiseen galleriaansa.
Ne edelliset poikarakkauskuvat oli kyllä mun galleriassa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ELPPIS, se on hei! Mehän oikeasti ymmärretään toisiamme. Sulla on Stadinelppiksen ote.

KALLE riassasi oli vain "paskapää". UIUIUIUI.
Mutta miten olisi jos muuttaisit nikkisi stadinelppikseksi. Suosio lienee taattu!

Stadinarska
Ilmeisesti sukulaisesi
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elppis kirjoitti:..
Ihan epäreilua, mun sarkasmi ei pure.
Ääh, kun mä olin vaan liian iltapäivähorroksessa että olisin niinkusta tajunnut semmottia.. Tai sitten vaan , kuten kansanomaisesti sanotaan, niin daiju eli tyhmä eli tymä. Mutta nyt olen käynyt keskustassa ravaamassa asioilla ja ollut "eksyneenä" H&M:lle katsastamaan huvin vuoksi Madonnan mallistoa, erityisesti sitä potkupuvun näköistä tekelettä, ja syönyt suklaamunan joten olen taas ns. vireessä. (Ylimääräinen huomio: Niitä potkupukuja ei ollut enää jäljellä.. Harmi.)
CandyMan kirjoitti:..
No ei sitten jos ei kerran kehut kelpaa, Ms Kidman.
..
Kohta sanon kuten Keikku.. Kulta! :twisted:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Mutta nyt olen käynyt keskustassa ravaamassa asioilla ja ollut "eksyneenä" H&M:lle katsastamaan huvin vuoksi Madonnan mallistoa, erityisesti sitä potkupuvun näköistä tekelettä
Oliko siellä myynnissä niitä semmosia nahkapiiskoja jolla Madde läimii siinä mainoksessa?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti: Oliko siellä myynnissä niitä semmosia nahkapiiskoja, jolla Madde läimii siinä mainoksessa?
Ei, ikävä kyllä! Olisin kanssa ollut kiinnostunut! Hehe. Siellä oli enää jäljellä vain joitain isompia kokoja perushousuista ja paidoista ja joitain kaapumaisia kokohameita. Mutta myyjätär vinkkasi että Madden mallistoa voi vielä lähipäivinä tulla "tiputellen". Jos tuuri käy, niin potkupukukin seilaa liikkeisiin ja oikean kokoisena ja käsiini ja omaksein.. Ei ollut liian kalliskaan, 39 euroa.

Huomenna vaan sinne, vaikka törmättäis siellä piiskahaaveilujen merkeissä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Mutta nyt olen käynyt keskustassa ravaamassa asioilla ja ollut "eksyneenä" H&M:lle katsastamaan huvin vuoksi Madonnan mallistoa, erityisesti sitä potkupuvun näköistä tekelettä
Oliko siellä myynnissä niitä semmosia nahkapiiskoja jolla Madde läimii siinä mainoksessa?
Miehesi pyysi minua lopettamaan sinun huomioimisesi. Sööttiä tuollainen mustasukkaisuus! Adios. Kunnioitan Mylkkää!

Stadinarska
aivan cool
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Mutta nyt olen käynyt keskustassa ravaamassa asioilla ja ollut "eksyneenä" H&M:lle katsastamaan huvin vuoksi Madonnan mallistoa, erityisesti sitä potkupuvun näköistä tekelettä
Oliko siellä myynnissä niitä semmosia nahkapiiskoja jolla Madde läimii siinä mainoksessa?
Miehesi pyysi minua lopettamaan sinun huomioimisesi. Sööttiä tuollainen mustasukkaisuus! Adios. Kunnioitan Mylkkää!

Stadinarska
aivan cool
Älä nyt Mylkvististä välitä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

SmartAss kirjoitti:
elco kirjoitti: "komea nainen"...
Hei,

ei saa morkata. BrianW sentään vei Paula Koivuniemen näköisen "komean naisen" kotiin. DTM:stä.
Hei hienoa, kertokaa minullekin koska tämä tapahtui ?

Tosin.

Olen kerran, useita vuosia sitten ollut, toden totta, vähän Paula Kouvuniemen näköisen naisen kanssa DTM:ssä, mutta silloin ei kyllä Kitinästä vielä tiedetty mitään. Muistaakseni kyseinen opettajatar järkyttyi koko tilaisuudesta ja paikasta niin, että taisi aika pian loppua ns ystävyytemmekin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NuoriDaavid

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti: Ei kai kukaan kehu vaimonsakaan ulkonäköä "Oletpas sinä tänään kauniina! Ihan niinkuin naapurin Tiinakin!" Tuo jatko lässähdyttää efektin totaalisesti.
Ahaa! Taas yksi asia, jonka opin kitinästä. Kiitoksia!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HellBell kirjoitti:Ihmisrakas Briani on ehkä tarkoittanut ylistää piristävässä hengessä naisväestöä täällä, mutta unohtanut olla siinä herrasmiesmurmeli.. Ne joilla ei ole komiaa pärstäkuvaa esillä vaan jotenkin kurttuinen versio siitä ja ne joilla ei ole pärstäkuvaa lainkaan.. Mitä syrjintää koemmekaan.

Itkeskelen sorrettuna ihmisnaiskomistuksen irvikuvana.
No mutta, mikäs sinua (tai muitakaan) estää hyvää kuvaa laittamasta?

Vaistoni kyllä kertoo, että olet perin ihana, mutta mistäs muut sen tietää jos ei kuvaa ole.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin