Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onko kaikki pydessä?
Meneekö mäkeen?
Onko hanskat hukassa?
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei ole hanskat hukassa

Eikä muutos kesäaikaan tullut yllättäen.

Kitinän koodauksessa ei näköjään automaattista kesäaikaan siirtymistä ole huomioitu, vai mistä se ottaa tuon kellonajan Aasin koneesta, ei :think: .
ninnithequeen

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, täälläkin joka kello vielä eri ajassa...Luotan tohon, että kone on päivittänyt ittekseen ajaksi 8:22 :D

Onkin muuten urakka kiertää täällä kaikki kellot läpi uuteen aikaan siirtämässä. Niitä kun on tosiaan muutama...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Sellainen lauantai, voisi siivota ja pestä pyykkiä. Oikeastaan haluaisin katsoa leffan enkä huoltaa vaatepuolta ja siivousta ja nukkumista, mutta kaipa sitä on henkilökohtainen huolto suoritettava.

Hyvää sunnuntaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sheetlord

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Hiphoo. Hiano ilma. Eilen pääsi taas harrastuksessa vähän etiäpäin, on aina makea fiilis "to boldly go where you havent gone before" :)
Mulli75

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti: Onkin muuten urakka kiertää täällä kaikki kellot läpi uuteen aikaan siirtämässä. Niitä kun on tosiaan muutama...
Sanopa ensin mihin sä niin monta kelloa tarvitset ?

Onko mukava kuunnella kun käkikellot alkaa kukkumaan kaanonissa kaikki puolet tunnit ja tasatunnit.
Sen ymmärrän jos joku perintökalu on kukkumassa seinällä (tosin äänetön versio on parempi). Kännykkä on korvannut herätyskellon, munakellon... tosin ei mua teidän "munakellot" kiinnosta.
ninnithequeen

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Onkin muuten urakka kiertää täällä kaikki kellot läpi uuteen aikaan siirtämässä. Niitä kun on tosiaan muutama...
Sanopa ensin mihin sä niin monta kelloa tarvitset ?
Heh.

Olenhan mä nyt kertonut että meillä kerätään noita "antiikkisia" kelloja. Osa ei kyllä toimi ollenkaan. Ja yllättäen joulupukkikin toi muutaman kellon lisää :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen töiden jälkeen pizzaa, olut ja 5,5kk ikäinen ihQ vauva (olut tietenkin kun vauva meni nukkumaan). Hassua, koko viikonlopun oon ollut töissä, ja iltaisin ehtinyt silti viettä kaksi peli-iltaa ystävien kera. Kerrassaan upea viikonloppu!

Töitä on taas sitten senkin edestä.. Toisinsanoen töihin siitä laiska paska!--->
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tää mesta is a mess! Pitäis imuroida ja kuus kiloo astioita tiskata ja... Kai sitä myöhemminkin ehtii. Ja ei kai sitä samana päivänä tarvi kaikkee tehä yhellä kerralla. Oli muuten inhaa eilen kun yrjösin, ja olin siis vetäny kebabia ja sipsejä ja kaikkee, niin oikein rasvakerros lillui siinä pöntössä, hyi helv.. Kaikkee sitä ihminen vapaaehtoisesti tunkee sisuksiinsa :laatta: Onneks sentään vain muutaman kerran vuodessa tulee tuollaista tehtyä. Nyt kahvia ja puuroo! Tänään olis vissiin lenkki- ja leffailta kaverin kans. Muuten kiva mut ku sil on niitä elukoita siellä kolme kappaletta. Mä en oikein siedä niitä, ja vähän pelkään. Tai siis kissat on mun ystäviä mut se iso hevonen.. tai koira se taitaa olla.
nowaysis kirjoitti:Voi kökkö. Mä taidan olla sustakin vähän huolissani. Samoin Sipsukasta. No jaksamisia molemmille joka tapauksessa. *hali*
Kulta. Elä ole suotta minusta ainakaan huolissasi. Nyt olen taas terve kuin pukki ja lähden salille ja ulkoilemaan aurinkoon. Elän varsin terveellistä ja tylsää elämää noitten satunnaisten juhlien välillä. Ja viikolla en juhli k o s k a a n, ei edes yhtä tuoppia! ..paitsi ens torstaina :mrgreen: kun pain confessor soittaa nelivitoses, mut mulla onkin vapaapäivä perj ja äijä hämiksest tulee, tsiigataan hieman missä täs mennään
SaintJohnPerse

