Bongaa Poliitikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamulla matkusti Arhinmäki(Vas) samassa metrovaunussa ja illalla bongasin hänet S-Marketissa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olin Pekka Vennamon kanssa kusella samaan aikaan Ukko-Munkin (ravintola Munkkiniemessä) WC:ssä. Tämä tapahtui keväällä 1988. Juteltiin vähän jotain politiikasta...

Kalevi Sorsan näin Vaasan Palosaaren työväentalolla joskus 1977.

Niin ja faijani on kätellyt Koivistoa, kun hän vieraili Ulkoministeriössä 1990.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dr.Diarrhea

Re: Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Olen mm. ollut Lipposen bodyguardina juhlatilaisuudessa.
Mulli75

Re: Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei varmaan mene kauan kun Mylwin räjäyttää koko potin sanomalla että on nähnyt enemmän poliitikkoja saman katon alla kuin me kaikki yhteensä.
Dr.Diarrhea

Re: Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mulli75 kirjoitti:Ei varmaan mene kauan kun Mylwin räjäyttää koko potin sanomalla että on nähnyt enemmän poliitikkoja saman katon alla kuin me kaikki yhteensä.
Saa posauttaa. Olen mäkin ollut jos jonkinlaisissa EU-miiteissä sisäturvahommissa ja jutellut ties kenenkä eurooppalaisten ministerien kanssa. Ihan perusjuttua.

Sen sijaan sama kalluppi julkkiksista olisi mielenkiintoisempi. Veikkaan et keikku voittais with flying colors.

Armeijassa muuten kuskasin ja talutin Adolf "te ette tiedä" Ehnroothia yksiin bileisiin.
imbesiili

Re: Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Armeijassa muuten kuskasin ja talutin Adolf "te ette tiedä" Ehnroothia yksiin bileisiin.
:paijaa:
ninnithequeen

Re: Bongaa Poliitikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nitsku on vetäny turvalleen Tarja Halosen edessä. Muumimamman ilme oli säikähtänyt, mutta todettiin ettei lapselle käynyt mitään. Oli vissiin kaksvuotias sillon.
Vastaa Viestiin