PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta,
tulipas nukuttua hyvin. On tää sairastaminen kivaa,
vaiks toi nokka vois jo avautua...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Söin lounaaksi Hollsteinin-leikkeleen jossa oli munakas messissä, enkä ole vielä käynyt potalla... njees arvasit oikein!!! :D :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sipsi kirjoitti:Itkettää ja ahdistaa vieläkin. Näin hyvin todentuntusta unta siitä, että mun veli kuoli.
Jaksuja sinulle!
Sheetlord kirjoitti: Nuo "läheinen kuoli" -unet ovat erinomaisen ahdistavia. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta uniselitysten mukaan tuo ei tarkoita sitä kuolemaa olisi oikeasti tulossa, vaan jotain aivan muuta.
Niinhän ne uniselitykset yleensä jotain ihan muuta, mutta joskus saattaa käydä toisinkin. Toivottavasti ei tällä kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei, miks mun pitää olla niin idiootti..?!? Maailman ihanin mies tulee käymään täällä ikuisuuden pitkästä aikaa, joten tottakai häkellyn ja rupeen sekoilee.. Mut eihän sitä nyt voi vaatia, et toinen puhuis jotain älykästä, ku mahassa seikkailee ja tanssii ja hymyilee noin 700 perhosta. Eihän?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No, nythän tää menee vallan jännittäväks tää työpäivä. Toi yks kundi kävi ostaa mulle ruusun..! Siis mitä ihmettä?
Täytyy myöntää et oon kyl aika imarreltu. (Vai neuvoinki sille ite koordinaatit kukkakauppaan. :wink: )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Se siitä työviikosta, nyt tiskaamaan autoa.
BettyB.

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihan turha päivä, en oo tehnyt mitään. Nyt syön munaa, namskis jou pox zäp!
MGandhi

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Ihan turha päivä, en oo tehnyt mitään. Nyt syön munaa, namskis jou pox zäp!
Jahas! Sul on väärä muna suussa!
BettyB.

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ihan turha päivä, en oo tehnyt mitään. Nyt syön munaa, namskis jou pox zäp!
Jahas! Sul on väärä muna suussa!
Jahas! Pitäsköhän sen oikeen munan raahautua mun hoodseille eli tontille junou pox zäP?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Munista tietoakaan täällä..

Illalla peli-ilta kotona; varsinkin kun vierailijat kutsuivat itsensä meille :D Huomenna taas aamusta töihin..

Odottelen tässä eläinlääkäriä; pari skitsoa kesytettävänä, pari silmätulehdusta ja muuta kivaa.

Ulkona paistaa aurinko! :h: Tarkoittaa tosin myös sitä, että ihmiset lähtevät pidemmille lenkeille = tupa täyteen koiria viikonlopuksi. Nyt on vielä hiljaista, kesällä en ehdi edes persettäni pyyhkiä!

Onko kellään mitään viikonloppusuunnitelmia? Masentakaa, kiitos.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dr.Diarrhea

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Päätin juuri katsella uusimpia galleriakuvia. Voi vittu, kun toi niba on etova! Geetsun rantakuvasta: "Geexu lisää näitä kuvia sen verran komeita beboja näkyi, kauniita kuvia, lisää, anna palaa!"

Vittu, voin sieluni silmin kuvitella kun äijä kämmentää saman tien niin monta kertaa, kun tulee enää lämmin tusahdus ja siitepölyä. Eikä tämäkään riitä, koska lisää, lisää, lisää...
didi

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja didi »

Kohta menee kolmas porkkanakakku uuniin. Yllättävän tylsää touhua leipoa kolme samanlaista kakkua, kun ei saa edes maistaa. Toivottavasti nuo onnistuvat.

Pahempi puolisko hälytettiin töihin.. meneehän tämä vuosipäivä näinkin.
Bliss

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on nykyään joku merkillinen himo kirsikkatomaatteihin ja fetajuustoon. :shock:
Enkä ole edes raskaana.
BettyB.