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pannu kahvia ja liian monta tupakkaa... Jos sitä olisi kohta valmis lähtemään salille ja sitten näpytteli työhakemuksia johonkin ja yrittäisi nauttia tästä viikon ainoasta vapaa päivästä...
Geetzu

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tosi outoo porukkaa tääl ku nukahtelee kesken leikkien olkkarinmatolle! No tehtiin me 3 tunnin aamureippailu kyl, otti ehkä liian koville. Tää oli paras sunnuntai-aamu tältä vuodelta, upeus ilma eikä just yhtään ihmistä vielä häiriköimässä luontoa. <3

Taidan olla ainoa flunssasta lähes vapaa, niiiiiiiiiiin pirteenä taas että huh. Keittoo! Siis soppaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

VITUTTAA. Pitää kuluttaa tämäKIN Jumalan kaunis päivä sisällä koneen ääressä kouluhommien parissa, koska pitihän ne taas jättää viimetippaan. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Sucker. No, hyvä nöyrtymisharjoitus oman typeryyden edessä. Tekis mieli kiukutella mutta itselle se on aika hankalaa. Ei tää oo oikeesti näin vaikeeta hei. Istuu vaan alas ja kirjottaa, harjottelen kirjottamista ensin tähän ketjuun, jos saisin sitten aikaiseksi jotain ihan valkoiselle paperille,word. Hyvältä vaikuttaa, sormeni lentelevät näppäimistöllä kuin kevään ensi perhoset. Pari viikkoa sitten koulussa polvelleni istahti leppäkerttu. Säikähdin ihan vitusti, ja flippasin sen luunapilla lattialle kiljuen. Toimintani herätti pahennusta kanssaihmisten keskuudessa. So fucK.

Nyt hommiin, hilirimpsis, näin muuten kivaa unta vanhasta koulustani. Taidankin vierailla siellä kunhan ehdin, ikkis. Pus!
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

kiva kontrasti tohon geeppulaisen viestiin ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tyhmää ettei tyhmäikea oo tänään auki!1 joo työläisten etuja joo joo.
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

nowaysis kirjoitti:Tyhmää ettei tyhmäikea oo tänään auki!1 joo työläisten etuja joo joo.
Sais olla moni muukin kauppa auki sunnuntaisin, en oo yhtään shoppailukunnossa viikolla tai vielä lauantainakaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikki miehet ja naiset sekä Slam ja Ann!

Tässä paikallinen KEVÄTPÖRRIÄISENNE toivottaa ilmaan terveiset eikä niinkään pervoiset!

Mutta koska on SUMMERTIME niin kello on RUTOSTI ja en ole saanna mitään aikaan. Tulisikohan mun ostaa itselleni vaimo, joka sitten tietenkin toisi aamuteet ja tohvelit sänkyni viereen ja minulle hien pintaan aina silloin tällöin kodin sisälläkin? Niinpä!

Kehotan teitä vastaamaan HARRATUKSIIN. Siellä on kysymykseni taitoluistelijoista eli Sussusta ja Kiirasta ja Alisastakin. Ja varakohta kuninkaasta!

Stadinarska
pörriäinen PÖKS
kultainen sanansaattaja
kansakunnan toiveikas
toivokunnan kansoitettu ...älkää välittäkö!
CandyMan

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mistä tietää että kevät on viimeistään tullut?

