StadinArskan muistomaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Heipat. Tuli tehtyä välillä töitä, joten paskan turiseminen on jäänyt. Tätä tulin vaan kertomaan, en siis ole kuollut eikä minulla edelleenkään ole sen enempää elämää kuin aikaisemminkaan. Jos joku saattoi asiaa miettiä :roll:
Bliss kirjoitti:Kevät :h:
:komp:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tekisi mieli hakata joku. Fantasiassa toki vaan. Kohta menee ohi ja sitten olen taas sirkunkirkun "Oi ei, en ikinuna voisi.." mutta vielä hetken näen verta ja ruskikoituja ääliöitä..

Olen väkivaltainen luonne.
Tix

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:Tekisi mieli hakata joku. Fantasiassa toki vaan. Kohta menee ohi ja sitten olen taas sirkunkirkun "Oi ei, en ikinuna voisi.." mutta vielä hetken näen verta ja ruskikoituja ääliöitä..

Olen väkivaltainen luonne.
Ihan perusmaanantai.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tix kirjoitti: Ihan perusmaanantai.
Aika lailla.

Eilen oli mainio päivä, lähes tulkoon asuttiin ulkona hullun meksikolaisen kanssa mutta tänään.. Paskaa.

Hillitsen. Silmät.. Ei pysty. Jos ei katso läheltä, kukaan ei käsitä myrskyn läheisyyttä. Hehe.
Dr.Diarrhea

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ihminen kirjoitti:...eikä minulla edelleenkään ole sen enempää elämää kuin aikaisemminkaan.
Tämän kun kuulee edes kerran päivässä joltakin palstakolleegalta, niin se omakin elämättömyys asettuu edes siedettävään uomaansa. Kiitos.
CandyMan

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

HellBell kirjoitti:Paska aamu. Bussikuski käski töykeästi poistumaan bussista kaivamaan laukkuani ulos, kun en heti löytänyt kausikorttiani joka minulla joka tapauksessa oli mukanain.
Sori että nauran mutta LOL!!! Pienoinen fläshbäck. Mokistaan voi myös oppia, eiks?

Olisit muuten koittanut vilauttaa laukkuasi masiinan lähellä, ehkä masiina olisi siitä piipannut? Ainakin mulla piippaa lompakon läpi, mutta ihan liki joutuu viemään.
Muutenkin ihan paskaa paskaa paskaa. Ei mitään kummempaa sattunut mutta vituttaa oikein kunnolla. Yritän hillitä mutta raivo.. Helvettiä.
Se on se kevät kun saa hormonit ja tunteet pintaan.

Joka tapauksessa :boohoo: sekä :paijaa: ja kaupanpäällisiksi :buuuu:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En ole pitkään aikaan vastannut kenenkään kirjoitukseen. Palstakirjoitteluni on lähinnä yksinpuhelua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
CandyMan

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:En ole pitkään aikaan vastannut kenenkään kirjoitukseen. Palstakirjoitteluni on lähinnä yksinpuhelua.
Ei ole, vastasin sulle muistaakseni eilen. Kaipaan edelleen niitä DVD:eitä kun kerran lupasit.

Mutta nyt syömään ettei ihan yksinpuheluksi mene.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

CandyMan kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Paska aamu. Bussikuski käski töykeästi poistumaan bussista kaivamaan laukkuani ulos, kun en heti löytänyt kausikorttiani joka minulla joka tapauksessa oli mukanain.
Sori että nauran mutta LOL!!! Pienoinen fläshbäck. Mokistaan voi myös oppia, eiks?
..
Siinä ei ollut/ole mitään muuta oppimista kuin se, että EN helvetissä poistu enää jatkossa siitä bussista heti, vaan vasta seuraavalla pysäkillä mikäli en siihen mennessä ole löytänyt korttiani - EN siis poistu kuskin käskyn sanelemana ulos; on oikeus ja kohtuus että ihmisellä on hieman aikaa etsiä korttiaan ja sitten poistua seur.pysäkillä jos ei sitä löydä. Jatkossa olen siis taisteluasemissa.