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on himo varsiselleriin ja suolakurkkuihin. Taidan olla vähän pipipää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Himoni sammuttaa tänään 1.5kg rose-pippuroituja kanankoipia ja 2 pulloa Chileläistä punaviiniä. Raportoin sitten kumpi puteli oli parempaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Himoni sammuttaa tänään 1.5kg rose-pippuroituja kanankoipia ja 2 pulloa Chileläistä punaviiniä. Raportoin sitten kumpi puteli oli parempaa.
Älä turhaan.
Mä tiedän jo vastauksen tohon. Voi slurp.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Raportoin sitten kumpi puteli oli parempaa.
Älä turhaan.
Mä tiedän jo vastauksen tohon. Voi slurp.[/quote]

Toinen on kyllä tuo vakioni, Castillero del Diablo cabernet sauvignon, joka toimikoon referenssinä. Toinen onkin sitten uusi tuttavuus, Santa Julia magna. Ainakin kuvaus toi pienen himon esiin ja onhan hintakin (~13e) huomattavasti CdD:tä kovempi, vaikkei se olekkaan aina laadun mittari.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Päätin juuri katsella uusimpia galleriakuvia. Voi vittu, kun toi niba on etova! Geetsun rantakuvasta: "Geexu lisää näitä kuvia sen verran komeita beboja näkyi, kauniita kuvia, lisää, anna palaa!"

Vittu, voin sieluni silmin kuvitella kun äijä kämmentää saman tien niin monta kertaa, kun tulee enää lämmin tusahdus ja siitepölyä. Eikä tämäkään riitä, koska lisää, lisää, lisää...
Tuollaiset suoraselkäiset pojat joitten huumori on rajoittunutta, on..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yhyy ei löytynyt oikein ruokaa kaupasta, lihaa olisi pitänyt hakea Wotkinilta..
Sisäfilettä ei viitti ostaa ylihintaan K-S marketeista..-0-
No ei mikään lihanmaku voita tiettyä välikyljystä..
Pyyhin Netikettiin..
Dr.Diarrhea

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

BettyB. kirjoitti:Mulla on himo varsiselleriin ja suolakurkkuihin. Taidan olla vähän pipipää.
Mulle kelpais punainen ruusu.
Edith

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Panisin. Hengitän pari kertaa syvään ja lasken sataan ensi etu- sitten takaperin, niin mennee ohi.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Hoh hoijaa..tässä sitä päivän päätteeksi istutaan vanhimman siskon kanssa koneen ääressä perjantai-iltana ja mietitään, josko sitä lähtisi jonnekin päin maailmaa hieman virkistäytymään oluen merkeissä..Kovin hiljaiselta vaan vaikuttaa tämä perjantai..
Dr.Diarrhea

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hatanpäällä oli ainakin kahden tunnin jono. Väijyn kotona miehekkäässä niska/hartiakivussa ja pähkäilen mitä vittua mä säryn suhteen tekisin. Ei ole edes kunnon rohtoja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ninni: elä turhaan huuda, kyllä mie tiedä että se syö, mutta parempi joukkoe voitti!
Voi Nuuti-parkaa ku Tappara läks :(
Vitut mistää tapparasta, mutQ IFK hävis :cry:
Ens kaudella uudestaan sit, siihen asti pitää kannustaa ihan mitä tahansa muutakuin Jokereita...
Mä oon ky sitä mieltä että kutut mistää tapparasta mutku IFK hävisi ,itken!

Ensi kaudella uuvestaan sit, asti siihe pittää kannustaa ihan mitätahansa muutaQ Jokerei, ne o sellasii vihtahousui...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PERJANTAI saapui To-turskasta perattaessa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Perskuta. Tänään on siitä poikkeuksellinen perjantai, että väsyneet virkamiehetkin ovat suunnitelleet ulkoistavansa maallisen tomumajansa kaupungille. Yritin ottaa nokoset, jottei noutaja veisi tuhkimoa ennen yön tunteja (tai siis, ensimmäisen drinksun jälkeen), mutta epäonnistuin. Täytyy turvautua piristeisiin, jotta :swirl: :arrow: :miitti: eikä :krooh:
Don't Panic!
Vastaa Viestiin