- Siitä että eilen ulkoillessani joku helvetin ötökkä lensi silmääni. Taisi olla kevään ensimmäinen, ja niinkin sen lyhyt elämä päättyi kyyneliini.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:Mistä tietää että kevät on viimeistään tullut?

- Siitä että eilen ulkoillessani joku helvetin ötökkä lensi silmääni. Taisi olla kevään ensimmäinen, ja niinkin sen lyhyt elämä päättyi kyyneliini.
Se olin MINÄ,

Stadinarska
kevätpörriäinen
etsi kukkaa
ninnithequeen

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti: Pikkuveli-reppana soitti naapurista. Sillä on krapula. Ehkä jopa ekaa kertaa elämässään? Lupasin viedä vähän troppia. Voi pientä.

No joo, on se kumma että pikkuveljelle heruu kaikki maailman sympatiat tossa tilanteessa, mutta aikuiset miehet - ne saa siivota oman oksennuksensa ja mennä rauhassa muualle haisemaan!
Oijoi, olen huomannut itse ihan saman :D

Tosin kyllä auon päätäni pikkuveljelle myös. "Turpa kii kakara, mä oon vaihtanu sun vaipat joskus!" Tolla se yleensä hiljenee :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:Elisen pizzan luokattomuudesta suivaantuneena olen leiponut täällä omat pizzat. Nyt vaan suihkuun, ja sitten syömään. Pikkuveli-reppana soitti naapurista. Sillä on krapula. Ehkä jopa ekaa kertaa elämässään? Lupasin viedä vähän troppia. Voi pientä.

No joo, on se kumma että pikkuveljelle heruu kaikki maailman sympatiat tossa tilanteessa, mutta aikuiset miehet - ne saa siivota oman oksennuksensa ja mennä rauhassa muualle haisemaan!
Tiedätkö Vaola-tyttöseni-pienoiseni, että Stadinarska ei milloinkaan ole ollut Krapulassa, ei lapsena, ei nuorena eikä aikuisena. Eikä oksentanut ikinä, ei edes taudissa. Tämä on eittämättä erikoisuuteni!

JA VOI! OLISI NIIN KIVA ISTUA pöytääsi (suihkuun en tunge koska olen aina puhdas) ja SYÖDÄ PIZZAASI. Naminami nami. Ja pussaisin emännän kuoliaaksi!

sTADINARSKA
nälkäinen vaola-fani
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin ja vaikka en ikinä nuorena tai penskana ole ollut sika kenellekään enkä tehnyt ilkivaltaa IKINÄ niin mitä saan palkinnoksi???

Maksaa toisten tyhmien ilkiöiden vandaalien menoja veroina, ääh!!!

Stadinarska
kimpaantunut kiltti maksumies
kiittämättä jätetty kunnollisuudesta
Geetzu

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:kiva kontrasti tohon geeppulaisen viestiin ;)
Pus hani! :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Joopajoo. Mielialasormukseni näyttää sinistä, mut ei välttämättä sulle.
No, elämme toivossa että mullekin! Pitää sitten tehdä omat murkinat VIELÄ!
Pus Vaola kevätpäivään!

Stadinarska
mielialasormuksen armoilla ajelehtiva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pieni lintsaus sallittakoon; päiväkävelylle Mustikkamaalle, uuh<3 Skumppa vaan puuttuu mut terassikauden voinee avaa jos sikseen tulee ;)
Prepare for the worstest.
Vihtahousu

Re: Suuri ja Mahtava Sunnuntai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olipas aamusta niin hirveä kankkunen että se meinas jo kauheudessaan voittaa vatsakalvon tulehtumisen. Pakko kait tehdä kohta floridan piffei lohkoperunoilla ja katella B5-leffaa.

Niin ja hävittiin eka semifinaalimatsi 5-1, vtu.
Vastaa Viestiin