Miksen nyt ollut? No helvetti, kello oli 8.14 ja kuten olen aiemmin sanonut, en ole aamuihminen enkä tajua aamulla mitään. Muutoinhan , ollessani elementissäni olen soturiprinsessa. Ei eppäilystä siitä.

Käyn tänään kausikorttiuusinnan takia HKL:n pisteessä, otan asian esille..
I always carry through my vendettas..
Viimeksi muokannut HellBell, 26.03.2007 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Hohhoijaa... kolmatta viikkoa ilmastointi rikki toimistolla. Mittari näyttää jo 30 astetta ja haju muistuttaa enemmänkin navettaa kuin toimistoa. Tosin onhan täällä iso liuta lehmiäkin talossa, joten kai se on ihan luonnollista että alkaa haisemaan.

Duunin jälkeen 3kk kestäneen tauon jälkeen treeneihin.
Älä löi! En ole hurrit!
SaintJohnPerse

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tuli sitten resetoitua eilen kova levy huolellea... Tuli kai tarpeeseen... Tosin nyt oksettaa, ahdistaa, vituttaa ja on paha olo... Oliko sen arvoista? ENpä tiedä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Helvetin arkkitehdit.

Uusi työpiste tulipunaisen patterin vieressä ja arska paistaa joko naamaan tai monitoriin. Ja lasipöydällä kädet hikoaa ja kahvikuppi kolisee.

Ja kännykkä unohtui siirtää kesäaikaan, joten töitä täytyy painaa myöhään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitäs tänne kuuluu?
Arska parska kakkakiikutinko poissaoloinen?
Onneksi ei osaa ei arpaa ♫ ♪♫

Behave!
Sama mitä syytinkiä tarvii, erska asskalla oli syytinki tänne!
Jokaisen pitää nyt olla viimeisen varma omasta syytingistä!
Onko oikeutta vaiko eikö, haloo!
Katsokaa itseänne peiliin, ottakaa mallia Nikusesta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Helvetin arkkitehdit.

Uusi työpiste tulipunaisen patterin vieressä ja arska paistaa joko naamaan tai monitoriin. Ja lasipöydällä kädet hikoaa ja kahvikuppi kolisee.

Ja kännykkä unohtui siirtää kesäaikaan, joten töitä täytyy painaa myöhään.
Seurasin mielenkiinnolla kun helistimeni siirsi itsensä suoraan kesäiseen aikaan, klo sol... neljä! :cheer:
Kivaa operaattoripäivitystä vietin!:cheer::cheer::cheer:

Hesari napsahti luukusta samanaikaisesti, mutta sitten nukkumaan piti mennä.. :krooh:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Helvetin typot. "vendsettas"..

Korjattu. Helvetti.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

HellBell kirjoitti: Siinä ei ollut/ole mitään muuta oppimista kuin se, että EN helvetissä poistu enää jatkossa siitä bussista heti, vaan vasta seuraavalla pysäkillä mikäli en siihen mennessä ole löytänyt korttiani - EN siis poistu kuskin käskyn sanelemana ulos; on oikeus ja kohtuus että ihmisellä on hieman aikaa etsiä korttiaan ja sitten poistua seur.pysäkillä jos ei sitä löydä. Jatkossa olen siis taisteluasemissa.
Sitten poliisit tulevat ja antavat sulle pamppua, mutta se taisikin olla koko harjoituksen tarkoitus.

Mikä siinä on niin vaikeaa etsiä se lippu jo valmiiksi ennen sitä bussia?
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SmartAss kirjoitti:
Sitten poliisit tulevat ja antavat sulle pamppua, mutta se taisikin olla koko harjoituksen tarkoitus.

Mikä siinä on niin vaikeaa etsiä se lippu jo valmiiksi ennen sitä bussia?
Joskus on inhimillisiä tilanteita yms.

Ei sieltä mitään poliisia tule, jos kuski kuuntelee järkeä ja kohtuutta. Jos ei, niin toki sitten poistun ennen rähinöitä.

Olisi hauska jutskailla tästä vaikka miten kauan ja innolla, mutta en oikein nyt pysty. Muistakaamme että minä kuitenkin olin paikan päällä ja tiedän mill.kuski oli ja mill.tilanne. Olen nähnyt myös muita vast.tapauksia ja niissä menetelty kohtuullisesti.

Se siitä.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

HellBell kirjoitti: Olisi hauska jutskailla tästä vaikka miten kauan ja innolla, mutta en oikein nyt pysty. Muistakaamme että minä kuitenkin olin paikan päällä ja tiedän mill.kuski oli ja mill.tilanne. Olen nähnyt myös muita vast.tapauksia ja niissä menetelty kohtuullisesti.

Se siitä.
Senkin kepulainen! Tuollaisia ne aina ovat, vaatimassa joustoja itselle - mutta samalla tapaa huutamassa jos mummolla on pikkurahat hukassa tai itsellä kiire saada dösä liikkeelle. Nih!

Mitä jos kuskilla oli ripuli ja kauhea hätä päästä pysähdyspaikalle? Jokainen ylimääräinen sekunti vie lähemmäksi kauheaa räjähdystä. Nih, tulitko ajatelleeksi sellaista?

Tai jos se oli ärtsy sen takia että sen vaimo laittoi viestin että se on naiskentelemassa ND:n kanssa - ja nyt sen pitäisi vielä ajaa vuoro loppuun, ennenkuin se pääsee Kitinään kirjoittamaan Shrinkkiin. Niin, tulitko sellaista ajatelleeksi.

Nykynuoret!
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Vihtahousu

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Netti oli poikki töissä melkein kaks tuntia, kenelle voi valittaa?
Dr.Diarrhea

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti:...mill.kuski oli ja mill.tilanne. Olen nähnyt myös muita vast.tapauksia...
Vetääkö suonta?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

SmartAss kirjoitti: ...
Eipä ole hankala arvata, että tällä pefletillä istuvat kankut ovat nimeltään Ben ja Jerry.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Lilo kirjoitti:Eipä ole hankala arvata, että tällä pefletillä istuvat kankut ovat nimeltään Ben ja Jerry.
Setä ei ole Ben, eikä Jerry.

Joskus kyllä kuuntelee Jerry Lee Lewisia.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
bedlam

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bluntly kirjoitti:Uusi työpiste tulipunaisen patterin vieressä ja arska paistaa joko naamaan tai monitoriin.
Sinnekö se Arska nyt sitten päätyi? Ei haittaisi vaikka monitorille ilmestyisi takaisin, mutta ei nyt naamalle tarvi tulla. Hyi!

TOIVOO
Ooviot Vatanen-Woot?
Sheetlord

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vihtahousu kirjoitti:Netti oli poikki töissä melkein kaks tuntia, kenelle voi valittaa?
Internetin keskustelupalstalle.

Setämiehen musiikkiwinkki: Type O Negativen uutukainen "Dead Again". Nirppanokkaisimmatkin rok-poliisit antavat järjestään arvosteluissa neljä tähteä, eikä maallikko ole asiasta lainkaan eri mieltä. Pari kuuntelukertaa kyllä vaatii että alkaa upota syvälle lihaan, mutta sehän on vain hyvä ominaisuus rok-musiikissa.

Pannaan vielä ulkomusiikillisista arvoista kiinnostuneille muistutukseksi taannoinen kansikuva:
Kuva
Viimeksi muokannut Sheetlord, 26.03.2007 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinArskan muistomaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nowalle pusuja maanantain kunniaksi. Ihan vaan siitä syystä, ku se oli ollu viikonloppuna huolissaan mun alkoholinkäytöstä. Tulinpas hyvälle tuulelle, ku mua oli muistettu.

Iltapäivänjatkoa kaikille! Pakko alkaa hommiin, töitä on vaikka muille jakaa. (Kannatti jättää perjantaina jutut rästiin, juu.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin