LasketteluLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LasketteluLauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Eikö tuota stadinarskaa muka saa millään kuriin? Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät ihmiset ovat pelottavia :shock:
Bliss hassu! Minä olen tuiki tavallinen Arska. Ihan kelpoinen enkä oikeesti yhtään sen parempi tai huonompi kuin sinäkään, pikku Blissi -tosikkoärripurri!

Eli RENTOUDU tyttö hyvä! Ja pus päälle. Se on siinä.

Valitettavasti minä sanon sinulle, että vastaanotto-ongelma on aikalailla henkilökohtaisesti sinun. Eli se on aikalailla sun henkilökohtainen ongelma, jota minä en sinuna niin revittelisi,mutta avoimuus on toisaalta hyvää.Perustelut äskeiseen on se, etten minä kyllä esitä kuin varsin harmittomia mielestäni hauskoja ja oivaltaviakin juttuja vaikka itse sanon.On sääli kun ihmisille kaikille ne eivät niinsanotusti mene perille ja uskon sen olevan sitä ettei jakseta lukea ja sitten luullaan että kirjoitus on aivan höpönlöpöä. Ei ole, sen uskallan sanoa! Hauskuudesta voidaan olla eri mieltä, mutta muuten en voi oikeasti ymmärtää mikä sinua voisi kirjoituksissani oikeasti harmittaa. Näinpä se on sinun ongelma persoonallisuudessasi. MUTTA en syytä sinua siitä. Kaikki kuuluu maailmaan. Ole kuitenkin aikuinen ja TUNNE ITSESI! Olethan sen muutenkin,luonteesi jo aikalailla paljastanut. Älä siis turhaan arvostele negatiivisesti jollain tavalla muutoin persoonallista kuten esim.minä. Tai sanoin väärin. Saat arvostella negatiivisesti toki mutta rakentavasti. Tuo sinun tapasi on alentava, jonka ei pitäisi olla sallittukaan oikeastaan koska on varsin epäystävällinen. Sen verran vaadin koska en itse tekisi tuollaista ehdotusta ilman perusteluja, siis yleispäteviä!
Ja mitä narsistisuuteen tulee, onko se narsistinen, joka tosiaan aivan "pokkana" sanoo, että "tuo on paska,miksei kukaan laita sitä pois". Kyllä! Hän, sanoja on pahimmasta päästä itsekäs! HUOMAA edes tuo,kiitos! Ei sinulla ole mitään ihme etuajo-oikeutta!! Minäen OIKEASTI ikinä voisi vaatia muilta tällaista! Senverran kehun itseäni. Humaanisuutta, hyvä tyttö tai nainen!

Bliss,minä en siis millään muotoa tarkoita sinulle pahaa. PYYDÄN keskittymään hieman vakavampiin tapauksiin maailmassa. Niitä vakavia ikäviä julmia postauksia on täälläkin paljon. Heille VOISI sanoa että laittakaa ne kuriin. Stadinarskan nimimerkin kirjoitukset ovat aina kilttejä. Olisi aivan umpitylsää NE KIELTÄÄ, jotka yrittävät tuoda tasapainoa ja iloakin tähän maailmaan ilman kolmisanaisia lauseita joista yksi sana on "vittu"!!
Toivottavasti hiukan edes koski!!

Kieltäydyn olemasta pelottava. Tuollainen aavistus pelottavastakin on alentavaa, ja minä olen tunteva ihminen! Minä olen siis! Mutta haluan vain korostaa, että hieman katsoo kirjoittaja eli sinä siihen kuuluisaan peiliin, edes pikkuisen! Jos näen sinut,kaunis Bliss, niin todennäköisesti koetan hymyillä ja olla kohtelias.
Tervetuloa saarelleni. Avaan oven jos kohdalle satutaan!

Stadinarska
mukava
huumorintajuinen
herrasmies
saaren vapaa

Bliss, tiedän, että meillä on ollut hauskojakin juttuja eli olet potentiaalinen Kitinä-kaverini. Olisiko mahdollista että et laittaisi noin ikävän epäkohteliasta postausta. Luulisi sinun tietävän, että normaali ihminen masentuukin tuollaisesta ja minä olen normaali! En tosin masennu koska olen tuollaisen ns. tyhjän arvostelun yläpuolella vielä huikeasti, mutta pointti on siinä, ettet sinä Bliss, hyvä, voi sitä tietää!!! Siis kylmyys vähemmäksi!!

Eli mieti miltä tuntuisi itseäsi kohtaan tuleva toivomus "häipymisestä". Bliss hyvä! Et sinä ole oikeasti yhtään sen sallitumpi kuin Arskakaan!

Mutta ihan kiva persoonallisuus olet, Bliss. Minä en milloinkaan kirjoittaisi sinusta negatiivista ellet sinä aloittaisi!

Ja taas tuli hieman puolustettua kun en halua noin vain sulattaa tyhmyyksiä sinänsä älykkään tuntuisilta ihmisiltä!

Stadinarska
mitä sopivin ja turvallisin mies
Viimeksi muokannut Stadinarska, 25.03.2007 1:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LasketteluLauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Toi meidän isompi jussi osaa sitten murtautua häkistään. Oli aika mielenkiintonen shou äsken, kun hän tuli velipoikaansa vetämään turpaan. Ja yritin vielä hiljaa olla kun likka nukkuu myöhäisiä päikkäreitä.
Voi hemmetin jänikset. Vanhukset my ass.


Kohta on pakko herättää laps koska sauna olis valmis. Jaksaapi sitten olla hereillä kun isi tulee.
Oliko se se jeopardy-Ari?? joka sai turpiin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LasketteluLauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Kauhee, suruisa ketju. Pyssyt on ällöjä.
Erittäin tympeää kaikin puolin. Kompaan 129%:sti Geetzua.

Arska
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: LasketteluLauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kittysille Onnea!

Lolitalle hali.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Enttu

Re: LasketteluLauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kittysille onnea :)

Lolitalle suruvalittelut :boohoo:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: LasketteluLauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kiitos onnitteluista! :D

Ihanaa olla näin wanha. Lupaan ottaa synttärivietot haltuun tulevana viikonloppuna, mennyt meni täysin sohvanpohjalla.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin